Ja, maar ik dacht dat het protocol voor iedereen hetzelfde was: positief = quarantaine en dan weg van de Spelen, geen uitzondering.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet, inmiddels toch negatief getest?
Ah ok, dat maakt het wat anders ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was positief getest voordat hij af zou reizen naar Japan, geloof ik, mocht later alsnog toen hij negatief testte (maar dat was te laat voor de individuele race)
Dit was voordat hij naar Tokyo afreisde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het protocol voor iedereen hetzelfde was: positief = quarantaine en dan weg van de Spelen, geen uitzondering.
De echte bazen zijn om deze tijd volgende week al meer dan twee uur onderweg, ze moeten zich niet aanstellenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef WEST het volgende:
[..]
Alleen die tijd voor die Atleten dat is wel erg vroeg je nest uit.
Doen er ook Brazilianen mee?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, dat maakt het wat anders ja.
De marathon?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De echte bazen zijn om deze tijd volgende week al meer dan twee uur onderweg, ze moeten zich niet aanstellen
Alleen als je in Japan positief getest wordt. Als je nog thuis bent is t na 5 (?) negatieve testen prima om af te reizenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het protocol voor iedereen hetzelfde was: positief = quarantaine en dan weg van de Spelen, geen uitzondering.
Die starten het vroegst ja, de 50km dan. Om 05.30 lokale tijd al op padquote:
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.quote:
mooi op tijd. Starten nog in het donkerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die starten het vroegst ja, de 50km dan. Om 05.30 lokale tijd al op pad
Jij bent af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.
quote:
Voor de top 4?quote:
Volgens de co-commentator welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Voor de kenners, als het op een sprint aankomt, heeft onze laatste loper dan een kans top 3 te halen?
En gezien de individuele wedstrijd heb ik daar ook wel vertrouwen in jaquote:
Kingma/Klamer is normaal geen enorm verschil toch? Al was Klamer zondag wel beter, maar dat was wel in andere omstandigheden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de top 4?
Misschien. Zal afhangen of deze 4 de voorsprong houden en wellicht kunnen uitbreiden.
NL heeft samen met GB de beste triatlete in de derde ronde.
Snelwandelen stellen we hier NIET ter discussiequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.
Mannen gaan als laatst dacht ik, die hebben geen individuele wedstrijd gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En gezien de individuele wedstrijd heb ik daar ook wel vertrouwen in ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |