Ja ik sta er niet dagelijks mee op het veld, maar als zowel Dickie als Slot het niks vinden is dat toch wel een teken aan de wand lijkt me. Of moet je het dan alsnog maar proberen want misschien wordt het ooit wel iets?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan, kan me herinneren dat veel mensen waaronder jij behoorlijk enthousiast waren over die gozer in z'n eerste seizoen.
De mening van Dick interesseert me geen reet eigenlijk, die bleef ook Diemers opstellen. Terwijl als er nou een was waarvan een blinde kon zien dat die er geen zak van kon....quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik sta er niet dagelijks mee op het veld, maar als zowel Dickie als Slot het niks vinden is dat toch wel een teken aan de wand lijkt me. Of moet je het dan alsnog maar proberen want misschien wordt het ooit wel iets?
Voelt vooral (weer) verkeerd gescout. Ja als hij er 15-20 inschiet is het prima maar een spits moet tegenwoordig toch ook flink bijdragen in het aanvalsspel. De types Inzaghi bestaan nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
Vind het verder ook een houten Klaas met dito techniek aan de andere kant als hij er 15-20 scoort is het toch helemaal mooi. Begin gaf wat dat betreft wel vertrouwen en je hebt ook Bannis nog.
Voelt allemaal zo paniekerig meteen net als met die Pratto destijds.
Ja als aanspeelpunt is hij met zijn techniek totaal ongeschikt maar puur als afmaker met veel beweging om hem heen wie weet. Hij is wel zeer doelgericht, op zich heb je nu wel flanken die voor d creativiteit kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voelt vooral (weer) verkeerd gescout. Ja als hij er 15-20 inschiet is het prima maar een spits moet tegenwoordig toch ook flink bijdragen in het aanvalsspel. De types Inzaghi bestaan nauwelijks meer.
Gijs is best vermakelijk, maar in zo’n officiële functie bij de supportersvereniging wordt het allemaal wel erg pijnlijk…quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je dus als je letterlijk zwakbegaafden een bestuursfunctie laat bekleden
Dat is geen topclub instelling. Ik je moet presteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zoveel aftikt voor een jonge speler ben je verplicht hem tenminste een fatsoenlijke kans te geven. Het is ook een dikke middelvinger naar je eigen hernieuwde filosofie om nu weer met belegen middelmaat uit het buitenland in de weer te gaan.
Feyenoord is dan ook geen topclub. Kost heel wat jaren om deze puinhoop te saneren en dan moet je daarbij ook niet steeds terugvallen in je oude gedrag waardoor je überhaupt zo ver bent afgegleden van de top. Bijvoorbeeld door het weinige geld dat er is niet te investeren maar uit te geven aan tijdelijke noodverbanden zoals een belegen spits terwijl je er zelf twee hebt lopen die misschien nog wel potentie hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is geen topclub instelling. Ik je moet presteren.
Het is een Sloveen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Portugees zou ik ook niet halen maar met Bozenick en Bannis als enige twee spitsen het seizoen in moet je ook niet willen hoor.
Die griek van vvv is een prima gok mits hij geen mega bedrag moet kosten.
Zirikzee zou ik ook niet doen.
Van @Dr.Mikey en @Erasmusquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Waar komt dat Giakoumakis gezeur vandaan dan? Nergens serieus toch hoop ik?
Dat is echt een prima openingspot.quote:
Interessant dat sommige mensen meteen zo'n link leggen.quote:
Ik moest er ook wel meteen aan denken, zou leuk zijn als Suarez meedoet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Interessant dat sommige mensen meteen zo'n link leggen.
Ligt eraan, als we winnen van Drita mogen we tegen Luzern natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grootste tegenstander van het hele seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |