En wie zijn dat dan die daar liggen?quote:
Namen en rugnummers graag!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan die daar liggen?
Context please
Australië voert een rare koers inderdaad. Ik zou gek worden als burger door de onzekerheid wanneer je weer in een strenge lockdown zit.quote:
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan die daar liggen?
Context please
Denk dat het momenteel een balans is tussen volledig gevaccineerd & niet volledig gevaccineerd/niet gevaccineerd. Als iedereen die wil/mag straks gevaccineerd is, dan kunnen ze het eigenlijk niet maken om maatregelen in stand te houden. Veiliger wordt het dan immers niet. Dan laten testen omdat je uit eten wilt, is bizar. Volledig gevaccineerden gaan dat niet accepteren & ik snap dat wel. Je laat veel met het idee dat je mét die vaccinatie(s) meewerkt en toewerkt naar de heropening van het land. Als dat alsnog niet gebeurtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar die uitspraak is zo 2020 volgens het omt. Zomer 2021 is blijkbaar nog steeds verspreiding de norm terwijl de vaccinatie op orde is. Eindelijk. En die norm zou moeten veranderen.
Maar blijkbaar dus niet en nu staan ze ook op het punt te breken met de eerder genoemde belofte van vaccinatie is de uitweg.
Is er bekend of dat gevaccineerden of ongevaccineerden zijn en evt. hun leeftijden?quote:
Nee dat registreren we niet, dat is teveel moeitequote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Is er bekend of dat gevaccineerden of ongevaccineerden zijn en evt. hun leeftijden?
Schommelingen zijn normaal, maar gezien de besmettingen is het aantal van 20 per dag wel iets dat structureel kan gebeuren in augustus. Samen met 140 opnames buiten de IC om.quote:
Pfffffff...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee dat registreren we niet, dat is teveel moeite
Gr
Nice
Jammer dat Lenny weg is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee dat registreren we niet, dat is teveel moeite
Gr
Nice
En dik of dun? Huidskleur?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Is er bekend of dat gevaccineerden of ongevaccineerden zijn en evt. hun leeftijden?
Is wel de realiteit helaas.quote:
En ook nog een veel strengere lockdown. Ik las vanmorgen dat ook alle bouw e.d. stilgelegd is. De burgemeester van (volgens mij) Adelaide wist zelfs nog te zeggen dat dit nodig was omdat mensen zich er niet aan gehouden hadden en het hun eigen schuld was.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef erkel het volgende:
Australië voert een rare koers inderdaad. Ik zou gek worden als burger door de onzekerheid wanneer je weer in een strenge lockdown zit.
Ik geef je een spiegel.quote:
Dat kun je toch zelf wel invullen? Kwetsbare mensen die zeer waarschijnlijk (nog) niet gevaccineerd zijn of nog maar 1 prik hebben gehad. Wanneer de leeftijd oploopt zal de kwetsbaarheid ook toenemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik lees net dit in de Ad blog:quote:
Dat zou betekenen dat 40% wél gevaccineerd is. Lijkt me een vrij ernstige situatie?quote:Van alle Britten die momenteel met coronaklachten in een ziekenhuis belanden, is 60 procent niet gevaccineerd. Dat zegt de hoogste gezondheidsadviseur van de Britse regering, Patrick Vallance. Hij komt daarmee terug op een eerdere uitlating die hij deed tijdens een persconferentie met premier Boris Johnson. Toen zei Vallance ten onrechte dat 60 procent van de coronapatiënten al twee prikken had gehad.
Hoelang kun je deze strategie volhouden als land? Ik zou zeggen dat de rek er wel uit zou zijn. Nog 18 maanden? 24 maanden?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef erkel het volgende:
Australië voert een rare koers inderdaad. Ik zou gek worden als burger door de onzekerheid wanneer je weer in een strenge lockdown zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |