SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een meesterwerkje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks aan dus?
De serie op HBO is geweldig.
Die heeft er weinig mee te maken geloof ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks aan dus?
De serie op HBO is geweldig.
Die moet ik nog steeds kijken, heb hem zelfs al maanden op blu-ray liggenquote:
40 GB ? da's aardig wat afleveringen dus?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een 40 GB documentaire over cruiseschepen ergens staan.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een 40 GB documentaire over cruiseschepen ergens staan.
Heb je bij jezelf ook even de beroertetest gedaan?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En hooooooooly crap die ondertiteling.
zo zou ik ondertitelenquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
- En allmensen en allengelen zullen voor mbuigen.
- Dengelen slachten elkaar af
- Ik heb gedaan waik moesdoen om mijn gavterug tkrijgen
![]()
![]()
Hehehehe.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je bij jezelf ook even de beroertetest gedaan?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
40 GB ? da's aardig wat afleveringen dus?
Ja flinke bestanden, dat viel me ook meteen op, er zijn meer cruiseschepenfreaks dusquote:
Wel sneuquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Er lijkt iets te zijn misgegaan bij find and replace ofzo. E-spatie en T-spatie zijn verwijderd ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Dit is ook al vrij lang bekendquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Echt, hoe komt dit erop.
Ja dat verbaast me niet hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja flinke bestanden, dat viel me ook meteen op, er zijn meer cruiseschepenfreaks dus
Sowieso zijn er eigenaardigheden op Prime Video. We keken ooit een serie, maar daar staat alleen de eerste aflevering van op. Al een half jaar. En bij een andere serie stond alleen aflevering 6 oid erop. LIKE WHY.quote:
Beetje het debiele broertje van Netflix.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso zijn er eigenaardigheden op Prime Video. We keken ooit een serie, maar daar staat alleen de eerste aflevering van op. Al een half jaar. En bij een andere serie stond alleen aflevering 6 oid erop. LIKE WHY.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
In The Big Bang Theory op Netflix is ook eens wat verkeerd gegaan. Personage Bert heette ineens Onz ofzo. Geen idee hoe dat kwam. Dat is even snel door iemand bijgewerkt na een jaar. Die persoon heeft een find and replace gedaan en Onz in Bert veranderd. Later in de aflevering zegt Sheldon iets van "onze relatie" en dat was toen ineens "Berte relatie".
Jij vindt het leuk als mensen onaangekondigd op bezoek komen, wie is hier nou de weirdo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Gezellig man kijken hoe mensen verbranden door hoge radioactieve straling![]()
Zo dr Clouseau hier.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
In The Big Bang Theory op Netflix is ook eens wat verkeerd gegaan. Personage Bert heette ineens Onz ofzo. Geen idee hoe dat kwam. Dat is even snel door iemand bijgewerkt na een jaar. Die persoon heeft een find and replace gedaan en Onz in Bert veranderd. Later in de aflevering zegt Sheldon iets van "onze relatie" en dat was toen ineens "Berte relatie".
Hahaha hoiquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:Ama de
[ afbeelding ] de [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als mensen onaangekondigd op bezoek komen, wie is hier nou de weirdo.
Ja, klopt wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het debiele broertje van Netflix.
Ligt eraan wie, mijn moeder kan opzouten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als mensen onaangekondigd op bezoek komen, wie is hier nou de weirdo.
Awwquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan wie, mijn moeder kan opzouten.
Normaal kijk ik hoe mensen zijn vermoord.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Gezellig man kijken hoe mensen verbranden door hoge radioactieve straling![]()
rtquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Complimentje wel.quote:
Het is eens wat anders dan Ed Kemper of Ted Bundy die schedels neuken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal kijk ik hoe mensen zijn vermoord.
Ed Kemper!quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Ed Kemper of Ted Bundy die schedels neuken.
Weirdoquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Ed Kemper of Ted Bundy die schedels neuken.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal kijk ik hoe mensen zijn vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |