quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Nou dit is dus Alaska, een nogal excentrieke zangeres maar wel echt een heel gaaf en lief mens.
Wat is haar grootste hit?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Nou dit is dus Alaska, een nogal excentrieke zangeres maar wel echt een heel gaaf en lief mens.
Dankquote:
Nu pasquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Ik schakel net in, is er al een deelnemer geweest?
Wie, Marvin of die HoD van een of ander Scandinavisch land IJsland?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht, nee niet meer blijkbaar, de liefde is over.
Nee, eerste komt nuquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Geen zorgen, het blijft Zuid Europa. Die hebben echt wel 10 minuten voor de introductie nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Oh man, weet nu al dat Strani zijn bloed gaat koken door de topic.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Geen zorgen, het blijft Zuid Europa. Die hebben echt wel 10 minuten voor de introductie nodig.
Die IJslandert.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie, Marvin of die HoD van een of ander Scandinavisch land?
Ga nou maar slapenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, weet nu al dat Strani zijn bloed gaat koken door de topic.
Ga zo door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |