Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen komt toch gewoon tekort voor top Bundesliga of ligt het aan mij?
Als hij wat rendement krijgt dan kan hij die stap wel zetten. Maar de hoeveelheid kansen die hij krijgt in NL gaat hij in Duitsland niet krijgen daar zal hij toch wat koeler voor de goal moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen komt toch gewoon tekort voor top Bundesliga of ligt het aan mij?
Mag achterin nog wel wat bij toch? Voorin en op het middenveld lijkt me prima.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb er zin in mannen! We hebben stiekem toch best wel een flink goed team staan op dit moment. Eventueel Berisha er nog bij en ik denk dat we klaar zijn voor dit seizoen! Er mag natuurlijk altijd nog een mooi konijntje uit de hoed komen a la gtze
Een type Alex is altijd welkomquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:16 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Mag achterin nog wel wat bij toch? Voorin en op het middenveld lijkt me prima.
Godsamme dat zou een genot zijn zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een type Alex is altijd welkom
zijn contract loopt af na dit seizoen, dan loopt hij na die huurperiode gratis de deur uitquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:01 schreef daniela_007 het volgende:
Zouden ze Ihatteren niet beter verhuren ipv verkopen?
Ik snap de ophef ook niet zo. Of hij blijft en verlengt, of hij gaat weg voor 5 miljoen, beide is toch prima? Madueke en Gakpo zijn simpelweg verder in hun ontwikkeling momenteel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn contract loopt af na dit seizoen, dan loopt hij na die huurperiode gratis de deur uit
Het blijft zonde natuurlijk zowel sportief als financieel dus dat er ophef is lijkt me logisch.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:31 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef ook niet zo. Of hij blijft en verlengt, of hij gaat weg voor 5 miljoen, beide is toch prima? Madueke en Gakpo zijn simpelweg verder in hun ontwikkeling momenteel.
Eventjes is wel logisch inderdaad, maar op een gegeven punt moet je ook gewoon iemand voor de keuze stellen toch? Zijn beide opvolgers hebben nu al 5x zoveel laten zien als hij in 2 jaar tijd. Als hij graag weg wilt dan laat je hem toch gaan? Wees gewoon transparant daarin. Dat ziek melden om vervolgens naar Nice te vliegen tekent zijn karakter wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft zonde natuurlijk zowel sportief als financieel dus dat er ophef is lijkt me logisch.
Ik vind Gakpo en Madueke niet zozeer opvolgers, hele goeie voetballers daar niet van maar hele andere type spelers (mentaal blijkbaar ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:13 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Eventjes is wel logisch inderdaad, maar op een gegeven punt moet je ook gewoon iemand voor de keuze stellen toch? Zijn beide opvolgers hebben nu al 5x zoveel laten zien als hij in 2 jaar tijd. Als hij graag weg wilt dan laat je hem toch gaan? Wees gewoon transparant daarin. Dat ziek melden om vervolgens naar Nice te vliegen tekent zijn karakter wel.
Hij had zich ziek gemeldquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo en Madueke niet zozeer opvolgers, hele goeie voetballers daar niet van maar hele andere type spelers (mentaal blijkbaar ook) verder eens hoor dat hij maar beter kan gaan. Dat hij naar Nice is gegaan kan in overleg zijn geweest met de clubleiding of zijn die ook verrast?
Of een type Douglasquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een type Alex is altijd welkom
Idd nog nooit zoveel aandacht gezien voor een Jong PSV speler van het niveau Vertessen. 4x bal met curve in kruising schieten en je krijgt blijkbaar die status al.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Buitendam het volgende:
De aandacht voor Ihattaren is wel zo ontzettend buitenproportioneel, da’s echt niet te geloven.
Miljoen of 5 gok ik als hij nu verkocht wordt, bij een verkoop in de winterstop nog minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
wat zouden we nog krijgen voor Mohammed?
Paar kamelenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Lage transfersom met wat bonussen en hopelijk hoge doorverkooppercentages erin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lage transfersom met wat bonussen en hopelijk hoge doorverkooppercentages erin.
Dit is wel erg positief. Gaat het?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geef dit PSV een goede kans om Galatasaray uit te schakelen vanavond.
Als zij niet meer scoren zie ik ons wel winnen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geef dit PSV een goede kans om Galatasaray uit te schakelen vanavond.
Ja, nu gaat het wel HEEL lastig worden voor de Turken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
0-2. Dan weet je dat het moeilijk wordt voor Gala.
Leuk ook, die haartjes in de kleur van zijn shirt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben nog wel bang voor Babel. Wat een dreiging, wat fenomeen.
Jij hebt er wel kijk op he.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef PSVCL het volgende:
Zei het nog
Boscagli is te onrustig voor een cv
Haal een vervanger of zet teze daar neer
Kloptquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jij hebt er wel kijk op he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |