quote:
niks tegen hem maar het wordt wel tijd dat hij wat anders gaat doenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:00 schreef babylon het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand niet fan van Kimi is.
Eens, en die niets zeggen in een interview-act ben ik ook na 20 jaar wel klaar mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks tegen hem maar het wordt wel tijd dat hij wat anders gaat doen
Je kan er ook een talent inzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:32 schreef opreis het volgende:
Zolang de Latifi's, Mazepins en Strolls er ook nog rondrijden kan je daar net zo goed een wereldkampioen in zijn nadagen bij hebben. Lekker boeiend dat hij een AR stoeltje bezet houdt, wat Gio in die Alfa doet boeit me namelijk nog minder.
Datzelfde geldt voor die mazepin, latifi et ceteraquote:
Die brengen geld mee, zodat het team blijft bestaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor die mazepin, latifi et cetera
Dat zeg ik toch, ga dan eerst zeuren over Latifi, Stroll en Mazepin voordat je over een oudwereldkampioen begint.quote:
Zie post hierboven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ga dan eerst zeuren over Latifi, Stroll en Mazepin voordat je over een oudwereldkampioen begint.
Prijzenpot eerlijker verdelen lost dat (gedeeltelijk?) op lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die brengen geld mee, zodat het team blijft bestaan
En Kimi brengt ook weer meer sponsors/kijkers. Wat is nou leuker als sponsor van de Alfa? Dat je met Kimi kan pronken bij bedrijfs uitjes, of met Giovinazzi? Wie is dat?quote:
Gio is Italiaans. Leuk voor Alfa Romeo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:44 schreef opreis het volgende:
[..]
En Kimi brengt ook weer meer sponsors/kijkers. Wat is nou leuker als sponsor van de Alfa? Dat je met Kimi kan pronken bij bedrijfs uitjes, of met Giovinazzi? Wie is dat?
Kimi is wereldkampioen, leuk voor iedereenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gio is Italiaans. Leuk voor Alfa Romeo.
Alfa betaaltquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Kimi is wereldkampioen, leuk voor iedereen
Het wordt meer een soort converstatie nu. Maar Kimi is ook leuk voor Alfa, en Alfa betaalt Kimi de oud wereldkampioen die voor veel meer exposure zorgt. Bovendien heeft Kimi nog veel lof geoogst met zijn eerste lap vorig jaar.quote:
Gio presteert wel beter dan Kimi op dit moment. Plus het feit dat hij Italiaans is, is voor Alfa interessanter, denk ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Het wordt meer een soort converstatie nu. Maar Kimi is ook leuk voor Alfa, en Alfa betaalt Kimi de oud wereldkampioen die voor veel meer exposure zorgt. Bovendien heeft Kimi nog veel lof geoogst met zijn eerste lap vorig jaar.
Ik kan me eerlijk waar geen indrukwekkende momenten van Latifi of Giovinazzi voor de geest halen. Maar prima hoor, het mogen duidelijk zijn dat we er een verschillende kijk op nahouden.
Kimi is wereldkampioen geworden in een andere tijd. Je kunt de F1 van nu niet meer vergelijken met die van toen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Kimi is wereldkampioen, leuk voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |