Waarin verschilt dit van normaal vrij zwemmen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:00 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Bij ons is t alweer gestart, ik ben al een maand bezig met zwangerschapszwemmen. Moet wel altijd snel zijn met een plekje reserveren
Die kende ik nog niet, staat een beetje verdekt opgesteld op de site ook, maar inmiddels gevonden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:15 schreef Tink89 het volgende:
De echt nuttige is die van kruidvat. Da's een tas met een pak luiers, doekjes en wasgel en je krijgt daarna regelmatig nog gratis producten (flesjes, een tube zwitsal, een bijtring).
Wel fijn dat er zo goed op je gelet wordtquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:15 schreef Cygne het volgende:
Vannacht weer nauwelijks geslapen ondanks temazepam. Had vanochtend consult bij de gynaecoloog en die zei dat het genoeg was zo. Vannacht nachtje slapen logeren in ziekenhuis met sedatie en morgen inleiden.
Normaal vrij zwemmen is niet anders. Dus dat kan primaquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:15 schreef Mahra het volgende:
[..]
Waarin verschilt dit van normaal vrij zwemmen?
Fijn dat ze je gaan helpen! Ik duimquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:15 schreef Cygne het volgende:
Vannacht weer nauwelijks geslapen ondanks temazepam. Had vanochtend consult bij de gynaecoloog en die zei dat het genoeg was zo. Vannacht nachtje slapen logeren in ziekenhuis met sedatie en morgen inleiden.
Oh Cygne, wat fijn dat er weer gelijk actie ondernomen wordt. En spannend, waarschijnlijk morgen ook jullie tweede zoontje begroeten - op je UD nog wel! 😍 Zet 'm op alvast en een fijne en meer rustige nacht gewenst. 🥰quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:15 schreef Cygne het volgende:
Wat balen van de nacht weer maar het vooruitzicht op hopelijk een aantal goede uurtjes slaap in het ziekenhuis vannacht maakt misschien wel een beetje goed. Hoe sta je er zelf in?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:15 schreef Cygne het volgende:
Ik ben heel opgelucht. Ben fysiek en mentaal wel echt op. Gynaecoloog heeft dienst dus ze kan me zelf zoveel mogelijk begeleiden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat balen van de nacht weer maar het vooruitzicht op hopelijk een aantal goede uurtjes slaap in het ziekenhuis vannacht maakt misschien wel een beetje goed. Hoe sta je er zelf in?
Hopelijk dat wat uurtjes slaap en de aanwezigheid van je eigen gyn toch wat rust kunnen brengen voor jequote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik ben heel opgelucht. Ben fysiek en mentaal wel echt op. Gynaecoloog heeft dienst dus ze kan me zelf zoveel mogelijk begeleiden.
Fijn dat je nog even mag gaan uitrusten in het ziekenhuis, nog heel even en hij is erquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:15 schreef Cygne het volgende:
Goede kans dat het vrij vlot kan want ben nu helemaal verstreken en had ook al wat ontsluiting. Ze hoopte dat het strippen z'n werk deed en dat een ballonnetje oid niet meer nodig zou zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef Lemijn het volgende:
Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht Cygne! En dan morgen eindelijk je baby.
(of kan het langer duren? Kunnen ze al vliezen breken?)
Succes morgenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
Goede kans dat het vrij vlot kan want ben nu helemaal verstreken en had ook al wat ontsluiting. Ze hoopte dat het strippen z'n werk deed en dat een ballonnetje oid niet meer nodig zou zijn.
Ah zo! Ik vind baantjes zwemmen ook heel leuk. Lang niet meer gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:37 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Normaal vrij zwemmen is niet anders. Dus dat kan prima
Maar bij ons is het dan met een groepje zwangere vrouwen waarbij een “juf” opdrachten geeft. Dus soms zwem ik baantjes, soms kabbel ik met een drijfmiddel naar de overkant. Ondertussen voer ik de opdrachtjes van de juf uit met m’n verstand op nul en klets ik zwemmend met de andere vrouwen. Ik vind dat leuk en ontspannend dus daarom ga ik. En ondertussen heb ik dan toch wat lichaamsbeweging
Ik ben ook benieuwd haha begint bij jou ook echt spannend te worden!quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:34 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier zijn de voorweeën volgens mij begonnen. Heb al een paar uur lang lage rugpijn, soms ook harde buiken even. Controle bij de VK was net weer helemaal in orde gelukkig, bloeddruk mooi en baby ligt nog steeds helemaal ingedaald en perfect voor de bevalling. Zij zei dat ik m'n volgende afspraak volgende week waarschijnlijk 'gewoon' ga halen. Ben benieuwd. 😅
Veel succes morgen! Op naar een mooie ontmoeting met jullie 2e zoon!quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:15 schreef Cygne het volgende:
Ik ben deze net op gaan halen, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar ik vond het wel een beetje karig dat ik zelf de inhoud bij elkaar moest zoeken in de winkelquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:15 schreef Tink89 het volgende:
De echt nuttige is die van kruidvat. Da's een tas met een pak luiers, doekjes en wasgel en je krijgt daarna regelmatig nog gratis producten (flesjes, een tube zwitsal, een bijtring).
(Wellicht spuit 11, niet alles gelezen..)quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, klinkt goedIk heb geen last van kuitkrampen meer sinds ik magnesium bij slik, maar ik heb de laatste dagen wel echt steeds vaker behoefte aan een voetenbadje, omdat mijn voeten soms voelen alsof ze in de fik staan (en het is nog niet eens echt heel heet
)
Wat doe je met zwangerschapszwemmen? Is het een soort aquajoggen of iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:13 schreef Cygne het volgende:
Hij is er!Gefeliciteerd Cygne! Wat een scheetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hopelijk alles helemaal OK met jullie.
Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zonder mijn eigen verloskundige bevallen maar zo goed gehoord door de mensen van het ziekenhuis hier.Was echt een fijne ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |