Wordt de helft er weer uit gehaaldquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:37 schreef Strani het volgende:
Snelwandelen, dat gaan we binnenkort ook weer zien. Laat dat maar even op u inwerken, beste mensen.
Ah, mijn favoriete onderdeel! Werkt altijd goed op de lachspierenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:37 schreef Strani het volgende:
Snelwandelen, dat gaan we binnenkort ook weer zien. Laat dat maar even op u inwerken, beste mensen.
Helemaal mee eens. Ik stel voor dat we met terugwerkende kracht alsnog keizer Hirohito laten afzetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:36 schreef Arizona het volgende:
Ik bedoel, het is wel mijn verjaardag he, ze hadden wel iets meer moeite mogen doen daar
Atleten zijn niet meer wat ze geweest zijn hèquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:41 schreef Em31 het volgende:
Wel handig in coronatijd 2 mensen met 1 vlag.
Ik heb hier aangegeven Kiribati wel te willen adopteren. OS / Adopteer een exotisch land, de Tokyo-editiequote:
Roep dat nou niet te hard, als je je leven nu al compleet gaat noemen willen ze je straks niet eens meer hebben in Zweden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:46 schreef Evenstar het volgende:
Mijn leven is compleet. Final Fantasy muziek tijdens introductie van de landen bij OS
* Kijkt om, ziet alleen maar mensen in zwart pak.quote:
Niet, over een uurtje komt mijn verjaardagsbezoekquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Strani het volgende:
Oh jongens hoe gaan we dit volhouden tot 16:40...
Volgens mij loop ik een beetje achterquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kijkt om, ziet alleen maar mensen in zwart pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |