Het is geen ploeg! Individuele sport dit dat.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vrij bizar ja. Trots zijn dat ze 8 km voor het eind op kop zijn gaan rijden![]()
Haar eigen rijden mag ze nog wel redelijk tevreden zijn. Maar niet over het rijden van de ploeg.
Wat een excuus, het is geen fout omdat ik haar niet kanquote:Op zondag 25 juli 2021 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
"in hoe verre kan je het fout doen als je iemand niet kent"
Nou, jezelf voorbereiden?
De finale begon denk ik 20 meter na de start.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:45 schreef Szura het volgende:
Maar het was al ver voor de finale duidelijk dat de Oostenrijkse er nog voor reed Anna
En hij was ooit mijn adoptierennerquote:Op zondag 25 juli 2021 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondrej Cink doet morgen ook mee. Mooi verhaal over Cink. Hij was mountanbiker, reed goed en ging naar de weg.
- Bobbie Traksel
Echt alleen achteraf vind je?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je idd iemand moet opofferen voor de controle. Zeg maar, de rol die Krek gisteren had. Maar ja, wat moet je doen wanneer daarna een iets beter groepje wegrijdt? Nog een pionnetje opofferen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |