Je snapt niet echt waar dit over gaat hè?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Hoe besmettelijk zijn al die dingen volgens jou?
Dat waren ze al. Probeer er in omstandigheden van te genieten en er toch bij te zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Morgen diploma uitreiking op de school van mijn dochter. Ondanks dat ik gevaccineerd ben, moet ik toch een sneltest uitvoeren, anders ben ik niet welkom.
Ze zijn echt gek geworden.
Echt absurd. Nog even en iedereen moet zich om de dag laten testen. Dat noem je nu misschien een BNW gedachte maar we weten hoe het gaat daarmeequote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Morgen diploma uitreiking op de school van mijn dochter. Ondanks dat ik gevaccineerd ben, moet ik toch een sneltest uitvoeren, anders ben ik niet welkom.
Wat denk je als je te veel scheten hebt gelaten vanwege de uitstoot...quote:Op maandag 19 juli 2021 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bovendien blijf ik het een gevaar vinden dat we toegang nu koppelen aan het niet hebben van corona - maar wat is het volgende? Geen belastingschulden? Niet zwanger? Niet-roker? Genoeg vrijwilligerswerk gedaan? Recent niet in de coffeeshop geweest?
En terwijl er slechts 5% "volledig" gevaccineerden positief getest is vorige week.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat inmiddels iedereen besmettelijk is tenzij anders bewezen (door middel van een test). De focus op klachten is compleet verdwenen, het is niet meer dan een arbitrair groen vinkje geworden.
Niet aan confirmeren en gewoon gaan.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat waren ze al. Probeer er in omstandigheden van te genieten en er toch bij te zijn.
Roken bijvoorbeeld? Daar wordt al geruime tijd over meeroken en volstrekt arbitraire doelstellingen gedramd, het is niet zo moeilijk voor te stellen met welke stokken je daarbij zou kunnen slaan.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Hoe besmettelijk zijn al die dingen volgens jou?
Vraag even of ze voor het personeel en andere aanwezige ook even kunnen aantonen of ze getest en gevaccineerd zijn voor je binnenkomt.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Voor een diploma-uitreiking van je dochter? Ook die scanner moet je helemaal niet willen joh, ze zouten maar lekker een eind op.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vraag even of ze voor het personeel en andere aanwezige ook even kunnen aantonen of ze getest en gevaccineerd zijn voor je binnenkomt.
Waanzin, ik zou weigeren.
En inderdaad, ze kunnen desnoods de TvT scanner gebruiken.
Waarom? Een diploma-uitreiking van een school valt toch niet onder de tvt-locaties?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vraag even of ze voor het personeel en andere aanwezige ook even kunnen aantonen of ze getest en gevaccineerd zijn voor je binnenkomt.
Waanzin, ik zou weigeren.
Ja eens hoor. Gestoorde gang van zaken, iedereen slaat door lijkt het wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor een diploma-uitreiking van je dochter? Ook die scanner moet je helemaal niet willen joh, ze zouten maar lekker een eind op.
Mag dat?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:26 schreef _serial_ het volgende:
Zou wel een leuke insteek zijn waarmee je sws geen vrienden maakt.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waanzin.
Geen idee. Maar ik zou gewoon uberhaupt weigeren om mee te werken. ze zoeken het maar uit.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom? Een diploma-uitreiking van een school valt toch niet onder de tvt-locaties?
Volgens mij mogen ze de scanner app downloaden maar mogen ze je de toegang niet ontzeggen als je weigertquote:
100x dit.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:29 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben tamelijk woest hier. De vaccins waren toch de uitweg? Dit is een gebed zonder einde aan het worden op deze manier. Eng.
Of vragen: Ben je aan de pil? Heb je ‘m gisteren ingenomen?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou wel een leuke insteek zijn waarmee je sws geen vrienden maakt.
Dat iemand zich moet onderwerpen te testen, geeft die ook het recht dat van anderen te vragen die de persoon dan tegenkomt. "Did you, had your shot today ?".
Maar goed, controle en macht uitoefenen zijn vooral eenrichtingsstraten.
Snap ik heel goed. Ik ben zelf ook woest op OMT en het kabinet.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:29 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben tamelijk woest hier. De vaccins waren toch de uitweg? Dit is een gebed zonder einde aan het worden op deze manier. Eng.
Ik moet onwillekeurig denken aan Enemy of the State, waarin Will Smith allerlei ongepaste vragen terug begint te stellen aan de verhoorder. In 1998 slechts dystopische toekomstmuziek.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Of vragen: Ben je aan de pil? Heb je ‘m gisteren ingenomen?
Ik mag hopen dat het kabinet die laatste stuiptrekking van testen van gevaccineerden niet overneemt van het OMT.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:33 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Ik ben zelf ook woest op OMT en het kabinet.
Dit.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:29 schreef trein2000 het volgende:
Ik zou wat contacten gaan leggen met andere ouders denk ik. Of met de lokale krant.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:36 schreef bamibij het volgende:
Rare eis van de school, onwettig vermoed ik ook. Zelf zou ik het om de lieve vrede toch doen, met tegenzin. Je wilt ook je dochter niet voor schut zetten door daar een scène te schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |