Mijn eerste topic was een Grueterbash, érg mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laatste pagina van je postgeschiedenis en dan zoeken denk ik
Alorsgodin in je topicquote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn eerste topic was een Grueterbash, érg mooi.
Jij houdt ook echt alles bij hèquote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:03 schreef heywoodu het volgende:
Rivkah zit inmiddels dus alweer in de makeup he
Nou ja, die komt er steeds tussen 5 en 6 uur bij volgens mij, dan gaat ze weer giechelen over allemaal sporten die ze niet kent omdat ze volgens mij nooit sport kijkt.quote:
Jawel ze kijkt naar de Leeuwinnen!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, die komt er steeds tussen 5 en 6 uur bij volgens mij, dan gaat ze weer giechelen over allemaal sporten die ze niet kent omdat ze volgens mij nooit sport kijkt.
Oh jaquote:
Ik zie haar op Instagram buiten haar werk ook echt vrij weinig met sport doen ja. Ik snap dat niet, als dat je werk mag zijn, is toch genotquote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, die komt er steeds tussen 5 en 6 uur bij volgens mij, dan gaat ze weer giechelen over allemaal sporten die ze niet kent omdat ze volgens mij nooit sport kijkt.
Ik zie ze wel naar het bootje varen gaan zoquote:
Boogschieten?quote:
Individueel vind ik dat pas leuk vanaf de achtste finale, of er moet echt niets zijnquote:
Nee. Morgen pas als het goed is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:21 schreef Szura het volgende:
Geen vlaggetje toch bij boogschieten vandaag
Zekers wel. Duurt alleen nog even.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:21 schreef Szura het volgende:
Geen vlaggetje toch bij boogschieten vandaag
Is dat weer aangepast ja?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:26 schreef Pino112 het volgende:
In het liveschema van de NOS stond zonet nog een tijd bij Sjef.
Edit 6.37u staat er
Altijd uitgaan van wat Pino zegt. En nee dat is niet sarcastisch bedoeldquote:
We worden beflikkerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:35 schreef Szura het volgende:
Op Tokio site staat ie morgen, Sjef en Gijs ook
En Steve en Gabi dag later
Ik zie het ja, denk dat de NOS/Gracenote niet overweg kan met een event over meerdere dagen ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 05:35 schreef Szura het volgende:
Op Tokio site staat ie morgen, Sjef en Gijs ook
En Steve en Gabi dag later
Nog steeds bijna een seconde onder mijn pr.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:02 schreef Pino112 het volgende:
De Bhutaan als enige niet onder de minuut op de startlijst.
Pieken op het juiste moment.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:03 schreef Pino112 het volgende:
57.57 voor de Bhutaan
Meneer van de Solomon Islands nu als enige niet onder de minuut
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |