Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen komt toch gewoon tekort voor top Bundesliga of ligt het aan mij?
Als hij wat rendement krijgt dan kan hij die stap wel zetten. Maar de hoeveelheid kansen die hij krijgt in NL gaat hij in Duitsland niet krijgen daar zal hij toch wat koeler voor de goal moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen komt toch gewoon tekort voor top Bundesliga of ligt het aan mij?
Mag achterin nog wel wat bij toch? Voorin en op het middenveld lijkt me prima.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb er zin in mannen! We hebben stiekem toch best wel een flink goed team staan op dit moment. Eventueel Berisha er nog bij en ik denk dat we klaar zijn voor dit seizoen! Er mag natuurlijk altijd nog een mooi konijntje uit de hoed komen a la gtze
Een type Alex is altijd welkomquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:16 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Mag achterin nog wel wat bij toch? Voorin en op het middenveld lijkt me prima.
Godsamme dat zou een genot zijn zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een type Alex is altijd welkom
zijn contract loopt af na dit seizoen, dan loopt hij na die huurperiode gratis de deur uitquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:01 schreef daniela_007 het volgende:
Zouden ze Ihatteren niet beter verhuren ipv verkopen?
Ik snap de ophef ook niet zo. Of hij blijft en verlengt, of hij gaat weg voor 5 miljoen, beide is toch prima? Madueke en Gakpo zijn simpelweg verder in hun ontwikkeling momenteel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn contract loopt af na dit seizoen, dan loopt hij na die huurperiode gratis de deur uit
Het blijft zonde natuurlijk zowel sportief als financieel dus dat er ophef is lijkt me logisch.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:31 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef ook niet zo. Of hij blijft en verlengt, of hij gaat weg voor 5 miljoen, beide is toch prima? Madueke en Gakpo zijn simpelweg verder in hun ontwikkeling momenteel.
Eventjes is wel logisch inderdaad, maar op een gegeven punt moet je ook gewoon iemand voor de keuze stellen toch? Zijn beide opvolgers hebben nu al 5x zoveel laten zien als hij in 2 jaar tijd. Als hij graag weg wilt dan laat je hem toch gaan? Wees gewoon transparant daarin. Dat ziek melden om vervolgens naar Nice te vliegen tekent zijn karakter wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft zonde natuurlijk zowel sportief als financieel dus dat er ophef is lijkt me logisch.
Ik vind Gakpo en Madueke niet zozeer opvolgers, hele goeie voetballers daar niet van maar hele andere type spelers (mentaal blijkbaar ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:13 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Eventjes is wel logisch inderdaad, maar op een gegeven punt moet je ook gewoon iemand voor de keuze stellen toch? Zijn beide opvolgers hebben nu al 5x zoveel laten zien als hij in 2 jaar tijd. Als hij graag weg wilt dan laat je hem toch gaan? Wees gewoon transparant daarin. Dat ziek melden om vervolgens naar Nice te vliegen tekent zijn karakter wel.
Hij had zich ziek gemeldquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo en Madueke niet zozeer opvolgers, hele goeie voetballers daar niet van maar hele andere type spelers (mentaal blijkbaar ook) verder eens hoor dat hij maar beter kan gaan. Dat hij naar Nice is gegaan kan in overleg zijn geweest met de clubleiding of zijn die ook verrast?
Of een type Douglasquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een type Alex is altijd welkom
Idd nog nooit zoveel aandacht gezien voor een Jong PSV speler van het niveau Vertessen. 4x bal met curve in kruising schieten en je krijgt blijkbaar die status al.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Buitendam het volgende:
De aandacht voor Ihattaren is wel zo ontzettend buitenproportioneel, da’s echt niet te geloven.
Miljoen of 5 gok ik als hij nu verkocht wordt, bij een verkoop in de winterstop nog minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
wat zouden we nog krijgen voor Mohammed?
Paar kamelenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Lage transfersom met wat bonussen en hopelijk hoge doorverkooppercentages erin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lage transfersom met wat bonussen en hopelijk hoge doorverkooppercentages erin.
Dit is wel erg positief. Gaat het?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geef dit PSV een goede kans om Galatasaray uit te schakelen vanavond.
Als zij niet meer scoren zie ik ons wel winnen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geef dit PSV een goede kans om Galatasaray uit te schakelen vanavond.
Ja, nu gaat het wel HEEL lastig worden voor de Turken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
0-2. Dan weet je dat het moeilijk wordt voor Gala.
Leuk ook, die haartjes in de kleur van zijn shirt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben nog wel bang voor Babel. Wat een dreiging, wat fenomeen.
Jij hebt er wel kijk op he.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef PSVCL het volgende:
Zei het nog
Boscagli is te onrustig voor een cv
Haal een vervanger of zet teze daar neer
Kloptquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jij hebt er wel kijk op he.
Ik lees net dat Teze daar beter kan spelen. Nou, dat kan nu toch? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef RipCity het volgende:
Salaris 2 weken inhouden. Belangrijke match missen wat totaal onnodig is. Debiele actie.
Feyenoord niet gekeken vorige week begrijp ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit zou zomaar de saaiste wedstrijd kunnen zijn die ik ooit heb gezien.
Moeten nog 20 minuutjes h.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig hoef je Celtic()niet uit te schakelen.
Bij Feyenoord heb ik vrijwel altijd nog een soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feyenoord niet gekeken vorige week begrijp ik.
Moet beide wel lukken, zeker in deze vorm. Afgaande op deze potjes heb je aan Ramalho ook een goede.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog effe volhouden dan maar.
Denk wel dat Celtic PSV beter zou liggen
Ramalho is prima inderdaad. Geen top, maar gewoon degelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet beide wel lukken, zeker in deze vorm. Afgaande op deze potjes heb je aan Ramalho ook een goede.
Eerst maar Midtjylland he..quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:56 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ramalho is prima inderdaad. Geen top, maar gewoon degelijk.
Wat moet je verder over deze wedstrijd zeggen? Tegenstander van niveau Utrecht en misschien doe ik daar Utrecht zelfs tekort mee.. tegen een ploeg als Benfica zullen de pijnpunten wel bloot gelegd worden, kijken of de mensen dan nog zo positief zijn
Ja Gala was wel heel matig maar vond PSV ook wel erg sterk over twee wedstrijden hoor, en je moet het ook nog altijd maar doen dan. Veel meer dan dit kun je niet doen. Vaak zat nog fout gegaan voor NL clubs tegen matige tegenstanders, zeker zo vroeg in het seizoen staan ze er prima op voorlopig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:56 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ramalho is prima inderdaad. Geen top, maar gewoon degelijk.
Wat moet je verder over deze wedstrijd zeggen? Tegenstander van niveau Utrecht en misschien doe ik daar Utrecht zelfs tekort mee.. tegen een ploeg als Benfica zullen de pijnpunten wel bloot gelegd worden, kijken of de mensen dan nog zo positief zijn
PSV gaat dan naar de Groepsfase EL. Of we nu van de Denen verliezen of een ronde laterquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het nu als we er in de komende 2 rondes uitvliegen? Herkansing in de EL?
Dus sowieso Europees voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV gaat dan naar de Groepsfase EL. Of we nu van de Denen verliezen of een ronde later
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het nu als we er in de komende 2 rondes uitvliegen? Herkansing in de EL?
beetje een onzin vergelijking, Rosario is net zo goed/slecht als Sangar, die 2 bij elkaar zetten was het probleemquote:Op donderdag 29 juli 2021 00:40 schreef PSVCL het volgende:
Zou Rosario die goal van MvG ook hebben gemaakt ?
![]()
![]()
Heb hem nog nooit in de 16 zien lopen, wat een verschil.
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geruchten dat Boateng over zou komen van Bayern. Iemand hier een mening over?
Zeker. Omdat ze beide werden geacht zowel het aanvallende aspect als het blok te vormen. Met een immer uitzakkende Gtze is die balans nu veel beter op orde. Ik weet 100% zeker dat Rosario echt niet zo slecht is als hij steeds heeft gespeeld. Hij was gewoon slachtoffer van het systeem. En datzelfde geldt voor Sangar. En zwaluw maakt nog geen zomer, maar wat ik in die wedstrijden tegen Cimbom van hem heb gezien, heb ik het ganse vorige jaar niet gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje een onzin vergelijking, Rosario is net zo goed/slecht als Sangar, die 2 bij elkaar zetten was het probleem
Voetballend gezien ontlopen ze elkaar niet zo veel, maar Sangar is fysiek een stuk beter. En op die positie is dat toch een stuk aangenamer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje een onzin vergelijking, Rosario is net zo goed/slecht als Sangar, die 2 bij elkaar zetten was het probleem
Mooi, dan is dat iig binnen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV gaat dan naar de Groepsfase EL. Of we nu van de Denen verliezen of een ronde later
Ik vond beide heren zo verschrikkelijk slecht in de nabeschouwing. Elke keer die vergelijking met Ajax..quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
In de nabeschouwing vond Sneijder gisteren Gtze niet zo goed. Ik denk dat ik een andere wedstrijd heb gezien dan. Ik vond hem eigenlijk meer dan prima spelen. Misschien ligt het aan mij.
Voor Gtze ligt de lat natuurlijk een heel stuk hoger dan voor de rest. En je moet als 'analist' toch iets te mauwen hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
In de nabeschouwing vond Sneijder gisteren Gtze niet zo goed. Ik denk dat ik een andere wedstrijd heb gezien dan. Ik vond hem eigenlijk meer dan prima spelen. Misschien ligt het aan mij.
Ik kreeg sowieso de indruk dat Wesley een lichte voorkeur had voor de tegenpartij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
vond ik wel meevallen al had hij misschien wel wat meer van ze verwacht, op deze manier werd het een beetje een matte wedstrijd maar prima van PSV, als je niet echt hoeft waarom zou je dan ruimte latenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso de indruk dat Wesley een lichte voorkeur had voor de tegenpartij.
Ik ook, al heb ik alleen de voorbeschouwing gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso de indruk dat Wesley een lichte voorkeur had voor de tegenpartij.
Dat stak hij ook niet onder stoelen of banken, omdat hij zelf ook bij Galatasaray heeft gespeeld vroeger.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, met Van Ginkel heb je tenminste iemand die geregeld in de 16 opduikt en een doelpunt kan makenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Sangar in twee wedstrijden nu al meer in de zestien zien komen dan vorig seizoen. Ook in die oefenpot tegen PAOK zag je dat gebeuren. Prima van de trainer dat hij is afgestapt van zijn 424 paradepaardje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, met Van Ginkel heb je tenminste iemand die geregeld in de 16 opduikt en een doelpunt kan maken
Sangare en Rosario wat teveel van hetzelfde ,maar dat was al duidelijk.
nog niet vaak me zo erg zitten ergeren aan een nabeschouwing. Ik hoop dat Vlaar snel stopt met wedstrijden bespreken op tv, want hij kan dat nog minder goed dan voetballen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:43 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik vond beide heren zo verschrikkelijk slecht in de nabeschouwing. Elke keer die vergelijking met Ajax..
Gtze speelde goed, maar wel minder dan vorige week. Zahavi vond ik tegenvallen. Ramalho man van de wedstrijd.
Gisteren niet gekeken maar vond die Vlaar in eerdere interviews en een keer een podcastje vooral echt dodelijk saai.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
nog niet vaak me zo erg zitten ergeren aan een nabeschouwing. Ik hoop dat Vlaar snel stopt met wedstrijden bespreken op tv, want hij kan dat nog minder goed dan voetballen.
Ja de nabeschouwing was net zo spectaculair als de verslaggever tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren niet gekeken maar vond die Vlaar in eerdere interviews en een keer een podcastje vooral echt dodelijk saai.
Hij is heel saai, verplaatst lucht en durft nergens cht een mening over te geven. Nee, die is hier totaal ongeschikt voor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren niet gekeken maar vond die Vlaar in eerdere interviews en een keer een podcastje vooral echt dodelijk saai.
Wel jammer want volgens mij is het best een slimme gozer verder.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is heel saai, verplaatst lucht en durft nergens cht een mening over te geven. Nee, die is hier totaal ongeschikt voor.
die verslaggever was echt verschrikkelijk, doet normaliter schaken waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja de nabeschouwing was net zo spectaculair als de verslaggever tijdens de wedstrijdSamen met de absurd slechte kwaliteit van het beeld en het irritante gefluit van de turken was ik goed in staat de tv over te zetten naar HDMI 2 om een beetje pokemon te spelen
En Rosario is gewoon de mindere van Sangare in die rol, vinnik danquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, met Van Ginkel heb je tenminste iemand die geregeld in de 16 opduikt en een doelpunt kan maken
Sangare en Rosario wat teveel van hetzelfde ,maar dat was al duidelijk.
Smerige club is het toch , hopelijk gaan ze niet weer trappen zodra ze worden weggespeeld. Komen er altijd vanaf met geelquote:Ajax heeft zich weer eens geprofileerd als de grootste kutclub ooit.
PSV had namelijk uitstel gevraagd voor de wedstrijd om de JC schaal vanwege de CL wedstrijden er omheen maar ajax wilde daaraan perse niet meewerken.
Dus gaat de wedstrijd gewoon door op 7 augustus.
Schmidt wil nu ook deze wedstrijd winnen dus het is aannemelijk dat PSV niet met een B-ploeg zal aantreden.
Wat is je puntquote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Smerige club is het toch , hopelijk gaan ze niet weer trappen zodra ze worden weggespeeld. Komen er altijd vanaf met geel
Bron van dit bericht? PSV balt aanstaande dinsdag. Dan is zaterdag toch gunstiger als zondag?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Smerige club is het toch , hopelijk gaan ze niet weer trappen zodra ze worden weggespeeld. Komen er altijd vanaf met geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |