Alleen moet je land wel een startbewijs hebben en als jij de enige in je land bent moet je dus wel internationaal presterenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:43 schreef wdn het volgende:
Herbert is een idioot.
Het zijn de spelen DUS hoef je niet internationaal te presteren.
Je wordt afgevaardigd als speler voor je land en ze hoeft alleen maar nationaal te laten zien wat ze kan.
Die heeft het ECHT gehad met hemquote:Op zondag 25 juli 2021 09:42 schreef Zwansen het volgende:
Herbert: “in een profwedstrijd krijgen ze dit niet meer dicht”.
Roxanne: “dit is een profwedstrijd”.
Commentatoren, morgen leggen ze met hetzelfde gemak iemand uit hoe 3x3 basketbal in elkaar zit, overmorgen kanoën en de dag er na skateboarden. Overtuigend zijn ze wel, maar voor de rest is het niet veel.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:29 schreef trein2000 het volgende:
Die mevrouw is helemaal klaar met Herbert.
Voorlopig zelfs een floppodium.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merkwaardige sport.
Zou wel echt een flopwinnaar zijn, maar ja.
De leider anders toch niet hoor ik.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:42 schreef Zwansen het volgende:
Herbert: “in een profwedstrijd krijgen ze dit niet meer dicht”.
Roxanne: “dit is een profwedstrijd”.
Enig realisme bestaat daar niet. Zoals je kunt stellen dat de Nederlandersen allemaal niet goed genoeg zijn vandaag. Van Vleuten waait terug, vd Breggen kon helemaal niets vandaag. Mag best gezegd worden.quote:
Roxane en Joris was ook al zo gezellig.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Die heeft het ECHT gehad met hem
en terecht.
De reden waarom die vrouwen de komende jaren weer hun mond mogen houden over beperkte uitzendtijd enzovoorts.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet echt niet wat ik zie.
Mooi tochquote:Op zondag 25 juli 2021 09:45 schreef danos het volgende:
Palmares: paar keer oostenrijks kampioen en olympisch goud
Het nieuwe wielrennen.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet echt niet wat ik zie.
Zou de vermogenswaardes van de Oostenrijkse wel eens willen zien.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:45 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat dit de meest lachwekkende koers is die ik ooit heb gezien
Ik ook niet.quote:
Dat startbewijs bij de vrouwen heeft elke bond gekregenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen moet je land wel een startbewijs hebben en als jij de enige in je land bent moet je dus wel internationaal presteren
Wtf. Die is gek.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Marijn gelooft er nog steeds in.
quote:Op zondag 25 juli 2021 09:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Marijn gelooft er nog steeds in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |