SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zowel bij de heren als bij de dames mogen er 38 deelnemers op de startlijst staan van de Olympische Cross Country-wedstrijd in het mountainbiken. Nederland heeft bij beide wedstrijden twee startplaatsen beschikbaar. Bij de mannen zijn Mathieu van der Poel en Milan Vader geselecteerd, terwijl bij de vrouwen Anne Tauber en Anne Terpstra worden afgevaardigd.
Favorieten bij andere landen zijn bij de mannen; Tom Pidcock, Nino Schurter, Mathias Flückiger, Jordan Sarrou, Victor Koretzky.
Bij de vrouwen: Pauline Ferrand-Prévot, Kate Courtney, Rebecca Henderson, Jenny Rissveds, Loana Lecomte, Yolanda Neff.
Naar verwachtingen worden deze wedstrijden uitgezonden door de NOS, Sporza en Eurosport.
Het weer rond deze tijd ligt meestal rond de 30 graden met een hoge luchvochtigheid.
Voorgaande editie: uitslagen Mountainbike Olympische Spelen Rio 2016
Uitslag Dames Elite:
Jenny Rissveds (Zwe) 1u30m15
Maja Wloszczowska (Pol) + 0.37
Catherine Pendrel (Can) + 1.26
Uitslag Heren Elite:
Nino Schurter (Zwi) 1u33m28
Jaroslaw Kulhavy (Tsj) + 0.50
Carlos Coloma (Spa) + 1.23|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zeker.quote:
Is toch mooi man?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is dit? Boogschieten wtf wie interesseert dit nou?![]()
![]()
Ja, ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had een mooie in petto, krijg je zoiets
Laatste keer!quote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe topic natuurlijk.
Hij inspecteert het parcours iig grondigquote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe topic natuurlijk.
Straalt extra slecht af op Mathieu als Pidcock wint dus beter dat een ander wint.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben voor de veldrijders, dus Pidcock
Nee hoorquote:Op maandag 26 juli 2021 08:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Straalt extra slecht af op Mathieu als Pidcock wint dus beter dat een ander wint.
Waar Matje (tegen) valt.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans niet, had 'met vallen en op staan'
Ik ging er sowieso al vanuit dat Pidcock van Mathieu ging winnen hier.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Straalt extra slecht af op Mathieu als Pidcock wint dus beter dat een ander wint.
Vooral door de val. Verder valt het wel meequote:
Is ons gelukkig een taalfout bespaard gebleven.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans niet, had 'met vallen en op staan'
Daar tenminste wel kans op een medaille.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is dit? Boogschieten wtf wie interesseert dit nou?![]()
![]()
Wat is dit nouquote:Op maandag 26 juli 2021 08:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
BOeiend!quote:Op maandag 26 juli 2021 08:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Daar tenminste wel kans op een medaille.
Niks mis mee.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tommie heeft meeste talentquote:Op maandag 26 juli 2021 08:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Van der Poel is in de Lage Landen al tot Halfgod uitgeroepen.
Van Aert idem.
Pogacar zit (uiteraard) vol met dope.
Het is prima wanneer Pidcock wint; een beetje ontnuchtering kan helemaal geen kwaad.
Wordt hier een lans gebroken voor het Britse wielrennen met hun rondere wielen?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Van Aert idem.
Het is prima wanneer Pidcock wint; een beetje ontnuchtering kan helemaal geen kwaad.
quote:Op maandag 26 juli 2021 08:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Van Aert idem.
Echt he, wat een opportunisten. Laat gewoon die wedstrijd zien waar het al jaren over gaat en niet Indiaantje spelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Jezus, echt NOS hoe kun je het zo verneuken
Even kijken, volgens mij heb ik die zender nietquote:Op maandag 26 juli 2021 08:47 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport2 is live, met Jeroen Vanbelleghem die al een uurtje of 5 non-stop commentaar aan het geven is inmiddels.
Maar bij de boogschutters gaat het al jaren over deze wedstrijd?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:47 schreef eentwee het volgende:
[..]
Echt he, wat een opportunisten. Laat gewoon die wedstrijd zien waar het al jaren over gaat en niet Indiaantje spelen.
Last van achterblijvers. Geen idee waarom die geen blauwe vlag krijgen.quote:
Hebben een safety car nodig of een rode vlag.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Last van achterblijvers. Geen idee waarom die geen blauwe vlag krijgen.
Tom Pidcock is formidabel ondanks zijn val een maand geledenquote:Op maandag 26 juli 2021 08:47 schreef DeeBee het volgende:
Erg knap van Pidcock, jammer van Mathieu.
Toch wel mooi dat Pidcock er is, want anders wel echt gedevalueerde wedstrijd.
Vroeg me al wat hij ging doen toen ik hem ook al bij het Boksen hoorde net iets voor 8 uurquote:Op maandag 26 juli 2021 08:47 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport2 is live, met Jeroen Vanbelleghem die al een uurtje of 5 non-stop commentaar aan het geven is inmiddels.
Hij moet steeds inhalen op een lastig en smal parcours, en de gasten die hij moet inhalen zijn ook van steeds meer klasse.quote:
Daarom altijd eerst de belg checken en dan pas andere zenders.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Ook gewoon op de Belg te zien, waarom wist ik dit niet eerder
Hij wel, de altijd eigenwijze Vd Poel gaat natuurlijk weer verder met mtb'en. Bij de volgende OS is hij 29, einde carrière nabij. Pidcock is nu 21quote:Op maandag 26 juli 2021 08:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is wel gespeeld. PidGod mag zijn mtb fietsie nu ook definitief opbergen.
Dat zag je een half uur geleden al aankomenquote:
Nino Schurter is 35 jaar. Doe niet zo raar met je einde carrierequote:Op maandag 26 juli 2021 08:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hij wel, de altijd eigenwijze Vd Poel gaat natuurlijk weer verder met mtb'en. Bij de volgende OS is hij 29, einde carrière nabij. Pidcock is nu 21
Dus? Schurtner is ook al een ouwe bok die tot voor kort nog veel won..quote:Op maandag 26 juli 2021 08:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hij wel, de altijd eigenwijze Vd Poel gaat natuurlijk weer verder met mtb'en. Bij de volgende OS is hij 29, einde carrière nabij. Pidcock is nu 21
Je kunt er vergif op innemen dat Matje over drie jaar weer aan de start staat.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pidcock doet waar Mathieu al jaren van droomt. En hij is nog 4 jaar jonger ook. Wat een afgang voor Mathieu
Alleen de wielercarrière is relevant.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus? Schurtner is ook al een ouwe bok die tot voor kort nog veel won..
Ja prima. Maar Pidcock gaat die droom vandaag al verwezenlijken bij z'n eerste poging. Op z'n 22e.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je kunt er vergif op innemen dat Matje over drie jaar weer aan de start staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |