Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.quote:
mooi op tijd. Starten nog in het donkerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die starten het vroegst ja, de 50km dan. Om 05.30 lokale tijd al op pad
Jij bent af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.
quote:
Voor de top 4?quote:
Volgens de co-commentator welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Voor de kenners, als het op een sprint aankomt, heeft onze laatste loper dan een kans top 3 te halen?
En gezien de individuele wedstrijd heb ik daar ook wel vertrouwen in jaquote:
Kingma/Klamer is normaal geen enorm verschil toch? Al was Klamer zondag wel beter, maar dat was wel in andere omstandigheden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de top 4?
Misschien. Zal afhangen of deze 4 de voorsprong houden en wellicht kunnen uitbreiden.
NL heeft samen met GB de beste triatlete in de derde ronde.
Snelwandelen stellen we hier NIET ter discussiequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is geen sport. Dan moet je gewoon met de Nijmeegse 4daagse mee doen.
Mannen gaan als laatst dacht ik, die hebben geen individuele wedstrijd gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En gezien de individuele wedstrijd heb ik daar ook wel vertrouwen in ja
beste 2 lopers zitten aan het eind.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Voor de kenners, als het op een sprint aankomt, heeft onze laatste loper dan een kans top 3 te halen?
Ja ik dacht Klamer, maar Van Egdom inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Manneen gaan als laatst dacht ik, die hebben geen individuele wedstrijd gedaan.
Als Klamer net zo goed loopt als in de individuele wedstrijd dan kan ze natuurlijk wel een mooi gaatje slaan voor de laatste man.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik dacht Klamer, maar Van Egdom inderdaad.
Moet ze er zwemmend wel bij blijven, de vraag is of GB en VS dan niet volle bak gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Klamer net zo goed loopt als in de individuele wedstrijd dan kan ze natuurlijk wel een mooi gaatje slaan voor de laatste man.
"Het gat was 31 minuten."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |