Leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:46 schreef CaVaBien het volgende:
Aah cygne, wat een plaatje!
Wij hebben een pretecho laten maken en we krijgen een meisje!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef Cygne het volgende:
Ik kom afscheid nemen!
Kraamweek zit erop zo'n beetje. Kleine F is een ontzettend fel kereltje dat goed drinkt en groeit. Alweer bijna op geboortegewicht. Ook merk ik dat de hechting nu goed verloopt. Hij voelt echt als mijn kindje en ik voel me zijn mama.Echt een geweldige foto cygne, pure rijkdomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van hem en het volgende topic! Ben blij voor je
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef Cygne het volgende:
Ik kom afscheid nemen!
Kraamweek zit erop zo'n beetje. Kleine F is een ontzettend fel kereltje dat goed drinkt en groeit. Alweer bijna op geboortegewicht. Ook merk ik dat de hechting nu goed verloopt. Hij voelt echt als mijn kindje en ik voel me zijn mama.Wat een heerlijke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook twee meiden! Wat super leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:46 schreef CaVaBien het volgende:
Aah cygne, wat een plaatje!
Wij hebben een pretecho laten maken en we krijgen een meisje!
Ik ook niet. Zou echt een probleem wordenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Argh, respect voor jouw geduld hoor, dat zou ik dus echt niet trekken.
Spannendquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Meld met baby nog steeds in de buik. 39 weken vandaag. Ze zit nog lekker binnen, volgens mij. Ook weinig voorweeën gehad de afgelopen twee dagen. Ben benieuwd of het allemaal stilte voor de storm is.
Fijn, het derde trimester! Vliegt ook weer zo voorbij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Officieel aan het derde trimester begonnen vandaag28 weken
![]()
Van mij mogen de komende 12 weken wel snel gaan hoorBen echt al aan het aftellen, vooral tot aan m'n verlof
Volgens mij had ze het alleen over een liggingsechoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Fijn, het derde trimester! Vliegt ook weer zo voorbij.En je zult nog echo's krijgen, dat is ook leuk!
Ik heb met 30+3 ook een groeiecho gehad! Die wordt bij ons gepland tussen de 30-32 weken. Die was juist even wat 'belangrijker' dan de liggingsecho, want mijn baby lag vanaf week 28 al mooi met haar hoofd naar beneden. Liggingsecho mocht ik toch laten maken voor de 'leuk', was met 34+3.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het alleen over een liggingsechoKomen er nog meer?
Oh echtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik heb met 30+3 ook een groeiecho gehad! Die wordt bij ons gepland tussen de 30-32 weken. Die was juist even wat 'belangrijker' dan de liggingsecho, want mijn baby lag vanaf week 28 al mooi met haar hoofd naar beneden. Liggingsecho mocht ik toch laten maken voor de 'leuk', was met 34+3.
Dit is mijn eerste, dus er is nog geen vorige babyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Rebubbled het volgende:
Tink, Lily, toen mijn Lily 3 weken oud was en mijn schoonmoeder ook hier, had ik 's nachts een keer gekolft en ging ik mijn melk in de koelkast zetten. Deur open, ligt daar een onbedekte kipfilet zonder een bord ofzo eronder, zo plop, in de koelkast. Sta je dan met je gesteriliseerde flesje om 4 uur 's nachts de hele koelkast schoon te maken. Mijn vriend heeft nu drie keer de helicobacter maagbacterie gehad (voor context, een keer in je leven is veel) en begrijpt maar niet hoe dat kan.Ik heb zo mijn vermoedens. Ik ben daarom ook altijd huiverig om eten dat ze maakt te eten. Naja, als het goed is zit ze in het vliegtuig.
TGND, als je vorige baby een normale grote was en er geen andere redenen zijn, krijg je inderdaad enkel een liggingsecho.
Hier week 37 vandaag. Thusigeboorte mag officieel gebeuren. Niet dat ik haar de komende maand al verwacht. Haar rondroluurtjes beginnen nu wel echt zeer te doen aan mijn organen. Dat was echt anders met mijn placenta achter. Zat er toch een buffer tussen denk ik. En Lily, ook nu zie ik amper bewegingen aan de buitenkant en ik voel vooral een soort druk aan de binnenkant dat zich verplaatst en geen schopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |