Zolang er maar spam in zitquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Macaroni, zonder plakken kaas of kaas überhaupt.
@:Drizzt_DoUrden
Het schijnt zo te zijn dat je er ook onsamenhangende zinnen van gaat maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
Als dit alles wat snap ik niet dat er zo'n heisa wordt gemaakt van dat hele corona
Dan heb ik al 20 jaar coronaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je er ook onsamenhangende zinnen van gaat maken.
Klassieker.quote:
Nu wolkbreuk nummer 2 van de dag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bohhh nabij Alkmaar vanmiddag een wolkbreuk niveau Belgische straten. Lekker glijden.
Lekker man. Gelukkig morgen weer naar de andere kant van Nederland voor misschien nog een wolkbreukquote:
Sommige mensen hebben altijd geluk, naar wat voor toplocatie mag je morgen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker man. Gelukkig morgen weer naar de andere kant van Nederland voor misschien nog een wolkbreuk
Naaldwijkquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd geluk, naar wat voor toplocatie mag je morgen?
Dit zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naaldwijk
Als Niek mij nu weer een Westlander noemt dan word ik echt woest en stop ik met fok.
Gauw dekking zoeken onder die boom dan maarquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:22 schreef GGMM het volgende:
Wow het begint hier te onweren
@:lenny_leonard
Pics?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:22 schreef GGMM het volgende:
Wow het begint hier te onweren
@:lenny_leonard
Ze zit tegenwoordig kennelijk onder de tattoos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |