Ja door de houding van Ihattaren inderdaad. Als Ihattaren hetzelfde als Gakpo en Madueke laat zien dan staat hij er gewoon in natuurlijk; het is nou ook niet bepaald zo dat hij de sterren van de hemel speelt als hij de kans eens wél krijgt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is toch een publiek geheim dat Schmidt en Ihattaren niet door 1 deur kunnen.
Zelfs als afmaker is hij niet super de super. Maar meer dan goed genoeg voor de ED iig.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een goeie afmaker maar moest vorig seizoen veel te veel meters maken, net als Götze trouwens.
Robben was op zijn 18e al kneitergoed en is gewoon één van de beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis. Niks wat er momenteel rondloopt is daar mee te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:13 schreef XL het volgende:
[..]
Eens, Robben was verder. Malen gaat ook niet zo groot worden als Robben geworden is. Ik wil alleen aanduiden dat ik Malen wel succes zie hebben in het buitenland, heel anders als de jong die effectief gewoon flopte bij Borussia, Newcastle en Sevilla.
helaas nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Robben was op zijn 18e al kneitergoed en is gewoon één van de beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis. Niks wat er momenteel rondloopt is daar mee te vergelijken
Rosario in Nice.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Malen staat al op het veld in Duitsland
Ik voel een @Caland grap aankomen in combinatie met de chauffeur-skills van pa Kluivert.quote:
Je maait een beetje het gras onder mijn voeten weg nu, amiche.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel een @:caland grap aankomen in combinatie met de chauffeur-skills van pa Kluivert.
Vertessen is twee jaar ouder, die zullen ze eerst een kans willen geven om aan te sluiten. Ik denk alleen dat dat geen half seizoen gaat duren voor Fofana hem aan alle kanten voorbij is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:52 schreef jpg97 het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van Vertessen?
Zou Fofana dan niet meer van waarde kunnen zijn als invaller naast Zahavi?
Heb je die oefenpotjes gezien? Daar was Vertessen vrij goed en Fofana echt heel slecht (ja 1 leuk hakje die heb ik ook gezien). Die komen er allebei wel, daar nie van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:52 schreef jpg97 het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van Vertessen?
Zou Fofana dan niet meer van waarde kunnen zijn als invaller naast Zahavi?
Ik las het ook, maar lijkt me wat hoog gegrepen voor PSV? Hoe dan ook, als ze zo iemand kunnen halen in plaats van Malen, direct doen. Daar mag je wel 10/12 miljoen insteken.quote:
Ken hem niet goed genoeg maar de verhalen zijn wel overal positief..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las het ook, maar lijkt me wat hoog gegrepen voor PSV? Hoe dan ook, als ze zo iemand kunnen halen in plaats van Malen, direct doen. Daar mag je wel 10/12 miljoen insteken.
Misschien kan die de rebounds binnen schieten als de keeper de bal loslaat die recht op 'm af kwam.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-anders-word-ik-boos
Dan zal ie vaak boos worden.
En wie had je er voor teruggekregen ?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Maar Dumfries blijft nog een jaartje?
Had gehoopt dat hij met die EK hype verkocht zou worden voor een uit verhouding zijnde hoge prijs.
Lijkt me heel sterk dat die blijft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Maar Dumfries blijft nog een jaartje?
Had gehoopt dat hij met die EK hype verkocht zou worden voor een uit verhouding zijnde hoge prijs.
Rendement gebaseerd op een leeftijd? Hij mist gewoon open kansen te pas en te onpas. Verder eens dat het een goede speler is die psv zal gaan missen hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben wel echt fan van Malen. Snel, doelgericht, kan zelf een kans creëren. Ja, hij miste inderdaad te veel kansen, maar op zijn leeftijd is zijn rendement echt niet slecht te noemen. Mooie club ook voor hem. Die gaan we zeker missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |