Speelde goedquote:
En Rosario is gespot met Raiola op eindhoven airport, die gaat ervandoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:19 schreef TargaFlorio het volgende:
En vandaag ook nog even met 2-0 de Lichtstadderby winnen.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En Rosario is gespot met Raiola op eindhoven airport, die gaat ervandoor
Oeh dat zou genot zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
quote:Donyell Malen gaat de overstap maken naar Borussia Dortmund. De Duitse topclub heeft op hoofdlijnen een akkoord bereikt met PSV over de 22-jarige spits, die dit weekend al medisch gekeurd moet worden in Duitsland. PSV gaat 'tegen de dertig miljoen euro' overhouden aan Malen, al wordt over sommige clausules nog onderhandeld.
quote:Pablo Rosario is op weg naar OGC Nice, zo meldt Foot Mercato. De ambitieuze Franse club wil de komst van de 24-jarige middenvelder van PSV de komende dagen afronden. Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad voegt toe dat Rosario is gezien op een vlucht naar Nice. Het is onduidelijk welk bedrag de Eindhovenaren overhouden aan de verkoop van de enkelvoudig international, die in Zuid-Frankrijk ploeggenoot zal worden van Calvin Stengs en Justin Kluivert.
Voor de Franse bezoekers, pour les visiteurs Française.quote:
Ambitieuze club en dan haal je middelmaat Stengs, Kluivert en Rosario.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Opgeruimd staat netjes. Heeft in al die jaren net een halve pot goed voetbal gespeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Toch maar weer een nieuw account proberen op negentiendertien?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ip banquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Toch maar weer een nieuw account proberen op negentiendertien?![]()
vreemd ook wel zoveel Nederlanders, zitten allen bij Raiola toch?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ambitieuze club en dan haal je middelmaat Stengs, Kluivert en Rosario.
Aha.
Dat zal best kunnen ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd ook wel zoveel Nederlanders, zitten allen bij Raiola toch?
Lijkt me eerder 70/30 ofzo bij Benfica en Donetskquote:Op vrijdag 23 juli 2021 01:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuk elftal hebben jullie. Celtic/Midjilant is ook te doen en dan een 50-50 pot.
Voor PSV? Dat stelt ook niks meer voor hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me eerder 70/30 ofzo bij Benfica en Donetsk
@GGMM hij doet het weer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stellen dat Benfica en Donetsk beter zijn dan PSV? Is toch niet zo gek, denk dat die meer vergelijkbaar zijn met Ajax. Het is zeker niet kansloos hoor, dat niet, maar ik vind het gek om te verwachten dat PSV ineens beter is dan dat soort teams.quote:
70/30 vind ik wel vrij overdreven hoor, die teams zijn lang niet meer zo goed als de naam wellicht doet denken. Ik denk dat ze dichter bij PSV staan dan bij Ajax. En 'te verwachten dat PSV ineens beter is' is natuurlijk heel wat anders dan doen alsof je de grote underdog bent. De 50/50 van Lord komt prima in de buurt, zeker als PSV dit weet door te trekken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stellen dat Benfica en Donetsk beter zijn dan PSV? Is toch niet zo gek, denk dat die meer vergelijkbaar zijn met Ajax. Het is zeker niet kansloos hoor, dat niet, maar ik vind het gek om te verwachten dat PSV ineens beter is dan dat soort teams.
Ik denk wel dat Benfica gek genoeg een stukje makkelijker is dan Donetsk. Ondanks dat Benfica wel wat meer grote namen heeft zoals Pizzi en Grimaldo. Van de andere kant is het Oekrainse voetbal wel flink uitgekleed, Dinamo Kyiv is ook wel een stuk zwakker dan voorheen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
70/30 vind ik wel vrij overdreven hoor, die teams zijn lang niet meer zo goed als de naam wellicht doet denken. Ik denk dat ze dichter bij PSV staan dan bij Ajax. En 'te verwachten dat PSV ineens beter is' is natuurlijk heel wat anders dan doen alsof je de grote underdog bent. De 50/50 van Lord komt prima in de buurt, zeker als PSV dit weet door te trekken.
daar is goeie 1 wedstrijd wel te weinig voor, ik heb echt genoten woensdag maar het had een groot Real-Ajax gehalte in de zin dat alles precies goed viel, blijft afwachten of ze dat vaker kunnen.quote:
Rosario is weg he .. probeer eens wat positiever te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was wat geflatteerd idd, de goals vielen wel heel erg makkelijk. Maar dan nog, je moet ze wel maken, makkelijk of niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is goeie 1 wedstrijd wel te weinig voor, ik heb echt genoten woensdag maar het had een groot Real-Ajax gehalte in de zin dat alles precies goed viel, blijft afwachten of ze dat vaker kunnen.
Verre van zeker dat hij het isquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://forum.negentiende(...)=19&t=268&start=4325
Malen kan maar 60 minuten spelen. Dus eigenlijk is het 45 miljoen.quote:
Pure 60-minutenspeler die Donyell, eigenlijk meer 58:47, maar die laatste minuut en dertien seconden doet hij er gewoon puur op karakter elke keer bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Malen kan maar 60 minuten spelen. Dus eigenlijk is het 45 miljoen.
Doe dit maar niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pure 60-minutenspeler die Donyell, eigenlijk meer 58:47, maar die laatste minuut en dertien seconden doet hij er gewoon puur op karakter elke keer bij.![]()
Had ik het laatst nog met Frank over
Ik zie het niet zo snel gebeuren. Wie gaat er nog een miljoenenbedrag voor een enfant terrible dat feitelijk nog niks bewezen heeft neer leggen?quote:
Wat is een miljoenenbedrag, 1 jaar contract dus 5-10 miljoen, dat is echt wel een gokje waard, Raiola brengt hem wel ergens onder.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo snel gebeuren. Wie gaat er nog een miljoenenbedrag voor een enfant terrible dat feitelijk nog niks bewezen heeft neer leggen?
5 miljoen tikt Overmars vanuit zijn bubbelbad meteen af. Kom maar door.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is een miljoenenbedrag, 1 jaar contract dus 5-10 miljoen, dat is echt wel een gokje waard, Raiola brengt hem wel ergens onder.
Liever vandaag dan morgen. Steven ‘niemand zit in mijn hoofd’ Berghuis en Mo ‘niemand krijgt mij kapot vriend, niemand’ Ihattaren samen op de bank, hét recept tot een harmonieuze spelersgroep. Stotterende Tukker ervoor. Goud.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
5 miljoen tikt Overmars vanuit zijn bubbelbad meteen af. Kom maar door.
Ajax is gewoon favoriet tegen die teams, dus kap met deze act.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stellen dat Benfica en Donetsk beter zijn dan PSV? Is toch niet zo gek, denk dat die meer vergelijkbaar zijn met Ajax. Het is zeker niet kansloos hoor, dat niet, maar ik vind het gek om te verwachten dat PSV ineens beter is dan dat soort teams.
rare redenatiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen. Steven ‘niemand zit in mijn hoofd’ Berghuis en Mo ‘niemand krijgt mij kapot vriend, niemand’ Ihattaren samen op de bank, hét recept tot een harmonieuze spelersgroep. Stotterende Tukker ervoor. Goud.
Ah ja, "we are back" toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax is gewoon favoriet tegen die teams, dus kap met deze act.
Tuurlijk wel, maar hij tekent niet bij. Dan mag ie daar maar gaan lopen kwallen zoals in Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch jammer als hij daar van waarde kan zijn voor zo'n jodenfooi?
denk niet dat het gaat gebeuren maar op zich wel jammer dat het zo loopt, Götze zie ik geen 50 wedstrijden spelen dit seizoenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch jammer als hij daar van waarde kan zijn voor zo'n jodenfooi?
Nee liever Thomas erin voor de balans in de 88ste minuut bij 5-0 voor idd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:51 schreef XL het volgende:
Ihattaren mag van mij weg, leuke speler maar niet goed genoeg voor psv. Beter speelt hij bij een team dat meer ruimte krijgt en waar hij geen druk hoeft te zetten. Crystal Palace ofzo.
Mo heeft meer talent in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lijf, maar Mo mag de schoenen van Thomas op dit moment nog niet strikken als je kijkt naar professionaliteit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:06 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Nee liever Thomas erin voor de balans in de 88ste minuut bij 5-0 voor idd.
Eens hoor, maar ik vraag me ook wel af in hoeverre het voor herr Schmidt nu een principekwestie gaat worden. Toch zonde om te zien dat (op voorhand) 1 van je grootste talenten dadelijk voor een appel en een ei weg gaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mo heeft meer talent in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lijf, maar Mo mag de schoenen van Thomas op dit moment nog niet strikken als je kijkt naar professionaliteit.
Maar eigenlijk moet hij niet naar een club die op de gok dat soort bedragen neertelt voor een speler om te kijken of het misschien ooit iets wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is een miljoenenbedrag, 1 jaar contract dus 5-10 miljoen, dat is echt wel een gokje waard, Raiola brengt hem wel ergens onder.
Succes ermeequote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
5 miljoen tikt Overmars vanuit zijn bubbelbad meteen af. Kom maar door.
Wat doet-ie verkeerd momenteel? Hij kwam afgetraind de zomerstop uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mo heeft meer talent in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lijf, maar Mo mag de schoenen van Thomas op dit moment nog niet strikken als je kijkt naar professionaliteit.
Ajax kan spelers kopen door zelf opgeleide grote talenten te verkopen. Bij PSV worden talenten afgeschreven voor ze een kans krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Succes ermee
Gelukkig heeft PSV (itt koopclub ajax) een sterke opleiding en staan de volgende talenten alweer klaar
Zeker. En hij heeft ook gespeeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doet-ie verkeerd momenteel? Hij kwam afgetraind de zomerstop uit.
Ah die zelf opgeleide talenten die jullie van andere clubs kopen wanneer ze 16/17 jaar oud zijn?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax kan spelers kopen door zelf opgeleide grote talenten te verkopen. Bij PSV worden talenten afgeschreven voor ze een kans krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah die zelf opgeleide talenten die jullie van andere clubs kopen wanneer ze 16/17 jaar oud zijn?eigen jeugd mijn dikke lul
Aiiiii tering domme post dit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah die zelf opgeleide talenten die jullie van andere clubs kopen wanneer ze 16/17 jaar oud zijn?eigen jeugd mijn dikke lul
Maar het ligt aan de trainerquote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Die is nu voor de 8e keer ziek in nog geen jaar tijd![]()
Ik ben ook iedere maandagochtend ziekquote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Gewoon lekker terugzetten naar Jong. Geen moeite meer voor doen, laat hem maar op de tribune tot hij weg is.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Kun je nagaan als hij over een tijdje 90 minuten kan spelen! Dan krijgt hij 9 miljoen.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
6 miljoen per jaar voor Malen?
Verdomme wat een bedrag
5 miljoen voor Berghuis vind ik veel heftiger. Bij Malen zit er nog behoorlijk wat potentie in als hij in de juiste competitie door de juiste mensen getraind wordt. Bij Berghuis is dit gewoon het beste wat hij kanquote:Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
6 miljoen per jaar voor Malen?
Verdomme wat een bedrag
alleen verdient hij dat niet, zit tegen de 4 aan en Dortmund + Bundesliga is toch wel wat anders, geen idee of Malen daar bij de grootverdieners hoortquote:Op zondag 25 juli 2021 14:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
5 miljoen voor Berghuis vind ik veel heftiger. Bij Malen zit er nog behoorlijk wat potentie in als hij in de juiste competitie door de juiste mensen getraind wordt. Bij Berghuis is dit gewoon het beste wat hij kan
4 miljoen ja. Wat belachelijk veel.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen verdient hij dat niet, zit tegen de 4 aan en Dortmund + Bundesliga is toch wel wat anders, geen idee of Malen daar bij de grootverdieners hoort
Daarom, voor de bundesliga toch gewoon een netjes bescheiden salaris?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen verdient hij dat niet, zit tegen de 4 aan en Dortmund + Bundesliga is toch wel wat anders, geen idee of Malen daar bij de grootverdieners hoort
Ach, PSV zou het ook betalen als het dat zou kunnen. Misschien niet voor een speler als Berghuis, maar toch.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
4 miljoen ja. Wat belachelijk veel.
ze hadden er niet zo lang geleden 15? miljoen voor over, dan kan je 3 jaar 2 miljoen betalen maar dat is ook een smak geldquote:Op zondag 25 juli 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, PSV zou het ook betalen als het dat zou kunnen. Misschien niet voor een speler als Berghuis, maar toch.
Met 4 miljoen ben je in de basis bij bvb goedkoop. Misschien is het meer dan Bürki, maar dan ben je nog niet eens Emre Can en dat is een behoorlijke droeftoeter.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft al een zwik coronabesmettingen gehad waar je u tegen zegt jaquote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Is ook kut. Heb je je de hele zomer de tyfus getraind en jezelf niet volgegeten, zijn ze dat hele jaar dat je met je dikke prul ongemotiveerd over de Herdgang sjokte niet in één keer vergeten.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:55 schreef tja77 het volgende:
Had geen basisplaats tegen de Turken, en meteen weg motivatie en weer “ziek”.
Dat was gewoon een test van Schmidt en hij is gezakt.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ergens begrijp ik het ook wel, die gast is zijn hele leven opgehemeld en nu mag die niet eens invallen maar pure middelmaat als Thomas wel.
Dat vind ik ook wel weer een tikkeltje overdreven. Maar we kunnen wel stellen dat Schmidt en Ihattaren geen groot succes is geweest en dat is ontzettend jammer.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was gewoon een test van Schmidt en hij is gezakt.
Het mannetje is gewoon niet geschikt voor teamsport, zo eenvoudig is het.
4 miljoen is gewoon prima Johnquote:Pablo Rosario staat toch spoedig voor een vertrek bij PSV. Het Eindhovens Dagblad meldt zondagavond dat OGC Nice een bod van vier miljoen euro heeft uitgebracht op de 24-jarige middenvelder, die zelf al een persoonlijk akkoord bereikt heeft met de Franse club. John de Jong zet echter in op een hogere transfersom en wil een ‘marktconform bedrag’ overhouden aan het vertrek van Rosario.
Ihattaren was nog nooit een groot succes. De hele hype heeft hij in het eerste nooit waargemaakt. Paar leuke wedstrijden, maar nog nooit 3 of 4 potten op een rij goed.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer een tikkeltje overdreven. Maar we kunnen wel stellen dat Schmidt en Ihattaren geen groot succes is geweest en dat is ontzettend jammer.
Als je voor een eeuwig talent als Stengs 15 miljoen betaalt kan je ook wel meer dan 4 voor Rosario neerleggen.quote:
We gaan het zien, zijn volgende club gaat heel belangrijk zijn want hij moet spelen.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ihattaren was nog nooit een groot succes. De hele hype heeft hij in het eerste nooit waargemaakt. Paar leuke wedstrijden, maar nog nooit 3 of 4 potten op een rij goed.
Dat, gecombineerd met de ruggegraat van een kwal, maakt dat het gewoon geen topper gaat worden. Hij moet eens een voorbeeld nemen aan een aantal jongens om hem heen. Gakpo bijvoorbeeld laat zien hoe je met minder talent je stempel kunt drukken als je de juiste mentaliteit hebt.
ik vind dat niet zo'n goeie vergelijking en die is ook dik 2 jaar ouder, dat scheelt echt welquote:Op zondag 25 juli 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ihattaren was nog nooit een groot succes. De hele hype heeft hij in het eerste nooit waargemaakt. Paar leuke wedstrijden, maar nog nooit 3 of 4 potten op een rij goed.
Dat, gecombineerd met de ruggegraat van een kwal, maakt dat het gewoon geen topper gaat worden. Hij moet eens een voorbeeld nemen aan een aantal jongens om hem heen. Gakpo bijvoorbeeld laat zien hoe je met minder talent je stempel kunt drukken als je de juiste mentaliteit hebt.
In wat? Alsof Gakpo dat twee jaar geleden ook maar een moment dat gedrag liet zien.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo'n goeie vergelijking en die is ook dik 2 jaar ouder, dat scheelt echt wel
Vandaar ook heel logisch dat zijn zaakwaarnemer vooral aan het leuren is bij Italiaanse topclubs.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan het zien, zijn volgende club gaat heel belangrijk zijn want hij moet spelen.
Hoe vaak heeft Gakpo zich twee jaar geleden ziek gemeld dan? Hoe sjagrijnig keek Gakpo als hij op de bank zat? Hoe vaak heeft Gakpo verongelijkt in de camera geschreeuwd?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo'n goeie vergelijking en die is ook dik 2 jaar ouder, dat scheelt echt wel
Gakpo had 2 jaar geleden toch ook niet de status die Ihattaren zelfs 2 jaar geleden al had en dat ligt echt niet alleen aan Ihattaren.quote:Op maandag 26 juli 2021 07:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Gakpo zich twee jaar geleden ziek gemeld dan? Hoe sjagrijnig keek Gakpo als hij op de bank zat? Hoe vaak heeft Gakpo verongelijkt in de camera geschreeuwd?
Dat is toch totaal irrelevant in mijn stelling dat Ihattaren wat vaker naar Gakpo zou mogen kijken om te zien hoe hij om gaat met wel of niet spelen en hoe je je moet gedragen als jonge prof?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo had 2 jaar geleden toch ook niet de status die Ihattaren zelfs 2 jaar geleden al had en dat ligt echt niet alleen aan Ihattaren.
Krijgen we die 4 miljoen of betalen we dat als compensatie aan Nice?quote:
Ik praat z'n gedrag ook niet goed maar vind het gewoon niet zo'n sterke vergelijking, z'n huidige situatie kan je wel uitzichtloos noemen bij PSV dus beter als hij vertrekt.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is toch totaal irrelevant in mijn stelling dat Ihattaren wat vaker naar Gakpo zou mogen kijken om te zien hoe hij om gaat met wel of niet spelen en hoe je je moet gedragen als jonge prof?
Bovendien, hoe je een dergelijke status omarmt zegt ook wel veel over je karakter hoor. Er zijn er genoeg die wel normaal kunnen doen als ze als talent worden omhoog geschreven.
Van Bommel zou toch wel komen voor hem?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat z'n gedrag ook niet goed maar vind het gewoon niet zo'n sterke vergelijking, z'n huidige situatie kan je wel uitzichtloos noemen bij PSV dus beter als hij vertrekt.
zo niet vindt Raiola wel een andere club voor hemquote:Op maandag 26 juli 2021 08:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel zou toch wel komen voor hem?
Laat dat spannend maar gewoon weg. We zijn Feyenoord niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Woensdag uit in Turkije. Wordt spannend. #zinin
Hoe laat? Waar te zien ?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Woensdag uit in Turkije. Wordt spannend. #zinin
Ja je kunt inderdaad elke uitdaging in het leven uit de weg gaanquote:Op maandag 26 juli 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat z'n gedrag ook niet goed maar vind het gewoon niet zo'n sterke vergelijking, z'n huidige situatie kan je wel uitzichtloos noemen bij PSV dus beter als hij vertrekt.
Haalt die de kerst het begin van de competitie?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel zou toch wel komen voor hem?
Ik lees overal dat iedereen hem daar zo lief vindt dus hij mag vast blijven!quote:Op maandag 26 juli 2021 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Haalt die de kerst het begin van de competitie?
Helaas zijn veel voetballers over het paard getilde verwende ventjes die ook nog eens veel verdienen, dat ze gebrek aan zelfreflectie hebben lijkt me duidelijk, maar als de trainer een speler als Thomas verkiest boven Ihattaren dan weet je wel dat het niet goed zit en waarschijnlijk nooit meer goed komt, aan wie het ligt doet er dan niet meer toequote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ja je kunt inderdaad elke uitdaging in het leven uit de weg gaan
Vind dat een beetje onnodig. Zeker als Zahavi zo begint in de CL.quote:
Net als Pröpper terughalen voor de bank. Worden ze blij van.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind dat een beetje onnodig. Zeker als Zahavi zo begint in de CL.
Zahavi gaat niet alles spelen .. is al aardig op leeftijd.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind dat een beetje onnodig. Zeker als Zahavi zo begint in de CL.
Speel je maar in het elftal .. de concurrentiestrijd is alleen maar goed.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net als Pröpper terughalen voor de bank. Worden ze blij van.
Daar ben ik niet op tegen hoor. Maar dat zijn dan twee oudgedienden die als grote aankoop gepresenteerd worden en al een hele carrière achter zich. Reken maar dat die zich na een tijdje op de bank bijzonder ernstig gaan lopen ergeren.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speel je maar in het elftal .. de concurrentiestrijd is alleen maar goed.
Kwalitatief brede selectie , vorig seizoen
moest je terugvallen op spelers als Thomas
Dat laatste kun je vrij simpel tackelen door dat bij de verkennende gesprekken al zijn rol uit te leggen.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ben ik niet op tegen hoor. Maar dat zijn dan twee oudgedienden die als grote aankoop gepresenteerd worden en al een hele carrière achter zich. Reken maar dat die zich na een tijdje op de bank bijzonder ernstig gaan lopen ergeren.
Die willen juist naar PSV in de veronderstelling dat ze onomstreden basisspeler zijn.
Uiteraard, de vraag is of dat gebeurd is.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste kun je vrij simpel tackelen door dat bij de verkennende gesprekken al zijn rol uit te leggen.
Inderdaad, hopelijk hebben ze er dan in ieder geval heel duidelijk afspraken over gemaakt, maar mij betreft hoeft het ook niet. Geef dat geld maar uit aan een nieuwe lichting Madueke’s.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is of dat gebeurd is.
En dan nog, zo'n speler kan best roepen dat hij snapt dat iedereen de kans krijgt en dat er een brede selectie nodig is en dat nooit iedereen alles gaat spelen in zo'n druk seizoen, als je dan vervolgens een maand of zo niet in de basis staat zie je dat toch ineens weer heel anders![]()
Los van dat alles vind ik het geen goed idee om nu weer een fortuin aan transfersom en salaris aan een speler als Luuk de Jong uit te geven.
Het zou gewoon van enorm armoede getuigen als ze nu weer bij de Jong uitkomen. Ik snap wel dat de ervaren spitsen die er zonder gedoe 20 intrappen niet voor het oprapen liggen voor een club als PSV, maar dan maar een keer een gokje met een wat jonger talent.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk hebben ze er dan in ieder geval heel duidelijk afspraken over gemaakt, maar mij betreft hoeft het ook niet. Geef dat geld maar uit aan een nieuwe lichting Madueke’s.
die was ook wel een beetje slachtoffer van het systeem vorig seizoenquote:Op maandag 26 juli 2021 17:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zahavi schiet er ook wel 20 in als hij gewoon wekelijks speelt, daar ben ik van overtuigd.
Nou ja, dat dus. Die ervaren spits die er 20+ in gooit hebben we al met Zahavi. Zou ik mijn centen ook liever uitgeven aan iets jongers.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zou gewoon van enorm armoede getuigen als ze nu weer bij de Jong uitkomen. Ik snap wel dat de ervaren spitsen die er zonder gedoe 20 intrappen niet voor het oprapen liggen voor een club als PSV, maar dan maar een keer een gokje met een wat jonger talent.
Zahavi schiet er ook wel 20 in als hij gewoon wekelijks speelt, daar ben ik van overtuigd.
Daar heb je ook gelijk in. Geld maar op de bank dan. Winterstop kijken wat er nodig is.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:00 schreef PSVCL het volgende:
Maxi Romero is dat jonge talentheb nog vertrouwen in hem .
Fofana kan misschien ook wel wat worden
Als ze die idioot terughalen sla ik het eredivisie seizoen dit jaar over.quote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 26 juli 2021 18:12 schreef XL het volgende:
[..]
Als ze die idioot terughalen sla ik het eredivisie seizoen dit jaar over.
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:12 schreef XL het volgende:
[..]
Als ze die idioot terughalen sla ik het eredivisie seizoen dit jaar over.
Zijn laatste seizoen waar ie topscoorder was met 28 doelpunten?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:02 schreef RipCity het volgende:
Iedereen die maar om De Jong blijft gillen heeft duidelijk zijn laatste seizoenen niet gekeken. En bij PSV was het ook zeer regelmatig doffe ellende. En telkens het verhaal dat ze (lees Luuk ook) niet gemotiveerd/scherp begonnen. Laat ‘m lekker in zandbak of Turkije oid nog beetje geld verdienen.
Zonder de Jong waren we daar kampioen geworden, dat waren slechts 28 doelpunten uit 56 100% kansen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn laatste seizoen waar ie topscoorder was met 28 doelpunten?
Hahahhaquote:Op maandag 26 juli 2021 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Luuk lijkt me echt een overbodige speler nu als je kijkt naar wat PSV nu voorin in de basis heeft staan.
Ik durf zelfs te zeggen dat ze met Boscagli, Max en Ramalho de beste verdediging van Nederland hebben.
Ik moet we bekennen dat ik een gladbach fan ben, daardoor zijn prestaties niet zo objectief kan beoordelen. Maar top 10 overschatte voetballers allertijden tip ik hem hoog!quote:Op maandag 26 juli 2021 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Zonder de Jong waren we daar kampioen geworden, dat waren slechts 28 doelpunten uit 56 100% kansen.
Het is maandag maar nu al dronken?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Luuk lijkt me echt een overbodige speler nu als je kijkt naar wat PSV nu voorin in de basis heeft staan.
Ik durf zelfs te zeggen dat ze met Boscagli, Max en Ramalho de beste verdediging van Nederland hebben.
@Kapiteintjequote:Op maandag 26 juli 2021 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Eens.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Gelachen.quote:Ik durf zelfs te zeggen dat ze met Boscagli, Max en Ramalho de beste verdediging van Nederland hebben.
Schuurs en Tractor Blind zijn een klasse beterquote:Op maandag 26 juli 2021 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Dat mag ik hopen als PSV.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Ok ok, misschien was ik wat aan de optimistische kant over die verdediging.
Maar de nummer 2 van Nederland qua verdediging geloof ik wel in.
Schuurs speelt zelden pik dus wat lul jequote:Op maandag 26 juli 2021 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schuurs en Tractor Blind zijn een klasse beter![]()
Denk dat die van PSV iets sterker is idd
Middelveld met Sangare,MvG en Gotze is ook een klasse beter..voorhoede is duidelijk.
Drommel > pasveer
Het is ook geen geweldenaar verder. Valt genoeg op aan te merken. Maar wel ervaren met het talent om op de goede plek te staan, dus bij een vaste basisplek gedurende een heel seizoen zou hij in de ED de 20 makkelijk hallen iig.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was ook wel een beetje slachtoffer van het systeem vorig seizoen
28 Uit 56? Daar kan Malen alleen maar van dromen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Zonder de Jong waren we daar kampioen geworden, dat waren slechts 28 doelpunten uit 56 100% kansen.
Ik zie wat je hier doet, maar verbazingwekkend genoeg maak ik me om Malen minder zorgen. Toen Robben bij ons naar binnen kapte kon je het nog verdedigen en het schot in de verre hoek ging er vaak voorbij. Ik denk dat zodra Malen heeft begrepen dat je geen punten krijgt als je op de keeper schiet hij het gaat afleren. Die Duitsers brengen hem dat de komende 2 jaar wel bij, zelfs al is het de foute Borussia.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
28 Uit 56? Daar kan Malen alleen maar van dromen.
Robben was al 10x beter toen hij vertrok. Dat was fine-tuning wat nog plaats moest vinden.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier doet, maar verbazingwekkend genoeg maak ik me om Malen minder zorgen. Toen Robben bij ons naar binnen kapte kon je het nog verdedigen en het schot in de verre hoek ging er vaak voorbij. Ik denk dat zodra Malen heeft begrepen dat je geen punten krijgt als je op de keeper schiet hij het gaat afleren. Die Duitsers brengen hem dat de komende 2 jaar wel bij, zelfs al is het de foute Borussia.
quote:Op maandag 26 juli 2021 23:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rosario naar het schijnt voor 6 miljoen naar Nice, en daar kunnen nog bonussen bijkomen.
Hahaha, Nice.
gewoon een goeie afmaker maar moest vorig seizoen veel te veel meters maken, net als Götze trouwens.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook geen geweldenaar verder. Valt genoeg op aan te merken. Maar wel ervaren met het talent om op de goede plek te staan, dus bij een vaste basisplek gedurende een heel seizoen zou hij in de ED de 20 makkelijk hallen iig.
Eens, Robben was verder. Malen gaat ook niet zo groot worden als Robben geworden is. Ik wil alleen aanduiden dat ik Malen wel succes zie hebben in het buitenland, heel anders als de jong die effectief gewoon flopte bij Borussia, Newcastle en Sevilla.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Robben was al 10x beter toen hij vertrok. Dat was fine-tuning wat nog plaats moest vinden.
Malen moet echt nog heel veel leren. Die mag de veters van Robben nog niet strikken.
Ik vind de vergelijking met Mertens beter. Die had bij PSV ook de naam dat hij er de beslissende momenten niet stond en in topwedstrijden altijd onder de maat was. Dat hij bij Napoli een sensatie zou worden zag echt niemand aankomen, maar toch heeft ie dat geflikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:13 schreef XL het volgende:
[..]
Eens, Robben was verder. Malen gaat ook niet zo groot worden als Robben geworden is. Ik wil alleen aanduiden dat ik Malen wel succes zie hebben in het buitenland, heel anders als de jong die effectief gewoon flopte bij Borussia, Newcastle en Sevilla.
Mertens is een aardige vergelijking denk ik. Mij ging het hoofdzakelijk daarom de Jong te kleinerenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met Mertens beter. Die had bij PSV ook de naam dat hij er de beslissende momenten niet stond en in topwedstrijden altijd onder de maat was. Dat hij bij Napoli een sensatie zou worden zag echt niemand aankomen, maar toch heeft ie dat geflikt.
Zoiets zie ik bij Malen wel gebeuren en dan kan hij nog een mooie carrière krijgen.
Malen heeft toch ook wel alle basisvoorwaarden voor een goede speler, dat ziet een blinde nog. Iets rustiger voor de goal en hij had al even niet meer bij PSV gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met Mertens beter. Die had bij PSV ook de naam dat hij er de beslissende momenten niet stond en in topwedstrijden altijd onder de maat was. Dat hij bij Napoli een sensatie zou worden zag echt niemand aankomen, maar toch heeft ie dat geflikt.
Zoiets zie ik bij Malen wel gebeuren en dan kan hij nog een mooie carrière krijgen.
Dat denk ik ook en dat is gewoon te trainen, al vind ik het gek dat van Nistelrooy hem dat niet bij heeft kunnen brengen, de meeste jonge spitsen en aanvallende middenvelders die met hem gewerkt hebben werden een stuk trefzekerder in die periode.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Malen heeft toch ook wel alle basisvoorwaarden voor een goede speler, dat ziet een blinde nog. Iets rustiger voor de goal en hij had al even niet meer bij PSV gespeeld.
Jup, is ook een mooi recent voorbeeld voor al die gastjes die naar het buitenland gaan voor de poen. Met een goede stap terug kun je hier in NL gewoon nog oranje en een topclub halen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Malen heeft toch ook wel alle basisvoorwaarden voor een goede speler, dat ziet een blinde nog. Iets rustiger voor de goal en hij had al even niet meer bij PSV gespeeld.
Ja, dat werkt ook helemaal niet op die manier he. Voor iemand die praat over het IQ van andere mensen post jij best aparte dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en dat is gewoon te trainen, al vind ik het gek dat van Nistelrooy hem dat niet bij heeft kunnen brengen, de meeste jonge spitsen en aanvallende middenvelders die met hem gewerkt hebben werden een stuk trefzekerder in die periode.
Dat zeker. Blijkt een verstandige zet van hem te zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, is ook een mooi recent voorbeeld voor al die gastjes die naar het buitenland gaan voor de poen. Met een goede stap terug kun je hier in NL gewoon nog oranje en een topclub halen.
of gewoon omdat ze toch niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeker. Blijkt een verstandige zet van hem te zijn geweest.
Aan de andere kant zijn er ook voldoende doe de stap terug doen en dan uiteindelijk in de middenmoot van de Eredivisie eindigen. Meestal omdat ze zichzelf als vedette blijven zien.
Malen had dat niet, die heeft gewoon hard gewerkt en zich bescheiden opgesteld. Top gozertje, maar in zijn huidige vorm wel gewoon vervangbaar denk ik en ik vermoed dat hij bij PSV niet beter gaat worden dan dit. Heeft een nieuwe prikkel nodig, net als Mertens destijds.
Techniek en vertrouwen gaan hand in hand. Er zijn genoeg spelers die veelvuldig faalde voor de goal en die door een goede training op de techniek ineens aan de lopende band gingen scoren. Van Nistelrooy (maar ook Nilis) heeft daar een aantal spelers bij PSV heel goed in begeleid, alleen bij Malen minder succesvol. Dat kan heel veel redenen hebben en het heeft weinig zin om daar over te speculeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook helemaal niet op die manier he. Voor iemand die praat over het IQ van andere mensen post jij best aparte dingen
Kan ook ja. Maar een speler als Bazoer, om er maar één te noemen, heeft meer talent in zijn grote teen dan Hendrix in zijn hele lijf. Toch heeft het er alle schijn van dat Hendrix, en mogelijk zelfs Rosario, meer uit hun carrière gaan halen. Had je dat gezegd toen ze 16/17 waren dan had iedereen je, terecht, keihard uitgelachen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon omdat ze toch niet goed genoeg zijn
je hebt inderdaad ook spelers die niet via PSV naar een topclub gaan, goed zo
dat geldt net zo goed voor spelers die trouw bij hun clubje blijven in de jeugd
Dat laatste is natuurlijk gewoon een aanname gebaseerd op lucht. Ik denk dat Ihattaren best nog kan slagen, maar er is maar 1 persoon die daar een stem in heeft (en dat is niet herr Schmidt).quote:Op maandag 26 juli 2021 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas zijn veel voetballers over het paard getilde verwende ventjes die ook nog eens veel verdienen, dat ze gebrek aan zelfreflectie hebben lijkt me duidelijk, maar als de trainer een speler als Thomas verkiest boven Ihattaren dan weet je wel dat het niet goed zit en waarschijnlijk nooit meer goed komt, aan wie het ligt doet er dan niet meer toe
Dat schijnen mensen moeilijk te vinden om te beseffen inderdaad. Dan zou je een soort light versie van Mbappe in je elftal hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo moeilijk om te begrijpen. Ik vind het wel bijzonder dat er op dat gebied in die jaren zo weinig progressie met hem is geboekt. Maar zoals gezegd, mogelijk dat een nieuwe omgeving en een hoger niveau hem dwingen om zich weer verder te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Dat schijnen mensen moeilijk te vinden om te beseffen inderdaad. Dan zou je een soort light versie van Mbappe in je elftal hebben.
Hoe bedoel je dat? Het is toch een publiek geheim dat Schmidt en Ihattaren niet door 1 deur kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:13 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk gewoon een aanname gebaseerd op lucht. Ik denk dat Ihattaren best nog kan slagen, maar er is maar 1 persoon die daar een stem in heeft (en dat is niet herr Schmidt).
Ik denk dat die blessure toch wel een impact heeft gehad, nu te hopen dat hij z'n eerste wedstrijden ook meteen een paar goals/assists pakt want het nadeel daar tov PSV is dat de trainer je niet zo makkelijk laat staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo moeilijk om te begrijpen. Ik vind het wel bijzonder dat er op dat gebied in die jaren zo weinig progressie met hem is geboekt. Maar zoals gezegd, mogelijk dat een nieuwe omgeving en een hoger niveau hem dwingen om zich weer verder te ontwikkelen.
Veel spelers zijn er enorm mee geholpen als ze ineens niet meer de beste zijn op de training.
Ja door de houding van Ihattaren inderdaad. Als Ihattaren hetzelfde als Gakpo en Madueke laat zien dan staat hij er gewoon in natuurlijk; het is nou ook niet bepaald zo dat hij de sterren van de hemel speelt als hij de kans eens wél krijgt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is toch een publiek geheim dat Schmidt en Ihattaren niet door 1 deur kunnen.
Zelfs als afmaker is hij niet super de super. Maar meer dan goed genoeg voor de ED iig.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een goeie afmaker maar moest vorig seizoen veel te veel meters maken, net als Götze trouwens.
Robben was op zijn 18e al kneitergoed en is gewoon één van de beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis. Niks wat er momenteel rondloopt is daar mee te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:13 schreef XL het volgende:
[..]
Eens, Robben was verder. Malen gaat ook niet zo groot worden als Robben geworden is. Ik wil alleen aanduiden dat ik Malen wel succes zie hebben in het buitenland, heel anders als de jong die effectief gewoon flopte bij Borussia, Newcastle en Sevilla.
helaas nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Robben was op zijn 18e al kneitergoed en is gewoon één van de beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis. Niks wat er momenteel rondloopt is daar mee te vergelijken
Rosario in Nice.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Malen staat al op het veld in Duitsland
Ik voel een @Caland grap aankomen in combinatie met de chauffeur-skills van pa Kluivert.quote:
Je maait een beetje het gras onder mijn voeten weg nu, amiche.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel een @:caland grap aankomen in combinatie met de chauffeur-skills van pa Kluivert.
Vertessen is twee jaar ouder, die zullen ze eerst een kans willen geven om aan te sluiten. Ik denk alleen dat dat geen half seizoen gaat duren voor Fofana hem aan alle kanten voorbij is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:52 schreef jpg97 het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van Vertessen?
Zou Fofana dan niet meer van waarde kunnen zijn als invaller naast Zahavi?
Heb je die oefenpotjes gezien? Daar was Vertessen vrij goed en Fofana echt heel slecht (ja 1 leuk hakje die heb ik ook gezien). Die komen er allebei wel, daar nie van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:52 schreef jpg97 het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van Vertessen?
Zou Fofana dan niet meer van waarde kunnen zijn als invaller naast Zahavi?
Ik las het ook, maar lijkt me wat hoog gegrepen voor PSV? Hoe dan ook, als ze zo iemand kunnen halen in plaats van Malen, direct doen. Daar mag je wel 10/12 miljoen insteken.quote:
Ken hem niet goed genoeg maar de verhalen zijn wel overal positief..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las het ook, maar lijkt me wat hoog gegrepen voor PSV? Hoe dan ook, als ze zo iemand kunnen halen in plaats van Malen, direct doen. Daar mag je wel 10/12 miljoen insteken.
Misschien kan die de rebounds binnen schieten als de keeper de bal loslaat die recht op 'm af kwam.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-anders-word-ik-boos
Dan zal ie vaak boos worden.
En wie had je er voor teruggekregen ?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Maar Dumfries blijft nog een jaartje?
Had gehoopt dat hij met die EK hype verkocht zou worden voor een uit verhouding zijnde hoge prijs.
Lijkt me heel sterk dat die blijft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Maar Dumfries blijft nog een jaartje?
Had gehoopt dat hij met die EK hype verkocht zou worden voor een uit verhouding zijnde hoge prijs.
Rendement gebaseerd op een leeftijd? Hij mist gewoon open kansen te pas en te onpas. Verder eens dat het een goede speler is die psv zal gaan missen hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben wel echt fan van Malen. Snel, doelgericht, kan zelf een kans creëren. Ja, hij miste inderdaad te veel kansen, maar op zijn leeftijd is zijn rendement echt niet slecht te noemen. Mooie club ook voor hem. Die gaan we zeker missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |