Ik ben sowieso niet zo van ad-hoc. Veel te onrustig, steeds weer aanpassen. Pfffff.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:00 schreef nostra het volgende:
[..]
"We" schermen al tijden met die tussenfase en onzekerheid over de toekomst. Uiteindelijk moet een overheid gewoon eens doen waar ze voor is en dat is beleid uitzetten mét risico's en mét onzekerheden. Dit continue ad-hoc acteren wordt echt dodelijk vermoeiend.
Dat heb ik geen data van.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet demonstreren omdat je elkaar massaal op straat zou besmetten? Dat massaal besmetten is ook niet gebeurd tijdens de BLM-demos enzo toch?
Bron?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:13 schreef magrec het volgende:
oei er lijkt een aardige stijging op de IC aan te komen....Eind mei zaten we voor het laatst op dat niveau.
Je kan ook gewoon tegen het huidige beleid zijn zonder meteen te vervallen in dat soort werk hè, dat binaire onderscheid is ook wat simpel.quote:
Omdat die er niet is. Er zijn (ook volgens ladingen nieuwsberichten rond die tijd) vrijwel geen besmettingen te herleiden geweest naar de BLM demo's.quote:
Klopt, het is gelukkig een uiterst kleine, extreme groep..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon tegen het huidige beleid zijn zonder meteen te vervallen in dat soort werk hè, dat binaire onderscheid is ook wat simpel.
Maar wel vocaal en wordt er (dus) tussenuit gepikt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, het is gelukkig een uiterst kleine, extreme groep..
Dit is nu eenmaal de manier om de genuanceerde oppositie monddood te maken. Ben je het niet eens met het beleid? Dan hoor je in kamp-Engel/Baudet/Tokkie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon tegen het huidige beleid zijn zonder meteen te vervallen in dat soort werk hè, dat binaire onderscheid is ook wat simpel.
Laten we er dan maar het beste van hopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat die er niet is. Er zijn (ook volgens ladingen nieuwsberichten rond die tijd) vrijwel geen besmettingen te herleiden geweest naar de BLM demo's.
Ja, je hebt gelijk. Die auto correct is belabberd, maar voel me wat te beroerd om het aan te passen.quote:
Dit zegt ook wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:21 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Die auto correct is belabberd, maar voel me wat te beroerd om het aan te passen.
Dat is met vrijwel alles wat corona betreft.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is nu eenmaal de manier om de genuanceerde oppositie monddood te maken. Ben je het niet eens met het beleid? Dan hoor je in kamp-Engel/Baudet/Tokkie.
Vlak Rutte ook niet uit. Die staat in de debatten Wilders en Baudet letterlijk munitie te geven, omdat hij weet dat hij van die oppositie niets te duchten heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is met vrijwel alles wat corona betreft.
Ben je tegenstander van de avondklok? Dan is de enige andere optie dat je wil dat alles open gaat en je verantwoordelijk bent voor de doden. Ben je tegen een bepaalde maatregel? "Je wil toch niet dat de ziekenhuizen overstromen?"
Laat je je niet vaccineren? Dan geloof je dat ze een 5G-chip inspuiten.
Een genuanceerde discussie is bijna onmogelijk als 't om corona gaat. Mede dankzij onze gewaardeerde minister van VWS die maar wat graag herhaalt dat iemand die zich niet laat vaccineren eigenlijk minderwaardig is.
Die minister heeft dat niet zo gezegd. Je bewijst inderdaad dat de nuance weg is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een genuanceerde discussie is bijna onmogelijk als 't om corona gaat. Mede dankzij onze gewaardeerde minister van VWS die maar wat graag herhaalt dat iemand die zich niet laat vaccineren eigenlijk minderwaardig is.
Bedankt voor je medeleven.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit zegt ook wel genoeg denk ik.
Ik ben toch vooral volstrekt verbaasd over het ontbreken van juist die genuanceerde oppositie. Je hebt wat Volt-gekkies en aan de andere kant wat Baudet-gekkies, maar de goegemeente vindt het allemaal wel prima, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:18 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is nu eenmaal de manier om de genuanceerde oppositie monddood te maken
Of: de meeste mensen begrijpen wat er aan de hand is en schikken zich naar de situatie (hoe heftig of vervelend deze ook is)?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:32 schreef nostra het volgende:
[..]
, maar de goegemeente vindt het allemaal wel prima, zo lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |