abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200498094
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200498114
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik las op de website dat voor katten vaak wel een roesje nodig is. Maar misschien valt dat wel mee. Al kan ik me voorstellen dat het bij grote rustige honden allemaal wel wat gemakkelijker is dan bij een kat.
Oh joh, dat verbaast me enigszins. Een licht roesje kan wel wat stressverlagend werken natuurlijk, maar ik vraag me toch af als dat nodig is, of je je kat hiervoor moet uitlenen.

Grotere honden zijn vaak relaxter ja :Y .
pi_200498117
Ik heb gewoon drankroes. Gister nog 4 kratten bijgehaald die m'n slijter speciaal voor me besteld had.
Zelf had ik geen tijd een geen auto om het uit Duitsland te gaan halen, maar het scheelt wel een tientje per krat :+ In het voordeel van de Duitsers. Bovendien zijn Duitsers goed te combineren met korketten, end ie heb ik dan nu dus ook niet.

Wel had ik gister uitstekend gelukt draadjesvlees en staat er voor vandaag procureur op het programma.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200498147
Het is hier grijs en een heel klein beetje spetterig. Wat foto's van een paar dagen geelden.

Gister deze paddestoel opnieuw gezien, is nog driemaal zo groot geworden, en dus zijn de gaten ook driemaal zo groot :D

Mijn sleedoorn is heel wat van plan
pi_200498181
Ik wilde afgelopen woensdag naar de supermarkt bij Antwerpen voor de leuk, maar het was me wééér gelukt om op een nationale feestdag naar België te gaan. Echt elke keer. :') En elke keer baal ik weer dat de supermarkt dicht is. :')

Was overigens niet de reden waarom ik naar Antwerpen ging hoor, dus ook weer geen echte ramp. Maar de teleurstelling in mezelf was groot. :D
pi_200498199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde afgelopen woensdag naar de supermarkt bij Antwerpen voor de leuk, maar het was me wééér gelukt om op een nationale feestdag naar België te gaan. Echt elke keer. :') En elke keer baal ik weer dat de supermarkt dicht is. :')

Was overigens niet de reden waarom ik naar Antwerpen ging hoor, dus ook weer geen echte ramp. Maar de teleurstelling in mezelf was groot. :D
Bekijk het positief; het scheelt je weer wat geld, want boodschappen zijn echt een heel stuk duurder in België :P
pi_200498200
Mijn ouders komen zondag BBQ-en.

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Stokbrood met kruidenboter, rip off heksenkaas en kaasdip
- Watermeloen
- Groente voor op den BBQ (in ieder geval courgette ;( en ik denk paprika, champignon, optioneel groene asperge want awesome)

Dan moet ik dus nog iets beslissen over vlezen.

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Mijn backupvleesch bestaat uit worstjes en garnalen. Denk dat ik de garnalen soberso wel doe.

Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200498223
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bekijk het positief; het scheelt je weer wat geld, want boodschappen zijn echt een heel stuk duurder in België :P
Maar ze hebben vega vol-au-vent. ;(
pi_200498252
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar ze hebben vega vol-au-vent. ;(
Gewoon zelf maken! :P
pi_200498280
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:43 schreef Candaasje het volgende:
Gewoon zelf maken! :P
Dat zou kunnen, maar ik ben lui. :D Wil wel een keer seitan maken. M'n vriend is echt lyrisch over alles met seitan.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:57:04 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498390
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Watermeloen
- Groente voor op den BBQ (in ieder geval courgette ;( en ik denk paprika, champignon, optioneel groene asperge want awesome)

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Mijn backupvleesch bestaat uit worstjes en garnalen. Denk dat ik de garnalen soberso wel doe.

Porcetta en moink :P
Spoilers!
pi_200498411
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Porcetta en moink :P
Ik wist al wel dat dat jouw voorkeuren waren, ja. En daar waar ik jouw mening enorm waardeer, wilde ik graag nog ietsje meer input. :7
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:03:02 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498457
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wist al wel dat dat jouw voorkeuren waren, ja. En daar waar ik jouw mening enorm waardeer, wilde ik graag nog ietsje meer input. :7
Ja sorry. Ik vind het gewoon heel erg.

Ik zou trouwens nu best kebab van de BBQ lusten. Binnenkort eens plannen.
Spoilers!
pi_200498463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar ik ben lui. :D Wil wel een keer seitan maken. M'n vriend is echt lyrisch over alles met seitan.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja! Ik zie soms in die FB groepen dingen voorbij komen waar dan in capslock bij geschreven staat dat het echt geen vlees is, want qua uiterlijk kun je het echt heel erg spierig/pezig maken :D
pi_200498465
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja sorry. Ik vind het gewoon heel erg.

Ik zou trouwens nu best kebab van de BBQ lusten. Binnenkort eens plannen.
Ik heb al weken enorm zin in goede kipsate met van die crispy stukjes en saus :9
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:10:10 #16
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_200498531
quote:

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Watermeloen

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Lamskotelet vind ik goed bij de panzanella passen.
Porchetta vind ik goed bij de aardappelsalade passen.
Kofte/Kebab kana je me sowieso wakker voor maken.
Siesta & Fiesta!
pi_200498698
Ik hou van worstjes van de bbq O+ Worstjes gewoon uit de pan zijn zo'n teleurstelling vergeleken met worstjes van een bbq.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200498719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou van worstjes van de bbq O+ Worstjes gewoon uit de pan zijn zo'n teleurstelling vergeleken met worstjes van een bbq.
Dit is wel waar, ja.
pi_200498751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:05 schreef Myraela het volgende:
Zijn er mensen hier bloeddonor? Net op het nieuws dat ze mensen nodig hebben. Ik vind het een beetje spannend. Ben niet zo bang voor het prikken, maar voor het duizelige gevoel daarna. Kan iemand daar misschien persoonlijke ervaringen over delen?
Ik ben een jaar of 2-3 bloeddonor geweest. Moest stoppen vanwege mijn seksleven :') (seks met een man die het afgelopen jaar seks met een man heeft gehad).

Ik ben ook zo eentje die regelmatig opstaat en meteen weer gaat zitten omdat duizelig, maar dat heb ik na het bloed doneren nooit gehad.

Met Pasen liggen er paaseitjes en met Kerst chocolade-kerstkransjes :9

Ik vond het zelf in het begin ook een beetje spannend, want ik was zo ongeveer nog nooit geprikt. Maar het viel enorm mee en het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu prikken totaal niet meer eng vind. Als je bloed kunt doneren, kun je andere prikken ook.

Ik vond het ook een fijne check. Kon ik meteen zien of m'n Hb nog goed was. (Is als vegetariër/veganist en vrouw iets waar je wat meer op moet letten.)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:39:35 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498797
quote:
Ik ook. Ik ga straks bij de boer een barbecuepakket kopen en neem gelijk extra worstjes mee :9
Spoilers!
pi_200498807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:33 schreef Tele6 het volgende:

Ik ben een jaar of 2-3 bloeddonor geweest. Moest stoppen vanwege mijn seksleven :') (seks met een man die het afgelopen jaar seks met een man heeft gehad).

Ik ben ook zo eentje die regelmatig opstaat en meteen weer gaat zitten omdat duizelig, maar dat heb ik na het bloed doneren nooit gehad.

Met Pasen liggen er paaseitjes en met Kerst chocolade-kerstkransjes :9

Ik vond het zelf in het begin ook een beetje spannend, want ik was zo ongeveer nog nooit geprikt. Maar het viel enorm mee en het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu prikken totaal niet meer eng vind. Als je bloed kunt doneren, kun je andere prikken ook.

Ik vond het ook een fijne check. Kon ik meteen zien of m'n Hb nog goed was. (Is als vegetariër/veganist en vrouw iets waar je wat meer op moet letten.)
Dat eerste is iets waar een kennisje ook tegenaan loopt. Ik neem aan dat dat nog steeds een angst tegen hiv is. Net zoals Jross niet mag doneren, want Engelsman (creutzveldt-jakob). Vraag me wel af hoe ze dat in Engeland doen :+

Het is idd een fijne kleine gezondheidscheck :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:42:27 #22
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_200498817
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is wel waar, ja.
Het worden dus de spareribs! B:)B
Siesta & Fiesta!
pi_200498835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:42 schreef Bramito het volgende:

[..]

Het worden dus de spare ribs! B:)B
Ik denk dat het alles wordt en dat we gewoon 3 dagen BBQ-en. :@

Oh, geen kipsate. Ik ga binnenkort kipsate maken met de hele shabang.
pi_200498867
En ik loop ook nog niet heel warm voor de moinkballen :@ Of de kebab.

Dus dan uh, porchetta, lam, sparerib, groente, garnaal. Back up worst.
pi_200498869
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb al weken enorm zin in goede kipsate met van die crispy stukjes en saus :9
Oe :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:48:18 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498876
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is je shabang?

Ik word wel onzeker van je opsomming. Dat kan ik jullie volgende week echt niet bieden.
Spoilers!
pi_200498880
@Lonaa: een gegrilde groenten-salade van de bbq? Dat is hier elke keer een hit :9 Met een beetje balsamico en pijnboompitjes en feta :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200498886
De keren dát ik voedselvergiftiging opliep, was het bij een BBQ met kip. Want die salmonella/campylobacter springt zo lekker over naar de salade enzo. Dus ik zou de kip sowieso skippen :P
pi_200498922
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:48 schreef Candaasje het volgende:
De keren dát ik voedselvergiftiging opliep, was het bij een BBQ met kip. Want die salmonella/campylobacter springt zo lekker over naar de salade enzo. Dus ik zou de kip sowieso skippen :P
Kipsate is dan wel een uitdaging, maar een hele kip op de bbq aan het spit O+ Met kernthermometer uiteraard want ik wil wel zeker weten een gare kip :+ En kippedijen gebruiken, dan kun je best lang doorgaan met bakken :+
pi_200498925
Hier zijn de zonnepanelen-meneren aan de slag. Ben benieuwd hoe snel dit gaat :D
pi_200498984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kipsate is dan wel een uitdaging, maar een hele kip op de bbq aan het spit O+ Met kernthermometer uiteraard want ik wil wel zeker weten een gare kip :+ En kippedijen gebruiken, dan kun je best lang doorgaan met bakken :+
Het ging al voor het verhitten fout; kruisbesmetting door rauwe kip all over the place.
Juist als je vooral veel rauwe salades en minder doorgegaarde groenteburgers e.d. eet loop je risico. Mijn schoonfamilie doet verder zelf niet aan groente, enkel aan vlees, en dat wordt dan wel weer zo doorgebakken dat zij er geen last van hadden. Maar ik en vriend wel. :X

(Mijn professoren veterinaire volksgezondheid gaven alledrie aan dat ze zelf de BBQ's organiseren en beheren, want die gruwelden van de rondsaltoënde campylobacters en de BBQ vaardigheden van de gemiddelde 'kok' :D )
pi_200498999
Ik wilde zeggen spareribs en kipsate, maar zie dat die tweede al is afgeschoten.

Dan gewoon spareribs. Want spareribs O+

@Cat-astrophe sterkte bij de ziekenbezoeken!

Whiskers succes met de echo

@Myraela moooooi die jurk!

Mijn hoofd doet net alsof ik niks te doen heb, ondanks dat mijn to do lijst toch echt anders schreeuwt. Best onhandig. Ik moet maandag toch ook nog even werken (onhandige combinatie van vakanties van mij+tweede beoordelaar theses en anders kunnen de studenten niet op tijd afstuderen) maar mijn hoofd denkt nu dus ineens "ooooh maar je hebt maandag ook nog" terwijl ik maandag eigenlijk alleen die twee theses wilde nakijken en de rest vandaag insturen. Nou ja. Heb één ding wel al afgemaakt, zo het ander nog, en dan twee keer een stom formulier voor de aanvraag van ethische goedkeuring invullen. Dat klinkt als weinig werk maar is het helaas niet :+

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 23-07-2021 11:06:10 ]
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:00:58 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200499012
quote:

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Watermeloen

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Een regen-afdakje?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200499046
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het ging al voor het verhitten fout; kruisbesmetting door rauwe kip all over the place.

Daar ben ik wel heel strikt in. Alles op aparte borden en het rauwe spul wordt als laatste gesneden en daarna op het vuur.
pi_200499078
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar ben ik wel heel strikt in. Alles op aparte borden en het rauwe spul wordt als laatste gesneden en daarna op het vuur.
Mijn schoonfamilie is van alles op een bordje bij elkaar flikkeren zeg maar. Zo veel en goedkoop mogelijk.
Nu doen wij sowieso al niet meer aan dergelijke BBQ's (ik ben dat zogenaamd sociaal opzittend wel beu) maar dat was wel echt even een extra reden om er direct mee te nokken. :)
pi_200499133
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn schoonfamilie is van alles op een bordje bij elkaar flikkeren zeg maar. Zo veel en goedkoop mogelijk.
Nu doen wij sowieso al niet meer aan dergelijke BBQ's (ik ben dat zogenaamd sociaal opzittend wel beu) maar dat was wel echt even een extra reden om er direct mee te nokken. :)
Snap ik :D
pi_200499372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mijn heeft die tent in tropicana daar workshops van!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200499444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze hebben recent de regels versoepeld,maar ik weet niet meer precies hoe.
Hij die het mij vertelde vindt het zo stom dat hij nooit mocht doneren dat ie ook als het wel mag niet meer de moeite gaat doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200499469
Ik heb 1x een stoofschotel met seitan gemaakt en dat was zó vies, dat ik het nooit weer geprobeerd heb. Kon ook aan de rest van het recept liggen natuurlijk. Was van Marley Spoon. Eén van de paar vieze gerechten van Marley Spoon en daarom mocht ik daar nooit weer bestellen van Jross. En we zijn heel makkelijk met eten en lusten bijna alles.
pi_200499526
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit vind ik een heel goede. Wilde het ook zeggen, Vind alles fantastisch behalve kipsaté.
quote:
Veel lekkerder, maar vind wel worstjes uit de pan ook lekker. Zo lekker sappig :9 En op de bbq nog een knapperiger velletje :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200499757
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ze hebben recent de regels versoepeld,maar ik weet niet meer precies hoe.
Hij die het mij vertelde vindt het zo stom dat hij nooit mocht doneren dat ie ook als het wel mag niet meer de moeite gaat doen.
Het is nu dit:

quote:
Je mag als vrouw vier maanden geen bloed geven wanneer:

• je seks hebt gehad met een man die seks had met een man of meerdere mannen.
• je seks hebt gehad met een man die hiv-positief is of aids heeft.
• je seks hebt gehad met een man die afkomstig is uit een streek waar aids veel voorkomt, zoals Afrika ten zuiden van de Sahara en de Kaapverdische Eilanden.
• je seks hebt gehad met een man die een geslachtsziekte of hepatitis (geelzucht, leverontsteking) heeft.
• je seks hebt gehad met een man die hemofilie (bloederziekte) heeft en die voor 1986 met stollingspreparaten is behandeld.
• je seks hebt gehad met een man die ooit drugs heeft gespoten.
• je seks hebt gehad waarvoor je geld of drugs hebt ontvangen.
• je betaald hebt voor seks.
• je cocaïne hebt gesnoven.
• je contact hebt gehad met bloed van iemand anders, bijvoorbeeld door verwonding aan een gebruikte naald of een met bloed besmeurd scherp voorwerp.
Voorheen was het een jaar ipv 4 maanden. Ik heb er nog steeds niks aan, want ik heb de afgelopen 4 maanden nog steeds seks gehad met een man die seks heeft gehad met een man.
pi_200499828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is je shabang?

Ik word wel onzeker van je opsomming. Dat kan ik jullie volgende week echt niet bieden.
Dat hoeft niet. :* Ik heb een paar keer bij jullie gegeten en dat was iedere keer fantastisch. F. had het afgelopen weekend nog over de spareribs die we na het hek-plaats-debacle gehad hebben :D
pi_200499836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
@:Lonaa: een gegrilde groenten-salade van de bbq? Dat is hier elke keer een hit :9 Met een beetje balsamico en pijnboompitjes en feta :9
Oh, lekker. :9 Is wel zo'n beetje hoe de gegrilde groente altijd eindigen op mijn bord. :D
pi_200499855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een regen-afdakje?
Nope. Ik doe net als mijn bloedgroep. Be positive. :7
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:10:04 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200499868
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. :* Ik heb een paar keer bij jullie gegeten en dat was iedere keer fantastisch. F. had het afgelopen weekend nog over de spareribs die we na het hek-plaats-debacle gehad hebben :D
Oh O+ Die waren voor ons doen enorm matig eigenlijk.

Maar ik heb net toch een mooie lijst voor volgende week gemaakt. Had inspiratie, gewoon zomaar ineens.
Spoilers!
pi_200499903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh O+ Die waren voor ons doen enorm matig eigenlijk.

Maar ik heb net toch een mooie lijst voor volgende week gemaakt. Had inspiratie, gewoon zomaar ineens.
Awesome. Ik ga op zich ook lekker, zo eerste ronde boodschappen :D
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:16:27 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200499946
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Awesome. Ik ga op zich ook lekker, zo eerste ronde boodschappen :D
Yes we can *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_200499991
Ik deed ook boodschappen. Ik ging voor blauwe bessen, kersen en aardbeien. Had ik maandag gehaald en zo lekker zoet allemaal en dus al op. Blauwe bessen waren ineens niet meer in de aanbieding en dus veel te duur, kersen waren op, aardbeien stond nog 1 bakje maar daar was de helft nog niet helemaal rijp van :'(
Dus nu kwam ik terug met watermeloen, appels en bananen. Op zich ook niet verkeerd, maar ik had me op een bak zoet fruit verheugd. Wel met honger gegaan en alleen één hamkaas croissantje meegenomen en verder alleen groente en fruit. Winst :7
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:20:11 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200499999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het is nu dit:
[..]

Voorheen was het een jaar ipv 4 maanden. Ik heb er nog steeds niks aan, want ik heb de afgelopen 4 maanden nog steeds seks gehad met een man die seks heeft gehad met een man.
Heu dus als een dame een gigolo inhuurt mag ze geen bloeddonor meer zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200500158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heu dus als een dame een gigolo inhuurt mag ze geen bloeddonor meer zijn?
De komende 4 maanden, ja.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:38:21 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200500277
Ik vermaak me zo met de Spelen mensen O+
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')