Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.quote:
mooi op tijd. Starten nog in het donkerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die starten het vroegst ja, de 50km dan. Om 05.30 lokale tijd al op pad
Jij bent af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.
quote:
Voor de top 4?quote:
Volgens de co-commentator welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Voor de kenners, als het op een sprint aankomt, heeft onze laatste loper dan een kans top 3 te halen?
En gezien de individuele wedstrijd heb ik daar ook wel vertrouwen in jaquote:
Kingma/Klamer is normaal geen enorm verschil toch? Al was Klamer zondag wel beter, maar dat was wel in andere omstandigheden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de top 4?
Misschien. Zal afhangen of deze 4 de voorsprong houden en wellicht kunnen uitbreiden.
NL heeft samen met GB de beste triatlete in de derde ronde.
Snelwandelen stellen we hier NIET ter discussiequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.
Mannen gaan als laatst dacht ik, die hebben geen individuele wedstrijd gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En gezien de individuele wedstrijd heb ik daar ook wel vertrouwen in ja
beste 2 lopers zitten aan het eind.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Voor de kenners, als het op een sprint aankomt, heeft onze laatste loper dan een kans top 3 te halen?
Ja ik dacht Klamer, maar Van Egdom inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Manneen gaan als laatst dacht ik, die hebben geen individuele wedstrijd gedaan.
Als Klamer net zo goed loopt als in de individuele wedstrijd dan kan ze natuurlijk wel een mooi gaatje slaan voor de laatste man.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik dacht Klamer, maar Van Egdom inderdaad.
Moet ze er zwemmend wel bij blijven, de vraag is of GB en VS dan niet volle bak gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Klamer net zo goed loopt als in de individuele wedstrijd dan kan ze natuurlijk wel een mooi gaatje slaan voor de laatste man.
"Het gat was 31 minuten."quote:
Nee joh, de achtervolging komt hard dichterbij! Ze hebben al 30 minuten ingelopen!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Het gat was 31 minuten."
Deze top-4 moet het wel gaan halen dan!
Hopelijk, dan krijgen we haar nog in beeldquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
10s is de kopgroep kwijtgeraakt op de fiets.
Zie de [b]Fransen[/b] en Belgen nog wel dichtbij komen.
Belgen hebben nu ook wel de beste van de 4, normaal gesproken. Die Fransen zijn in de breedte wel sterk, was ook sowieso de verwachting dat zij voor NL zouden eindigenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
10s is de kopgroep kwijtgeraakt op de fiets.
Zie de Fransen en Belgen nog wel dichtbij komen.
Klamer zei ook al dat ze niet had getraind in dit water (voor de individuele race) omdat ze bang was om ziek te wordenquote:
Dat fietst en zwemt nogal lastig?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:14 schreef Tijn het volgende:
Waarom hebben ze geen stokjes vast die ze moeten doorgeven?
Ja, daaromquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat fietst en zwemt nogal lastig?
Ze kon niet in het zwembad?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klamer zei ook al dat ze niet had getraind in dit water (voor de individuele race) omdat ze bang was om ziek te worden
Wel redelijke voorsprong toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Gat is niet zo groot, dat is nog wel te dichten met 4 lijkt mij.
Naar Amerika leek het niet zo heel groot vanuit een bepaald shot, kan ook vertekenen.quote:
Corona mannetje moet nog, die zou best weleens niet voluit kunnen gaan bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:23 schreef TheVulture het volgende:
Belgen hebben nog een sterke man achter de hand of niet?
Ja, Geens die door een positieve test niet mee kon doen aan individuele triatlonquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:23 schreef TheVulture het volgende:
Die corona heeft gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:23 schreef TheVulture het volgende:
Ja mooie aanwinstquote:
Vandaag de mixed trap, waardoor het geweldige double trap er vanaf is gegooidquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn mindere onderdelen toegevoegd aan het programma inderdaad.
Daar is nu geen tijd voor nee..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:29 schreef Marcoss het volgende:
Klamer begon bij individuele race ook niet heel sterk lopend, kwam pas daarna opzetten (maar ja, dan nu misschien wel te laat)
Pearson zou me weinig verbazenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |