LagerthaGodinquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de serie Vikings gingen ze hem oppeuzelen
Moeten ze ook niet doenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de serie Vikings gingen ze hem oppeuzelen
Waarom zou hij mij niet willen spreken? Ik sta bekend als een erg sympathieke user.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik zeg niks straks wil hij jou niet spreken en dan verraad ik hem
Ik ga daar niet over speculeren verderquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou hij mij niet willen spreken? Ik sta bekend als een erg sympathieke user.
@:tijger_m @:skysherrif
Stop gewoon met de mentions aub. Ik heb geen interesse.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou hij mij niet willen spreken? Ik sta bekend als een erg sympathieke user.
Wat gek, maar vooruit. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stop gewoon met de mentions aub. Ik heb geen interesse.
Misschien moet je er even een expert bij halen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
Nog wel een beetje buikkramp af en toe, maar helemaal nog niet gepoept vandaag
Als dit alles wat snap ik niet dat er zo'n heisa wordt gemaakt van dat hele corona
Geen mention ontvangenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
Nog wel een beetje buikkramp af en toe, maar helemaal nog niet gepoept vandaag
Als dit alles wat snap ik niet dat er zo'n heisa wordt gemaakt van dat hele corona
Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens keihard te regenen
@:lenny_leonard
Welles/nietes spelletje. Sloom persoon ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat had die Quinsy nou precies gedaan? Of heeft hij dat niet verteld in Op1?
Okay dus het blijft bij rondstrooien met vage dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welles/nietes spelletje. Sloom persoon ook.
Niet de moeite waard om terug te kijken.
Belachelijk slechte interviewers vooralquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Okay dus het blijft bij rondstrooien met vage dingen.
BLM en die kut Tukker.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk slechte interviewers vooral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |