quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:36 schreef Clubsoda het volgende:
Moeilijke verhalen verdienen eigenlijk wel lavacake
Maar.. maar.. elke keer als ik eraan denk dat ik een kind zou willen, vertelt drie maanden later iemand dat ze zwanger is. Zeg jij nou dat dat niet mijn verdienste is?!quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging dit even uitzoeken. Dus. Volkert vd G krijgt geld van de Nederlandse staat. Rond hetzelfde moment gaat de roddel dat z hij een huis van 645.000 euro gekocht zou hebben (een fortuin noemt men dat, harhar, ik noem dat de prijs van een rijtjeswoning maar dat terzijde). Hij zal dat huis wel gekocht hebben van dat geld![]()
Correlatie is geen causaliteit hè, lieve mensen.
Volkert en fortuin in 1 post zettenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging dit even uitzoeken. Dus. Volkert vd G krijgt geld van de Nederlandse staat. Rond hetzelfde moment gaat de roddel dat hij een huis van 645.000 euro gekocht zou hebben (een fortuin noemt men dat, harhar, ik noem dat de prijs van een rijtjeswoning maar dat terzijde). Hij zal dat huis wel gekocht hebben van dat geld![]()
Correlatie is geen causaliteit hè, lieve mensen.
Ivm Peter R neem ik aan dat je bedoelt? Ik moet zeggen dat ik de hele dag het nieuws/de online kranten wel een beetje heb vermeden vandaag, ja, om die reden. Ik was er vorige week echt letterlijk misselijk van. Maargoed ik ben ook gewoon een overgevoelige muts en dat weet ik van mezelfquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat geeft rust, voor jullie en Dora
Goedzo Blues, en logisch dat je er zo totaal geen zin in hebt, maar je wil ook van de dagen genieten en dat is nu wat te weinig
En Vanyel krijgt een(geloof dat je vast gaat zeggen dat het niet hoeft, maar lekker puh, hier nog een
)
En @:vlindertje89 moet zo geen nieuws op npo1 kijken
Nee, er was ergens een slang gevonden bij een snelweg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ivm Peter R neem ik aan dat je bedoelt? Ik moet zeggen dat ik de hele dag het nieuws/de online kranten wel een beetje heb vermeden vandaag, ja, om die reden. Ik was er vorige week echt letterlijk misselijk van. Maargoed ik ben ook gewoon een overgevoelige muts en dat weet ik van mezelf. Als er bv een willekeurig iemand ergens tegenover me komt zitten en gaat huilen dan ga ik ook huilen, hoef niet eens te weten waarom 'ie huilt. Echt vet handig
![]()
@:Blues goede stappen zet jeje hoeft het ook helemaal niet te willen, als je het maar wel doet
@:Lonaa fijn dat het is geregeld voor o&n! Hopelijk luistert de buurjongen naar je smeekbede.
Ik bedacht het me na het posten idd, had er snel een edit bij gezet maar net niet snel genoegquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, er was ergens een slang gevonden bij een snelweg.
En zowel bij het neerschieten als het overlijden van De Vries was ik ook best van slag. En voor de familie zal het best een troost zijn dat er zoveel mensen waren, alleen ik snap dat niet zo. Terwijl ik wel naar een demonstratie ga, en naar een stille tocht voor Aleppo of zo.
Niet alleen Australië, Afrika heeft ook een leuke collectiequote:Op woensdag 21 juli 2021 23:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik bedacht het me na het posten idd, had er snel een edit bij gezet maar net niet snel genoeg
En mag ook toch, ieder zn eigen reactie. Ik had ook nul behoefte om erheen te gaan zelf.
Alleen in je eigen hol. Anders ontneem je het zijn essentie.quote:
Fraai!quote:Op donderdag 22 juli 2021 00:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen in je eigen hol. Anders ontneem je het zijn essentie.
Vriend gewoon om de haverklap laten langskomen met je konijn een optie?quote:Op donderdag 22 juli 2021 06:24 schreef Candaasje het volgende:
Nouja goed, we zijn dus zelf met een voorstel bezig. Dat is best nog een puzzel. Benieuwd of het gaat lukken. En dan graag zo dat het vol te houden is en ik mijn vriend ook nog eens zie. Zou tof zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge!
De eerste dag gaat het altijd wel, nar 10 bier en om 2u naar bed![]()
Een paar pluizige foto's voor de ochtend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sttttttttttt iedereen slaapt nog, ik kan geen filmpjes bekijkenquote:
quote:
Ene spierbonk genaamd 'Vito' laat me kennis maken met de wonderen van krachttrainingquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:48 schreef sigme het volgende:
Ik ga eens even die link volgen, kijken wat jij in een sportschool van plan bent.
Ach! Dat klinkt toch wel heel olijk, zo je eigen festivalterreinquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Bezoek ligt verspreid door de boomgaard in tentjes.
You can do thisquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ene spierbonk genaamd 'Vito' laat me kennis maken met de wonderen van krachttrainingMet beter hardlopen tot doel. Ik wil eigenlijk heulemaal niet maar aan @:Lonaa denken helpt
Sterkte met je onderzoek!
Oooooh, ik had jou nou nooit in een sportschool verwacht! Wat knap dat je die aversie opzij hebt gezet om sneller en beter te kunnen hardlopenquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:43 schreef minilot het volgende:
Vandaag is de dag. Voor het eerst naar een sportschool. Mits ik niet alsnog afzeg.![]()
LIF / [Hardlopen] #1248 - Started from the bottom now we're here
Ook instant Vrouw Holle-associatie hier, bij een hemel vol pluisquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@:sigme 's pluisjes. Ik liep gisteren door een park en het leek wel of iemand kussens aan het leegschudden was. Allemaal pluis in de lucht!
Halve marathon had ik met Pasen alquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mark my words, zodr Minilot de halve marathon achter de rug heeft, gaat ze in een keer door richting een crossfitwedstrijd
Nee joh, is best leuk, vooral wanneer je het benadert als wetenschap. And what does thiiiiiis button doooo?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:23 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Nee hoor, geen weerstand tegen andere sporters. Andere mensen maken me precies helemaal niks uitHet lijkt me fysiek vooral loeivervelend om te doen, dat krachttraining en het idee van sporten in zo'n binnenruimte wekt ongure gymlesherinneringen op
Zegt degene, die km’s achter elkaar monotoon doorholt 😉 in de vroege uurtjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:23 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Nee hoor, geen weerstand tegen andere sporters. Andere mensen maken me precies helemaal niks uitHet lijkt me fysiek vooral loeivervelend om te doen, dat krachttraining en het idee van sporten in zo'n binnenruimte wekt ongure gymlesherinneringen op
Dank! Ik had wat inlogproblemen en kreeg de link niet geplaatstquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:02 schreef borisz het volgende:
Waar @:kaatje1 het over heeft https://www.volkskrant.nl(...)js-lr~v443978/?exp-b
Neem even tien minuten vandaag voor dit stuk.
Wat fijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:14 schreef Lonaa het volgende:
Wij gaan van 30 december tot 2 januari naar the middle of nowhere met Dora. 30 minuten rijden vanaf hier. Geboekt, betaald, rust.
Redelijk rust dan, want ook voor 30 december kan het wel flinke teringzooi worden maar ik overweeg de nieuwe overbuurjongen tzt aan te spreken met het vriendelijke (smeek)verzoek alsjeblieft geen heftig vuurwerk af te steken voor oudejaarsdag.
OK. Je hebt een plek gevonden voor Dora.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:06 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX ik durf een chalet op een park toch niet aan met O&N.
Nu hopen dat ze niet ineens in het weiland ernaast alsnog carbid gaan schieten, maar dat zal vast goedkomen.quote:
Ja, naja, ik heb gewoon geen controle over de buren. En nu zitten de buren halve km weg.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Je hebt een plek gevonden voor Dora.![]()
(Klein park, nauwelijks bezet). Ik zal de eigenaar berichten.
Ja ik heb hier dus niks mee. Die vrouw is haar man verloren. Laat haar met rust. Nog geen maand geleden, doe even normaal. We hebben hier geen recht op, we hebben hier niets te mee te maken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:02 schreef borisz het volgende:
Waar @:kaatje1 het over heeft https://www.volkskrant.nl(...)js-lr~v443978/?exp-b
Neem even tien minuten vandaag voor dit stuk.
Wilde het al delen voordat Kaatje er over begon![]()
Ik had hier het idee dat ze dit zelf geïniteerd hadquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik heb hier dus niks mee. Die vrouw is haar man verloren. Laat haar met rust. Nog geen maand geleden, doe even normaal. We hebben hier geen recht op, we hebben hier niets te mee te maken.
Als Peter Rrrr een lul was (een mening die nogal prevaleerde pre-aanslag volgens mij?) is het ook schandalig dat een journalist is geliquideerd. Daar zou de nieuwswaarde moeten zitten. Niet op wat dan ook over zijn persoonlijkheid/persoonlijk leven.
Dan hoeven we er nog niet allemaal over the oeeh-en en te aaah-en imo. Zelfde als een eerbetonen/uitvaart.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had hier het idee dat ze dit zelf geïniteerd had
Kom je op mijn herdenking?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nadat ik een stille tocht voor je georganiseerd heb.
+1quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan hoeven we er nog niet allemaal over the oeeh-en en te aaah-en imo. Zelfde als een eerbetonen/uitvaart.
Als je er niets te zoeken hebt, heb je er niets te zoeken.
En wanneer je iemand niet kende en die persoon jou al helemaal niet, heb je er imo niets te zoeken.
Zal ik voor je schreeuwen dan?quote:
Grotendeels ben ik het met je eens. Maar een mooi interview (en die lees je niet zo heel vaak) is een mooi interviewquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan hoeven we er nog niet allemaal over the oeeh-en en te aaah-en imo. Zelfde als een eerbetonen/uitvaart.
Als je er niets te zoeken hebt, heb je er niets te zoeken.
En wanneer je iemand niet kende en die persoon jou al helemaal niet, heb je er imo niets te zoeken.
Het addendum op mijn wens (ook geen lawaaitocht, geen watdanooktocht) is al notarieel bekrachtigdquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal ik voor je schreeuwen dan?
Maar op de foto zit ze afgewend van de camera!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
+1
Ik vind het voor een Volkskrant artikel ook een groot ‘Mijn Geheim/Story’ gehalte hebben.
Eerst was ze zo ontzettend privé, nu gooit ze alle intieme details de wereld in. Vraag me af of ze daar later geen spijt van gaat krijgen.
Lol. Kattenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes heeft een nieuwe obsessie
Ik moet dan op het bed zitten (benen naar voren gestrekt) en dan komt zij tussen mn benen, dan moet ik een soort helen keller gangetje maken van al mijn hoominflesh en limbs en haar ondertussen in elkaar timmeren...blijft ze minutenlang staan en knorren of ze er in blijft, bompen tegen mn pens, wegrennen, repeat...
Ik dacht testen wat ze doet als ik ipv benen strekken, mn knieën buig en mn voeten tegen elkaar doet. Te engblijft ze buiten mn benen drentelen en me beteuterd aankijken
Ja maak dan een vlog... dat hoeft niet in de Volkskrant imo, maar ja het is hot, dus de volkskrant plaatst wel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol. Katten![]()
Ik kreeg de indruk van het VK-interview dat die vrouw dit kwijt wilde. Prima, goed gelukt. Klinkt als een mooie relatie.
Ja, maar dat vind ik heel leuk en serieus lekker om te doen, dus dat telt nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zegt degene, die km’s achter elkaar monotoon doorholt 😉 in de vroege uurtjes.
Poesquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes heeft een nieuwe obsessie
Ik moet dan op het bed zitten (benen naar voren gestrekt) en dan komt zij tussen mn benen, dan moet ik een soort helen keller gangetje maken van al mijn hoominflesh en limbs en haar ondertussen in elkaar timmeren...blijft ze minutenlang staan en knorren of ze er in blijft, bompen tegen mn pens, wegrennen, repeat...
Ik dacht testen wat ze doet als ik ipv benen strekken, mn knieën buig en mn voeten tegen elkaar doet. Te engblijft ze buiten mn benen drentelen en me beteuterd aankijken
Dat profiel is suuuuper herkenbaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar op de foto zit ze afgewend van de camera!
Ach ja. Ik voel me niet geroepen om me hier druk over te maken eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maak dan een vlog... dat hoeft niet in de Volkskrant imo, maar ja het is hot, dus de volkskrant plaatst wel.
Ik wil ook van alles kwijt, maar mooi dat dat niet in de Volkskrant komt.
Dan ga ik schreeuwend voor je huis stilstaanquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het addendum op mijn wens (ook geen lawaaitocht, geen watdanooktocht) is al notarieel bekrachtigd
Als ik met dat profiel ga zitten en recente foto's van peter rrrr ga googlen heb ik vermoedelijk binnen no time een vrouw gevonden die op meerdere foto's terug te vinden is en matcht met dat profielquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat profiel is suuuuper herkenbaar
Okquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik heel leuk en serieus lekker om te doen, dus dat telt niet
@:Lucky_Strike Gewoon navigeren naar Tweede Maasvlakte-strand. Het is een joekel van een strand, niet te missen, maar je moet door wat industrie heen slalommen op weg erheen
Doe de groetjes aan de vaste gangquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan ga ik schreeuwend voor je huis stilstaan
Ik lig in bed, met koffie en poes gnoevend naast me. Ik ben relaxed en tevreden, maar met mening.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach ja. Ik voel me niet geroepen om me hier druk over te maken eigenlijk.
En oneens zijn met elkaar magquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik lig in bed, met koffie en poes gnoevend naast me. Ik ben relaxed en tevreden, maar met mening.
Ik lig ook in bed. Poes naast me. Ze heeft net alles van mijn nachtkastje geflikkerd dus is tevreden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik lig in bed, met koffie en poes gnoevend naast me. Ik ben relaxed en tevreden, maar met mening.
Oooheeeeerlijk!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En oneens zijn met elkaar mag![]()
Nog een paar uur ‘werken’ (want to do lijst is klaar) en dan heb ik ferkaaansie
Waarom leg je dat dan ook daar neerquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed. Poes naast me. Ze heeft net alles van mijn nachtkastje geflikkerd dus is tevreden.
Ik ga er maar eens uit. Kijken wat ik vandaag weer eens kan laten falen
Ja. My bad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom leg je dat dan ook daar neer
Eten was gewoon goedquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooheeeeerlijk!
Jammer dat het eten slechts ok hee, ik wil ook in dat rad!
Was het niet erg lang?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eten was gewoon goedNiet heel bijzonder of apart, maar toch net ietsjes meer lif en laf dan ik thuis zou klaarmaken. Rad staat de hele zomer in Den Bosch dus gewoon doen
De tijd vloog voorbij. Hangt ook af van je gezelschap, denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was het niet erg lang?
Mij lijkt het nog leuk om te doen maar zo'n diner lijkt me echt super lang eigenlijk.
Met jullie.quote:
Is het al bijgedraaid (harhar)?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:07 schreef Sarabi het volgende:
Of je verdraaid je knienouja hoef ik ook niet meer na te denken of ik morgen ga lopen.
Huilen bij de deur?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb Dora net naar d'r afspraak gebracht.Ze gaat zo lekker met Dex+DexBaasje wandelen en dan eten en dan hopelijk dutje doen en nog wat spelen. En dan haal ik d'r vanmiddag weer op.
Wat worden ze snel groot he...quote:
*snif. Ja. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ze op schoot pastte.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat worden ze snel groot he...
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*snif. Ja. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ze op schoot pastte.
En nu.... *snif, nu ook nog.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het al bijgedraaid (harhar)?
Da's jammer dat je nu niet verder kunt lopen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een beetje. Trappen lopen is niet leuk. Maar een beetje slenteren gaat weer.
Siemens Münchenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat is Siemens een kut bedrijf.
Hun configurator voor elektromotoren is echt zo sloom als dikke stront in een trechter, sommige dingen krijg je niet aangepast en het personeel reageert niet op mails.
Maar ja, ze geven meer korting als bedrijven die dat wel fatsoenlijk voor elkaar hebben...
Denkt met weemoed terug aan de vorige werkgever waarbij SEW motoren de standaard waren.
Customer Service 00 49 69 7976660quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat is Siemens een kut bedrijf.
Hun configurator voor elektromotoren is echt zo sloom als dikke stront in een trechter, sommige dingen krijg je niet aangepast en het personeel reageert niet op mails.
Maar ja, ze geven meer korting als bedrijven die dat wel fatsoenlijk voor elkaar hebben...
Denkt met weemoed terug aan de vorige werkgever waarbij SEW motoren de standaard waren.
Zwarte broodjes zijn in. Groene waas alleen niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's jammer dat je nu niet verder kunt lopen.
Kreeg net de AH boodschappen binnen, hele zwarte broodjes, met een groen waasjeDie had ik voor lunch bedacht vandaag, maar ik zoek wel wat anders
Dat snap ik wel, maar hoe kunnen ze nou een Covidlijer zelf laten beslissen?quote:
Ja zo belde ik dus met de leverancier van transport-rollen. Mijn vraag gesteld, kreeg ik antwoord in het Nederlandsquote:
Dat heb ik mij vaker, maar dan ben ik degene die antwoord in het Nederlands. Ik vraag dan altijd eerst netjes of ze Nederlands spreken.quote:
Covidlijer mag toch ook oas na minimaal 10 dagen en 24 uur symptoomloos (whichever comes first) los? Of is dat veranderd?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:22 schreef Bramito het volgende:
Even een dingetje:
Ik zit gezellig 10 dagen in isolatie omdat ik afgelopen vrijdag contact had met een inmiddels Covidlijer...
Ik moet in isolatie omdat er niet genoeg tijd zat tussen mijn 2e prik en het contact. Ik heb nul symptomen. Ik doe vandaag een PCR en ook al is die negatief moet ik die 10 dagen volmaken. Ok, geen probleem.
Echter, de Covidlijer mag weer los op het moment dat hij geen symptomen meer heeft, en zonder test.
Dat is toch raar?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:32 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat heb ik mij vaker, maar dan ben ik degene die antwoord in het Nederlands. Ik vraag dan altijd eerst netjes of ze Nederlands spreken.
Is het nou Bramito die wisselde tussen "Dat gebeurt mij vaker" en "Dat heb ik vaker" of maak ik ergens een fout?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:58 schreef Blues het volgende:
Ik heb het 'opgegeven'.Och tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet leuk, maar wel heel verstandig.
We have far more in common than that which devides us..
Ik heb het 'opgegeven'.Wijs besluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Wanneer je collega's in de problemen komen omdat er een collega ziek is, dan is dat die collega niet aan te rekenen, maar aan de genen die de contingency planning hebben opgesteld.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:10 schreef Blues het volgende:
Knap van mezelf heHet voelt zo gek, onwerkelijk.
Zie wel als een berg tegen 'hulp' op.
Maar ik laat het over me heen komen en ga het allemaal doen.
Heb nog wel schuldissues tav mijn collega's.
Ik had de zin veranderd en "mij" per ongeluk laten staan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het nou Bramito die wisselde tussen "Dat gebeurt mij vaker" en "Dat heb ik vaker" of maak ik ergens een fout?
Die schuldissues zijn vast heel normaal, je bent een betrokken mens. Maar wanneer jij "te laat" instort zijn ze nog verder van huis. Dus nu even doen alsof ze er niet zijn. Komt wel weer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:10 schreef Blues het volgende:
Ik heb het 'opgegeven'.Tijdig 'opgegeven' als er nog dingen zijn die je leuk vindt en waar je energie van krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ben je tonedquote:
Niks van dat opgeven, jij kiest voor je gezondheid nu. En de organisatie moet het personele stuk maar regelen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:10 schreef Blues het volgende:
Er zit nog geen prrr inquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik maak er bezwaar tegen dat je het niet bij de juiste naam noemt. Dit is een purrito.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks van dat opgeven, jij kiest voor je gezondheid nu. En de organisatie moet het personele stuk maar regelen.
Hier, krijg je een (bange) kitten burrito van me
[ afbeelding ]
Nog niet echt, want ik viel om bij alles waarbij ik niet zatquote:
Maar jij loopt toch normaal altijd ergens in de na-nacht? En dan nu ineens op t warmst van de dag? Dat lijkt me best een euh, verschil..quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog niet echt, want ik viel om bij alles waarbij ik niet zatVolgende week natuurlijk wél toned AF!
* DancingPhoebe unzipt alvastquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog niet echt, want ik viel om bij alles waarbij ik niet zatVolgende week natuurlijk wél toned AF!
Past ook mooi in het B nestquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:49 schreef Blues het volgende:
Bij babies noem je dat bakeren.
Dus is het een bange baker boes.
Zo noem ik hem stiekem alquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo noem ik hem stiekem al
Ozz the Boss.
Van dittem!quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blues moet ik je komen pemmen, met je opgegeven??![]()
![]()
Ik heb het 'opgegeven'.Dat is niet niks voor @Blues . En héel verstandig om niet door te sjouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las al meer en goede visies en suggesties.
Omdenken, daarin ben jij heel goed.
Zoals Vanyel zegt, psies op tijd om nog een pietsie energie over te hebben voor de dingen die je energie geven als muziek maken bijv.
En collega’s? Ook jammer en is een zaak voor de werkgever.
Ondertussen heel veel 😘😘😘
Je bent gegaan👍🏼 Wanneer ga je weer?quote:
Toe maar: 2 x week. Trots op je.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:06 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Volgende week dinsdag en vrijdag, ik heb twee keer per week een uur met persoonlijke begeleiding. Ziennn, die schoenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |