Stuur maar een DMmetjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe OS note is uit. Dit gaat nergens over.![]()
@:lenny_leonard
Nu de finish. Even het topic bevuilen.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
Denk zet dat wielrennen op omdat mij gisteren een gouden, zilveren en bronzen plak is beloofd daar
Worden we gewoon weer beflikkerd
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
Morgen een vrijgezellenfeest. Om 09:00 paraat staan.
@:neef_wuppie dakschade incoming.
Jaloers.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
Je hebt in totaal 901 notes gekregen van onze moderators.
Nog 99.
en dan?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
Je hebt in totaal 901 notes gekregen van onze moderators.
Nog 99.
Goed vrijgezellenfeestje gehad?quote:Op zondag 25 juli 2021 11:48 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Vies, smerig katertje. @:neef_wuppie
quote:
Spelen met de tegenstander.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht dat Nederland zo goed in hockey was.
Ik ook lolquote:Op zondag 25 juli 2021 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht dat Nederland zo goed in hockey was.
Ik vind er niet echt veel aan om naar te kijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spelen met de tegenstander.
Ik vond hockey best aardig wegkijken tot de tweede hoe het ook heet en daarna duurde het veelte lang.
Net als voetbal eigenlijk.
Het alternatief was Feyenoord - paok en geen energie om op te staanquote:Op zondag 25 juli 2021 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind er niet echt veel aan om naar te kijken.
Ik wist niet eens dat die speelden. Er is nog niet echt sprake van een Arne Slot-effect zie ik.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het alternatief was Feyenoord - paok en geen energie om op te staan
Opzich wel hoor, je hebt er alleen nog niet echt de selectie voor.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die speelden. Er is nog niet echt sprake van een Arne Slot-effect zie ik.
Was een uitstekende dag. Wel kapot nu.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed vrijgezellenfeestje gehad?
Verwacht je wel dat die nog komen?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich wel hoor, je hebt er alleen nog niet echt de selectie voor.
Ja, denk dat er nog wel wat gaat gebeuren.quote:
Laatste minuten gezien en zag Bozenik alweer over/onder de bal maaien bij een voorzet.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die speelden. Er is nog niet echt sprake van een Arne Slot-effect zie ik.
Hij was weer lekker druk het publiek aan het bedankenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste minuten gezien en zag Bozenik alweer over/onder de bal maaien bij een voorzet.
Frank de Boer is nu hevig aan het ja-knikken.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:42 schreef GGMM het volgende:
Een trainer is net zo goed als zijn materiaal
Als je de wedstrijd maar domineert!quote:Op zondag 25 juli 2021 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank de Boer is nu hevig aan het ja-knikken.
ik vond het in het begin wel leukquote:Op zondag 25 juli 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was weer lekker druk het publiek aan het bedanken
Bah
Lekkere analyse maatquote:Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef aTypisch het volgende:
top gozer die jens hoor
maar dit is wel een beetje wat er mis is met het huidige feyenoord
[ afbeelding ]
de toorn is de spelmaker, de verbindingsspeler en eigenlijk de enige 'geschikte' aanvoerder
Vind je hem niet meer leuk?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was weer lekker druk het publiek aan het bedanken
Bah
Ontdekt door Kees Jansmaquote:Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef aTypisch het volgende:
top gozer die jens hoor
maar dit is wel een beetje wat er mis is met het huidige feyenoord
[ afbeelding ]
de toorn is de spelmaker, de verbindingsspeler en eigenlijk de enige 'geschikte' aanvoerder
fok is een beetje aan het stervenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontdekt door Kees Jansma
Ik begin echt woest te raken dat de plek waar ik begin te typen door fok inmiddels standaard in de [quote] is bovenaan de post.
Kan gebeuren maatquote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 25 juli 2021 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat
Ik zou het nog wel ook even daar posten als ik jou was, denk dat mensen dat wel leuk vinden
Hij is wel een beetje een demagoog, al is het bij hem niet bewustquote:
Demagogie is een manier om de luisteraar van een onwaarheid te overtuigen door een beroep te doen op het "gezond verstand" en de "logica" van een persoon. Demagogie is iets anders dan het verkondigen van leugens. Iemand die demagogie bedrijft zal niet direct onwaarheden naar voren brengenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een demagoog, al is het bij hem niet bewust
Dus dan ben je eigenlijk geen demagoog, denk ik
Deze emotionele rollercoaster gaat mij boven mijn empathische petquote:Op zondag 25 juli 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een demagoog, al is het bij hem niet bewust
Dus dan ben je eigenlijk geen demagoog, denk ik
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet en het is zeker niet hoe God zijn schepping had bedacht.
Wil je mij met rust laten met dit soort gekkigheid van kansloze vrijbuiters.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt wat voor jou, hoef je niet naar die b-sporten te kijken vandaag
ik zit nog bij arno wellensquote:Op zondag 25 juli 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op zondag 25 juli 2021 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik zit nog bij arno wellens
daarna kees de kort
wat een dag.
Zwijndrecht is een warm bad.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je mij met rust laten met dit soort gekkigheid van kansloze vrijbuiters.
Morgen staat de wekker gewoon fijn om 4:30 om rond 7:00 in Zwijndrecht te zijn uit vrije wil.
goed moment om tot bezinning te komen en dit op je oortje te zetten tijdens het werk of van/en naar de locatiequote:Op zondag 25 juli 2021 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen staat de wekker gewoon fijn om 4:30 om rond 7:00 in Zwijndrecht te zijn uit vrije wil.
Hoop je dat het spel van Feyenoord ook een visual illusion is?quote:Op zondag 25 juli 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gisteren gewerkt, morgen vrijquote:Op zondag 25 juli 2021 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb wel wat leukere visuele illusies gehad dan feyenoord danquote:Op zondag 25 juli 2021 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoop je dat het spel van Feyenoord ook een visual illusion is?
Je bent mijn moeder niet :$quote:Op zondag 25 juli 2021 19:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed moment om tot bezinning te komen en dit op je oortje te zetten tijdens het werk of van/en naar de locatie
Niet gekliktquote:Op zondag 25 juli 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat gaat die doen morgen?quote:Op zondag 25 juli 2021 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je gegund. Wil je Belg V/d Poel zo graag zien rijden?
Erg goed dat jij nog vecht om onze economie draaiende te houden!quote:Op zondag 25 juli 2021 19:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze maand maar 1 dag vrij gehad
(lol)
kom niet van mn dagen af johquote:Op zondag 25 juli 2021 19:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze maand maar 1 dag vrij gehad
(lol)
die bitcorn koopt zichzelf nietquote:Op zondag 25 juli 2021 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg goed dat jij nog vecht om onze economie draaiende te houden!
Kijkt wel leuk weg. Vooral de laatste aflevering waar zelfs de TD van Utrecht full calimero ging tegen de spelersgroep omdat ze die wedstrijd toen één dag verplaatst hebbenquote:
Thanks! Maar even opzetten zo danquote:Op zondag 25 juli 2021 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijkt wel leuk weg. Vooral de laatste aflevering waar zelfs de TD van Utrecht full calimero ging tegen de spelersgroep omdat ze die wedstrijd toen één dag verplaatst hebben
Verder vind ik het altijd maar een beetje schrijnend dat men zelfs in het profvoetbal voor een wedstrijd niet verder komt dan KOM OP JONGENS PASSIE EN STRIJD VOL EROP KLAPPEN MET ZIJN ALLEN in de kleedkamer. Maar wellicht romantiseer ik het ook teveel
Wel het idee dat ze heel veel weggelaten hebben daar. Vooral veel gelul over het Utrechtgevoel etc. Hopelijk heeft disney wat meer een carte blanche.quote:
Ik heb alleen een momentje met Van Seumeren in de kleedkamer gezien, dat vond ik wel grappig.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijkt wel leuk weg. Vooral de laatste aflevering waar zelfs de TD van Utrecht full calimero ging tegen de spelersgroep omdat ze die wedstrijd toen één dag verplaatst hebben
Verder vind ik het altijd maar een beetje schrijnend dat men zelfs in het profvoetbal voor een wedstrijd niet verder komt dan KOM OP JONGENS PASSIE EN STRIJD VOL EROP KLAPPEN MET ZIJN ALLEN in de kleedkamer. Maar wellicht romantiseer ik het ook teveel
Ja dronken Fransie is wel vermakelijk. Zegt op een gegeven moment ook dat hij het wel prima vond dat de spelersbus werd opgewachtquote:Op zondag 25 juli 2021 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb alleen een momentje met Van Seumeren in de kleedkamer gezien, dat vond ik wel grappig.
Bij ESPN Koffietijd was hij ook een aardige man geen idee waarom veel mensen zon "hekel" aan hem hebbenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dronken Fransie is wel vermakelijk. Zegt op een gegeven moment ook dat hij het wel prima vond dat de spelersbus werd opgewacht
Volgens mij kan je er prima bier mee zuipen maar echt verstand van voetbal heeft hij niet
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen een hekel aan hem hebben.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij ESPN Koffietijd was hij ook een aardige man geen idee waarom veel mensen zon "hekel" aan hem hebben
Het is toch ook gewoon een soort opa bij wie je thuis onbeperkt Werther's Original kunt snaaien?quote:Op zondag 25 juli 2021 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen een hekel aan hem hebben.
Ik kan mij genoeg posts (vraag gewoon niet om een link) waar hem dingen werd toegewenst.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen een hekel aan hem hebben.
Ik denk dat er weinig mensen te vinden zijn die zoveel van hun eigen geld in een club willen stoppen, zeker terwijl je weet dat je er waarschijnlijk nooit iets van teug ziet.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mij genoeg posts (vraag gewoon niet om een link) waar hem dingen werd toegewenst.
nee, maar mag er wel 90 dagen blijvenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je een visum nodig voor Peru?
in principe is wat geschreeuw in de kleedkamer en shots met emotionele spelers in combinatie met wat supportersbeelden al genoeg voor de meeste kijkersquote:Op zondag 25 juli 2021 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dronken Fransie is wel vermakelijk. Zegt op een gegeven moment ook dat hij het wel prima vond dat de spelersbus werd opgewacht
Volgens mij kan je er prima bier mee zuipen maar echt verstand van voetbal heeft hij niet
Njah, iets meer diepgang mag wel. Wat dat betreft was die Sunderland-docu wel echt gaaf. Daar lieten ze echt veel zien.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in principe is wat geschreeuw in de kleedkamer en shots met emotionele spelers in combinatie met wat supportersbeelden al genoeg voor de meeste kijkers
De gebroeders Molenaar van AZ-67. Die kregen er wel iets voor terug. Dé Stoop van FC Amsterdam was een halve mislukking.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen te vinden zijn die zoveel van hun eigen geld in een club willen stoppen, zeker terwijl je weet dat je er waarschijnlijk nooit iets van teug ziet.
Die moet ik nog steeds eens kijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, iets meer diepgang mag wel. Wat dat betreft was die Sunderland-docu wel echt gaaf. Daar lieten ze echt veel zien.
Is uitgekookt aan het bezuinigen?quote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef tong80 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus, aardappelen en spekjes.
Is alleen doordeweeks.quote:
Dacht 8 uur los.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Hoelaat begint dat fietsen in bossen morgen eigenlijk?
Maandag 26 juli: Mountainbike voor mannenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Hoelaat begint dat fietsen in bossen morgen eigenlijk?
Hier heeft het godverdomme nog steeds niet geregend vandaagquote:Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wolkbreuk met wat gedonder maar een stralend zonnetje
[..]
Maandag 26 juli: Mountainbike voor mannen
08.00-10.00 uur (NL tijd)
Dinsdag 27 juli: Mountainbike voor vrouwen
08.00-10.00 uur (NL tijd)
Die nieuwe directeur met zijn "hippe" muziek voor meer sfeer in het stadionquote:Op zondag 25 juli 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, iets meer diepgang mag wel. Wat dat betreft was die Sunderland-docu wel echt gaaf. Daar lieten ze echt veel zien.
Goede marketing dus van beide bedrijvenquote:Op zondag 25 juli 2021 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de Sunderland documentaire Netflix of Amazon?
Ik betaal al jaren voor beide terwijl ik max 2 films heb afgekeken
Je kunt alles gewoon gratis zienquote:Op zondag 25 juli 2021 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de Sunderland documentaire Netflix of Amazon?
Ik betaal al jaren voor beide terwijl ik max 2 films heb afgekeken
Vertel ons er alles overquote:Op zondag 25 juli 2021 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goede marketing dus van beide bedrijven
@:lenny_leonard @:wereldgozer
Dannyquote:Op zondag 25 juli 2021 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Wie post steeds die vrijmibabes op FOK!? zie geen Aziaten
Die wordt uitgefoeterd, omdat hij na een domme rode kaart (jankend) met zijn hoofd op z’n knieën gaat zitten in de kleedkamer.quote:
Elia met zijn hij heeft geluk dat er camera’s bij zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 08:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wordt uitgefoeterd, omdat hij na een domme rode kaart (jankend) met zijn hoofd op z’n knieën gaat zitten in de kleedkamer.
Ook hardop om gelachen ja. Zeker omdat hij later zegt dat je er als oudere spelers voor de jongere moet zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Elia met zijn hij heeft geluk dat er camera’s bij zijnProleetgenot
https://www.wielerflits.b(...)s-niet-op-de-hoogte/quote:Op maandag 26 juli 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
Hebben WE nou weer geen goud gewonnen in dat fietsen in bossen?
WALGELIJK
Ik ga METEEN kijkenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
Even toppa geopend in OS over dit hele gebeuren
quote:Durf te wedden dat we de komende dagen weer lager uitkomen dan voor de vorige daling en ruim onder de 30K nadat iedereen weer de zoveelste dip gekocht heeft.
@Elanquote:Had hier gelezen dat weekend juist meestal dip was.
Ik ben woest.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
Hebben WE nou weer geen goud gewonnen in dat fietsen in bossen?
WALGELIJK
brood & spelengodquote:Op maandag 26 juli 2021 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
Olympische Spelen, nog niks van gezien of gevolgd. Het boeit niet.
Alleen dat domme volk dat nog in fiat valuta geloven kijken naar de spelen.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 11:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen dat domme volk dat nog in fiat valuta geloven kijken naar de spelen.
Weer een believer@:Atypisch
ik ben weer wegquote:Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan vs @:aTypisch
Ik kom op het juiste moment binnen
Hoe ziet je portfolio eruit maat?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
@:atypisch past meer in het profiel van een Liam Kelly
Bijna twee hele ETH, netjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
1.6 ETH
0.12 BTC
1000 ADA
En jij, nog steeds all in in de vechaingoden?
Ja twijfel om nog bij te kopen maar vertrouw deze opleving niet.quote:
Ik geloof er ook weinig van eerlijk gezegd, deze "opleving" heb ik vaker gezien.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja twijfel om nog bij te kopen maar vertrouw deze opleving niet.
Maar toch FOMO dus waarschijnlijk morgen weer bij kopen
Nouja DCA eigenlijk maar koop je toch net wat meer bij dan als het bloed door de straten stroomt.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van eerlijk gezegd, deze "opleving" heb ik vaker gezien.
Prima voor mijn portfolio, maar niet echt het idee dat ik ga FOMO'en om bij te kopen.
VETquote:Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
1.6 ETH
0.12 BTC
1000 ADA
En jij, nog steeds all in in de vechaingoden?
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
So yeah, a wild guess
Nothing wrong with it.
Ik ook al misschien iets verkeerds gegeten ofzo. Derde keer was ook bijna vloeibaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Net voor de derde keer zitten schijten vandaag
Ter info
Valt bij mij mee, maar hiervoor heb ik voor het laatst op vrijdag geschetenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook al misschien iets verkeerds gegeten ofzo. Derde keer was ook bijna vloeibaar.
Ik zal je wel even op de hoogte houden
Nee, dat hoeft niet. Hier hebben wij geen behoefte aan.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook al misschien iets verkeerds gegeten ofzo. Derde keer was ook bijna vloeibaar.
Ik zal je wel even op de hoogte houden
Ik zie het al. Darmkanker.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt bij mij mee, maar hiervoor heb ik voor het laatst op vrijdag gescheten
Stukje onregelmatige stoelganggenot
Ter info
Een beetje kankerquote:Op maandag 26 juli 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snelle conclusie, maar je doet meestal wel gedegen onderzoek.
Erg vervelend voor user @:caland
We roddelen hier?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
DJMO wil wel wandelen voor de rekeningen
[ afbeelding ]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
DJMO wil wel wandelen voor de rekeningen
[ afbeelding ]
Helemaal van het padje. Je zal op die totaalgek gestemd hebben.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dat ze willen dat de mensheid spoedig zal versmelten met high-tech, en dat wasmachines, ijskasten, auto’s en computers allemaal direct gaan reageren op de gemoedstoestand van de gebruiker (via communicatie met een ingebrachte chip, 5G-verbinding, etc.).
[ twitter ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je stoppen hier 400 pixels van te maken
Wat is dit toch een vreselijke ventquote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dat ze willen dat de mensheid spoedig zal versmelten met high-tech, en dat wasmachines, ijskasten, auto’s en computers allemaal direct gaan reageren op de gemoedstoestand van de gebruiker (via communicatie met een ingebrachte chip, 5G-verbinding, etc.).
[ twitter ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal van het padje. Je zal op die totaalgek gestemd hebben.
@:Jancees @:Scrummie
Stelletje softies!quote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat er een post van @:neef_wuppie weg is.
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij stemde toch op Forum of heb ik weer gaten in m'n hersens?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor. 1 keer FvD gestemd, maar niet op Baudet.
Rest kan nooit veel soeps zijn. Of het moet een enorm lekker wijf geweest zijn. Zo ben ik ooit bij de piratenpartij terecht gekomenquote:
Hiddema heeft hij op gestemd denk ik. Mijn stemwijzer kwam op Denk uit. (lol)quote:Op maandag 26 juli 2021 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Rest kan nooit veel soeps zijn. Of het moet een enorm lekker wijf geweest zijn. Zo ben ik ooit bij de piratenpartij terecht gekomen
Ancilla Tilia godinquote:Op maandag 26 juli 2021 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Rest kan nooit veel soeps zijn. Of het moet een enorm lekker wijf geweest zijn. Zo ben ik ooit bij de piratenpartij terecht gekomen
@aTypischquote:Op maandag 26 juli 2021 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja manquote:Op maandag 26 juli 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiddema heeft hij op gestemd denk ik. Mijn stemwijzer kwam op Denk uit. (lol)
Was dat die Ancilla?
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man. Hiddema is wel een baas al had hij zich nooit moeten lenen voor die partij.
Tegenwoordig Voltgoden vanwege hun pro Europa standpunten.
Die geloven wat mij betreft iets te veel in Europa tegen het naïeve aan, maar verder wel een redelijke partij ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man. Hiddema is wel een baas al had hij zich nooit moeten lenen voor die partij.
@Tijger_m weer bezig?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat er een post van @:neef_wuppie weg is.
Ik vind dat wel een goed ventje van Volt.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Voltquote:Op maandag 26 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja @Lenny_Leonard heeft daar nogal de hand in gehad.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die is weggepest bij COR. Deze zijn nog over:
trein2000, capricia, miss_sly
Uiers. @Cocoquote:Op maandag 26 juli 2021 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet gewoon splinter stemmen
@:rambodirk
Misschien kan Lenny hier ook wat mods wegpesten.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja @:Lenny_Leonard heeft daar nogal de hand in gehad.
Zeker, was eigenlijk VVD van plan maar daar zijn net teveel controverse en leugentjes de revue gepasseerd.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Die geloven wat mij betreft iets te veel in Europa tegen het naïeve aan, maar verder wel een redelijke partij ja.
Als jij niet heel snel ophoudt met Lenny_Leonard te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
niet gelezenquote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met Lenny_Leonard te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
@DJMO check deze gast.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met Lenny_Leonard te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Ooit ja. Nooit op Baudet.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:36 schreef Zipportal het volgende:
User Scrummie is voor vandaag weer door zijn onderwerpen heen en gaat weer mensen vervelen.
Tot morgen.
Zondagquote:Op maandag 26 juli 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
Zojuist gehoord dat ik in mijn nieuwe functie 4x9 uur mag gaan werken
Drie keer raden welke dag ik vrij neem @:coco
Dat is erg lekker.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
Ja hier zijn het sowieso maximaal twee kantoordagen. Maar denk dat ik dat bij die nieuwe baan wel wat beter trek aangezien ik toch geen enkel klantcontact meer heb.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Na de zomer ga ik 2 dagen thuiswerken. Het wordt beleid bij ons op de zaak.
@:Caland
Bedrijven die dat toestaan neem ik NIET serieus.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
Ja, een maandagochtend is echt een hel.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vooral nooit meer brak aan het werk dan.
Of zelden.
Ik las dat iemand van volt bij de slimste mens voor lul stond?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed ventje van Volt.
Dat zou kunnen, ik kijk dat niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las dat iemand van volt bij de slimste mens voor lul stond?
Ik haal er een expert bij. @capriciaquote:Op maandag 26 juli 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las dat iemand van volt bij de slimste mens voor lul stond?
Lekker manquote:Op maandag 26 juli 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
Zou mij niet overkomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een expert bij. @:capricia
Laat die man eens met rust zeg.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen. Tyf op met je onzin.
Dak?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Stuur ook even door naar het zuiden.
Dak alvast.
Laat jij Adolf daar dan ook een keertje uit? @Lenny_Leonard en ik MOETEN dit weten.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
Er komt dus een Peter R. de Vriesstraat in Aalsmeer
Adolf is van @Lange_Lansquote:Op maandag 26 juli 2021 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat jij Adolf daar dan ook een keertje uit? @:Lenny_leonard en ik MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
Tja, ik noem niet snel iemand een minderwaardig mens, maar nu kan ik toch weinig anders bedenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |