Ze hebben daar zo'n bos waar je jezelf kan ophangenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel ik word hier beetje depressief van.
Paar jaar geleden was er toch sprake van het in Amsterdam/Nederland te doen. Als je alle accommodaties op een rij zette zou het gekund hebben. kan het lijstje niet zo snel vinden helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles moet in of rondom een stad zijnVermoeiende eisen van IOC
Ik kus je ik sus je.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt Maaike Ouboter ook nog zingen straks?
Dan zou het inderdaad wel passend zijn wanneer Naomi straks komt opdravenquote:
Inderdaad. Zal wel in subforum OS 2016 zitten ergensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er toch sprake van het in Amsterdam/Nederland te doen. Als je alle accommodaties op een rij zette zou het gekund hebben. kan het lijstje niet zo snel vinden helaas.
Ja dat forum is denk ik gesloten. Kon het met google iig niet meer vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel in subforum OS 2016 zitten ergens
In Brussel zou je echt een leuk parcour voor het wielrennen kunnen uittekenenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles moet in of rondom een stad zijnVermoeiende eisen van IOC
Valt me nog mee hoeveel mensen er zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef Karina het volgende:
Iedereen in het stadion moet staan. Die 10 mensen dus.
Dat is dit forumquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat forum is denk ik gesloten. Kon het met google iig niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |