abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200788869
O+ Cygne O+

Wat fijn van de knippers!

En fijn van de opgeschoven placenta. Jammer dat er nu wat zorgen zijn over de groei, hopelijk niets geks. :*
pi_200789374
Aah cygne, wat een plaatje! O+

Wij hebben een pretecho laten maken en we krijgen een meisje! O+
pi_200789825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:46 schreef CaVaBien het volgende:

Leuk!
pi_200796872
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef Cygne het volgende:
Ik kom afscheid nemen!
Kraamweek zit erop zo'n beetje. Kleine F is een ontzettend fel kereltje dat goed drinkt en groeit. Alweer bijna op geboortegewicht. Ook merk ik dat de hechting nu goed verloopt. Hij voelt echt als mijn kindje en ik voel me zijn mama.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een geweldige foto cygne, pure rijkdom
Geniet van hem en het volgende topic! Ben blij voor je
pi_200797972
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef Cygne het volgende:
Ik kom afscheid nemen!
Kraamweek zit erop zo'n beetje. Kleine F is een ontzettend fel kereltje dat goed drinkt en groeit. Alweer bijna op geboortegewicht. Ook merk ik dat de hechting nu goed verloopt. Hij voelt echt als mijn kindje en ik voel me zijn mama.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijke foto! O+
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:18:10 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200799029
Ah cygne O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200799795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:46 schreef CaVaBien het volgende:

Ook twee meiden! Wat super leuk.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fossiel zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:10:58 #258
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200800036
Twee meisjes for the win! :7
Chick on a mission
pi_200810409
Komkommer en VFT, hoe gaat het met jullie? Nog uit te houden?
pi_200812052
@Rebubbled: lief dat je het vraagt! Ze zit nog steeds lekker binnen, dus mijn eigen voorspelde bevaldatum is gepasseerd. :D Er wijst tot op heden ook niets meer op een naderende bevalling. Eerder deze week een aantal voorweeën gehad, nu komt het niet verder dan 's nachts en 's ochtends vroeg wat lage rugpijn. Geduld is een schone zaak. :D

Hoe gaat het met je vriendin en haar baby? En met jou zelf?
pi_200814267
Ugh die voorweeën. Sinds een paar dagen ook af en toe eentje. Had ik bij de eerste helemaal niet. Je hebt nog wel even te gaan natuurlijk.

Hier gaat het wel. Ik kan gewoon niks meer, zonder meteen twee dagen bekkenpijn te hebben. Dus het wordt deze keer wel echt uitzitten. Bij de eerste deed ik nog van alles in de laatste weken. Eergisteren heeft mijn vriend de hele badkamer uitgesopt en gisteren hebben we samen de zolder geordend. Ik op een stoel als een dictator orders geven. :P Maar we weten nu wel weer waar alles ligt en toch weer 3 vuilniszakken aan troep weggegooid. (En D-E, ook zowaar de barkrukken de deur uit. Hij heeft ze nog geprobeerd van me te kopen voor 5 euro per stuk :') Zet hij ze buiten de deur, komt zijn moeder met allemaal suggesties waar ze kunnen worden bewaard in huis, zoals ons schuurtje of de vraag of hij ze echt niet wil doorverkopen.. 🙄 Lady, stfu, ik heb hem eindelijk zover om MIJN barkrukken weg te gooien. Nog 2 dagen..)

Vriendin en baby doen het naar omstandigheden goed. Vandaag mag ze naar huis. VK + huisarts nemen de bloeddrukmedicijnen en nazorg over en voor een keizersnede staan maar 5 dagen in het ziekenhuis schijnbaar. De baby is echt nog wel heel klein. Nu ook last van geel zien erbij gekregen. Komt schijnbaar vaker voor. Ik zou morgen langsgaan, maar wij hebben allemaal een lichte verkoudheid die ik zeker niet aan hen wil overdragen. Dus dat stellen we een paar dagen uit.
pi_200816590
Hahahaha NEEEE rebubbled. Heb je niet de suggestie 'in jouw schuur, lieve schoonmoeder. Neem ze maar mee als bagage' gegeven? Nog 2 dagen *O*. Bijna!
pi_200821344
Het was weer een mooie oefening zen blijven en mezelf realiseren dat ik ze desnoods maandagavond zelf bij het vuil kan flikkeren en dan maar weer drie dagen niet kan lopen. Vanavond legde ze weer een bloederige piemschuimbak en bloederige plastic zak van een lading vlees NAAST DE PRULLENBAK OP DE GROND. Ze wilde eerst haar handen wassen voordat ze de klep van de prullenbak zou open doen. Het is een pedaalemmer.. 😅Daarna stond ze met een ijzeren opscheplepel in mijn antiaanbaklaag te roeren.. ⚰
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:26:28 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200824982
Argh, respect voor jouw geduld hoor, dat zou ik dus echt niet trekken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200832390
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Argh, respect voor jouw geduld hoor, dat zou ik dus echt niet trekken.
Ik ook niet. Zou echt een probleem worden
pi_200840243
Meld met baby nog steeds in de buik. 39 weken vandaag. Ze zit nog lekker binnen, volgens mij. Ook weinig voorweeën gehad de afgelopen twee dagen. Ben benieuwd of het allemaal stilte voor de storm is. :D
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:01:15 #267
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200840292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Meld met baby nog steeds in de buik. 39 weken vandaag. Ze zit nog lekker binnen, volgens mij. Ook weinig voorweeën gehad de afgelopen twee dagen. Ben benieuwd of het allemaal stilte voor de storm is. :D
Spannend :D *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:02:40 #268
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200840305
Officieel aan het derde trimester begonnen vandaag *O* 28 weken *O*

Van mij mogen de komende 12 weken wel snel gaan hoor :o Ben echt al aan het aftellen, vooral tot aan m'n verlof :+
|| justdiggit.org ||
pi_200840746
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Officieel aan het derde trimester begonnen vandaag *O* 28 weken *O*

Van mij mogen de komende 12 weken wel snel gaan hoor :o Ben echt al aan het aftellen, vooral tot aan m'n verlof :+
Fijn, het derde trimester! Vliegt ook weer zo voorbij. ;) En je zult nog echo's krijgen, dat is ook leuk!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:41:12 #270
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200840772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Fijn, het derde trimester! Vliegt ook weer zo voorbij. ;) En je zult nog echo's krijgen, dat is ook leuk!
Volgens mij had ze het alleen over een liggingsecho :o Komen er nog meer?
|| justdiggit.org ||
pi_200840804
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Volgens mij had ze het alleen over een liggingsecho :o Komen er nog meer?
Ik heb met 30+3 ook een groeiecho gehad! Die wordt bij ons gepland tussen de 30-32 weken. Die was juist even wat 'belangrijker' dan de liggingsecho, want mijn baby lag vanaf week 28 al mooi met haar hoofd naar beneden. Liggingsecho mocht ik toch laten maken voor de 'leuk', was met 34+3.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:47:07 #272
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200840848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Ik heb met 30+3 ook een groeiecho gehad! Die wordt bij ons gepland tussen de 30-32 weken. Die was juist even wat 'belangrijker' dan de liggingsecho, want mijn baby lag vanaf week 28 al mooi met haar hoofd naar beneden. Liggingsecho mocht ik toch laten maken voor de 'leuk', was met 34+3.
Oh echt :D
Bij mij heeft ze het alleen over een liggingsecho gehad, volgens mij moet ik die plannen voor rond week 35.
Maar heb over drie weken alweer de volgende controle, dus zal dan wel even vragen. Mijn baby lag ook al bijna goed, alleen nog iets schuin. Voel ook echt dat ze met dr voetjes richting mn lever/ribben ligt, vooral als ze zin heeft om even lekker te trappen :+
|| justdiggit.org ||
pi_200841089
Tink, Lily, toen mijn Lily 3 weken oud was en mijn schoonmoeder ook hier, had ik 's nachts een keer gekolft en ging ik mijn melk in de koelkast zetten. Deur open, ligt daar een onbedekte kipfilet zonder een bord ofzo eronder, zo plop, in de koelkast. Sta je dan met je gesteriliseerde flesje om 4 uur 's nachts de hele koelkast schoon te maken. Mijn vriend heeft nu drie keer de helicobacter maagbacterie gehad (voor context, een keer in je leven is veel) en begrijpt maar niet hoe dat kan. :') Ik heb zo mijn vermoedens. Ik ben daarom ook altijd huiverig om eten dat ze maakt te eten. Naja, als het goed is zit ze in het vliegtuig.

TGND, als je vorige baby een normale grote was en er geen andere redenen zijn, krijg je inderdaad enkel een liggingsecho.

Hier week 37 vandaag. Thusigeboorte mag officieel gebeuren. Niet dat ik haar de komende maand al verwacht. Haar rondroluurtjes beginnen nu wel echt zeer te doen aan mijn organen. Dat was echt anders met mijn placenta achter. Zat er toch een buffer tussen denk ik. En Lily, ook nu zie ik amper bewegingen aan de buitenkant en ik voel vooral een soort druk aan de binnenkant dat zich verplaatst en geen schopjes.
pi_200841399
Vrijheid voor Rebubbled :D.

TGND 3e trimester *O*

Ik heb deze week de ziekenhuismarathon. Vandaag groeiecho, morgen OGTT, donderdag afspraak gyn. Woohoo :').
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:30:46 #275
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200841515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Rebubbled het volgende:
Tink, Lily, toen mijn Lily 3 weken oud was en mijn schoonmoeder ook hier, had ik 's nachts een keer gekolft en ging ik mijn melk in de koelkast zetten. Deur open, ligt daar een onbedekte kipfilet zonder een bord ofzo eronder, zo plop, in de koelkast. Sta je dan met je gesteriliseerde flesje om 4 uur 's nachts de hele koelkast schoon te maken. Mijn vriend heeft nu drie keer de helicobacter maagbacterie gehad (voor context, een keer in je leven is veel) en begrijpt maar niet hoe dat kan. :') Ik heb zo mijn vermoedens. Ik ben daarom ook altijd huiverig om eten dat ze maakt te eten. Naja, als het goed is zit ze in het vliegtuig.

TGND, als je vorige baby een normale grote was en er geen andere redenen zijn, krijg je inderdaad enkel een liggingsecho.

Hier week 37 vandaag. Thusigeboorte mag officieel gebeuren. Niet dat ik haar de komende maand al verwacht. Haar rondroluurtjes beginnen nu wel echt zeer te doen aan mijn organen. Dat was echt anders met mijn placenta achter. Zat er toch een buffer tussen denk ik. En Lily, ook nu zie ik amper bewegingen aan de buitenkant en ik voel vooral een soort druk aan de binnenkant dat zich verplaatst en geen schopjes.
Dit is mijn eerste, dus er is nog geen vorige baby :+
Ik zal anders wel even met de praktijk bellen later vandaag, hoe het nou precies zit.

Wat een gedoe trouwens met je schoonmoeder :{ Dat ze zelf niet doorheeft wat en hoe ze doet. Ik zou het geduld op een gegeven moment ook niet meer hebben met zo'n schoonmoeder :+
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')