quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Ja dat was een jaartje leuk omdat Kongolo en Knarsdorp een wereldseizoen draaiden. Daarna heb ik me eigenlijk alleen maar kapot zitten ergeren aan die twee.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet
zie:
[ afbeelding ]
ik heb ook liever een volgende argentijn met potentie naast Senesi, maar dat zit er niet inquote:Op maandag 26 juli 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was een jaartje leuk omdat Kongolo en Knarsdorp een wereldseizoen draaiden. Daarna heb ik me eigenlijk alleen maar kapot zitten ergeren aan die twee.
Moeilijk te realiseren/geloven dat die twee ooit een jaartje stabiele CV's waren.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was een jaartje leuk omdat Kongolo en Knarsdorp een wereldseizoen draaiden. Daarna heb ik me eigenlijk alleen maar kapot zitten ergeren aan die twee.
Vraag me ook af of ze dat echt waren. Ze hadden het geluk van veel steun om hen heen, de eerder genoemde Karsdorp en Kongolo, maar ook sterk blok van El Ahmadi en Vilhena voor ze. Verder zat het ook niet echt tegen dat jaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moeilijk te realiseren/geloven dat die twee ooit een jaartje stabiele CV's waren.
Eigenlijk was het allemaal puur geluk en zouden we die titel terug moeten geven.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze dat echt waren. Ze hadden het geluk van veel steun om hen heen, de eerder genoemde Karsdorp en Kongolo, maar ook sterk blok van El Ahmadi en Vilhena voor ze. Verder zat het ook niet echt tegen dat jaar.
Mwa, valt mee. Dat seizoen liet BotteGod wel zien waarom hij werd gehaald van Groningen. Hij overtuigde mij wel en was zeker van toegevoegde waarde, samen met de rest van het elftal.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze dat echt waren. Ze hadden het geluk van veel steun om hen heen, de eerder genoemde Karsdorp en Kongolo, maar ook sterk blok van El Ahmadi en Vilhena voor ze. Verder zat het ook niet echt tegen dat jaar.
Ja als het die kant op gaat primaquote:Op maandag 26 juli 2021 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ook liever een volgende argentijn met potentie naast Senesi, maar dat zit er niet in
ik vind het een logische transfer met de cv's die je voor de rest hebt
met een beetje geluk is de basis straks pedersen- geert -sensesi-malacia
met die gekke oostenrijker en nog wat ander jong spul er achter
best prima vergeleken met andere jaren
Zeldzaam? Volgens mij kijken we al een paar jaar tegen grotendeels dezelfde idioten aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:29 schreef Elan het volgende:
Wat een zeldzaam matig stel houthakkers. Nu al medelijden met Slot.
Daarmee doe je Botteghin echt tekort in mijn ogen. Die deed ook de hele organisatie achterin en verzaakte nooit in de (lucht)duels, daar hebben we echt een hoop aan gehad, ook na het kampioensjaar. Pas 19/20 werd het minder en eigenlijk vooral in de periode dat Stam hem hoog druk wilde laten zetten, onder Dick ging het beter totdat zijn snelheid echt niet meer kon.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral de rem geweest op het introduceren van een modernere speelstijl, verder een sympathieke gast hoor. Maar het is als verdediger natuurlijk wel lekker neerzetten als je toch nooit verder dan 20 meter van je doel durft af te komen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarmee doe je Botteghin echt tekort in mijn ogen. Die deed ook de hele organisatie achterin en verzaakte nooit in de (lucht)duels, daar hebben we echt een hoop aan gehad, ook na het kampioensjaar.
Slot gister gehoord?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
Achterin zit het probleem ook helemaal niet. Nou ja, alleen van kwantiteit. Gaat er vooral om dat er een spits komt en iemand die op 6 kan voetballen.
Zou ook gek zijn als een trainer gaat verkondigen dat er nog genoeg staat te gebeuren, verzwakt ook je onderhandelingspositie. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk in augustus.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slot gister gehoord?
Zou er niet op rekenen dat er nog heel veel bij gaat komen.
Logisch dat Slot niet gaat zeggen dat er nog een paar spelers komen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slot gister gehoord?
Zou er niet op rekenen dat er nog heel veel bij gaat komen.
Ja dat idee heb ik ook wel. In 17/18 moesten we zelfs noodgedwongen spelen met Taap en StJuste achterin en dat was eigenlijk een verademing, AZ werd nog een keer met 0-4 ondersteboven gespeeld. Zaten toen ineens veel meer positiewisselingen in het spel en rond de kerst voetbalden we best aardig, alleen na een paar foutjes greep Gio toch weer terug naar Beekie en vdHeijden, dat was wel jammer.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral de rem geweest op het introduceren van een modernere speelstijl, verder een sympathieke gast hoor. Maar het is als verdediger natuurlijk wel lekker neerzetten als je toch nooit verder dan 20 meter van je doel durft af te komen.
Dat neem ik hem niet kwalijk, maar die twee had je direct moeten doorselecteren na 2017 al.
Als er wat weg gaat misschien zoals Kokcu of Senesi, maar denk eigenlijk wel dat die beide blijven.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als een trainer gaat verkondigen dat er nog genoeg staat te gebeuren, verzwakt ook je onderhandelingspositie. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk in augustus.
Ik hou er in elk geval rekening mee dat dat laatste wel gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Logisch dat Slot niet gaat zeggen dat er nog een paar spelers komen.
Er zal nog wat gaan en er komt nog wat bij. Met Bannis/Bozenik het seizoen in gaan kan echt niet.
Dan hebben we een groot probleem.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er wat weg gaat misschien zoals Kokcu of Senesi, maar denk eigenlijk wel dat die beide blijven.
[..]
Ik hou er in elk geval rekening mee dat dat laatste wel gaat gebeuren.
Precies, gelijk gaan zeuren om nieuwe spelers valt natuurlijk niet goed, daarnaast moet het plaatje wel kloppen, liever geen nieuwe spelers dan rotzooi als Teixeira, Diemers of Pratto waar je vervolgens niet meer van af komt.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Logisch dat Slot niet gaat zeggen dat er nog een paar spelers komen.
Er zal nog wat gaan en er komt nog wat bij. Met Bannis/Bozenik het seizoen in gaan kan echt niet.
Deels wel maar met het vertrek van Berghuis is het laatste stukje creativiteit ook weg. Lijkt elk seizoen kwalitatief ook wel minder te worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeldzaam? Volgens mij kijken we al een paar jaar tegen grotendeels dezelfde idioten aan.
Nog los van dat het geen 'stel houthakkers' zijn maar goed, ieder zijn mening.
Denk dat we dat stukje met de komst van Jahanbakhsh prima opgevangen hebben. Gisteren tegen PAOK zag je bij vlagen zijn kwaliteit en dat lag gewoon een stukje hoger dan de meeste spelers om hem heen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Deels wel maar met het vertrek van Berghuis is het laatste stukje creativiteit ook weg. Lijkt elk seizoen kwalitatief ook wel minder te worden.
Wel mooi hoe het werkt hoor, voor Slot begon was iedereen er wel over eens dat er geen geld was en er niets of nauwelijks iets bij zou komen. Inmiddels moet zo'n beetje de halve beschikbare transfermarkt deze kant op.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Deels wel maar met het vertrek van Berghuis is het laatste stukje creativiteit ook weg. Lijkt elk seizoen kwalitatief ook wel minder te worden.
Tegen dat Dritta was toch bizar man en dan zei Slot dat maar de vraag is of er nog wat bij komt
Ik vind het zelf een beetje lastig. Vooraf was ik van mening dat Feyenoord een 6 en een RCV nodig had. Die RCV is nu binnen en Jahanbakhsh vangt het vertrek van Berghuis op, dus dat is een dikke prima, maar een extra middenvelder lijkt mij meer dan welkom. Zoals ik al eerder zei vind ik het jammer dat Feyenoord met Til een lopende nr10 heeft gehuurd terwijl ik de alternatieven die we al hadden simpelweg beter vind dan die we hebben op 6.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel mooi hoe het werkt hoor, voor Slot begon was iedereen er wel over eens dat er geen geld was en er niets of nauwelijks iets bij zou komen. Inmiddels moet zo'n beetje de halve beschikbare transfermarkt deze kant op.
Voor het vertrek van berghuis staat komst Jahankbakhsh. En tegen Drita was precies wat je kon verwachten met dit team (en ook dat team).
Maar dan krijg je toch het zelfde probleem als vorig seizoen?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat we dat stukje met de komst van Jahanbakhsh prima opgevangen hebben. Gisteren tegen PAOK zag je bij vlagen zijn kwaliteit en dat lag gewoon een stukje hoger dan de meeste spelers om hem heen.
Verder hopen dat Antonucci zich dit seizoen door ontwikkelt.
Er is ook voor ca 6 miljoen aan salaris vertrokken dus dan hoop je toch op iets meer als dit wat er nu staat.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel mooi hoe het werkt hoor, voor Slot begon was iedereen er wel over eens dat er geen geld was en er niets of nauwelijks iets bij zou komen. Inmiddels moet zo'n beetje de halve beschikbare transfermarkt deze kant op.
Voor het vertrek van berghuis staat komst Jahankbakhsh. En tegen Drita was precies wat je kon verwachten met dit team (en ook dat team).
Die complete paniek in je posts op basis van wat potjes in het begin van de voorbereiding is sowieso nogal lachwekkend.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is ook voor ca 6 miljoen aan salaris vertrokken dus dan hoop je toch op iets meer als dit wat er nu staat.
Dat laatste is onzin die gasten konden er geen reet van echt niveau Top Oss en dan nog werden er een paar grote kansen weggegeven en scoor je zelf niet.
Om alles op te hangen aan de komst van één speler is sowieso gigantisch opportunistisch. Wat als die gozer in september zijn poot breekt? Is dan het spelbeeld van afgelopen donderdag de norm voor de rest van het seizoen?
Dit ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die complete paniek in je posts op basis van wat potjes in het begin van de voorbereiding is sowieso nogal lachwekkend.
Zal ook wel gebaseerd zijn op Drita - Feyenoord tochquote:Op maandag 26 juli 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die complete paniek in je posts op basis van wat potjes in het begin van de voorbereiding is sowieso nogal lachwekkend.
Tsja, daar win je donderdag gewoon 4-0 vanquote:Op maandag 26 juli 2021 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ook wel gebaseerd zijn op Drita - Feyenoord toch
Dat geloof ik ook wel, maar dat maakt de eerste wedstrijd niet minder triestquote:Op maandag 26 juli 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, daar win je donderdag gewoon 4-0 van
(ja, sla deze post maar op)
Ben behoorlijk geschrokken ja. Lijkt vooralsnog echt helemaal nergens op. Ook de kwetsbaarheid in de omschakeling doet qua naïviteit denken aan die andere grote kale leider.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Men zag dat potje tegen Drita ook als oefenwedstrijd/voorbereiding. Slot zei dat gisteren niet zo expliciet maar ook weer welquote:Op maandag 26 juli 2021 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar dat maakt de eerste wedstrijd niet minder triest
(post uiteraard wel opgeslagen je weet maar nooit)
Echt 100% oneens met het laatste hoor. Maar oké geef het een wedstrijd of 10, of twee maanden.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben behoorlijk geschrokken ja. Lijkt vooralsnog echt helemaal nergens op. Ook de kwetsbaarheid in de omschakeling doet qua naïviteit denken aan die andere grote kale leider.
Je moet gewoon geduld hebben voor zo'n tactiek. Dat zal in het begin echt nog wel een aantal keer foutgaan, die kwetsbaarheid is ook gewoon onderdeel van het leerproces (al zal je het met deze tactiek nooit helemaal kunnen elimineren). Als er maar progressie in zit.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben behoorlijk geschrokken ja. Lijkt vooralsnog echt helemaal nergens op. Ook de kwetsbaarheid in de omschakeling doet qua naïviteit denken aan die andere grote kale leider.
Precies. Dat is ook ongeveer wat Slot in elk interview heeft aangegeven.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geduld hebben voor zo'n tactiek. Dat zal in het begin echt nog wel een aantal keer foutgaan, die kwetsbaarheid is ook gewoon onderdeel van het leerproces (al zal je het met deze tactiek nooit helemaal kunnen elimineren). Als er maar progressie in zit.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)schildering-berghuisquote:Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) wil dat Feyenoord zijn excuses aanbiedt voor een muurschildering die onlangs verscheen in Rotterdam. Op een tekening werd de naar Ajax vertrokken Steven Berghuis afgebeeld met een grote neus en een jodenster op zijn borst met daarbij de tekst 'Joden lopen altijd weg'. Volgens het CIDI is het een nieuw dieptepunt in voetballand.
Dat laatste gaat wel gebeuren na 5 of 6 potjes kut resultaten halen. Daarvoor zijn jullie ook Feyenoord. Dat hoort erbij.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt 100% oneens met het laatste hoor. Maar oké geef het een wedstrijd of 10, of twee maanden.
Of we gaan gewoon na een paar kutwedstrijden #exitSlot roepen, kan ook.
Oh oke, bedankt.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat laatste gaat wel gebeuren na 5 of 6 potjes kut resultaten halen. Daarvoor zijn jullie ook Feyenoord. Dat hoort erbij.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)schildering-berghuis
God, zijn er meer van dat soort subsidieclubjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
De ene joden zijn de andere niet
Naja de één is pro-joods en de ander is pro-Israël, wezenlijk verschil.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God, zijn er meer van dat soort subsidieclubjes.
Die pro-Israel clubjes gebruiken altijd anti-semitisme om hun gelijk te halen en vooral zoveel mogelijk mensen te veroordelen, heel vermoeiendquote:Op maandag 26 juli 2021 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja de één is pro-joods en de ander is pro-Israël, wezenlijk verschil.
Eens wel, maar je moet er ook wel de spelers en selectie voor hebben. Als onze spelersgroep over te weinig kwaliteit en/of voetbalintelligentie blijkt te beschikken dan zullen ze structureel tegen dezelfde fouten aan blijven lopen, en tijd geven is natuurlijk prima, maar naar mijn mening moeten we ook weer niet (dreigen) af te zakken tot in het rechterrijtje bijvoorbeeld (mocht het zo dramatisch uitpakken).quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geduld hebben voor zo'n tactiek. Dat zal in het begin echt nog wel een aantal keer foutgaan, die kwetsbaarheid is ook gewoon onderdeel van het leerproces (al zal je het met deze tactiek nooit helemaal kunnen elimineren). Als er maar progressie in zit.
Ook eens, we moeten Slot en het team de tijd geven om te wennen. Op zich ben ik wel een voorstander van een wat meer aanvallende speelstijl. Maar goed, het is wel makkelijker uit te voeren wanneer je de meeste wedstrijden beter bent dan je tegenstander. En dat waag ik met de huidige selectie nog een beetje te betwijfelen. Daarvoor zul je toch echt voorin dreigender moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens wel, maar je moet er ook wel de spelers en selectie voor hebben. Als onze spelersgroep over te weinig kwaliteit en/of voetbalintelligentie blijkt te beschikken dan zullen ze structureel tegen dezelfde fouten aan blijven lopen, en tijd geven is natuurlijk prima, maar naar mijn mening moeten we ook weer niet (dreigen) af te zakken tot in het rechterrijtje bijvoorbeeld (mocht het zo dramatisch uitpakken).
Maar goed, dat merk je na pakweg een maand of 2 vanzelf en dan kun je altijd nog ingrijpen als trainer natuurlijk. Of je blijft trouw aan je filosofie en neemt voor lief dat we (ook) volgend jaar Europees voetbal mislopen en een paar jaar spelen voor plek 6 t/m 10 ofzo.
Als het niet goed uitpakt bedoel ik dan.
AZ stond nou ook niet bekend om hun geweldige, snelle centrale verdedigers. Die speelstijl heeft gewoon tijd nodig. Als we nou echt de hele 1e seizoenshelft zwaar ondermaats presteren kan het de zaken veranderen, maar het is veel te vroeg om daar al op te gaan speculerenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens wel, maar je moet er ook wel de spelers en selectie voor hebben. Als onze spelersgroep over te weinig kwaliteit en/of voetbalintelligentie blijkt te beschikken dan zullen ze structureel tegen dezelfde fouten aan blijven lopen, en tijd geven is natuurlijk prima, maar naar mijn mening moeten we ook weer niet (dreigen) af te zakken tot in het rechterrijtje bijvoorbeeld (mocht het zo dramatisch uitpakken).
Maar goed, dat merk je na pakweg een maand of 2 vanzelf en dan kun je altijd nog ingrijpen als trainer natuurlijk. Of je blijft trouw aan je filosofie en neemt voor lief dat we (ook) volgend jaar Europees voetbal mislopen en een paar jaar spelen voor plek 6 t/m 10 ofzo.
Als Slot bij Cambuur het materiaal had om zijn filosofie toe te passen, lijkt het me bij ons ook wel iets wat zou moeten lukken. Wel inclusief tegenvallende resultaten af en toe.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de selectie die de doorslag geeft niet de speelstijl. En die kwaliteit ontbreekt vooralsnog gewoon. Je kunt je ook afvragen of er niet fundamenteel zaken verkeerd gaan al vanuit de opleiding als de individuele discipline structureel zo laag is.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het verwachtingspatroon bij Cambuur en zelfs AZ wel wat anders lag dan bij ons hè?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Slot bij Cambuur het materiaal had om zijn filosofie toe te passen, lijkt het me bij ons ook wel iets wat zou moeten lukken. Wel inclusief tegenvallende resultaten af en toe.
De hele jeugdopleiding is op de schop gegaan, een nieuw jeugdcomplex, etc. Ik denk dat je de conclusie wel kan trekken dat ze zich al een tijdje afvragen of er iets fundamenteels verkeerd gaat en dat ze daarop stappen proberen te zetten. Daar ga je alleen niet binnen nu een een paar maanden resultaten van zien, maar eerder of 2/3/4/5 jaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de selectie die de doorslag geeft niet de speelstijl. En die kwaliteit ontbreekt vooralsnog gewoon. Je kunt je ook afvragen of er niet fundamenteel zaken verkeerd gaan al vanuit de opleiding als de individuele discipline structureel zo laag is.
Wat je namelijk al jaren terug hoort is dat een trainer A zegt en de spelers B doen tijdens de wedstrijd wat resulteert in een ontzettende hoeveelheid aan frustratie over en weer.
Grotendeels eens, maar tegen Drita werd wel pijnlijk duidelijk dat we met name voorin niet zoveel kwaliteit hebben en naast Jahanbaksh nog wel iets missen. Lijkt me niet handig om op 1 speler te gaan leunen. En Til valt me ook ontzettend tegen tot nu toe, maar ook hem moeten we even de tijd geven.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en nee, dat is het punt niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf hopelijk wel dat het verwachtingspatroon bij Cambuur en zelfs AZ wel wat anders lag dan bij ons hè?
Complex is zeker baasquote:Op maandag 26 juli 2021 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hele jeugdopleiding is op de schop gegaan, een nieuw jeugdcomplex, etc. Ik denk dat je de conclusie wel kan trekken dat ze zich al een tijdje afvragen of er iets fundamenteels verkeerd gaat en dat ze daarop stappen proberen te zetten.
Ja, wat je her en der leest is echt alles op de schop gegaan. Wat ik al zeg (na edit), dat gaat nog wel even duren voor je daar de effecten van gaat zien.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Complex is zeker baas, maar de poppetjes en de methodiek ook?
Maarja Henk de Jong speelde ook aantrekkelijk voetbal met Cambuur. Fred Grim is ook zo'n voorbeeld van een trainer die daar eigenlijk overal wel in slaagt. Die ruimte om iets neer te zetten zal hij ongetwijfeld krijgen maar uiteindelijk moet er wel direct gepresteerd worden en Europees voetbal worden veiliggesteld. En cruciaal is dat Arnesen met wat leuke spelertjes komt die dat stimuleren.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en nee, dat is het punt niet.
Het punt is dat hij bij Cambuur het voor elkaar kreeg met mindere spelers goed voetbal te spelen, dat is zijn eerste opdracht hier ook.
Ik denk zelfs erger, gezien hoe hij AZ verliet.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vertrouw Slot er wel weer op dat hij flexibel genoeg is om de speelstijl iets aan te passen als de spelers niet geschikt zijn. Het is wat dat betreft geen autist als Bosz of Stam ofzo.
De kwaliteit voor top 3 ontbreekt misschien, maar je moet altijd top 5 kunnen halenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de selectie die de doorslag geeft niet de speelstijl. En die kwaliteit ontbreekt vooralsnog gewoon. Je kunt je ook afvragen of er niet fundamenteel zaken verkeerd gaan al vanuit de opleiding als de individuele discipline structureel zo laag is.
Wat je namelijk al jaren terug hoort is dat een trainer A zegt en de spelers B doen tijdens de wedstrijd wat resulteert in een ontzettende hoeveelheid aan frustratie over en weer.
Dat lag vooral aan de autisten bij de leiding van AZquote:Op maandag 26 juli 2021 13:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs erger, gezien hoe hij AZ verliet.
Compleet bezopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:56 schreef fetX het volgende:
We zijn nog niet eens begonnen en het gaat al over opstappen
Tijd voor een Slot en Arnesen moeten ontslagen worden topicquote:Op maandag 26 juli 2021 13:56 schreef fetX het volgende:
Had je anders verwachtquote:Op maandag 26 juli 2021 13:56 schreef fetX het volgende:
Hij was assistent bij Cambuur hé.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en nee, dat is het punt niet.
Het punt is dat hij bij Cambuur het voor elkaar kreeg met mindere spelers goed voetbal te spelen, dat is zijn eerste opdracht hier ook.
Die was toen hoofdtrainer ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:53 schreef Elan het volgende:
Maarja Henk de Jong speelde ook aantrekkelijk voetbal met Cambuur.
Ja dat is altijd bizar om te lezen. Laten we even de tijd nemen en geven. Er gaat echt nog wel wat gebeuren qua transfers en ook het spel zal echt wel nog beter worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je anders verwacht
Twee jaar terug las ik hier na een gelijkspel tegen Sparta in de openingswedstrijd posts dat we ons serieus zorgen moesten gaan maken over degradatie.
Volgens Slot was dit het qua spelers maar goed laten we hopen dat er in elk geval nog een fatsoenlijke spits bij komt en een vervanger voor Fer. Daar ben ik nu echt alweer helemaal klaar mee na anderhalve wedstrijd.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat is altijd bizar om te lezen. Laten we even de tijd nemen en geven. Er gaat echt nog wel wat gebeuren qua transfers en ook het spel zal echt wel nog beter worden.
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. En zolang Arnesen niet zegt dat we uitgewinkeld zijn kan er nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Slot was dit het qua spelers maar goed laten we hopen dat er in elk geval nog een fatsoenlijke spits bij komt en een vervanger voor Fer. Daar ben ik nu echt alweer helemaal klaar mee na anderhalve wedstrijd.
Nou vooruit. Hij zei het is maar de vraag of Feyenoord nog spelers kan halen, klinkt ook niet heel erg hoopvol.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. En zolang Arnesen niet zegt dat we uitgewinkeld zijn kan er nog van alles gebeuren.
Er gaat nog wel wat weg en het zal nog wel even duren voordat er wat komt. Die buitenkansjes dienen zich altijd pas in augustus aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hij zei het is maar de vraag of Feyenoord nog spelers kan halen, klinkt ook niet heel erg hoopvol.
Er dienen zich vast mogelijkheden tot huur voor.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
Als je geen geld hebt dan kan je ook geen spelers kopen
Gelukkig is huren ook een optie.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
Als je geen geld hebt dan kan je ook geen spelers kopen
Beiden moet je eigenlijk verhuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het lijkt me logisch dat na het vertrek van Jorgensen en straks Vente dat er nog wel een spits bij komt hoor.
Neem aan dat we niet met Bannis en Bozenik het seizoen in gaan.
Niet echt, maar we gaan het zien.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan staat er uiteindelijk best een aardig elftal
Eerste jaar Advocaat ging nog best prima maar aan de ploeg van vorig seizoen heb ik een hekel. Heb dat niet eerder gehad, kan er gewoon niet meer naar kijken.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan vond je het team de afgelopen 2 jaar dus ook al niks?
Dan lag het dus aan de resultaten en niet aan de intrinsieke kwaliteit, dat was bijna hetzelfde team namelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerste jaar Advocaat ging nog best prima maar aan de ploeg van vorig seizoen heb ik een hekel. Heb dat niet eerder gehad, kan er gewoon niet meer naar kijken.
Het is wellicht de slechtste selectie van de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan lag het dus aan de resultaten en niet aan de intrinsieke kwaliteit, dat was bijna hetzelfde team namelijk.
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wellicht de slechtste selectie van de afgelopen 10 jaar.
De eerste 2 jaar onder Koeman en het jaar onder Rutten was qua selectie in ieder geval al een stuk minder. Het laatste jaar van Been ook trouwens.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Feyenoord?
Ik denk dat het niet veel scheelt
Het is alleen jammer dat er zo weinig verkooppotentie voorin zit, want die leveren toch altijd het meest op. Wellicht Sinisterra, maar dan moet hij wel wat aan zijn rendement gaan werkenquote:Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 2 jaar onder Koeman en het jaar onder Rutten was qua selectie in ieder geval al een stuk minder. Het laatste jaar van Been ook trouwens.
Deze selectie is voor een derde plek echt niet zó slecht alleen ontbreekt het wel echt aan een spits ja. En liefst ook nog een 6. Dat Feyenoord niet kan wedijveren met PSV/Ajax op het moment is zeer duidelijk, maar er staat gelukkig wel weer kapitaal op het veld je de komende jaren potentieel/financieel gezien best stappen kan maken.
De nieuwe Mané komt eraan.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zo weinig verkooppotentie voorin zit, want die leveren toch altijd het meest op. Wellicht Sinisterra, maar dan moet hij wel wat aan zijn rendement gaan werken
PSV verkoopt een Malen en (volgend jaar) Gakpo gewoon voor een miljoentje of 60-70.
Ja, eens. Maar zolang spelers als slapzak Stengs voor 15 miljoen verkocht worden heb ik er wel vertrouwen in dat we best wat kunnen vangen.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zo weinig verkooppotentie voorin zit, want die leveren toch altijd het meest op. Wellicht Sinisterra, maar dan moet hij wel wat aan zijn rendement gaan werken
PSV verkoopt een Malen en (volgend jaar) Gakpo gewoon voor een miljoentje of 60-70.
Gebrek aan aanvallend talent is al jaren een probleem bij ons. Boëtius is eigenlijk het laatste aanvallende talent wat echt doorkwam en das dan ook gelijk de enige in een jaar of vijftien die kapitaal heeft gegenereerd (en zelfs dat was ook geen doorslaand succes). Qua aanvallende middenvelders heb je alleen Kökcü en Wijnaldum. Vraag mij wel af waar het aan ligt want verdedigend breekt er wel veel talent bij ons door.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vincent Janssen en Idrissi werden opzich best leuk verkocht.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebrek aan aanvallend talent is al jaren een probleem bij ons. Boëtius is eigenlijk het laatste aanvallende talent wat echt doorkwam en das dan ook gelijk de enige in een jaar of vijftien die kapitaal heeft gegenereerd (en zelfs dat was ook geen doorslaand succes). Qua aanvallende middenvelders heb je alleen Kökcü en Wijnaldum. Vraag mij wel af waar het aan ligt want verdedigend breekt er wel veel talent bij ons door.
Van Persie was het laatste aanvallende grote talent. Misschien Vincent Janssen op 2 en dat zegt veel.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebrek aan aanvallend talent is al jaren een probleem bij ons. Boëtius is eigenlijk het laatste aanvallende talent wat echt doorkwam en das dan ook gelijk de enige in een jaar of vijftien die kapitaal heeft gegenereerd (en zelfs dat was ook geen doorslaand succes). Qua aanvallende middenvelders heb je alleen Kökcü en Wijnaldum. Vraag mij wel af waar het aan ligt want verdedigend breekt er wel veel talent bij ons door.
En met ‘persoonlijkheid’ bedoelen we geen borderlinequote:Op maandag 26 juli 2021 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Welkom Gernot.
Erg nieuwsgierig naar die gozer. Mooi ook dat het zo’n leider is (volgens de berichten dan), beetje persoonlijkheid kan in deze selectie geen kwaad.
Maar dat die talenten niet doorbreken ligt toch niet aan de club? Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En met ‘gebrek aan aanvallend talent’ bedoel ik met name wat er echt doorbreekt, want genoeg jongens die tot de beste spelers uit hun generatie hoorden en waar echt niks van gekomen is. Achahbar, Schuurman, Slabbekoorn, noem maar op. Het was bij al die jongens een combinatie aan factoren maar een opvallend patroon blijft het wel. Dan heb je aan de andere kant van de munt weer Idrissi en Janssen die bij ons weggestuurd zijn maar juist AZ veel hebben opgeleverd. Potentie is er genoeg geweest maar toch maakt niemand bij ons die stap. Zelfs vPersie moest Feyenoord ooit door de achterdeur verlaten.
Deed dat wel met een aanzienlijke rol in een UEFA cup winst, dus dat vind ik altijd zo makkelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En met ‘gebrek aan aanvallend talent’ bedoel ik met name wat er echt doorbreekt, want genoeg jongens die tot de beste spelers uit hun generatie hoorden en waar echt niks van gekomen is. Achahbar, Schuurman, Slabbekoorn, noem maar op. Het was bij al die jongens een combinatie aan factoren maar een opvallend patroon blijft het wel. Dan heb je aan de andere kant van de munt weer Idrissi en Janssen die bij ons weggestuurd zijn maar juist AZ veel hebben opgeleverd. Potentie is er genoeg geweest maar toch maakt niemand bij ons die stap. Zelfs vPersie moest Feyenoord ooit door de achterdeur verlaten.
Dat talenten niet doorbreken ligt natuurlijk aan heel veel factoren, dus mogelijk ook aan de club.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat die talenten niet doorbreken ligt toch niet aan de club? Of bedoel je dat niet?
Ik denk niet dat dat de hoofdreden is, maar als je zowel dat soort voorbeelden hebt als spelers die ergens anders wél doorbreken dan krijg je toch het gevoel dat het met andere begeleiding het er misschien wel ingezeten had. Er zijn ook clubs die spelers goed kunnen laten doorstromen en later verkopen, zelfs als ze stiekem niet zoveel kwaliteit hebben. Bij ons is het eerder het tegenovergesteldequote:Op maandag 26 juli 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat die talenten niet doorbreken ligt toch niet aan de club? Of bedoel je dat niet?
Het is meer een verwijzing naar hoeveel aanvallend talent (bij ons) niet de laatste stap heeft kunnen maken. In hoeverre het aan de club ligt zal per talent verschillen (bij Schuurman is Feyenoord meer schuldig geweest dan bij Achahbar denk ik zo) en je zal nooit weten hoe ver die jongens zouden zijn gekomen als ze wel de ideale begeleiding hadden gehad, maar het is meer een opvallend patroon bij ons.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh uiteraard, ik reageerde specifiek op de namen die Gurley postte, dus Achahbar, Schuurman, Slabbekoorn. Die waren gewoon domweg niet goed genoeg in mijn ogen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de hoofdreden is, maar als je zowel dat soort voorbeelden hebt als spelers die ergens anders wél doorbreken dan krijg je toch het gevoel dat het met andere begeleiding het er misschien wel ingezeten had. Er zijn ook clubs die spelers goed kunnen laten doorstromen en later verkopen, zelfs als ze stiekem niet zoveel kwaliteit hebben. Bij ons is het eerder het tegenovergestelde
Maar dat is precies wat ik bedoel. Soms hebben spelers net de juiste trainer of de juiste club nodig om die kwaliteiten die ze wel hebben (anders word je in de jeugd echt niet zo opgehemeld) optimaal te laten zien en een mooie transfer te maken, maar dat gebeurt bij Feyenoord nou nooit (bij een aanvallende speler tenminste, je zou BMI, Clasie, Vilhena en Kongolo misschien wel in die categorie kunnen plaatsen)quote:Op maandag 26 juli 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh uiteraard, ik reageerde specifiek op de namen die Gurley postte, dus Achahbar, Schuurman, Slabbekoorn. Die waren gewoon domweg niet goed genoeg in mijn ogen.
Janssen twijfel ik, die deed het bij AZ prima natuurlijk en is voor veel geld verkocht, maar aan de andere kant buiten AZ er ook weer niets van gebakken. Idrissi heeft ook veel tijd gekost bij Groningen voor hij goed werd. Het blijft gewoon zuur dat we niet in de KKD spelen en daar spelers de tijd kunnen geven voor een jaar of 2.
Ik vind ‘niet goed genoeg’ dan toch te kort door de bocht. Het gaat wel om jongens die op hun 16e tot de beste spelers van hun generatie hoorden, dan mag je best analyseren waarom op een bepaald moment de ontwikkeling stokte. Bij Achahbar zal het zijn geweest dat het uiteindelijk een propje bleek die zowel fysiek als mentaal niet weerbaar was voor profvoetbal, maar bij Schuurman is er volgens mij echt sprake geweest van een beroerd begeleidingstraject.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh uiteraard, ik reageerde specifiek op de namen die Gurley postte, dus Achahbar, Schuurman, Slabbekoorn. Die waren gewoon domweg niet goed genoeg in mijn ogen.
Je hebt gelijk! Ik ben al gelijk begonnen met een nieuw graffiti project!quote:Op maandag 26 juli 2021 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom slaat hij een van de drie Amsterdamse kruisjes ?
En is het juist zo zonde, want aanvallers leveren gewoon meer op. Ik zou als club echt alles op alles zetten in het opleiden van voorhoede spelers.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat ik bedoel. Soms hebben spelers net de juiste trainer of de juiste club nodig om die kwaliteiten die ze wel hebben (anders word je in de jeugd echt niet zo opgehemeld) optimaal te laten zien en een mooie transfer te maken, maar dat gebeurt bij Feyenoord nou nooit (bij een aanvallende speler tenminste, je zou BMI, Clasie, Vilhena en Kongolo misschien wel in die categorie kunnen plaatsen)
We moeten vanaf nu alles zetten op het feit dat iedere zelfopgeleide speler een goede aanvaller moet zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 18:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En is het juist zo zonde, want aanvallers leveren gewoon meer op. Ik zou als club echt alles op alles zetten in het opleiden van voorhoede spelers.
Dus dan zeg je dat iemand met talent het veel verder kan schoppen dan nu (zoals Schuurman bij Dordrecht nu, en het echt een verschrikkelijk matige voetballer is) maar dat dat niet is gelukt omdat ze bij Feyenoord niet de juiste begeleiding krijgen?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ‘niet goed genoeg’ dan toch te kort door de bocht. Het gaat wel om jongens die op hun 16e tot de beste spelers van hun generatie hoorden, dan mag je best analyseren waarom op een bepaald moment de ontwikkeling stokte. Bij Achahbar zal het zijn geweest dat het uiteindelijk een propje bleek die zowel fysiek als mentaal niet weerbaar was voor profvoetbal, maar bij Schuurman is er volgens mij echt sprake geweest van een beroerd begeleidingstraject.
Zou me niks verbazen als er tussendoor nog een oefenpotje wordt gepland.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Gernot aan het woord.
Hopelijk zondag veel speeltijd voor deze gozer, alweer de laatste oefenpot voor de competitie begint.
Als we winnen donderdag mogen we volgende donderdag weer hèquote:Op maandag 26 juli 2021 19:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er tussendoor nog een oefenpotje wordt gepland.
Lijkt me vrijwel zeker 8 augustus gezien de officiële openingswedstrijd gratis is en die nog niet bekend is.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er tussendoor nog een oefenpotje wordt gepland.
Ik denk persoonlijk dat de rol van het begeleidingstraject belangrijker is dan jij schetst. Ja natuurlijk, ècht talent komt altijd bovendrijven en geen enkele jeugdopleiding had van boven het niveau bierklasse doen uitstijgen, maar bij alles er tussen is het toch lastiger. Ik denk dat de juiste opleiding het verschil uiteindelijk tussen een matige speler en een topvoetballer kan maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus dan zeg je dat iemand met talent het veel verder kan schoppen dan nu (zoals Schuurman bij Dordrecht nu, en het echt een verschrikkelijk matige voetballer is) maar dat dat niet is gelukt omdat ze bij Feyenoord niet de juiste begeleiding krijgen?
Nee, daar geloof ik niets van. Ik geloof best dat je met de juiste begeleiding een redelijke voetballer een iets betere voetballer kan maken/ontwikkelen. Ik geloof er niets van dat een Schuurman bijvoorbeeld het veel verder had geschopt als hij bijvoorbeeld bij een Ajax opgeleid was (laten we die maar als voorbeeld nemen, die doen het wel aardig over het algemeen geloof ik).
Oja, tuurlijk, dat volgt elkaar vrij snel op natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we winnen donderdag mogen we volgende donderdag weer hè
Ik zou Stefan juist als voorbeeld kunnen noemen van een speler die dezelfde begeleiding kreeg (maar zelf ook slim genoeg was om zelf extra te investeren geloof ik) als spelers die hoger aangeschreven stonden (zoals een Schenkelveld geloof ik, ik meen ongeveer dezelfde generatie, zelfde positie, zou meer 'talent' hebben).quote:Op maandag 26 juli 2021 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de rol van het begeleidingstraject belangrijker is dan jij schetst. Ja natuurlijk, ècht talent komt altijd bovendrijven en geen enkele jeugdopleiding had van boven het niveau bierklasse doen uitstijgen, maar bij alles er tussen is het toch lastiger. Ik denk dat de juiste opleiding het verschil uiteindelijk tussen een matige speler en een topvoetballer kan maken.
Goed voorbeeld daarvan lijkt mij Stefan de Vrij, die in de jeugd weinig bijzonders was maar op het juiste moment doorbrak en goed begeleid werd die periode, die had misschien op een ander moment geen kansen gekregen en zonder jong die ervaring op te doen was hij waarschijnlijk nooit op dit niveau gekomen. Ander voorbeeld is weer Depay, die natuurlijk wel talent had maar zo gek als een deur is. Bij dat soort jochies is het meer van belang dat ze mentaal de juiste begeleiding krijgen. PSV had hem ook al vroeg kunnen opgeven met het stempel ‘onbehandelbaar’, nu hebben ze er een dikke transfersom aan overgehouden. Zowel op voetballend als op pedagogisch vlak kan een jeugdopleiding echt een belangrijke rol spelen en ook het verschil maken.
Terugkomend op Schuurman: geen idee. Ik denk het niet, eigenlijk.
Heb even gekeken naar het 2e jaar onder Koeman. 2012/2013, is dat denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
erste 2 jaar onder Koeman en het jaar onder Rutten was qua selectie in ieder geval al een stuk minder. Het laatste jaar van Been ook trouwens.
Deze selectie is voor een derde plek echt niet zó sle
Klopt, maar Slot wil ook graag dat ritme er in krijgen begreep ik. En @Caland geeft ook al aan, de officiële openingswedstrijd zal wel 8 augustus worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we winnen donderdag mogen we volgende donderdag weer hè
Ik was even vergeten dat er nog een vrij weekend wasquote:Op maandag 26 juli 2021 20:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar Slot wil ook graag dat ritme er in krijgen begreep ik. En @:Caland geeft ook al aan, de officiële openingswedstrijd zal wel 8 augustus worden.
Die mag ook , zeker wanneer je Veerman kan halen.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie liever Kokcu gaan als er dan toch verkocht moet worden
Goed punt. Begrijp ook zeker je standpunt.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou Stefan juist als voorbeeld kunnen noemen van een speler die dezelfde begeleiding kreeg (maar zelf ook slim genoeg was om zelf extra te investeren geloof ik) als spelers die hoger aangeschreven stonden (zoals een Schenkelveld geloof ik, ik meen ongeveer dezelfde generatie, zelfde positie, zou meer 'talent' hebben).
Agree to disagree maar.
Lijkt me geen slimme investeringquote:Op maandag 26 juli 2021 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die mag ook , zeker wanneer je Veerman kan halen.
Ja wilde net zeggen je zou maar een lichting met types als de broeders Timber, Zirkzee, Chong en Noah Lang hebben.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed punt. Begrijp ook zeker je standpunt.
Ben trouwens van mening dat een jeugdopleiding nog wel de grootste rol op pedagogisch en mentaal vlak kan hebben bij jonge spelers. Zeker bij de jongens met een mindere thuissituatie. Daar kan een club echt een verschil maken, alhoewel ook daar weer een grens is van het toelaatbare natuurlijk.
Gelukkig ben jij niet de TDquote:Op maandag 26 juli 2021 22:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer je 10 voor Kokcu krijgt direct hem halen.
Ja, maar nog even geduld, zei ons slissende orakel.quote:
Die roept dat ook om de 2 weken bij VI.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar nog even geduld, zei ons slissende orakel.
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je deze transferperiode waarschijnlijk toch niks meer aan.
Daarom, dat hele investeerders gelul vind ik ongeloofwaardig.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je deze transferperiode waarschijnlijk toch niks meer aan.
Veerman is veel te duur voor waar je hem ooit nog kan doorverkopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die mag ook , zeker wanneer je Veerman kan halen.
22 jaar, ik denk 7 miljoen.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Veerman is veel te duur voor waar je hem ooit nog kan doorverkopen.
Mwah. Middenveldertje zonder inhoud.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
22 jaar, ik denk 7 miljoen.
Die kan je over 3 jaar voor 15 verkopen hoor.
Vind je Kokcu beter?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Middenveldertje zonder inhoud.
Ik zie het niet zo, voetballen kan ‘ie wel maar het is wel een beetje een uitstervend ras.
Nog niet, wel wat meer basiskwaliteiten om het verder te schoppen.quote:
Beetje zo’n Ayoub/Amrabat-vibe, maar dat komt meer door de geschiedenis met eredivisie transfers denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
22 jaar, ik denk 7 miljoen.
Die kan je over 3 jaar voor 15 verkopen hoor.
Ja? Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Ik vind Veerman echt veel en veel beter.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog niet, wel wat meer basiskwaliteiten om het verder te schoppen.
Als hij zoals tegen ons zeeën van ruimte krijgt kan hij best aardig voetballen ja. Zet een mannetje er kort op en je ziet hem niet, verdedigend voert hij nauwelijks iets uitquote:Op maandag 26 juli 2021 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja? Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Ik vind Veerman echt veel en veel beter.
quote:Op maandag 26 juli 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zoals tegen ons zeeën van ruimte krijgt kan hij best aardig voetballen ja. Zet een mannetje er kort op en je ziet hem niet, verdedigend voert hij nauwelijks iets uit
Ook weer een hoog Luigi Bruins gehalte
quote:
Goffedomme, daar gaat mijn plan om de Senees dit seizoen nog 1x live in actie te zien in De Kuip.quote:
Zolang er maar de juiste balans wordt gehouden tussen het transferbudget spekken voor directe versterkingen en schulden afbetalen a la Ying en Yang, is dit prima nieuws.quote:
Hmm, schijnt dus toch te kloppen.quote:
Saneren op bestuurlijk niveau? Wat zou dat in godsnaam moeten betekenen?quote:
Dat het zolang duurt dat er van die investering helemaal niks komt deze transferperiode.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Saneren op bestuurlijk niveau? Wat zou dat in godsnaam moeten betekenen?
Dat sowieso, want niemand wil z'n baantje kwijt. Maar ben benieuwd wie ze er dan uit willen werken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat het zolang duurt dat er van die investering helemaal niks komt deze transferperiode.
Exit Sjaakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is Sjaak Troost niet juist op voorspraak gekomen van de Vrienden van Feyenoord?quote:
Exit Tennisser.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wil Eenhoorn wel komen, denk dat dat wel goed klikt met onze TDquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Exit Tennisser.
(geen sport ook) @:lenny_leonard @:wereldgozer
Eenhoorn heeft toch al meerdere keren de kans gehad om in te stappen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wil Eenhoorn wel komen, denk dat dat wel goed klikt met onze TD
Feyenoord supporter van origine, daarom dat gegeil.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eenhoorn heeft toch al meerdere keren de kans gehad om in te stappen?
Ik snap dat gegeil op Eenhoorn ook niet zo.
vooral met de trainerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wil Eenhoorn wel komen, denk dat dat wel goed klikt met onze TD
Niet alleen supporter, ook een prima CV natuurlijk. Vooral ook een veel beter CV dan Mark Koevermans (Naarmate ik ouder word, weet ik steeds beter waar ik goed in ben, en vooral ook, waar ik helemaal niet goed in ben. Ik zou bijvoorbeeld nooit algemeen directeur van Feyenoord willen worden.).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Feyenoord supporter van origine, daarom dat gegeil.
Een supporter wil niet per definitie zeggen dat het de beste [insert vacature] is.
Lijkt me alsnog sterk, maargoed.quote:Feyenoord biedt vier miljoen op spits ¦porar
Feyenoord lijkt toch serieus werk te maken van de komst van Andra¸ ¦porar. De Rotterdammers hebben een bod gedaan van vier miljoen euro op de 27-jarige spits van Sporting Lissabon.
Dit meldt Record in de ochtendeditie. De krant laat verder weten dat ¦porar toestemming heeft gekregen van de clubleiding om te vertrekken. De afgelopen maanden kwam hij uit voor SC Braga op huurbasis en hoeft het komend seizoen niet te rekenen op speelminuten.
Hij is wel 'pas' 27, dus met 2 goede seizoenen kun je hem prima met winst verkopen. Moet ie er wel 20 inschieten elk jaar, maar goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
4 miljoen... Hoop geld voor Feyenoord begrippen.
Dacht dat die spits 7,5 miljoen moest kosten trouwens.
Wel goede statistieken bij Slovan Bratislava, liep daar bijna 1 op 1. Voor wat het waard is, die competitiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef H.FR het volgende:
Veel geld voor een wat oudere spits die afgelopen jaar geen deuk in een pakje boter heeft geschopt bij Braga.
Klopt, die gozer scoort maar heel ¦poradischquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef H.FR het volgende:
Veel geld voor een wat oudere spits die afgelopen jaar geen deuk in een pakje boter heeft geschopt bij Braga.
mbappe kon nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel goede statistieken bij Slovan Bratislava, liep daar bijna 1 op 1. Voor wat het waard is, die competitie
Deze post krijgt geen like.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die gozer scoort maar heel ¦poradisch
Was meer een verwijzing naar het gevecht tussen Eenhoorn en Arnesen in de catacomben bij Feyenoord-AZquote:
In een competitie waar Teixeira er nog 10 in knalde volgens mijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef H.FR het volgende:
Spitsen die afgelopen seizoen wel goede statistieken kunnen laten zien kosten dan ook nog veel meer. Dit is gewoon de categorie waarin we het moeten zoeken. En dat kan best prima uitpakken. Ook niet uiteraard, maar dat heb je ook bij de prijsklasse erboven, misschien in iets mindere mate.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:02 schreef H.FR het volgende:
Doelde meer op die vergelijking tussen Bozenik en deze gast. Dat kan je in het veld vaak wel goed aanvoelen, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ja. Als fucking Ryan Koolwijk het zegt dan moet het wel een topper zijn.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ja. Als fucking Ryan Koolwijk het zegt dan moet het wel een topper zijn.
Vraag blijft of hij een eerlijke kans heeft gehad onder de kleine generaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde meer op die vergelijking tussen Bozenik en deze gast. Dat kan je in het veld vaak wel goed aanvoelen, inderdaad.
Lijkt er steeds meer op dat we met Bozenik echt geld door de plee hebben gespoeld.
Ik heb je een ban aan kunnen smeren in BTC, hoezo kan ik niksquote:
Slot geeft ook meteen Bannis de voorkeur. Trainers zijn niet gek, ook Advocaat niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag blijft of hij een eerlijke kans heeft gehad onder de kleine generaal.
Dat idee heb ik ook wel, hij heeft op een cruciale leeftijd te weinig gespeeld. Das ook wel Advocaat te verwijten omdat de alternatieven niet al te best waren. Beetje vertrouwen had misschien een hoop geholpen en dat publiekelijk afzeiken was totaal niet nodig. Aan de andere kant begrijp ik ook wel weer dat Advocaat iets had van ‘deze speler kan er gewoon niks van, hier heb ik niks aan’. Hij is geen wonderdokter die slechte spelers goed kan laten voetballen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag blijft of hij een eerlijke kans heeft gehad onder de kleine generaal.
dat heb ik gemist maar #teamarnesenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was meer een verwijzing naar het gevecht tussen Eenhoorn en Arnesen in de catacomben bij Feyenoord-AZ
Kan inderdaad prima uitpakken. En anders pis je dus weer 4mln weg. Ik hoop eerder op een goede huurspits, waarna we met die bak investeringen volgend jaar zomer een fatsoenlijke spits kunnen kopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spitsen die afgelopen seizoen wel goede statistieken kunnen laten zien kosten dan ook nog veel meer. Dit is gewoon de categorie waarin we het moeten zoeken. En dat kan best prima uitpakken. Ook niet uiteraard, maar dat heb je ook bij de prijsklasse erboven, misschien in iets mindere mate.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:12 schreef Elan het volgende:
Oude spelers halen genot.
Al schijnt dat Oostenrijkse ventje beste speler van de competitie te zijn geweest in eigen land vorig seizoen.
Genot hoor.quote:
Of men heeft (terecht) veel vertrouwen in BelarbiGOD.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan inderdaad prima uitpakken. En anders pis je dus weer 4mln weg. Ik hoop eerder op een goede huurspits, waarna we met die bak investeringen volgend jaar zomer een fatsoenlijke spits kunnen kopen.
Tackeltje op de bal niks mis meequote:
Beetje wat Berghuis wekelijks deed dus. We zijn wel wat gewend hier wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij mist zowel bal als speler, toppertje
Eens, Berghuis was net zo zwak als centrale verdediger.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje wat Berghuis wekelijks deed dus. We zijn wel wat gewend hier wat dat betreft.
Uh goeie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Berghuis was net zo zwak als centrale verdediger.
Verdedigers die heel veel moeten tackelen kunnen meestal niet zo goed verdedigenquote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdedigers die heel veel moeten tackelen kunnen meestal niet zo goed verdedigen
Ter info
Het gaat hier om de competitie van Oostenrijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Ik gok alleen dat hier een stukje frustratie meespeelde. Vandaar de vergelijking met Berghuis.
Je wordt niet beste speler van de competitie als je dit elke week doet.
In competities veel slechter dan de Eredivisie. Uit dat soort competities moet je iemand halen die 1 op 1 loopt of jonge talenten die die potentie hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:00 schreef fetX het volgende:
Sporar lijkt me een welkome versterking. Toch iets van 120 goals en 45 assists in 240 wedstrijden. Niet slecht.
Nee de damesafdeling uit San Marino nou goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier om de competitie van Oostenrijk?
Eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In competities veel slechter dan de Eredivisie. Uit dat soort competities moet je iemand halen die 1 op 1 loopt of jonge talenten die die potentie hebben.
We zijn nu niet bepaald in de positie om weer 4 miljoen te betalen aan (grote kans op) middelmaat zonder restwaarde.
Ligt er natuurlijk ook wel aan wat de verhoudingen er omheen zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Mansjester het volgende:
Zou echt dom zijn om weer een oudere spits te kopen. Zo creer je nooit waarde op het veld en kom je nooit vooruit als club ( los van dat ie er wel of niet iets van kan)
Zo oud is 27 nou ook weer niet toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Mansjester het volgende:
Zou echt dom zijn om weer een oudere spits te kopen. Zo creer je nooit waarde op het veld en kom je nooit vooruit als club ( los van dat ie er wel of niet iets van kan)
Lol we hebben gewoon een spits nodig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Mansjester het volgende:
wat koop je in de 5 miljoen range, dat is sowieso armoe, een talent wat zoveel kost is ook een gokquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Mansjester het volgende:
Ja, nogal. Verder wel een geinig gesprek.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel een blij ei hé, op het irritante af.
We hebben twee spitsen (jeugdproduct + aankoop) die beiden amper een kans gehad hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol we hebben gewoon een spits nodig.
Ja, dit krijg je dus als je letterlijk zwakbegaafden een bestuursfunctie laat bekledenquote:Bestuur supportersvereniging De Feijenoorder verdeeld over antisemitische muurtekening Steven Berghuis
Terwijl de voorzitter de antisemitische tekening van voetballer Steven Berghuis verafschuwt, vindt een bestuurslid het jammer dat het werk wordt weggehaald. Op de tekening is Berghuis, die onlangs van Feyenoord overstapte naar Ajax, afgebeeld met een karikaturaal grote neus. Hij draagt een keppeltje, een concentratiekampshirt en een gele Jodenster. De graffiti verscheen afgelopen weekend op een muur.
De officiële supportersvereniging van Feyenoord, SV De Feijenoorder, laat er in een statement geen misverstand over bestaan: de muurtekening van voormalig Feyenoordspeler Steven Berghuis is smakeloos. "Als je moet uitleggen waarom dit smakeloos is, dan heeft het eigenlijk al geen zin meer", zegt bestuursvoorzitter Remco Ravenhorst. Toch denken niet alle bestuursleden daar hetzelfde over. Eén van hen, Gijs van Delft, kreeg verontwaardigde reacties over zich heen toen hij twitterde dat hij het wel mooi vond. "Zonde dat het weg wordt gehaald", twitterde hij nog. Als we hem bellen, zegt hij als eerste dat hij ziek is. Wat hij heeft? "Joderitus."
Fusie
De officiële supportersvereniging van de Rotterdamse club ontstond uit een fusie tussen Vereeniging de Feijenoorder en de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV). De FSV bestaat al tientallen jaren. De Feijenoorder is een jaar of acht geleden opgericht en heeft een aantal personen met een hooligan-verleden in de leiding. In 2016 zijn de twee gefuseerd.
Het lijkt erop alsof de fusie nog steeds af en toe voor verdeeldheid zorgt. Zo liep bestuurslid van de FSV, Philip Buitendijk, mee met de dreigende huisbezoekjes van de harde kern aan voorstanders van Feyenoord City begin juni.
'Het is satire'
Gijs van Delft legde in de jaren '80 en '90 de rellen van de harde kern van Feyenoord vast op beeld. Hij werd bekend toen hij door de politie in zijn been werd geschoten tijdens huldiging na het kampioenschap in 1999. Van Delft heeft verschillende taken in het bestuur en onderhoudt de contacten met de meer hardcore supporters. Hij ziet geen enkel probleem in de muurschildering van Berghuis. "Ik vind het een mooie tekening. De kleuren, de uitstraling die het heeft..."
En de gestreepte pyjama met Jodenster? "Ja, wat is daarmee? Christenen lopen ook met een kruis. Ik snap het probleem echt niet. Het is satire, daarmee mag je alles doen. In Amsterdam lopen supporters met jodenvlaggen. Het is niet echt, het is na de wedstrijd weer weg. Het wordt een probleem als je echte joden gaat lastigvallen."
Dat een tekening met strafkampkleding en een jodenster ook een vorm is van echte joden lastigvallen, gaat er bij Van Delft niet in. "Dat heb je ook als je kankerlijer roept. Ga toch weg, het moet ergens ophouden."
'Voetbaljoden'
De tweets van Van Delft zijn geen foutje in een opwelling, niet iets waar hij achteraf spijt van heeft. Het is een bewuste provocatie. "Ik zet het erop zodat mensen gaan reageren. Je hoeft maar iets ergens neer te zetten en ze komen er als muskieten op af. Het is niet zo dat iedereen denkt dat joden vergast moeten worden. We praten altijd over 'voetbaljoden'."
Acties vanuit de club of het CIDI vindt hij onzin, en zinloos. "Mensen doen alsof we achterlijk zijn. Voetbalvandalisme gaat nooit verdwijnen, antisemitisme gaat nooit verdwijnen."
"Het is mijn privémening. Ik ben gekozen door mensen die er ook zo over denken", zegt hij. En daar zit hem het ongemak voor de rest van het bestuur. "Ik ben er niet trots op", zegt voorzitter Remco Ravenhorst. "Het is gevaarlijk voor onze vereniging en ik word er ongelukkig van. We zullen het met elkaar bespreken."
Stadionverbod
De club zelf is er duidelijk over: "Feyenoord heeft afgelopen week en ook gisteren weer in felle, niet mis te verstane bewoordingen afstand genomen van deze uitingen. Ook hebben wij nadrukkelijk opgeroepen met dit soort walgelijke zaken te stoppen. We vinden dit ook vreselijk." Excuses aanbieden vindt de clubleiding lastig, omdat vooralsnog niet bekend is wie het heeft gedaan en hoe de tekenaar(s) in relatie staan tot de club. Mochten het seizoenskaarthouders zijn, kunnen ze op een stadionverbod rekenen.
Ook breder wil de club altijd in gesprek over antisemitisme onder de supporters. "We kunnen dan ook direct nog eens uitgebreid uit de doeken doen wat we als club samen met maatschappelijke instanties allemaal en al vele jaren doen om anti-semitisme te bestrijden. Dat gaat van webinars en workshops tot educatieve reizen naar Auschwitz en Birkenau."
Volgens mij valt Bozenik zonder kans al door de mand. Gewoon meer middenmaat kopen zonder investeerders achter ons let's goooquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben twee spitsen (jeugdproduct + aankoop) die beiden amper een kans gehad hebben.
Laat ze het uitvechten en als het echt te min is in de winterstop altijd nog ingrijpen.
Klopt, maar haal dan een speler a la Sinisterra, die stijgt (hopelijk) in waarde en kan je met winst verkopen. Dan ben je iets aan het opbouwen, op deze manier blijf je rennen zonder dat het op lange termijn iets oplevert.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat koop je in de 5 miljoen range, dat is sowieso armoe, een talent wat zoveel kost is ook een gok
Beiden kunnen er geen pepernoot van, dat ziet zelfs Vincent Bijlo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben twee spitsen (jeugdproduct + aankoop) die beiden amper een kans gehad hebben.
Laat ze het uitvechten en als het echt te min is in de winterstop altijd nog ingrijpen.
Sinisterra had een jaar aanpassingstijd nodig, dat kan Feyenoord zich niet veroorloven nu, eentje die er direct staat kost enorm veel in deze idiote markt. Dan is huren het enige logische alternatief.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, maar haal dan een speler a la Sinisterra, die stijgt (hopelijk) in waarde en kan je met winst verkopen. Dan ben je iets aan het opbouwen, op deze manier blijf je rennen zonder dat het op lange termijn iets oplevert.
Gelukkig loopt er al best wat waarde. Dat is wel anders tov een jaar of 2/3 terug.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:33 schreef Mansjester het volgende:
Wie is Bijlo?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beiden kunnen er geen pepernoot van, dat ziet zelfs Vincent Bijlo.
Blinde cabaretier en Feyenoordsupporter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie is Bijlo?
Tevens grootst mogelijke onzin natuurlijk. Ene heeft amper een kans gehad en de ander heeft best een aardige voorbereiding gedraaid met de nodige doelpunten.
Als je zoveel aftikt voor een jonge speler ben je verplicht hem tenminste een fatsoenlijke kans te geven. Het is ook een dikke middelvinger naar je eigen hernieuwde filosofie om nu weer met belegen middelmaat uit het buitenland in de weer te gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij valt Bozenik zonder kans al door de mand. Gewoon meer middenmaat kopen zonder investeerders achter ons let's gooo
Oh lol nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blinde cabaretier en Feyenoordsupporter.
Ga je dan de derde trainer aanstellen die aangeeft dat hij er niks van kan of hoe werkt zoiets?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zoveel aftikt voor een jonge speler ben je verplicht hem tenminste een fatsoenlijke kans te geven.
Gijs van DelftGenot.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je dus als je letterlijk zwakbegaafden een bestuursfunctie laat bekleden
Op basis waarvan dan, kan me herinneren dat veel mensen waaronder jij behoorlijk enthousiast waren over die gozer in z'n eerste seizoen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je dan de derde trainer aanstellen die aangeeft dat hij er niks van kan of hoe werkt zoiets?
Ja ik sta er niet dagelijks mee op het veld, maar als zowel Dickie als Slot het niks vinden is dat toch wel een teken aan de wand lijkt me. Of moet je het dan alsnog maar proberen want misschien wordt het ooit wel iets?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan, kan me herinneren dat veel mensen waaronder jij behoorlijk enthousiast waren over die gozer in z'n eerste seizoen.
De mening van Dick interesseert me geen reet eigenlijk, die bleef ook Diemers opstellen. Terwijl als er nou een was waarvan een blinde kon zien dat die er geen zak van kon....quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik sta er niet dagelijks mee op het veld, maar als zowel Dickie als Slot het niks vinden is dat toch wel een teken aan de wand lijkt me. Of moet je het dan alsnog maar proberen want misschien wordt het ooit wel iets?
Voelt vooral (weer) verkeerd gescout. Ja als hij er 15-20 inschiet is het prima maar een spits moet tegenwoordig toch ook flink bijdragen in het aanvalsspel. De types Inzaghi bestaan nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
Vind het verder ook een houten Klaas met dito techniek aan de andere kant als hij er 15-20 scoort is het toch helemaal mooi. Begin gaf wat dat betreft wel vertrouwen en je hebt ook Bannis nog.
Voelt allemaal zo paniekerig meteen net als met die Pratto destijds.
Ja als aanspeelpunt is hij met zijn techniek totaal ongeschikt maar puur als afmaker met veel beweging om hem heen wie weet. Hij is wel zeer doelgericht, op zich heb je nu wel flanken die voor d creativiteit kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voelt vooral (weer) verkeerd gescout. Ja als hij er 15-20 inschiet is het prima maar een spits moet tegenwoordig toch ook flink bijdragen in het aanvalsspel. De types Inzaghi bestaan nauwelijks meer.
Gijs is best vermakelijk, maar in zo’n officiële functie bij de supportersvereniging wordt het allemaal wel erg pijnlijk…quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je dus als je letterlijk zwakbegaafden een bestuursfunctie laat bekleden
Dat is geen topclub instelling. Ik je moet presteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zoveel aftikt voor een jonge speler ben je verplicht hem tenminste een fatsoenlijke kans te geven. Het is ook een dikke middelvinger naar je eigen hernieuwde filosofie om nu weer met belegen middelmaat uit het buitenland in de weer te gaan.
Feyenoord is dan ook geen topclub. Kost heel wat jaren om deze puinhoop te saneren en dan moet je daarbij ook niet steeds terugvallen in je oude gedrag waardoor je überhaupt zo ver bent afgegleden van de top. Bijvoorbeeld door het weinige geld dat er is niet te investeren maar uit te geven aan tijdelijke noodverbanden zoals een belegen spits terwijl je er zelf twee hebt lopen die misschien nog wel potentie hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is geen topclub instelling. Ik je moet presteren.
Het is een Sloveen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Portugees zou ik ook niet halen maar met Bozenick en Bannis als enige twee spitsen het seizoen in moet je ook niet willen hoor.
Die griek van vvv is een prima gok mits hij geen mega bedrag moet kosten.
Zirikzee zou ik ook niet doen.
Van @Dr.Mikey en @Erasmusquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Waar komt dat Giakoumakis gezeur vandaan dan? Nergens serieus toch hoop ik?
Dat is echt een prima openingspot.quote:
Interessant dat sommige mensen meteen zo'n link leggen.quote:
Ik moest er ook wel meteen aan denken, zou leuk zijn als Suarez meedoet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Interessant dat sommige mensen meteen zo'n link leggen.
Ligt eraan, als we winnen van Drita mogen we tegen Luzern natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grootste tegenstander van het hele seizoen
Kicken wedstrijdje. Vooral benieuwd naar Rodrigo De Paul, de nieuwe attractie waar hoog van wordt opgegeven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
Oh het is ook hun laatste oefenwedstrijd voordat de competitie begint
Dat wordt dus 1-7
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word hier altijd een beetje triest van.
Ging jij niet naar Berlijn verhuizen? Ik dacht zoiets te hebben vernomenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Erasmus het volgende:
Ik verhuis net uit Rotterdam en dan zo’n prachtige affiche van wellicht de mooiste oefenpot in jaren.
Dan gaan we de neuzen thuis waarschijnlijk ook pakken, krijgt Bergnosso de Wim Jansen behandeling en worden we ook nog eens kampioen, om volledig in lijn te blijven.![]()
Ach, bij een grote kans op het kampioenschap is deze boy ook linea recta terug naar Rotterdam voor het weekend.
Iets verderop op een kamp. Eindpunt van een treinlijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Berlijn verhuizen? Ik dacht zoiets te hebben vernomen
En sowieso toentertijd dat uitfluiten nooit zo begrepen. Als je nou één speler kan noemen die daar beter van ging voetballen was hij het welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Suarez is het onderhand haast vergeten dat ie bij Ajax gevoetbald heeft.
Raar ja, normaal maken de supporters altijd hele rationele keuzes.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En sowieso toentertijd dat uitfluiten nooit zo begrepen. Als je nou één speler kan noemen die daar beter van ging voetballen was hij het wel
Beter zaagt onze Oostenrijkse führer Berghuis net boven de enkels af. Dat juichen we wel ipv fluiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En sowieso toentertijd dat uitfluiten nooit zo begrepen. Als je nou één speler kan noemen die daar beter van ging voetballen was hij het wel
Mocht er een club zich melden.quote:
Ik voorspel kansen voor Hartjes dit seizoen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mocht er een club zich melden.
Voor deze man verkopen moet je wel actief aanbieden heb ik het idee.
Maar prima nieuws.
Daarom zal dit nieuws nu wel naar buiten komen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mocht er een club zich melden.
Voor deze man verkopen moet je wel actief aanbieden heb ik het idee.
Dat snap ik, maar misschien vind je Fer wel een aardig alternatief als nieuwe favoriet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zal dit nieuws nu wel naar buiten komen.
Erg jammer, Diemers was mijn lievelingsspeler van Feyenoord.
Ik hoop dat je nog dagenlang diarree hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zal dit nieuws nu wel naar buiten komen.
Erg jammer, Diemers was mijn lievelingsspeler van Feyenoord.
Ben benieuwd of we nog minstens hetzelfde kunnen krijgen als waar we 'm voor gekocht hebben. Heeft natuurlijk wel veel gespeeld.quote:
Dat betwijfel ik. Zal wel weer een gevalletje 'maar gratis laten gaan, scheelt in ieder geval salaris' worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nog minstens hetzelfde kunnen krijgen als waar we 'm voor gekocht hebben. Heeft natuurlijk wel veel gespeeld.
Het enige wat slijt is de stoelbekleding op de bank.quote:
zelfs dat wordt moeilijk omdat Feyenoord veel meer betaalt dan het niveau waar hij thuishoortquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:29 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zal wel weer een gevalletje 'maar gratis laten gaan, scheelt in ieder geval salaris' worden.
Castaignos soort van nog, die is nog via Twente bij Inter terecht gekomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was volgens mij andersom. Hebben wij aan Inter verkocht voor, ik meen, 3 Mio of zoiets.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Castaignos soort van nog, die is nog via Twente bij Inter terecht gekomen.
Oh jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was volgens mij andersom. Hebben wij aan Inter verkocht voor, ik meen, 3 Mio of zoiets.
Die was toch op proef bij O21?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:01 schreef fetX het volgende:
Schijnen interesse te hebben in de transfervrije Nesta Zahui (hiervoor PSG).
Hadden wij hem niet aan Inter verkocht en dat hij daarna bij Twente terecht kwam? Of laat mijn geheugen mij in de steek?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
Castaignos soort van nog, die is nog via Twente bij Inter terecht gekomen.
Klopt hij ging van Feyenoord direct naar Inter.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hadden wij hem niet aan Inter verkocht en dat hij daarna bij Twente terecht kwam? Of laat mijn geheugen mij in de steek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |