Heb even gekeken naar het 2e jaar onder Koeman. 2012/2013, is dat denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
erste 2 jaar onder Koeman en het jaar onder Rutten was qua selectie in ieder geval al een stuk minder. Het laatste jaar van Been ook trouwens.
Deze selectie is voor een derde plek echt niet zó sle
Klopt, maar Slot wil ook graag dat ritme er in krijgen begreep ik. En @Caland geeft ook al aan, de officiële openingswedstrijd zal wel 8 augustus worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we winnen donderdag mogen we volgende donderdag weer hè
Ik was even vergeten dat er nog een vrij weekend wasquote:Op maandag 26 juli 2021 20:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar Slot wil ook graag dat ritme er in krijgen begreep ik. En @:Caland geeft ook al aan, de officiële openingswedstrijd zal wel 8 augustus worden.
Die mag ook , zeker wanneer je Veerman kan halen.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie liever Kokcu gaan als er dan toch verkocht moet worden
Goed punt. Begrijp ook zeker je standpunt.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou Stefan juist als voorbeeld kunnen noemen van een speler die dezelfde begeleiding kreeg (maar zelf ook slim genoeg was om zelf extra te investeren geloof ik) als spelers die hoger aangeschreven stonden (zoals een Schenkelveld geloof ik, ik meen ongeveer dezelfde generatie, zelfde positie, zou meer 'talent' hebben).
Agree to disagree maar.
Lijkt me geen slimme investeringquote:Op maandag 26 juli 2021 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die mag ook , zeker wanneer je Veerman kan halen.
Ja wilde net zeggen je zou maar een lichting met types als de broeders Timber, Zirkzee, Chong en Noah Lang hebben.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed punt. Begrijp ook zeker je standpunt.
Ben trouwens van mening dat een jeugdopleiding nog wel de grootste rol op pedagogisch en mentaal vlak kan hebben bij jonge spelers. Zeker bij de jongens met een mindere thuissituatie. Daar kan een club echt een verschil maken, alhoewel ook daar weer een grens is van het toelaatbare natuurlijk.
Gelukkig ben jij niet de TDquote:Op maandag 26 juli 2021 22:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer je 10 voor Kokcu krijgt direct hem halen.
Ja, maar nog even geduld, zei ons slissende orakel.quote:
Die roept dat ook om de 2 weken bij VI.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar nog even geduld, zei ons slissende orakel.
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je deze transferperiode waarschijnlijk toch niks meer aan.
Daarom, dat hele investeerders gelul vind ik ongeloofwaardig.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je deze transferperiode waarschijnlijk toch niks meer aan.
Veerman is veel te duur voor waar je hem ooit nog kan doorverkopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die mag ook , zeker wanneer je Veerman kan halen.
22 jaar, ik denk 7 miljoen.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Veerman is veel te duur voor waar je hem ooit nog kan doorverkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |