Ik vind dit ook helemaal niksquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is wel een verschrikking zeg. 3 minuten duren lang zo.
Dit is typisch zoiets dat andere nummers beter laat uitkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:07 schreef Sableheart het volgende:
Dit is in ieder geval anders. Ik vind het best mooi, maar ik kan me zo voorstellen dat dit nummer na een minuutje het merendeel van de kijkers wel kwijt is.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook helemaal niksMaar er is online links en rechts wel lof voor te vinden volgens mij
Ging dan ook over het geheim van water natuurlijkquote:
Ik vind zijn commentaren altijd wel mooi om te zienquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha hij mag niks meer zeggen sinds hij Voilà bottom 5 vond en trash
Dat ben ik met je eens, maar ik vrees dat ze het moeilijk gaat krijgen in de televote.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef koffieleuk het volgende:
Magie deed bij mij net helemaal z'n werk, vind het wel de beste tot nu toe.
Een beetje te goedkoop misschien ja, net zo'n domper als Amanecer doet het me aan denken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Overigens was die staging niks speciaals imo
Op z'n minst wel heel expressief te noemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind zijn commentaren altijd wel mooi om te zien![]()
Alles is of fantastisch of geheel shitquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op z'n minst wel heel expressief te noemen
Ja ohmegot wat was dat ergquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:12 schreef koffieleuk het volgende:
Dit doet me denken aan Mainstreet bij GIEL
Qua vocalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |