abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200498094
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200498114
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik las op de website dat voor katten vaak wel een roesje nodig is. Maar misschien valt dat wel mee. Al kan ik me voorstellen dat het bij grote rustige honden allemaal wel wat gemakkelijker is dan bij een kat.
Oh joh, dat verbaast me enigszins. Een licht roesje kan wel wat stressverlagend werken natuurlijk, maar ik vraag me toch af als dat nodig is, of je je kat hiervoor moet uitlenen.

Grotere honden zijn vaak relaxter ja :Y .
pi_200498117
Ik heb gewoon drankroes. Gister nog 4 kratten bijgehaald die m'n slijter speciaal voor me besteld had.
Zelf had ik geen tijd een geen auto om het uit Duitsland te gaan halen, maar het scheelt wel een tientje per krat :+ In het voordeel van de Duitsers. Bovendien zijn Duitsers goed te combineren met korketten, end ie heb ik dan nu dus ook niet.

Wel had ik gister uitstekend gelukt draadjesvlees en staat er voor vandaag procureur op het programma.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200498147
Het is hier grijs en een heel klein beetje spetterig. Wat foto's van een paar dagen geelden.

Gister deze paddestoel opnieuw gezien, is nog driemaal zo groot geworden, en dus zijn de gaten ook driemaal zo groot :D

Mijn sleedoorn is heel wat van plan
pi_200498181
Ik wilde afgelopen woensdag naar de supermarkt bij Antwerpen voor de leuk, maar het was me wééér gelukt om op een nationale feestdag naar België te gaan. Echt elke keer. :') En elke keer baal ik weer dat de supermarkt dicht is. :')

Was overigens niet de reden waarom ik naar Antwerpen ging hoor, dus ook weer geen echte ramp. Maar de teleurstelling in mezelf was groot. :D
pi_200498199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde afgelopen woensdag naar de supermarkt bij Antwerpen voor de leuk, maar het was me wééér gelukt om op een nationale feestdag naar België te gaan. Echt elke keer. :') En elke keer baal ik weer dat de supermarkt dicht is. :')

Was overigens niet de reden waarom ik naar Antwerpen ging hoor, dus ook weer geen echte ramp. Maar de teleurstelling in mezelf was groot. :D
Bekijk het positief; het scheelt je weer wat geld, want boodschappen zijn echt een heel stuk duurder in België :P
pi_200498200
Mijn ouders komen zondag BBQ-en.

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Stokbrood met kruidenboter, rip off heksenkaas en kaasdip
- Watermeloen
- Groente voor op den BBQ (in ieder geval courgette ;( en ik denk paprika, champignon, optioneel groene asperge want awesome)

Dan moet ik dus nog iets beslissen over vlezen.

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Mijn backupvleesch bestaat uit worstjes en garnalen. Denk dat ik de garnalen soberso wel doe.

Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200498223
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bekijk het positief; het scheelt je weer wat geld, want boodschappen zijn echt een heel stuk duurder in België :P
Maar ze hebben vega vol-au-vent. ;(
pi_200498252
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar ze hebben vega vol-au-vent. ;(
Gewoon zelf maken! :P
pi_200498280
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:43 schreef Candaasje het volgende:
Gewoon zelf maken! :P
Dat zou kunnen, maar ik ben lui. :D Wil wel een keer seitan maken. M'n vriend is echt lyrisch over alles met seitan.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:57:04 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498390
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Watermeloen
- Groente voor op den BBQ (in ieder geval courgette ;( en ik denk paprika, champignon, optioneel groene asperge want awesome)

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Mijn backupvleesch bestaat uit worstjes en garnalen. Denk dat ik de garnalen soberso wel doe.

Porcetta en moink :P
Spoilers!
pi_200498411
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Porcetta en moink :P
Ik wist al wel dat dat jouw voorkeuren waren, ja. En daar waar ik jouw mening enorm waardeer, wilde ik graag nog ietsje meer input. :7
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:03:02 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498457
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wist al wel dat dat jouw voorkeuren waren, ja. En daar waar ik jouw mening enorm waardeer, wilde ik graag nog ietsje meer input. :7
Ja sorry. Ik vind het gewoon heel erg.

Ik zou trouwens nu best kebab van de BBQ lusten. Binnenkort eens plannen.
Spoilers!
pi_200498463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar ik ben lui. :D Wil wel een keer seitan maken. M'n vriend is echt lyrisch over alles met seitan.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja! Ik zie soms in die FB groepen dingen voorbij komen waar dan in capslock bij geschreven staat dat het echt geen vlees is, want qua uiterlijk kun je het echt heel erg spierig/pezig maken :D
pi_200498465
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja sorry. Ik vind het gewoon heel erg.

Ik zou trouwens nu best kebab van de BBQ lusten. Binnenkort eens plannen.
Ik heb al weken enorm zin in goede kipsate met van die crispy stukjes en saus :9
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:10:10 #16
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_200498531
quote:

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Watermeloen

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Lamskotelet vind ik goed bij de panzanella passen.
Porchetta vind ik goed bij de aardappelsalade passen.
Kofte/Kebab kana je me sowieso wakker voor maken.
Siesta & Fiesta!
pi_200498698
Ik hou van worstjes van de bbq O+ Worstjes gewoon uit de pan zijn zo'n teleurstelling vergeleken met worstjes van een bbq.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200498719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou van worstjes van de bbq O+ Worstjes gewoon uit de pan zijn zo'n teleurstelling vergeleken met worstjes van een bbq.
Dit is wel waar, ja.
pi_200498751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:05 schreef Myraela het volgende:
Zijn er mensen hier bloeddonor? Net op het nieuws dat ze mensen nodig hebben. Ik vind het een beetje spannend. Ben niet zo bang voor het prikken, maar voor het duizelige gevoel daarna. Kan iemand daar misschien persoonlijke ervaringen over delen?
Ik ben een jaar of 2-3 bloeddonor geweest. Moest stoppen vanwege mijn seksleven :') (seks met een man die het afgelopen jaar seks met een man heeft gehad).

Ik ben ook zo eentje die regelmatig opstaat en meteen weer gaat zitten omdat duizelig, maar dat heb ik na het bloed doneren nooit gehad.

Met Pasen liggen er paaseitjes en met Kerst chocolade-kerstkransjes :9

Ik vond het zelf in het begin ook een beetje spannend, want ik was zo ongeveer nog nooit geprikt. Maar het viel enorm mee en het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu prikken totaal niet meer eng vind. Als je bloed kunt doneren, kun je andere prikken ook.

Ik vond het ook een fijne check. Kon ik meteen zien of m'n Hb nog goed was. (Is als vegetariër/veganist en vrouw iets waar je wat meer op moet letten.)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:39:35 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498797
quote:
Ik ook. Ik ga straks bij de boer een barbecuepakket kopen en neem gelijk extra worstjes mee :9
Spoilers!
pi_200498807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:33 schreef Tele6 het volgende:

Ik ben een jaar of 2-3 bloeddonor geweest. Moest stoppen vanwege mijn seksleven :') (seks met een man die het afgelopen jaar seks met een man heeft gehad).

Ik ben ook zo eentje die regelmatig opstaat en meteen weer gaat zitten omdat duizelig, maar dat heb ik na het bloed doneren nooit gehad.

Met Pasen liggen er paaseitjes en met Kerst chocolade-kerstkransjes :9

Ik vond het zelf in het begin ook een beetje spannend, want ik was zo ongeveer nog nooit geprikt. Maar het viel enorm mee en het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu prikken totaal niet meer eng vind. Als je bloed kunt doneren, kun je andere prikken ook.

Ik vond het ook een fijne check. Kon ik meteen zien of m'n Hb nog goed was. (Is als vegetariër/veganist en vrouw iets waar je wat meer op moet letten.)
Dat eerste is iets waar een kennisje ook tegenaan loopt. Ik neem aan dat dat nog steeds een angst tegen hiv is. Net zoals Jross niet mag doneren, want Engelsman (creutzveldt-jakob). Vraag me wel af hoe ze dat in Engeland doen :+

Het is idd een fijne kleine gezondheidscheck :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:42:27 #22
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_200498817
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is wel waar, ja.
Het worden dus de spareribs! B:)B
Siesta & Fiesta!
pi_200498835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:42 schreef Bramito het volgende:

[..]

Het worden dus de spare ribs! B:)B
Ik denk dat het alles wordt en dat we gewoon 3 dagen BBQ-en. :@

Oh, geen kipsate. Ik ga binnenkort kipsate maken met de hele shabang.
pi_200498867
En ik loop ook nog niet heel warm voor de moinkballen :@ Of de kebab.

Dus dan uh, porchetta, lam, sparerib, groente, garnaal. Back up worst.
pi_200498869
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb al weken enorm zin in goede kipsate met van die crispy stukjes en saus :9
Oe :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:48:18 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200498876
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is je shabang?

Ik word wel onzeker van je opsomming. Dat kan ik jullie volgende week echt niet bieden.
Spoilers!
pi_200498880
@Lonaa: een gegrilde groenten-salade van de bbq? Dat is hier elke keer een hit :9 Met een beetje balsamico en pijnboompitjes en feta :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200498886
De keren dát ik voedselvergiftiging opliep, was het bij een BBQ met kip. Want die salmonella/campylobacter springt zo lekker over naar de salade enzo. Dus ik zou de kip sowieso skippen :P
pi_200498922
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:48 schreef Candaasje het volgende:
De keren dát ik voedselvergiftiging opliep, was het bij een BBQ met kip. Want die salmonella/campylobacter springt zo lekker over naar de salade enzo. Dus ik zou de kip sowieso skippen :P
Kipsate is dan wel een uitdaging, maar een hele kip op de bbq aan het spit O+ Met kernthermometer uiteraard want ik wil wel zeker weten een gare kip :+ En kippedijen gebruiken, dan kun je best lang doorgaan met bakken :+
pi_200498925
Hier zijn de zonnepanelen-meneren aan de slag. Ben benieuwd hoe snel dit gaat :D
pi_200498984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kipsate is dan wel een uitdaging, maar een hele kip op de bbq aan het spit O+ Met kernthermometer uiteraard want ik wil wel zeker weten een gare kip :+ En kippedijen gebruiken, dan kun je best lang doorgaan met bakken :+
Het ging al voor het verhitten fout; kruisbesmetting door rauwe kip all over the place.
Juist als je vooral veel rauwe salades en minder doorgegaarde groenteburgers e.d. eet loop je risico. Mijn schoonfamilie doet verder zelf niet aan groente, enkel aan vlees, en dat wordt dan wel weer zo doorgebakken dat zij er geen last van hadden. Maar ik en vriend wel. :X

(Mijn professoren veterinaire volksgezondheid gaven alledrie aan dat ze zelf de BBQ's organiseren en beheren, want die gruwelden van de rondsaltoënde campylobacters en de BBQ vaardigheden van de gemiddelde 'kok' :D )
pi_200498999
Ik wilde zeggen spareribs en kipsate, maar zie dat die tweede al is afgeschoten.

Dan gewoon spareribs. Want spareribs O+

@Cat-astrophe sterkte bij de ziekenbezoeken!

Whiskers succes met de echo

@Myraela moooooi die jurk!

Mijn hoofd doet net alsof ik niks te doen heb, ondanks dat mijn to do lijst toch echt anders schreeuwt. Best onhandig. Ik moet maandag toch ook nog even werken (onhandige combinatie van vakanties van mij+tweede beoordelaar theses en anders kunnen de studenten niet op tijd afstuderen) maar mijn hoofd denkt nu dus ineens "ooooh maar je hebt maandag ook nog" terwijl ik maandag eigenlijk alleen die twee theses wilde nakijken en de rest vandaag insturen. Nou ja. Heb één ding wel al afgemaakt, zo het ander nog, en dan twee keer een stom formulier voor de aanvraag van ethische goedkeuring invullen. Dat klinkt als weinig werk maar is het helaas niet :+

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 23-07-2021 11:06:10 ]
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:00:58 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200499012
quote:

Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Watermeloen

Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab

Een regen-afdakje?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200499046
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het ging al voor het verhitten fout; kruisbesmetting door rauwe kip all over the place.

Daar ben ik wel heel strikt in. Alles op aparte borden en het rauwe spul wordt als laatste gesneden en daarna op het vuur.
pi_200499078
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar ben ik wel heel strikt in. Alles op aparte borden en het rauwe spul wordt als laatste gesneden en daarna op het vuur.
Mijn schoonfamilie is van alles op een bordje bij elkaar flikkeren zeg maar. Zo veel en goedkoop mogelijk.
Nu doen wij sowieso al niet meer aan dergelijke BBQ's (ik ben dat zogenaamd sociaal opzittend wel beu) maar dat was wel echt even een extra reden om er direct mee te nokken. :)
pi_200499133
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn schoonfamilie is van alles op een bordje bij elkaar flikkeren zeg maar. Zo veel en goedkoop mogelijk.
Nu doen wij sowieso al niet meer aan dergelijke BBQ's (ik ben dat zogenaamd sociaal opzittend wel beu) maar dat was wel echt even een extra reden om er direct mee te nokken. :)
Snap ik :D
pi_200499372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mijn heeft die tent in tropicana daar workshops van!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200499444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze hebben recent de regels versoepeld,maar ik weet niet meer precies hoe.
Hij die het mij vertelde vindt het zo stom dat hij nooit mocht doneren dat ie ook als het wel mag niet meer de moeite gaat doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200499469
Ik heb 1x een stoofschotel met seitan gemaakt en dat was zó vies, dat ik het nooit weer geprobeerd heb. Kon ook aan de rest van het recept liggen natuurlijk. Was van Marley Spoon. Eén van de paar vieze gerechten van Marley Spoon en daarom mocht ik daar nooit weer bestellen van Jross. En we zijn heel makkelijk met eten en lusten bijna alles.
pi_200499526
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit vind ik een heel goede. Wilde het ook zeggen, Vind alles fantastisch behalve kipsaté.
quote:
Veel lekkerder, maar vind wel worstjes uit de pan ook lekker. Zo lekker sappig :9 En op de bbq nog een knapperiger velletje :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200499757
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ze hebben recent de regels versoepeld,maar ik weet niet meer precies hoe.
Hij die het mij vertelde vindt het zo stom dat hij nooit mocht doneren dat ie ook als het wel mag niet meer de moeite gaat doen.
Het is nu dit:

quote:
Je mag als vrouw vier maanden geen bloed geven wanneer:

• je seks hebt gehad met een man die seks had met een man of meerdere mannen.
• je seks hebt gehad met een man die hiv-positief is of aids heeft.
• je seks hebt gehad met een man die afkomstig is uit een streek waar aids veel voorkomt, zoals Afrika ten zuiden van de Sahara en de Kaapverdische Eilanden.
• je seks hebt gehad met een man die een geslachtsziekte of hepatitis (geelzucht, leverontsteking) heeft.
• je seks hebt gehad met een man die hemofilie (bloederziekte) heeft en die voor 1986 met stollingspreparaten is behandeld.
• je seks hebt gehad met een man die ooit drugs heeft gespoten.
• je seks hebt gehad waarvoor je geld of drugs hebt ontvangen.
• je betaald hebt voor seks.
• je cocaïne hebt gesnoven.
• je contact hebt gehad met bloed van iemand anders, bijvoorbeeld door verwonding aan een gebruikte naald of een met bloed besmeurd scherp voorwerp.
Voorheen was het een jaar ipv 4 maanden. Ik heb er nog steeds niks aan, want ik heb de afgelopen 4 maanden nog steeds seks gehad met een man die seks heeft gehad met een man.
pi_200499828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is je shabang?

Ik word wel onzeker van je opsomming. Dat kan ik jullie volgende week echt niet bieden.
Dat hoeft niet. :* Ik heb een paar keer bij jullie gegeten en dat was iedere keer fantastisch. F. had het afgelopen weekend nog over de spareribs die we na het hek-plaats-debacle gehad hebben :D
pi_200499836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
@:Lonaa: een gegrilde groenten-salade van de bbq? Dat is hier elke keer een hit :9 Met een beetje balsamico en pijnboompitjes en feta :9
Oh, lekker. :9 Is wel zo'n beetje hoe de gegrilde groente altijd eindigen op mijn bord. :D
pi_200499855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een regen-afdakje?
Nope. Ik doe net als mijn bloedgroep. Be positive. :7
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:10:04 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200499868
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. :* Ik heb een paar keer bij jullie gegeten en dat was iedere keer fantastisch. F. had het afgelopen weekend nog over de spareribs die we na het hek-plaats-debacle gehad hebben :D
Oh O+ Die waren voor ons doen enorm matig eigenlijk.

Maar ik heb net toch een mooie lijst voor volgende week gemaakt. Had inspiratie, gewoon zomaar ineens.
Spoilers!
pi_200499903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh O+ Die waren voor ons doen enorm matig eigenlijk.

Maar ik heb net toch een mooie lijst voor volgende week gemaakt. Had inspiratie, gewoon zomaar ineens.
Awesome. Ik ga op zich ook lekker, zo eerste ronde boodschappen :D
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:16:27 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200499946
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Awesome. Ik ga op zich ook lekker, zo eerste ronde boodschappen :D
Yes we can *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_200499991
Ik deed ook boodschappen. Ik ging voor blauwe bessen, kersen en aardbeien. Had ik maandag gehaald en zo lekker zoet allemaal en dus al op. Blauwe bessen waren ineens niet meer in de aanbieding en dus veel te duur, kersen waren op, aardbeien stond nog 1 bakje maar daar was de helft nog niet helemaal rijp van :'(
Dus nu kwam ik terug met watermeloen, appels en bananen. Op zich ook niet verkeerd, maar ik had me op een bak zoet fruit verheugd. Wel met honger gegaan en alleen één hamkaas croissantje meegenomen en verder alleen groente en fruit. Winst :7
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:20:11 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200499999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het is nu dit:
[..]

Voorheen was het een jaar ipv 4 maanden. Ik heb er nog steeds niks aan, want ik heb de afgelopen 4 maanden nog steeds seks gehad met een man die seks heeft gehad met een man.
Heu dus als een dame een gigolo inhuurt mag ze geen bloeddonor meer zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200500158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heu dus als een dame een gigolo inhuurt mag ze geen bloeddonor meer zijn?
De komende 4 maanden, ja.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:38:21 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200500277
Ik vermaak me zo met de Spelen mensen O+
Spoilers!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:54:31 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200500559
Ik vind het wel mooi dst je als dame dus blijkbaar wel al die dingen (afkomst uit een gebied of een ziekte) mag hebben of staat dat ergens in een andere paragraaf?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:55:20 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200500574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is nou een in Nederland ondergewaardeerde sport die TOCH de moeite waard is om te kijken?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:59:53 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200500664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat is nou een in Nederland ondergewaardeerde sport die TOCH de moeite waard is om te kijken?
Klimmen is geweldig. Kanovaren, mountainbike, trampolinespringen, triatlon en BMX zijn ook leuk.
Spoilers!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:02:32 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200500714
3x3 Basketbal en moderne vijfkamp ook nog.
Spoilers!
pi_200500873
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, lekker. :9 Is wel zo'n beetje hoe de gegrilde groente altijd eindigen op mijn bord. :D
Waarom afwijken van de standaard dan 8-)
pi_200500913
quote:
Ik niet :P Maar ik vind het wel goed kut voor die sporters die nu positief getest zijn en opgesloten worden in een hotel :{ Daar heb je dan 5 jaar naar toe geleefd :{
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:13:17 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200500938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik niet :P Maar ik vind het wel goed kut voor die sporters die nu positief getest zijn en opgesloten worden in een hotel :{ Daar heb je dan 5 jaar naar toe geleefd :{
Ja echt. Wat een marteling.
Spoilers!
pi_200501027
Ik ga denk ik alleen naar Femke Bol staren om trucjes af te kijken :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 13:21:27 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200501137
quote:
Ik vanaf vannacht ook. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:21:38 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200501144
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:17 schreef minilot het volgende:
Je was ook van Sari van Veenendaal toch?
Spoilers!
pi_200501326
Zit zomergasten te kijken, teleurstellende Janine Abring zeg... Deze man... rijksbouwmeester oid heeft het over de woningnood en mogelijke oplossingen... Janine "maar dat is toch ook lastig te realiseren binnen de ring?"

Bitch puuuhlease :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200501338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:17 schreef minilot het volgende:
Ja? Om trucjes af te kijken? :P
pi_200501381
Ik probeer te werken maar met al dat geklop en geboor is dat toch licht onmogelijk. Denk dat ik mijn werkzaamheden maar uitstel tot zondag. G moet toch werken :D
pi_200501460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je was ook van Sari van Veenendaal toch?
Jaaaaa! _O_ Uiteraard! Wie niet?!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:34:17 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200501480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaaaaa! _O_ Uiteraard! Wie niet?!
Die doet ook weer mee *O* Morgen zelfs al.
Spoilers!
pi_200501536
Ik ging net naar de ijssalon en kwam alleen terug met een pint ijs voor mijn ziekenbezoek van morgen. En niks voor mij 8-)
Ik zou trotser op mezelf zijn geweest als ik niet wist dat de ijstrek afwezig was omdat ik vanmorgen een stuk vlaai en een magnum in de vuistjes kreeg gedouwd :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:39:46 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200501636
Door dat stomme plasticverbod heeft mijn favoriete ijssalon geen transport bestendige 1 liter piepschuimbakken meer, maar pletteren ze die liter in een ronde kartonnen bus.... Die dus niet geisoleerd is, en waar je de smaken moeilijker gescheiden in kunt houden...
pi_200501647
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh joh, dat verbaast me enigszins. Een licht roesje kan wel wat stressverlagend werken natuurlijk, maar ik vraag me toch af als dat nodig is, of je je kat hiervoor moet uitlenen.

Grotere honden zijn vaak relaxter ja :Y .
Ik vind daar ook wel wat van, katten en roesjes geven voor iets waar ze zelf niks aan hebben.
Lastig hoor. Want als je het niet zou doen gaan andere katten dood.

Hier zit de burrito me inmiddels wantrouwig aan te kijken vanuit zijn box. Dadelijk wrap- en knuffel tijd.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200501744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:39 schreef fietsie het volgende:
Door dat stomme plasticverbod heeft mijn favoriete ijssalon geen transport bestendige 1 liter piepschuimbakken meer, maar pletteren ze die liter in een ronde kartonnen bus.... Die dus niet geisoleerd is, en waar je de smaken moeilijker gescheiden in kunt houden...
Zelf iets meenemen? Da's nog mileuvriendelijker
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:44:43 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200501779
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zelf iets meenemen? Da's nog mileuvriendelijker
Die vraag hebben ze voorgelegd aan de instantie die gaat over dat type hygiene omdat de eigenaar van de zaak niet van plan was ineens platgelegd te worden door een inspecteur 'met een mening' maar daarop was nog geen antwoord.. (zal wel nvwa oid zijn?)

Het moet dan natuurlijk ook een precieze en voor hen controleerbare inhoudsmaat hebben
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:50:41 #72
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_200501985
Covid negatief *O*
Siesta & Fiesta!
pi_200502073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:50 schreef Bramito het volgende:
Covid negatief *O*
Joepie!
pi_200502143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die vraag hebben ze voorgelegd aan de instantie die gaat over dat type hygiene omdat de eigenaar van de zaak niet van plan was ineens platgelegd te worden door een inspecteur 'met een mening' maar daarop was nog geen antwoord.. (zal wel nvwa oid zijn?)

Het moet dan natuurlijk ook een precieze en voor hen controleerbare inhoudsmaat hebben
Koeltasje, elementen en dan opvullen tot er precies een bus in past?
pi_200502144
BMX _O_
pi_200502339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind het wel mooi dst je als dame dus blijkbaar wel al die dingen (afkomst uit een gebied of een ziekte) mag hebben of staat dat ergens in een andere paragraaf?
Dat staat in een andere paragraaf. Je mag nooit bloed geven met hiv, AIDS of hepatitis of bij intraveneus drugsgebruik. Je mag tijdelijk geen bloed geven als je vrouw bent + dan dat lijstje en voor mannen is er voor tijdelijk weer een ander lijstje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200502425
Je mag dus wel lesbische seks hebben met een vrouw met allerhande geslachtsziekten en/of intraveneus drugsgebruik, zolang je er maar niet betaald voor hebt of werd (in geld of drugs) :7
pi_200502447
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
Je mag dus wel lesbische seks hebben met een vrouw met allerhande geslachtsziekten en/of intraveneus drugsgebruik, zolang je er maar niet betaald voor hebt of werd (in geld of drugs) :7
Correct. :Y
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:06:47 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200502524
c_/

Ik merk dat het een enorme uitdaging is om een straf werktempo vol te houden, met nog een week te gaan voor de vakantie...
pi_200502534
Lekker wel, positieve discriminatie.
pi_200502592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:06 schreef fietsie het volgende:
c_/

Ik merk dat het een enorme uitdaging is om een straf werktempo vol te houden, met nog een week te gaan voor de vakantie...
Het is ook belangrijk rustig af te bouwen naar de vakantie. Doe ik ook al, en ik moet nog meer dan een maand. :D
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:10:02 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200502620
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is ook belangrijk rustig af te bouwen naar de vakantie. Doe ik ook al, en ik moet nog meer dan een maand. :D
Dat klinkt aanlokkelijk, alleen de origanisatie werkt daar niet echt aan mee.,
pi_200502727
Maar het is belangrijk voor je gezondheid, dus ik vind dat je daar ziekteverlof voor kunt nemen.
pi_200502748
Overigens zoveel zin in de vakantie. O+ Ik kijk ook echt uit naar de vreemdste dingen, bijvoorbeeld gewoon de autorit er naartoe. O+
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:16:53 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200502775
Afgelopen 2 maanden was eigenlijk vooral "Pas je op je zelf en let je op dat je niet teveel hooi op je vork neemt? O en hier is nog wat extra werk wat we alleen aan jou kunnen toewijzen omdat we geen "waterhoofd aan personeel" willen hebben en wat wel af moet voor je terug bent van vakantie. O en je baas is per heden niet meer je baas dus manage jij even dat het af komt?"

En dan weet iedereen wel dat het mij de eer te na is dat t niet af is..

En nee "Laat het dan maar lekker in de stront zakken" is geen advies wat ik ooit zal uitvoeren; het moet nl gewoon ook af wil mijn baan, mijn rol,. nut en zin hebben.
pi_200502867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:16 schreef fietsie het volgende:

En nee "Laat het dan maar lekker in de stront zakken" is geen advies wat ik ooit zal uitvoeren; het moet nl gewoon ook af wil mijn baan, mijn rol,. nut en zin hebben.

Was getekend, iedereen die ooit the hard way moest leren dat ook zij misbaar zijn :6
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:29:28 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200503073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was getekend, iedereen die ooit the hard way moest leren dat ook zij misbaar zijn :6
't Is heel simpel, als ik nu dit niet afmaak kan ik beter een andere baan gaan zoeken, want dan is er komend jaar geen budget voor hetgeen mijn functie inhoudt.
pi_200503097
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:15 schreef Myraela het volgende:
Overigens zoveel zin in de vakantie. O+ Ik kijk ook echt uit naar de vreemdste dingen, bijvoorbeeld gewoon de autorit er naartoe. O+
Heenreis per auto is vrijwel zonder uitzondering het tofste van een tripje maken :7 ^O^
pi_200503102
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

't Is heel simpel, als ik nu dit niet afmaak kan ik beter een andere baan gaan zoeken, want dan is er komend jaar geen budget voor hetgeen mijn functie inhoudt.
Dus als je ziek wordt ben je volgend jaar werkeloos?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:34:28 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200503197
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus als je ziek wordt ben je volgend jaar werkeloos?
Dan heb ik volgend jaar in strikte zin wel een baan, maar is er een grote kans dat geld wat nu, door mijn inspanningen, gespecificeerd gereserveerd wordt voor mijn vakgebied, dan uitgegeven is aan een soort brei van kant-en-klaar producten, die mijn motivatie en het nut van mijn aanwezigheid void maken.

(En ja, ik ben hierover actief in gesprek met de directeur P&O omdat ik het een kwalijke zaak vind, maar da's dus weer een extra aapje..)
pi_200503208
Ik zie hier mensen het dak op klimmen via een ladder met een zonnepaneel op hun rug. Mag ik even melden dat ik het best knap vind? :D Ik zou dat niet zo snel durven denk ik. Nu hebben ze wel een hele fraaie en stabiele ladder :P Dat scheelt :P
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:37:14 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200503256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie hier mensen het dak op klimmen via een ladder met een zonnepaneel op hun rug. Mag ik even melden dat ik het best knap vind? :D Ik zou dat niet zo snel durven denk ik. Nu hebben ze wel een hele fraaie en stabiele ladder :P Dat scheelt :P
Of het arbo is is een tweede.
pi_200503262
Ik zit mn haar te strijken terwijl de gevoelstemperatuur hier 40 graden is, ook wel een topidee van mij *O*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:37:43 #94
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200503270
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
Heel knap inderdaad. Ze hebben ook speciale schoenen waarmee ze makkelijker over het dak kunnen lopen. Een vriend van ons monteerde zonnepanelen. Wij hadden wat scheefliggende pannen en een ontbrekende nokvorst. Hij huppelde zo over het dak en loste het in een paar minuten op. Ik stond ondertussen doodsangsten uit.
Spoilers!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:38:30 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200503286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit mn haar te strijken
Hier kapte mijn brein de zin al af.
Maar ik vind lippenstift bv ook al een dom concept.
pi_200503415
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of het arbo is is een tweede.
Dat kan ik niet beoordelen. Ze zijn iig niet gezekerd, maar hebben wel zo'n valbescherming geïnstalleerd. Een hek bij de dakrand.
pi_200503519
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat kan ik niet beoordelen. Ze zijn iig niet gezekerd, maar hebben wel zo'n valbescherming geïnstalleerd. Een hek bij de dakrand.
Doen ze beter dan de dakdekkers die bij mij en de buren bezig zijn. Gewoon een laddertje en net liet er eentje al wat materiaal naar beneden kletteren.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:54:50 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200503646
Ik heb altijd het idee dat voor werknemers die commercieel geld moeten verdienen (echt uurtje factuurtje) een soort van andere beoordeling van de regels wordt gemaakt dan voor werknemers met een vaste baan die de klus in "tussen de 10 en 20 uur is het wel klaar, maarhet kunnen er ook 30 worden en wat het kost past wel in de begroting" situaties moeten doen.
pi_200504646
Ze zijn klaar :o Ik zie het geld al binnenstromen >:) >:)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:00:59 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200504824
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ze zijn klaar :o Ik zie het geld al binnenstromen >:) >:)
Heb jij daar zon dan?
pi_200504938
Hier ook, airco galore.
pi_200505007
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb jij daar zon dan?
Je mag wel wat van ons hebben. Al de hele dag zon hier.
pi_200505017
Hier ook. 17.7kWh tot nu toe vandaag :9.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:19:43 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200505108
Grijs hier. We zouden vandaag BBQ maar die gister ad-hoc vervroegd naar gister. Dat blijkt nu een goede keuze.

Zo dus opwarm lasagna van de Hema. Zo CUL.
pi_200505142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb jij daar zon dan?
Zeker :D
pi_200505151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:12 schreef Tuindier het volgende:
Hier ook. 17.7kWh tot nu toe vandaag :9.
Nice :D Jammer dat het volgende week regenachtig wordt :P Ik zag er zo naar uit om elke dag op kantoor dat metertje aan te zetten :+
pi_200505288
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nice :D Jammer dat het volgende week regenachtig wordt :P Ik zag er zo naar uit om elke dag op kantoor dat metertje aan te zetten :+
Juli was sowieso een slecht maand (voor haar doen) dus troost je. Ik heb de panelen sinds augustus vorig jaar, en vanaf april wordt het echt leuk. Even geduld nog dus.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:40:23 #108
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_200505364
Wij hebben vandaag al heel de dag een grijze lucht, geen zon te zien. Er schijnt ook Sahara zand te zweven dus als het vandaag iets regent kan ik morgen m'n auto wassen.
Siesta & Fiesta!
pi_200505516
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:33 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Juli was sowieso een slecht maand (voor haar doen) dus troost je. Ik heb de panelen sinds augustus vorig jaar, en vanaf april wordt het echt leuk. Even geduld nog dus.
:D ^O^
pi_200506001
Fiets fietst weer, en heel belangrijk, remt ook weer goed. Wel begint die na 7 jaar intensief gebruik slijtage te vertonen dus nu (al een tijdje) op zoek naar een nieuwe.
Na volgende week maar eens wat fietsenwinkels bezoeken, want mijn huidige heeft zeker niet wat ik zoek -O- zo jammer
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:37:07 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200506037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Fiets fietst weer, en heel belangrijk, remt ook weer goed. Wel begint die na 7 jaar intensief gebruik slijtage te vertonen dus nu (al een tijdje) op zoek naar een nieuwe.
Na volgende week maar eens wat fietsenwinkels bezoeken, want mijn huidige heeft zeker niet wat ik zoek -O- zo jammer
Aandachtspunt op het moment zijn levertijden; uit een vergelijkbaar zoektraject begreep ik dat Stella nog (wat) voorrraad heeft.
pi_200506197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Aandachtspunt op het moment zijn levertijden; uit een vergelijkbaar zoektraject begreep ik dat Stella nog (wat) voorrraad heeft.
Maar ik wil geen stella. Alhoewel die wel een model heeft wat ik wil, nl zeer lage instap. Worden mijn heup en knie heel blij van. Zag er ook een van gazelle, maar die heeft brede zware banden. Waarvoor een e-bike (trapgemak) en dan brede banden (trapt zwaar) o|O
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:55:53 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200506227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ik wil geen stella. Alhoewel die wel een model heeft wat ik wil, nl zeer lage instap. Worden mijn heup en knie heel blij van. Zag er ook een van gazelle, maar die heeft brede zware banden. Waarvoor een e-bike (trapgemak) en dan brede banden (trapt zwaar) o|O
Omdat die brede banden betere grip hebben in bochten waardoor ook de klapjosti's die met maximale trapondersteuning korte bochtjes ingaan zich minder snel tegen de vlakte rijden en zo met een stoeprandvormige hoek in de schedel op de SEH belanden :p

Daarnaast kun je een brede band gewoon hard oppompen, dan rolt ie ook soepel (maar behoudt ie grip door rond loopvlak). En is het mode.

[ Bericht 6% gewijzigd door fietsie op 23-07-2021 18:02:16 ]
pi_200506334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Omdat die brede banden betere grip hebben in bochten waardoor ook de klapjosti's die met maximale trapondersteuning korte bochtjes ingaan zich minder snel tegen de vlakte rijden en zo met een stoeprandvormige hoek in de schedel op de SEH belanden :p
Dat weet ik, maar ik fiets al zo’n 18 jaar op zo’n ding, heb angst voor snelheid en ontzag voor bochten. Ik wil kunnen fietsen zonder al te veel last van heupen en knieën door de weerstand van brede banden
pi_200506347
Als het goed is zou je elektrische fiets toch die extra weerstand van de banden wel aankunnen?

Ik vind bredere banden ook véél fijner op raar wegdek (klinkers, randjes) en bij regen.
pi_200506367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:06 schreef Tele6 het volgende:
Als het goed is zou je elektrische fiets toch die extra weerstand van de banden wel aankunnen?

Ik vind bredere banden ook véél fijner op raar wegdek (klinkers, randjes) en bij regen.
Op zich wel, maar het ene doet het andere teniet, ik vind dat raar
pi_200506567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je kunt er een proefronde mee fietsen om te kijken hoe het bevalt. Toch!?

Het huis zingt weer zachtjes, want de hulp was hersteld.
Nu zing ik ook.🎼
pi_200506604
Ik ben m'n theepot aan het schoonmaken. Het water dat ervanaf komt is ondoorzichtig.

Misschien had ik m'n theepot eerder moeten schoonmaken _O-
pi_200506621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben m'n theepot aan het schoonmaken. Het water dat ervanaf komt is ondoorzichtig.

Misschien had ik m'n theepot eerder moeten schoonmaken _O-
Toch mooi, als er een halve liter water meer in kan nu :P
pi_200506674
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

Je kunt er een proefronde mee fietsen om te kijken hoe het bevalt. Toch!?

Het huis zingt weer zachtjes, want de hulp was hersteld.
Nu zing ik ook.🎼
Dat ga ik ook zeker doen.

Zo, ik vertrek, lekker uiteten bij Konijnenvoer
pi_200506688
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Toch mooi, als er een halve liter water meer in kan nu :P
Hoe was jouw ziekenbezoek vanmorgen? :*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:05:33 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_200507040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:06 schreef Tele6 het volgende:

Ik vind het belangrijker dat de banden altijd het zelfde reageren. Zodat je kan aanvoelen wanneer je grip gaat verliezen en hoe je dit kan opvangen.

Vandaag een zooi takken naar de milieustraat gebracht. Bleek je voor te moeten betalen hier. Dan meer 1 lading en de rest langzaamaan in de gft bak.
Gras is weer gekortwiekt. Eerste lading knoepers op. Struik hangt goed vol en is lekker zoet.
Tevens gevonden waar de af en toe minder prettige lucht in een keukenkastje vandaan kwam. Rubber afsluitring om de afvoerpijp de muur in was op. Compleet vergaan. En omdat de rest van de afvoer net zo oud was, brak deze natuurlijk ook NADAT ik een nieuwe afdichting gehaald had. Ook dit vervangen. Afvoer weer water en gas dicht. Maar door das gepruts ging de aansluiting op de kraan aan de onderkant ook druppen, is net zo oud als de rest. Dus nog een rondje stad voor een nieuwe kraan.
Nu eerst alles goed laten drogen, leidingwater wat er uit de aansluitingen van de oude kraan kwam zetten, om te zien of alles waterdicht is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200507091
Het is dit jaar niet zo’n best jaar voor panelen geweest met dat ontzettende grijze voorjaar.

Tot op heden 19,2 vandaag.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 19:10:50 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200507105
Vakantie
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:18:28 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200507220
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:19 schreef fietsie het volgende:
Grijs hier. We zouden vandaag BBQ maar die gister ad-hoc vervroegd naar gister. Dat blijkt nu een goede keuze.

Zo dus opwarm lasagna van de Hema. Zo CUL.
Zo vies.
Zo intens vies.
Bah. Bah!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:26:15 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200507336
Zorro bleek maagkanker te hebben, dus ik heb hem laten inslapen :'(

Ben nu bij mijn moeder om hem in haar tuin te begraven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200507347
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ach, wat verdrietig. Sterkte :*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:27:38 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_200507355
Vanaf dinsdag testen of ingeënt zijn voor grensverkeer. Mooi, was even bang vanaf zondag, dit scheelt mij testen. Vanaf dinsdag is het twee weken na de laatste inenting. Moet ik er wel aandenken de phone mee te nemen. Of even uitzoeken hoe de code op papier te krijgen en deze vervolgens in de auto en in een zakje onder het fietszadel te leggen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:27:56 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_200507364
quote:

Gecondoleerd.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:30:57 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200507412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ach, wat verdrietig. Sterkte :*
Dank je :*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:31:23 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200507419
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Gecondoleerd.
Dank je!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:32:10 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200507432
quote:

Sterkte.
pi_200507486
Gecondoleerd @Whiskers2009 :*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:41:14 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200507551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sterkte.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:35 schreef Tele6 het volgende:
Gecondoleerd @:Whiskers2009 :*
Dank, moeilijkste is straks weer in mijn eigen huis zijn zonder kat. Met alle herinneringen, met alle kattendingen er nog in. En zonder tikkende pootjes, miauwtjes, knuffels, gewoon een maatje etc. -O-
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:42:51 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200507567
quote:

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200507577
quote:

wat verdrietig ;( heel veel sterkte.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200507581
quote:

:'(

"Fijn" dat het zo'n duidelijk iets bleek, dan hoef je niet je hoofd te breken over de keuze. Sterkte!
pi_200507585
quote:

Heel veel sterkte :*
pi_200507761
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Hoe was jouw ziekenbezoek vanmorgen? :*
Lief dat je het vraagt O+

Goed, fijn, raar. Ze staat ver genoeg van me af om het te hard te laten binnen komen.
Maar evengoed verdrietig. En vreemd te beseffen dat dit mogelijk de laatste keer is dat je elkaar ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200507762
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[..]

Dank, moeilijkste is straks weer in mijn eigen huis zijn zonder kat. Met alle herinneringen, met alle kattendingen er nog in. En zonder tikkende pootjes, miauwtjes, knuffels, gewoon een maatje etc. -O-
Ach ;(

Sterkte.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:05:16 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200507848
quote:

Sterkte :'(
Spoilers!
pi_200508058
quote:

-O- Sterkte!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 21:04:23 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200508578
quote:

:{
Wat verdrietig!
Sterkte! :*
pi_200508997
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Doen ze beter dan de dakdekkers die bij mij en de buren bezig zijn. Gewoon een laddertje en net liet er eentje al wat materiaal naar beneden kletteren.
Onze dakmannen hadden een steiger met hoge zijkant. Die huppelden ook als jonge hindes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200509066
quote:

Och nee -O- Ik vroeg me eerder vandaag nog af hoe het zou zijn gegaan bij het maken van de echo en hoopte op goed nieuws. Wat enorm verdrietig. Sterkte Whiskers :*
pi_200509080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Het ene levert een aantal voordelen met een beperkt nadeel. Het andere biedt zoveel voordeel op dat ene gebied, dat het dan t ene hobbeltje van het beperkte nadeel ruimschoots opheft.

Mijn retehippe fiets heeft ook brede banden en daar merk ik bij het trappen echt niks van.
pi_200509870
@Whiskers2009 Verdrietig voor je. Sterkte.
pi_200509959
Bijlezen doe ik later, maar ook zonder bijlezen is Zorro niet te missen. Gecondoleerd, @Whiskers2009 :*
pi_200509987
Ik logde enkel in om even te zwaaien naar @Laureline
:W :*

PS: Nee, ik ben het nog steeds niet vergeten ;) Sorry!
pi_200510482
quote:

Ach nee, wat verdrietig, heel veel sterkte -O-
pi_200510639
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt O+

Goed, fijn, raar. Ze staat ver genoeg van me af om het te hard te laten binnen komen.
Maar evengoed verdrietig. En vreemd te beseffen dat dit mogelijk de laatste keer is dat je elkaar ziet.

SPOILER
Lijkt me inderdaad heel gek en verdrietig. Mooi dat het ook fijn was en het niet heel hard binnen komt. En @ je spoiler, dat lijkt me ook gek voelen zeg..
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:24:28 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200511059
Dank jullie wel allemaal! O+
Ben inmiddels weer thuis. Dat is lastig, want al zijn spullen staan er nog + hij was 18 jaar mijn huisgenootje. Dit weekend ben ik gelukkig niet alleen.
pi_200512176
@borisz heb je wel eens Meer dan Goud gezien? Er is vorig jaar een seizoen van geweest en nu weer. Ik vind het echt een fantastisch programma.

Kijk jij alle sporten, of heb je een selectie wat je wil zien?
pi_200513165
:W mogge!
50 minuten slaap gehad, wel turnen gekeken en nu hockey. En vier afleveringen Meer dan Goud gezien.
Hopelijk kan ik zo na hockey wel nog even slapen.. anders wordt het een lange dag :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 juli 2021 @ 06:12:57 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200513384
Moggel.
Ik kijk zo veel mogelijk :)

Gisteren nog wel wezen bieren, ietsjes uitgeslapen :P
pi_200513472
Haha, lekker!
Hockey zit er op, truste! :Z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo