SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een meesterwerkje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks aan dus?
De serie op HBO is geweldig.
Die heeft er weinig mee te maken geloof ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks aan dus?
De serie op HBO is geweldig.
Die moet ik nog steeds kijken, heb hem zelfs al maanden op blu-ray liggenquote:
40 GB ? da's aardig wat afleveringen dus?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een 40 GB documentaire over cruiseschepen ergens staan.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een 40 GB documentaire over cruiseschepen ergens staan.
Heb je bij jezelf ook even de beroertetest gedaan?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En hooooooooly crap die ondertiteling.
zo zou ik ondertitelenquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
- En allmensen en allengelen zullen voor mbuigen.
- Dengelen slachten elkaar af
- Ik heb gedaan waik moesdoen om mijn gavterug tkrijgen
![]()
![]()
Hehehehe.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je bij jezelf ook even de beroertetest gedaan?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
40 GB ? da's aardig wat afleveringen dus?
Ja flinke bestanden, dat viel me ook meteen op, er zijn meer cruiseschepenfreaks dusquote:
Wel sneuquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Er lijkt iets te zijn misgegaan bij find and replace ofzo. E-spatie en T-spatie zijn verwijderd ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Dit is ook al vrij lang bekendquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Echt, hoe komt dit erop.
Ja dat verbaast me niet hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja flinke bestanden, dat viel me ook meteen op, er zijn meer cruiseschepenfreaks dus
Sowieso zijn er eigenaardigheden op Prime Video. We keken ooit een serie, maar daar staat alleen de eerste aflevering van op. Al een half jaar. En bij een andere serie stond alleen aflevering 6 oid erop. LIKE WHY.quote:
Beetje het debiele broertje van Netflix.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso zijn er eigenaardigheden op Prime Video. We keken ooit een serie, maar daar staat alleen de eerste aflevering van op. Al een half jaar. En bij een andere serie stond alleen aflevering 6 oid erop. LIKE WHY.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
In The Big Bang Theory op Netflix is ook eens wat verkeerd gegaan. Personage Bert heette ineens Onz ofzo. Geen idee hoe dat kwam. Dat is even snel door iemand bijgewerkt na een jaar. Die persoon heeft een find and replace gedaan en Onz in Bert veranderd. Later in de aflevering zegt Sheldon iets van "onze relatie" en dat was toen ineens "Berte relatie".
Jij vindt het leuk als mensen onaangekondigd op bezoek komen, wie is hier nou de weirdo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Gezellig man kijken hoe mensen verbranden door hoge radioactieve straling![]()
Zo dr Clouseau hier.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
In The Big Bang Theory op Netflix is ook eens wat verkeerd gegaan. Personage Bert heette ineens Onz ofzo. Geen idee hoe dat kwam. Dat is even snel door iemand bijgewerkt na een jaar. Die persoon heeft een find and replace gedaan en Onz in Bert veranderd. Later in de aflevering zegt Sheldon iets van "onze relatie" en dat was toen ineens "Berte relatie".
Hahaha hoiquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:Ama de
[ afbeelding ] de [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als mensen onaangekondigd op bezoek komen, wie is hier nou de weirdo.
Ja, klopt wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het debiele broertje van Netflix.
Ligt eraan wie, mijn moeder kan opzouten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als mensen onaangekondigd op bezoek komen, wie is hier nou de weirdo.
Awwquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan wie, mijn moeder kan opzouten.
Normaal kijk ik hoe mensen zijn vermoord.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Gezellig man kijken hoe mensen verbranden door hoge radioactieve straling![]()
rtquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Complimentje wel.quote:
Het is eens wat anders dan Ed Kemper of Ted Bundy die schedels neuken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal kijk ik hoe mensen zijn vermoord.
Ed Kemper!quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Ed Kemper of Ted Bundy die schedels neuken.
Weirdoquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Ed Kemper of Ted Bundy die schedels neuken.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal kijk ik hoe mensen zijn vermoord.
Dat zei Clinton ook ooitquote:
Die was dan ook mega-knapquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kennedy was de vuige vreemdgaande sjap.
Nixon ook en verhalen zat over LBJquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kennedy was de vuige vreemdgaande sjap.
Nixon was een geweldige president en zeker op buitenlands gebied... maar ja, zo paranoia als de neten... en dus Watergate.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nixon ook en verhalen zat over LBJ
LBJ liep toch regelmatig met letterlijk zijn lul uit zijn broek te pochen door het Witte Huis dat hij er meer geneukt had dan Kennedy?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nixon ook en verhalen zat over LBJ
Ik ben een vrouw en ben het daar totaal niet mee eehs..net zo'n pug hondjequote:
U bent een vrouw?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ben het daar totaal niet mee eehs..net zo'n pug hondje
Ik wilde daarnet al bulldogje zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ben het daar totaal niet mee eehs..net zo'n pug hondje
Rosemary?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene zusje was het knapst maar haar hersenen hebben ze doormidden gezaagd.
Exactly ! En Nancy Reagan stond bekend en was beroemd door haar pijpkunsten...lelijk wijf was dat zeg, gvd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LBJ liep toch regelmatig met zijn letterlijk lul uit zijn broek te pochen door het Witte Huis dat hij er meer geneukt had dan Kennedy?
Ja jij ziet het dus ook!!! Hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde daarnet al bulldogje zeggen
Hč hč, heb je 'm eindelijk door?quote:
En Betty Ford met dr verslavingquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Exactly ! En Nancy Reagan stond bekend en was beroemd door haar pijpkunsten...lelijk wijf was dat zeg, gvd.
Yep die ja, meisje hield van seks en dat was niet echt wenselijk in die knettergekke machtsgeile familie.quote:
Aaaaargh, ik zie nu wel dat zuinige pijpmondje voor mequote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Exactly ! En Nancy Reagan stond bekend en was beroemd door haar pijpkunsten...lelijk wijf was dat zeg, gvd.
Yep lekker naar de Betty Ford kliniekquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaargh, ik zie nu wel dat zuinige pijpmondje voor me
Ja schandalig... de traditie is dat ik alle dames in de SC een roosje geef (uit kwiwi's tuin).quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hč hč, heb je 'm eindelijk door?
Nou...beter laat dan nooit! Hahaha, en dankjewel!quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja schandalig... de traditie is dat ik alle dames in de SC een roosje geef (uit kwiwi's tuin).
Bij deze hersteld.
Heb je DIMM ook al een roosje gebracht?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja schandalig... de traditie is dat ik alle dames in de SC een roosje geef (uit kwiwi's tuin).
Bij deze hersteld.
Nee.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je DIMM ook al een roosje gebracht?
Ik heb er ook nog nooit eentje gehad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij deze hersteld.
In mijn universum van eenhoorns en KLETSNATTE watervallen van honing wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan klopt je eerdere bewering niet.
Serieus???quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit eentje gehad.
Ik weet hullemaal van niks...quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan te bedenken dat Kwiwi geen tuin heeft. Er is dus een onwetende Zwitser die steeds voetafdrukken van sučde Italiaanse loafers in zijn tuin ziet en een lichte sigarendamp door de ramen naar binnen ziet kringelen, vermengd met een zweem van aromat en wijwater.
Dankjewel Etto!quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmm.. de rozen zijn op @:kwiwi (doe er wat aan!)
Maar bij deze een schitterende sanseveria @:shiitake
dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
wow.. die gozer in mallorca is overleden...
![]()
![]()
Eergisteren ofzo ook al.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
Napoleon is vorige week verslagen bij Waterloo, zegt het voort, zegt het voort.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
Welke?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Napoleon is vorige week verslagen bij Waterloo, zegt het voort, zegt het voort.
Deed me denken aan mn favoriete nummer uit die film!quote:
Rondtrekkende troubadours en bierbroodzangers die het laatste nieuws uit 2017 zingen op het dorpspleinquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen nog Couranten en Tijdinghen voor mij.
Als ze maar een beetje dimmen als wij petanque spelen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rondtrekkende troubadours en bierbroodzangers die het laatste nieuws uit 2017 zingen op het dorpsplein
je bent zelf een premium artikelquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Kloterige links naar die kloterige Telegraaf premium artikelen
Wow de eerste keer dat ik die titel krijgquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een premium artikel
Valt tegen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je geblowd hebt doe je dat toch ook
GRMBL de PRMBLquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Zo te zien hebben we straks een blije Bossie (en wat boze tüterende Turken)
Hoe is het om weer terug in de horeca te werken?quote:
ja wel wennen. Mijn voeten willen nog steeds niet echt meer mee doen :pquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het om weer terug in de horeca te werken?
Herkenbaar, ik heb ook weer last van mijn poten sinds 3 wekenquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel wennen. Mijn voeten willen nog steeds niet echt meer mee doen :p
Mja hoop dat het weg gaatquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook weer last van mijn poten sinds 3 weken
Prima prima. Hoest met Koen?quote:
Vast en zeker, heeft alleen weer even tijd nodigquote:
Dan moeten ze er af, ken wel een adresje voor nieuwequote:Op woensdag 21 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel wennen. Mijn voeten willen nog steeds niet echt meer mee doen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wel toe aan vakantiequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze er af, ken wel een adresje voor nieuwe*noteert*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel oppassen daarmee hoor, die is een beetje [ afbeelding ]
En een paar glazen waterquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:13 schreef bitterbal het volgende:
maar een advilletje en dan mijn bed in
De Turken in het stadion waren ook niet zo blij; beetje onhandig om die tussen de reguliere supporters te zetten. Gezellig opstootje, dus weer ouderwets gezelligquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Zo te zien hebben we straks een blije Bossie (en wat boze tüterende Turken)
Waarom twijfel je of het een stressvrije vakantie gaat worden?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel toe aan vakantie. Of het een relaxte stressvrije gaat worden valt te bezien
Wat heb je vandaag dan allemaal uitgespookt?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik niets op de planning
Vanochtend twee meetings. Daarna 1.5 uur in de auto naar mijn oma. Daar de hele middag en avond gezeten. Daarna dat kuteind weer terug.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag dan allemaal uitgespookt?
Kon je de stad een beetje door, of zat je ver genoeg van het stadion af....quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanochtend twee meetings. Daarna 1.5 uur in de auto naar mijn oma. Daar de hele middag en avond gezeten. Daarna dat kuteind weer terug.
omdat we naar Frankrijk gaanquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom twijfel je of het een stressvrije vakantie gaat worden?
Ik ben ook wel toe aan vakantie al heb ik al een goede week vakantie gehad, maar over 3 weken lekker 2 en een beetje week vrij met een lang weekend F1 bezoeken op Spa erbij dus genoeg om naar vooruit te kijken
5-1 zou voldoende moeten zijn om naar de volgende ronde te gaan. Die keeper van hun slaapt vanacht op het balkon denk ik...quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze waren goed las ikserieus helemaal vergeten
Bij die eerste goal was het niet best zegquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
5-1 zou voldoende moeten zijn om naar de volgende ronde te gaan. Die keeper van hun slaapt vanacht op het balkon denk ik...![]()
![]()
Bij de 5-1 ook niet helemaal. Die staat ook op zijn naam...quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij die eerste goal was het niet best zeg
Ja woont niet in Eindhoven, maar daar in de buurt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kon je de stad een beetje door, of zat je ver genoeg van het stadion af....
Altijd lachen met wat die Fransozen uit de hoge hoed toverenquote:
Okee, dan valt dat wel mee ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja woont niet in Eindhoven, maar daar in de buurt.
Hoe was de wedstrijd?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, dan valt dat wel mee ja.
Nicequote:Op woensdag 21 juli 2021 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Super
5-1 winst en gewoon goed spel
quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Super
5-1 winst en gewoon goed spel
nou, zeg datquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd lachen met wat die Fransozen uit de hoge hoed toveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Frankrijk zou zoveel mooier zijn zonder al die Fransozenquote:
Nee joh Frankrijk zou maar saai zijn zonder die wat nukkige Fransozen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Frankrijk zou zoveel mooier zijn zonder al die Fransozen
Klinkt een beetje als een vrouw zonder haar onmogelijk karakterquote:Op donderdag 22 juli 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh Frankrijk zou maar saai zijn zonder die wat nukkige Fransozen.
wel laatste werkdag van de weekquote:
ja over een kwartiertjequote:
enige dag dat ik moet werken deze week dus ja. motivatie is wat lager, had graag gewoon hele week "vrij" geweestquote:
poah, brullende motorenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eerst koffie, er staat hier al vanaf 7.00 uur een vrachtwagen ergens in de straat te brullen?
lekker lekker.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
De baas trakteerd vandaag op lunch, ik ga mijn bordje lekker vol scheppen
Indische rijsttafel?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
De baas trakteerd vandaag op lunch, ik ga mijn bordje lekker vol scheppen
misschien wel een @bitterbalquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
Even kijken wat er vandaag uit de frituur komt
zelfde principe welquote:
Vandaag wat drukker en morgen lekker rustig en afbouwen naar het weekendquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
prima dagje vandaag. Beetje meeting houden en daarna zie ik het wel
hoe laat begint het denken?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennismaking om 9.00 uur, wie verzint dat nou? Dan kan ik nog niet eens denken
poepapestenaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eigen windjes ruiken altijd het lekkerst.
Vrouwen laten geen windjesquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eigen windjes ruiken altijd het lekkerst.
Pas na 10.00 uur ergensquote:
Daar komen glitters en bloemengeur uit enzquote:
Even een weekje met links fappenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen klachten na mijn tweede pirk, behalve een pijnlijke arm.
Einde bericht.
Moet denken aan de VWquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, dat is een bruine sirocco uit het zuiden
morgen is nog rustiger dan vandaag, tenzij er straks uit de meeting heel veel werk komt of omdat er collega;s op vakantie zijn ineens een boel werk komt. Maar ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag wat drukker en morgen lekker rustig en afbouwen naar het weekend
stijfheid in mn schouder is minder dan bij prik 1.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooruit plannen en de prik in je niet-fap arm laten zetten
misschien willen ze wel meedoen als je begint. ik zou het gewoon proberenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stijfheid in mn schouder is minder dan bij prik 1.
Zou best nog met links kunnen fappen
Als er niet zo veel collega's om mij heen zaten.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh2:43 minder daglicht weer.
Brandweerkazernes hebben wenteltrappen. Dat komt omdat vroegah, toen de brandweerwagens door paarden getrokken werden, de paarden op de bagene grond gestald werden. De paarden hadden ontdekt hoe je een trap op moest klimmen. Om dat te verhinderen bouwde men smalle ronde trappen.
zou het strand weer zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Iets koeler dan gisteren lijkt wel. Maar we mogen nog niet klagen over dit weer
hoe pijnlijk?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen klachten na mijn tweede pirk, behalve een pijnlijke arm.
Einde bericht.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is de daglengte voor het eerst weer onder de 16 uur trouwens (15:59:49). Winter is coming!
Bij jou is het gewoon de mistral?quote:
Handschoenen aan en sjaal om als je naar buiten gaat dusquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is de daglengte voor het eerst weer onder de 16 uur trouwens (15:59:49). Winter is coming!
nee. dan moet je wel een vestje aanquote:
Yesss, kom maar op met die sneeuw, hagel en regenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yesss, kom maar op met die sneeuw, hagel en regen [ afbeelding ]
broek is optioneelquote:
15 graden is echt te fris voor een vestjequote:Op donderdag 22 juli 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
Het is heel simpel ballie.
Bij windstil is 15 graden de grens om je jas of vestje uit te doen en in je korte mouwen te lopen bouwen en vanaf 18 graden kan de korte broek aan.
nee 15 graden doe je je vestje uit en loop je gewoon in je korte mouwen buiten rond gekke ballebalquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
15 graden is echt te fris voor een vestje
Winterjas, muts, handschoenen en sjaalquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winterjas, muts, handschoenen en sjaal
+1quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor korte broek gewoonquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Handschoenen aan en sjaal om als je naar buiten gaat dus
In Den Haag zie je niet anders...quote:
Oke, hier heb ik iets meer achtergrondinformatie bij nodig.quote:
Je ziet het overal volgens mij.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag zie je niet anders...
Geen normale winterjas, nee zo'n lange gevoerde
Naast de brullende vrachtwagen had ik nu ook een 10 minuten lang een kerkklokluidende kerk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, hier heb ik iets meer achtergrondinformatie bij nodig.
vaak hoor je dat aan de melodie..quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast de brullende vrachtwagen had ik nu ook een 10 minuten lang een kerkklokluidende kerk.
Dus of... er is een begrafenis of een trouwerij ?
Same .. Haartjes gekamd ...quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
oh ja videomeeting. laat ik eens een shirt ofzo aantrekken
Zeker nooit in de koelcel van de slachterij gewerktquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Winterjassen zijn voor watjes, met een beetje karakter en de juiste mindset voel je kou niet eens.
hier niet gezien de afgelopen 20 min. dwars door den haag heen, goed transvaal of schilderswijk kom ik dan ook niet..quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag zie je niet anders...
Geen normale winterjas, nee zo'n lange gevoerde
Ik weet het niet.. het klonk nogal gestrest.. klingel klingel klingel klingel x 10 minuten langquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Winterjassen zijn voor watjes, met een beetje karakter en de juiste mindset voel je kou niet eens.
Kijk, daar heb je het al.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
hier niet gezien de afgelopen 20 min. dwars door den haag heen, goed transvaal of schilderswijk kom ik dan ook niet..
quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
+1
En 18 al helemaal te koud voor een korte broek
18 kan het vestje mssn net uit. Als je geluk hebt.
dat is wel heel vroeg vriendquote:
Straks onderweg nog maar even stoppen voor een broodje, anders wordt het een lange dagquote:
Als je die ziet, poep gooien naar ze, dat kan echt niet nu al een winterjas.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:03 schreef Karzai het volgende:
Ik heb vandaag niemand nog in een winterjas gezien
Straks verhonger je!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks onderweg nog maar even stoppen voor een broodje, anders wordt het een lange dag
jawel hoor.. ik heb ook wel eens mensen in een dikke winterjas zien rondlopen bij 30+quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die ziet, poep gooien naar ze, dat kan echt niet nu al een winterjas.
een dikke wollen muts opzetten bij 30+ schijnt ook hip te zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:06 schreef Karzai het volgende:
Soms zie ik nog weleens een bejaarde of een gekleurde medemens ermee lopen terwijl het boven de twintig graden is
vieze hipsters zoals @Jimbo doen datquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een dikke wollen muts opzetten bij 30+ schijnt ook hip te zijn.
Dat was gewoon m'n natuurlijke isolatiequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel hoor.. ik heb ook wel eens mensen in een dikke winterjas zien rondlopen bij 30+
godver moest lachen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was gewoon m'n natuurlijke isolatie
Lekker zacht vachtje.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was gewoon m'n natuurlijke isolatie
Wachtwat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
+1
En 18 al helemaal te koud voor een korte broek
18 kan het vestje mssn net uit. Als je geluk hebt.
ja jij bent een ijsdraakquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wachtwat.
Ik ben op de fiets met m'n zomerjurkje, zonder vestje.
ja dat zijn echt mongolenapen die dat doen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een dikke wollen muts opzetten bij 30+ schijnt ook hip te zijn.
Heb ik ook regelmatig op hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zijn echt mongolenapen die dat doen.
bitterbalquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vulkaanslang zou wel een mooie voor jou zijn, of springende vuurkikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |