Het kan altijd nog erger.quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/barcacentre/status/1418102726899257345?s=19
Dit tenue kan toch niet johan
quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:12 schreef KingRoland het volgende:
Beetje lui om te koken dus denk thuisbezorgd hahaha
Modemannetje Beckham zie je ook vol walging kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat jij ook moest lachen stuur ik jou later vandaag een plaatje van het etenquote:
Ik moest ook lachen (ben ik alleen vergeten te zeggen)quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat jij ook moest lachen stuur ik jou later vandaag een plaatje van het eten
Ik zei lmaonade dus ik wil die foto ook, al was het maar omdat ik ooit ook een pizza voor jou heb gefotografeerd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goed mens.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankzij Onze Lieve Heer.quote:
Zoals jij ooit al bijzonder wijs stelde, Godgodquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankzij Onze Lieve Heer.
Maar ik weet al wat ik nu ga bestellen. (Ik bestel nooit maar ik heb nu een couponcode gekregen dus denk dat ik die maar eens ga gebruiken)
#Prikpooierquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland wij zijn geen vrienden meer. Klootzak.
quote:
Hij was toch aan het lijnen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aait hij die pizzapunten ook voordat hij ze oppeuzelt?
[ afbeelding ]
Negeert hij jou ookquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland wij zijn geen vrienden meer. Klootzak.
Waarom zou je met @KingRoland willen praten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat wij niet goed genoeg meer zijn.
Hoe verliepen jullie bila's vroeger als jeugdig moderatieduo?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je met @:kingroland willen praten?
Ingeruild voor @Zipportalquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat wij niet goed genoeg meer zijn.
Op mentions reageert KingRoland ook niet zo vaak.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ingeruild voor @:zipportal
Mes. Steek. Pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |