abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200763609
Hoop zo dat alle echo’s een mooi resultaat hadden...!
pi_200763651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:52 schreef elamanilo het volgende:
Hoop zo dat alle echo’s een mooi resultaat hadden...!
Ik ook! Steeds als er hier iemand post ga ik meteen even kijken O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200763665
Ik kwam ook even spieken voor de echo dames.. ik hoop ook heel erg op goed nieuws!

En om @Komkommerschijfje probiotica aan te raden, maar Rebubbled was me al voor zag ik :)
pi_200764403
Thanx meiden! Wij hadden een kloppend boontje O+ :'( *O*

Wel pas 6 weken zwanger volgens de meting, maar dat geloof ik niet. (16 juli had ik een positieve test, morgen 3 weken geleden). Het is natuurlijk zo mini om te meten, dat de kleinste afwijking gelijk voor veel verschil zorgt.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 22:36:21 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200764441
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:16 schreef Mahra het volgende:
Ik ben in Venetië. Ik zie mensen vol medelijden naar me kijken haha, maar ondanks de hitte echt prima te doen hoor. Bijna 32 weken alweer.
[..]

Wij willen volgende week een dagje naar Venetië gaan. Hoe is het daar momenteel qua drukte? Ik ben een paar keer in Venetië geweest toen het super druk was, is het nu iets rustiger door Corona?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200764477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:34 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Thanx meiden! Wij hadden een kloppend boontje O+ :'( *O*

Wel pas 6 weken zwanger volgens de meting, maar dat geloof ik niet. (16 juli had ik een positieve test, morgen 3 weken geleden). Het is natuurlijk zo mini om te meten, dat de kleinste afwijking gelijk voor veel verschil zorgt.
*O* O+ *O*
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:45:37 #232
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_200764624
Wat fijn Fuchsia!!

Hier ook een kloppend hartje en een weekje korter dan verwacht, voorlopige uitgerkende datum is 19 maart *O*
Ben benieuwd of de termijnecho daar nog verandering in brengt.
pi_200764708
Fijn, dames! 🥰 Hopelijk komende weken ook goede weken en straks een mooie termijnecho!
pi_200767213
Fijn van de knippers O+. Ik was met de vitaliteitsecho ook iets minder ver dan ik dacht maar werd met de termijnecho 4 of 5 dagen vooruit gezet. Ze zeiden met de vitaliteitsecho al dat het meten niet meer dan een indicatie was met die termijn.
pi_200767315
Knippers! *O*

Bella hoe ligt je placenta nu? Ik mag dinsdag voor de 1e groeiecho, ik ga vragen of ze alvast kan kijken.

Bij mij gaf de vitaliteit en echo bij de gyn ook wat anders aan dan de termijnecho. Termijnecho klopte gewoon precies.
pi_200767348
@Poepz0r maat hoe was de 20-weken echo?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:01:37 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_200768126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:poepz0r maat hoe was de 20-weken echo?
Ff klein stukje teruglezen ;)
disclaimer
pi_200768166
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
20 weken echo gehad, alles in orde! Toch gekozen om het geslacht wel te weten en wij krijgen een meisje! *O* *O* Dat dachten en wilden we ook allebei dus erg leuk!
:o

Vanwaar dat je het geslacht nu wel wilde weten? Makkelijker met kamer/naam?

Maar lekker maat. Fijn dat alles goed was.
pi_200768286
Hier weer een spooknacht achter de rug. De kleine meid was gisteravond en vannacht erg rustig voor haar doen. Wel wat beweging af en toe, maar lang niet zo frequent en krachtig als ik van haar gewend ben. VK om 1:30 gebeld, die was niet gelijk ongerust, vooral omdat ik haar wel gewoon voelde af en toe. Moest wel weer bellen als ik steeds minder zou voelen of dat er steeds langere tussenpauzes zouden komen. Nadien ging het even 'goed' met wat tikjes en golfjes, maar later in de nacht weer duidelijk minder beweging. Samen met man gevoeld (die was natuurlijk ook wakker geworden van mijn gerommel) en hij vond haar ook erg rustig. Om 5:30 besloten om een nieuw glas vruchtensap te drinken en als er nadien nog weinig zou gebeuren, opnieuw te bellen. Toen ik aan de keukentafel zat, voelden we ineens een megagolf en lag ze ineens heel ver naar voren, echt in een punt. Ik denk dat ze erg naar achteren heeft gelegen afgelopen nacht. Nu voel ik wel weer regelmatig gerommel. Even kijken hoe het zich vanochtend verder ontwikkelt, maar wat blijft het onzeker als je even minder voelt en wat is het fijn als je dan weer een goed teken van leven krijgt. 🥰
pi_200769926
Wat fijn van de knippers O+ *O*

De placenta was genoeg opgeschoven gelukkig. Nu over 2 weken nog een keer een echo omdat de groei afzwakt. 2 weken geleden was ze gemiddeld p38 en nu p18, merk dat ik er echt onzeker van wordt die extra echo's. Ik baar nou eenmaal kleintjes zo erg is dat toch helemaal niet? N was dysmatuur 2602 gram en spruit was ook niet groot 3100 gram.
pi_200770112
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat fijn van de knippers O+ *O*

De placenta was genoeg opgeschoven gelukkig. Nu over 2 weken nog een keer een echo omdat de groei afzwakt. 2 weken geleden was ze gemiddeld p38 en nu p18, merk dat ik er echt onzeker van wordt die extra echo's. Ik baar nou eenmaal kleintjes zo erg is dat toch helemaal niet? N was dysmatuur 2602 gram en spruit was ook niet groot 3100 gram.
Fijn dat de placenta is opgeschoven :), wel vervelend dat de groei wat afzwakt. Ik heb volgende week de 1e echo met 28 weken, dan met 32/36 en indien nodig nog vaker tussendoor, maar ik verwacht er tot nu toe nog niet te veel van. Bas was p50 en dit kindje met de SEO ook, maar je weet maar nooit natuurlijk. Je hebt er ook geen invloed verder op toch?
pi_200775278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wij willen volgende week een dagje naar Venetië gaan. Hoe is het daar momenteel qua drukte? Ik ben een paar keer in Venetië geweest toen het super druk was, is het nu iets rustiger door Corona?
Ik ben hier nooit eerder geweest en weet niet hoe het normaal is? Het valt qua drukte wel mee, denk ik? Wel is het bloedheet en benauwd hier en dat is niet fijn als je hoogzwanger bent.
pi_200779177
Hoi, nog een maart baby hier :W
Vandaag een tweede echo en een bewegend gummybeertje gezien O+
Ook een kleine bloeding bij de vruchtzak, maar ik doe mijn best om daar niet over te stressen O-)
pi_200779723
Ik kom afscheid nemen!
Kraamweek zit erop zo'n beetje. Kleine F is een ontzettend fel kereltje dat goed drinkt en groeit. Alweer bijna op geboortegewicht. Ook merk ik dat de hechting nu goed verloopt. Hij voelt echt als mijn kindje en ik voel me zijn mama.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:18:20 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200779809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:20 schreef Mahra het volgende:

[..]

Ik ben hier nooit eerder geweest en weet niet hoe het normaal is? Het valt qua drukte wel mee, denk ik? Wel is het bloedheet en benauwd hier en dat is niet fijn als je hoogzwanger bent.
Normaal loop je echt als een stel mieren door elkaar dus ik denk dat het vrij rustig is :)

Ik zit nu wel te twijfelen omdat Venetië met een kinderwagen niet te doen is en dragen met 30 graden voor mijn negen maander en voor mij ook niet ideaal zijn. Vandaag heb ik hem even gedragen met 25 graden en dat was ik na een half uurtje ook wel zat :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef Cygne het volgende:
Ik kom afscheid nemen!
Kraamweek zit erop zo'n beetje. Kleine F is een ontzettend fel kereltje dat goed drinkt en groeit. Alweer bijna op geboortegewicht. Ook merk ik dat de hechting nu goed verloopt. Hij voelt echt als mijn kindje en ik voel me zijn mama.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo schattig O+ Nu samen posten in het babytopic :s) *O* O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200780151
Oh @Cygne, heerlijk plaatje. 🥰
pi_200782156
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef Cygne het volgende:
Ik kom afscheid nemen!

SPOILER
O+ Wauw Cygne, wat een prachtig plaatje! O+ Trotse grote broer. Fijn dat de hechting ook goed verloopt nu!
pi_200783177
Cygne gefeliciteerd O+
pi_200783190
Fuchsia, gefeliciteerd. Ik duim dat de zes weken snel voorbij zijn x
pi_200784351
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Normaal loop je echt als een stel mieren door elkaar dus ik denk dat het vrij rustig is :)

Ik zit nu wel te twijfelen omdat Venetië met een kinderwagen niet te doen is en dragen met 30 graden voor mijn negen maander en voor mij ook niet ideaal zijn. Vandaag heb ik hem even gedragen met 25 graden en dat was ik na een half uurtje ook wel zat :@
[..]

Zo schattig O+ Nu samen posten in het babytopic :s) *O* O+
Oh, nee dat heb je nu niet echt. Ik zie wel echt veel gezinnen met kleine kinderen en dus ook kinderwagens. Lijkt me vreselijk om met dit weer met kinderen en kinderwagens rond te moeten lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')