Oh, omdat ze de enige met potentie zijn mag je niet zeggen dat ze de clowns van de eerste helft waren. Om in jouw argumentatie te blijven :quote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de enige spelers op het veld met enige potentie en jij komt met dit aanzetten
lekker belangrijk
Het is een beetje triest aan het worden ja. Haakt gewoon in niveau niet aan en het zal zijn zelfvertrouwen ook allemaal niet goed doen.quote:
Hij deed het natuurlijk goed bij Fortuna en af en toe speelde hij vorig seizoen ook een best goede wedstrijd. Probleem is dat hij gewoon niet kan versnellen in zijn spel en dan kan je het bij een club als Feyenoord het niet belopen. Inmiddels lijkt het ook een probleem met zelfvertrouwen, riskante ballen durft ie niet meer en eenvoudige ballen mislukken.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
Diemers![]()
Wat zag Dick in hem wat wij niet zien?
??????????????????????????quote:Op zondag 25 juli 2021 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, omdat ze de enige met potentie zijn mag je niet zeggen dat ze de clowns van de eerste helft waren. Om in jouw argumentatie te blijven :
<3<3quote:Op zondag 25 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Echt in elke wedstrijd die ik zie van die Hartjes weet ie wel positief op te vallen. Ik ben fan.
Ja ik ook, daar zie ik op termijn wel een basisspeler in.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Echt in elke wedstrijd die ik zie van die Hartjes weet ie wel positief op te vallen. Ik ben fan.
Vraag mij wat vorig jaar van Senesi is blijven hangen, dan zijn dat die omhaal en die bal die hij knap de kruising in heeft gejaagd. Dat meedogenloze zie ik er echt niet aan af, eerlijk gezegd. Verdedigend te vaak te kwetsbaar, toch? Dit moet de cashcow van Feyenoord worden, maar je mag blij zijn als iemand hier 15 miljoen voor op tafel legt.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch doet weer eens zijn ‘Sini en Senesi zijn kut’-act
Slimme gozer.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Geinig dat Jankbak al zo snel Nederlands sprak (in zijn NEC tijd al) en nu zichzelf een Brits accentje heeft aangeleerd
Wat een god
Lijkt me echt een hele aardige gozer.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Geinig dat Jankbak al zo snel Nederlands sprak (in zijn NEC tijd al) en nu zichzelf een Brits accentje heeft aangeleerd
Wat een god
een van de twee is kampioen geworden met feyenoordquote:Op zondag 25 juli 2021 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Jan Kabas kan beter Nederlands dan de Jorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |