Ja dan maar niet. Vind hele drukke plekken sowieso eigenlijk nauwelijks leuk meer. De nachtclub leeftijd ben ik (helaasquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan je wel weigeren, maar dan kan je sowieso gedag zeggen tegen de drukke horeca en evenementen. En ik gok dat die lijst uitgebreid gaat worden.
Overigens met je eens hoor, maar als er geen andere opties zijn zijn er zat mensen die er toch voor kiezen om een test te halen.
Die blaastest is juist een miljoenenstrop gebleken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blaastest is er al lang en ze kunnen het ook uit speeksel naar boven toveren.
Maar de standaard blijft de brainswop via de neusholte.
Als je dit zo ziet is het in elk geval niet logisch als de R nu nog boven de 1 is. Indien die nu weer onder de 1 is vraag ik me af hoe het kan dat die tegen de 3 zat. Rekenfouten?quote:
Gommers incident was ook zo overduidelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso raar dat we de ene dag van Jaap horen dat we ermee moeten leren leven en dat het gaat om de opnames, en dat dan een dag later opeens veranderde. En nu dus steeds extremer aan het worden is. Je gaat dan bijna denken dat ze door iets of iemand onder druk zijn gezet, maar dat is wat te BNW.
De grens BNW en niet BNW is wmb verdwenen..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso raar dat we de ene dag van Jaap horen dat we ermee moeten leren leven en dat het gaat om de opnames, en dat dan een dag later opeens veranderde. En nu dus steeds extremer aan het worden is. Je gaat dan bijna denken dat ze door iets of iemand onder druk zijn gezet, maar dat is wat te BNW.
Vorige week maandag was volgens pletdecurve in ieder geval de besmettingspiek. Een week vertraging voor de ziekenhuispiek lijkt mij realistisch.quote:
En de 8e dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Vierde golf ook weer overleefd. Op naar de vijfde
GP van Zandvoort is nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:19 schreef Benny het volgende:
Wat voor feestje hadden ze aan de kust? De gemeenten rond Noordwijk, Zandvoort en Bloemendaal kleuren donkerder dan omliggende gemeenten
Op basis waarvan dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een week vertraging voor de ziekenhuispiek lijkt mij realistisch.
Het OMT spoedadvies wat 180 graden haaks op de uitspraak staat van van Dissel was al typisch genoeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De voorgaande dagen zaten er juist allemaal oudere gevallen bij. Dus die waren juist te hoog (zie hierboven).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Moet wel een storing zijn, mijn dorrup keldert even van 75 naar 12.
Dat is best logisch eigenlijk. Minder tests, geen/minder TVT (dus ook geen mensen die uit BCO ervan naar voren komen) dus minder tests zonder klachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Percentage positief stijgt weer zo te zien
Ik wel, maar ik ben sowieso vaak niet zo heel erg van de nuance...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt een valide punt hoor. Maar wanneer ik sprak over de mensheid maakte ik geen onderscheid tussen de westerse wereld en andere werelddelen
Britse zwemmertjes?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:19 schreef Benny het volgende:
Wat voor feestje hadden ze aan de kust? De gemeenten rond Noordwijk, Zandvoort en Bloemendaal kleuren donkerder dan omliggende gemeenten
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De voorgaande dagen zaten er juist allemaal oudere gevallen bij. Dus die waren juist te hoog (zie hierboven).
Jaapgod is ook vakantie aan het vierenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het OMT spoedadvies wat 180 graden haaks op de uitspraak staat van van Dissel was al typisch genoeg.
Volgens mij zie je al sinds september vorig jaar een duidelijk teken dat de ziekenhuiscijfers ongeveer een week achter lopen op de besmettingscijfers.quote:
Hmmmm...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het OMT spoedadvies wat 180 graden haaks op de uitspraak staat van van Dissel was al typisch genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |