SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Oh ik zie dat ik jouw naam niet met de hoofdletter F heb geschreven, als je het kunt veranderenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Kotsmisselijk door foute spelling. Stom gedoe.
Hoop dat jullie beter weer hebben!!quote:
Het zou hier vandaag gaan plensen, maar dat wordt vanavond/morgen pas.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
geen golfen vanmorgen, gek hè
[..]
Hoop dat jullie beter weer hebben!!
Supertollquote:Op maandag 26 juli 2021 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou hier vandaag gaan plensen, maar dat wordt vanavond/morgen pas.
Tot nu toe hebben we prima weer, droog en rond de 25 graden overdag...
Vanwege het weer? Als je je tijd dan maar doorkomt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
geen golfen vanmorgen, gek hè
Maak je maar geen zorgen, ik heb slecht geslapen vannacht dus een dutje zit er vanmiddag wel inquote:Op maandag 26 juli 2021 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwege het weer? Als je je tijd dan maar doorkomt.
een 18 jarige naar de maan, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, stelletje dertienjarigen bij het skateboarden, da’s ook best absurd
Gisteren met het jdb tournooi hadden we ook echt prachtig weer. Daar hadden we echt mazzel.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou hier vandaag gaan plensen, maar dat wordt vanavond/morgen pas.
Tot nu toe hebben we prima weer, droog en rond de 25 graden overdag...
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:02 schreef just me het volgende:
De bliksem is in een boom geslagen op het kerkhof aan het kanaal hier vlak achter
Het was me een klap
Ja, nadat ik 2 brandweerwagens door de straat heb zien racen ben ik, op veilige afstand, even gaan kijken.quote:
De klap was idd hartstikke hard maar nu ik weet waar het is maakt het niet meer uit.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:55 schreef livelink het volgende:
Ik had geluk. Ik was gaan wandelen en meteen boodschappen aan het doen. En ik was nog geen 5 minuten binnen en het begon hard te onweren en regenen. Enorme klappen, dus die zijn ook wel ergens ingeslagen.
mijn knie heeft de nodige rust gehad en dat heeft 'm goed gedaanquote:
en er wordt nog meer regen verwachtquote:Op maandag 26 juli 2021 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier leek het even de zondvloed toen we net bij het winkelcentrum kwamen, de paar stappen tussen parkeergarage en ingang van het winkelcentrum waren echt via enorme plassen water en er was aardig wat lekkage in de parkeergarage
Ja, voorlopig even geen uitstapjes en wandelingetjes (en jeu de boules)quote:Op maandag 26 juli 2021 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
mijn knie heeft de nodige rust gehad en dat heeft 'm goed gedaan
[..]
en er wordt nog meer regen verwacht![]()
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie hebben echt geluk met het weer he? Wat heb je allemaal al ondernomen behalve bierdrinken?
Klooster in het plaatsje hier (Willebadessen) bezocht, buitenverblijf van koningin Emma bezocht in Bad Arolsen, diverse vakwerkhuisstadjes daar in de buurt, gisteren de Externsteinen beklommen, wildpark bezocht, minigolfen...quote:Op maandag 26 juli 2021 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie hebben echt geluk met het weer he? Wat heb je allemaal al ondernomen behalve bierdrinken?
Toch nog wel een hoop gedaan al hoor. Mooi allemaal. Hopelijk blijft het weer zo goed bij jullie.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klooster in het plaatsje hier (Willebadessen) bezocht, buitenverblijf van koningin Emma bezocht in Bad Arolsen, diverse vakwerkhuisstadjes daar in de buurt, gisteren de Externsteinen beklommen, wildpark bezocht, minigolfen...
En verder heel bewust even helemaal niks!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is hier genoeg te beleven.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch nog wel een hoop gedaan al hoor. Mooi allemaal. Hopelijk blijft het weer zo goed bij jullie.
Prachtig daarquote:Op maandag 26 juli 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klooster in het plaatsje hier (Willebadessen) bezocht, buitenverblijf van koningin Emma bezocht in Bad Arolsen, diverse vakwerkhuisstadjes daar in de buurt, gisteren de Externsteinen beklommen, wildpark bezocht, minigolfen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:02 schreef just me het volgende:
De bliksem is in een boom geslagen op het kerkhof aan het kanaal hier vlak achter
Het was me een klap
Gaafquote:Op maandag 26 juli 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |