NietMijnKoningshuisquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
Straks dikke uitbraak in het Argentijnse kamp

ik zie dit ook voor het eerst. Misschien is dit duurzaam vlaggen of zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Met z'n tweetjes 1 zo'n vlag vasthouden is wel erg knullig. Geef ze dan 2 vlaggen.

Zie het gifjestopicquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand zo even de gifjes van het Thaise publiek posten. #Rio2016

Vroeger was er gewoon 1 vlaggendragerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie dit ook voor het eerst. Misschien is dit duurzaam vlaggen of zo.

Ben al blij dat ik überhaupt iets gepost krijg op mijn mobiel. Ga geen fratsen uithalen.quote:

Gendergelijkheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mogen Antigua en Barbuda samen meedoen?

Misschien wordt dat straks uitgelegd bij Saint Kitts & Nevisquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mogen Antigua en Barbuda samen meedoen?

En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wordt dat straks uitgelegd bij Saint Kitts & Nevis

Je wordt op je wenken bedientquote:

heywoodu

heywoodu

Ik wilde posten 'Nou ja, niet een medaille die ze mochten houden', maar dat valt meequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Albanië nog nooit een medalje? Lachwekkend.

Misschien ook voor de volledigheid Sao Tome en Principe even noemenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En hoe zit t dan met Trinidad & Tobago?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |