abonnement Unibet Coolblue
pi_200443495
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je wandelde het afgelopen jaar ook wel vaak en ver, dus dat moet haast wel goedkomen. Ga je met iemand?

Ik heb ooit eens meegedaan aan 4 x 20 km. Na dag drie ben ik gestopt, omdat het bloed in mijn schoenen stond. Het leek me wel makkelijk te doen, maar dat viel vies tegen.

Ik kom er net achter dat Zomergasten alweer begonnen is. Dat kan ik vanavond mooi terugkijken. Vanmiddag al een dutje gedaan. :O
Eind vorig jaar heb ik een schema gelopen, opbouwend naar 15km.
Ik krijg alleen wel altijd last van blaren op een gegeven moment -O-
Daarom loop ik sindsdien eigenlijk niet verder meer dan 5km.
Qua conditie is het wandelen goed te doen, maarja die voeten.

Ik wil ooit eens barefootschoenen proberen maar dat is er nog niet van gekomen.

Veel plezier met Zomergasten!
Wij gaan denk ik Loki kijken.
pi_200443545
Hier net zo. Hoe ik ook train en mijn voeten behandel bij zo'n 10 tot 20 km krijg ik last van blaren. :X

Als je het over barefootschoenen hebt moet ik aan Uhmmpie denken. Spreek jij haar nog weleens via Facebook?

Loki is te zien op Disney+? Ik moet zelf maar eens kijken of daar leuke dingen tussen staan. Nu gebruiken we het alleen voor de kinderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200443590
Nu eerst maar eens een salade met zalm maken. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200443604
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Hier net zo. Hoe ik ook train en mijn voeten behandel bij zo'n 10 tot 20 km krijg ik last van blaren. :X

Als je het over barefootschoenen hebt moet ik aan Uhmmpie denken. Spreek jij haar nog weleens via Facebook?

Loki is te zien op Disney+? Ik moet zelf maar eens kijken of daar leuke dingen tussen staan. Nu gebruiken we het alleen voor de kinderen.
Ik zie soms posts op FB voorbij komen :) Ze zal wel lekker druk zijn.

En staat inderdaad op Disney+. Ik vind het wel een aanrader. WandaVision vond ik ook leuk, wel iets minder denk ik als ik het moet vergelijken.
pi_200443613
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:03 schreef Sumppi het volgende:
Nu eerst maar eens een salade met zalm maken. :Y)
Lekker :9
De laatste weken veel zalm op maar blijft heerlijk.
  maandag 19 juli 2021 @ 18:10:28 #7
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200443680
Xenomorph als Disney prinses. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200443795
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Xenomorph als Disney prinses. O+
Uhhhh :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 19 juli 2021 @ 18:32:15 #9
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200444024
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Uhhhh :D
De Alien-films staan ook op Disney+, dus automagisch Disney prinses. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200444057
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De Alien-films staan ook op Disney+, dus automagisch Disney prinses. :7
En ik vond Viana al een hele stap. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200444471
Ik heb niet getraind dus ik ga, net als vorig jaar, de komende dagen ook 10km lopen. De groen/oranje Vierdaagse vlag ligt klaar om morgen uit te hangen!

Ik heb trouwens barefoot schoenen van Merrell en van Joe Nimble :)





Als je in de buurt van Amsterdam of Hoorn woont: de Trek Outdoor is een hele fijne winkel. Qua blaren helpen teensokken bij mij best aardig. Ik heb ze van Injini. Plus trainen en goede schoenen waar je niet in glijdt maar wel voldoende ruimte hebt. Al kwam ik de Vierdaagse niet blaarvrij door, ik mag niet klagen!
pi_200450392
Yeah! Zo lekker naar de kapper en mezelf verwennen met een nieuwe coup.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200450754
Veel plezier CotS!

Eerste dag overleefd *O* wel al wat blaren -O-
pi_200451351
Vroege vogel! :o ^O^

Wel balen dat je al direct blaren hebt. -O-

Serinde ook veel wandelplezier!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200451728
Nieuw kapsel, en ik ben er echt zo blij mee O+

Even foto's in de spoiler en ja, ik weet het, ben lelijk, maar mijn haar vind ik fantastisch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200452489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw kapsel, en ik ben er echt zo blij mee O+

Even foto's in de spoiler en ja, ik weet het, ben lelijk, maar mijn haar vind ik fantastisch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Da's een flinke kappersbeurt! :o Wat tof!! O+
pi_200453296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:35 schreef Sumppi het volgende:
Vroege vogel! :o ^O^

Wel balen dat je al direct blaren hebt. -O-

Serinde ook veel wandelplezier!
Denk dat het ook door het weer komt. Afgelopen winter had ik er niet zo snel last van.

Lekker zomers kapsel CotS :)
pi_200453377
Mooi CotS! En wat waar lelijk? Ik zie t niet. :*
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:58:00 #19
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200454120
Lekker kort koppie CotS!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200454138
Wauw! Wat een metamorfose, CotS. Lekker kort. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200454242
Dank jullie!!!! Ben er zo blij mee *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200454630
Enneh, dit is lelijk:



Jij niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200456643
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:36 schreef Sumppi het volgende:
Enneh, dit is lelijk:

[ afbeelding ]

Jij niet.
Stiekem is dat hondje best schattig ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:36:27 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200456678
Oh, ik zag alleen een foto met lang haar! Ik dacht ‘ach, puntjes eraf!’

Leuk, kort koppie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200456836
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik zag alleen een foto met lang haar! Ik dacht ‘ach, puntjes eraf!’

Leuk, kort koppie.
Dank je wel!

Puntjes zou in geen foto van maken :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200456954
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Stiekem is dat hondje best schattig ;)
Ja, dat is ook zo. :D Er zijn ook maar weinig echt lelijke wezens, denk ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200457615
Het was wel 700gr haar dat eraf ging _O- nog nooit zo gemakkelijk afgevallen :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200457889
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:16:59 #29
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200457947

Aan zee in Wenduine.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:48:46 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200458303
Zee. Fijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200458672
Dat ziet er heel rustig uit?

Fijn ja, aan het strand. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200458738
Ziet er fijn uit!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200460738
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Aan zee in Wenduine.
En je shirt! :D ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:26:05 #34
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200461935
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:16 schreef Sumppi het volgende:
Dat ziet er heel rustig uit?

Fijn ja, aan het strand. O+
Rustiger dan in bv Blankenberge.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200462443
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:26 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Rustiger dan in bv Blankenberge.
Ik heb het opgezocht en sta te kijken van al die bebouwing bij Blankenberge. -O-

Vroeger ging ik naar Sint Maartenszee of Callantsoog in Noord-Holland en daar zie of zag je zoiets niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200462487
Nou, zoon en vriend liggen in de tent naast de hut waar mijn man slaapt (in hangmat!). Meisjes slapen nu in het grote bed en daar moet ik me zo tussen wurmen. Ben benieuwd of iedereen een beetje slaapt vannacht. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200463167
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef Sumppi het volgende:
Nou, zoon en vriend liggen in de tent naast de hut waar mijn man slaapt (in hangmat!). Meisjes slapen nu in het grote bed en daar moet ik me zo tussen wurmen. Ben benieuwd of iedereen een beetje slaapt vannacht. :D
Hahah daar durf ik wel een voorspelling op te doen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200466506
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef Sumppi het volgende:
Nou, zoon en vriend liggen in de tent naast de hut waar mijn man slaapt (in hangmat!). Meisjes slapen nu in het grote bed en daar moet ik me zo tussen wurmen. Ben benieuwd of iedereen een beetje slaapt vannacht. :D
Klinkt gezellig :D

2e 10km overleefd. Wel 2 kleine blaartjes er bij gekregen :(
Ik twijfel of ik morgen niet gewoon op mijn wandelsandalen ga lopen.
pi_200468059
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt gezellig :D

2e 10km overleefd. Wel 2 kleine blaartjes er bij gekregen :(
Ik twijfel of ik morgen niet gewoon op mijn wandelsandalen ga lopen.
Wat heb je al geprobeerd?
Waar krijg je de blaren?
pi_200468152
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef Serinde het volgende:

[..]

Wat heb je al geprobeerd?
Waar krijg je de blaren?
Mijn kleine tenen zijn een en al blaartjes.
Gisteren liep ik op wandelschoenen waar ik in de winter gewoon goed op kon lopen.
En vandaag op gympen, in de hoop dat dat beter ging.
pi_200468289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn kleine tenen zijn een en al blaartjes.
Gisteren liep ik op wandelschoenen waar ik in de winter gewoon goed op kon lopen.
En vandaag op gympen, in de hoop dat dat beter ging.
Kleine tenen zijn rot .. een van de weinige plekken waar ik na lang wandelen inde warmte ook blaren krijg. Moet wel zeggen dat op die plek over het algemeen met een stukje tape prima verder te lopen is.

Zouden je schoenen toch iets aan de krappe kant kunnen zijn. Onderschat niet hoe ver je voeten uitzetten. Je kunt ook eens met schoenen naar een speciaalzaak gaan om te laten kijken en evt adviseren voor ander schoeisel. Gewone sportschoenen / gympen vind ik zelf echt minder fijn om te wandelen.
pi_200468374
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:53 schreef Serinde het volgende:

[..]

Kleine tenen zijn rot .. een van de weinige plekken waar ik na lang wandelen inde warmte ook blaren krijg. Moet wel zeggen dat op die plek over het algemeen met een stukje tape prima verder te lopen is.

Zouden je schoenen toch iets aan de krappe kant kunnen zijn. Onderschat niet hoe ver je voeten uitzetten. Je kunt ook eens met schoenen naar een speciaalzaak gaan om te laten kijken en evt adviseren voor ander schoeisel. Gewone sportschoenen / gympen vind ik zelf echt minder fijn om te wandelen.
Ja waarschijnlijk zijn ze te krap :Y nu in de zomer zetten je voeten natuurlijk nog meer uit.
Het zijn alleen al wel extra brede schoenen dus ben benieuwd wat er verder nog voor (betaalbare :+ ) opties zijn.

Heb je nog tips hoe je het beste tape om je kleine teen krijgt? Dat wil mij nooit zo lukken.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:14:35 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200468607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik heb het opgezocht en sta te kijken van al die bebouwing bij Blankenberge. -O-

Vroeger ging ik naar Sint Maartenszee of Callantsoog in Noord-Holland en daar zie of zag je zoiets niet.
Dat dus. Vandaag Nationale Feestdag, voor mij uitrustdag want gisteren veel gedaan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200471264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk zijn ze te krap :Y nu in de zomer zetten je voeten natuurlijk nog meer uit.
Het zijn alleen al wel extra brede schoenen dus ben benieuwd wat er verder nog voor (betaalbare :+ ) opties zijn.

Heb je nog tips hoe je het beste tape om je kleine teen krijgt? Dat wil mij nooit zo lukken.
Ik heb het wel eens zelf gedaan bij een tweedaagse maar dat was geen doorslaand succes. Met de Vierdaagse hebben we verzorgers :@ sorry!

Als je denkt dat het aan de breedte van de schoenen ligt dan zou barefoot een goede optie kunnen zijn. In het begin vond ik dat het lijkt of ik zwemvliezen heb met zo’n brede voorkant :D
pi_200473481
Of je verdraaid je knie -O- nouja hoef ik ook niet meer na te denken of ik morgen ga lopen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 16:58:23 #46
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200474073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:07 schreef Sarabi het volgende:
Of je verdraaid je knie -O- nouja hoef ik ook niet meer na te denken of ik morgen ga lopen.
Oei toch. Knuffel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200474797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:07 schreef Sarabi het volgende:
Of je verdraaid je knie -O- nouja hoef ik ook niet meer na te denken of ik morgen ga lopen.
Ah bah...heel veel sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200475236
Thanks, komt wel weer goed. Gewoon blijven bewegen maar niet belasten.
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:47:58 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200475370
Ach, wat een pech.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200481881
Goedemorgen :O

Man is weer aan het wandelen en ik zit op de Apple te wachten.
pi_200483676
Goedemorgen :)

Krantje gelezen, cursus geschiedenis gedaan... zo lekker boven bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:42:28 #52
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200485485
:W 🚋
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200486376
Zometeen maar even knutselen. Nu met m'n kleuter Squla spelen. Hij mist school.
pi_200489121
Hoe gaat het met je knie @Sarabi ? Balen zeg!

Ik ben nog bij de Pipoos geweest maar zonder iets te kopen weer weg gegaan. Ik wist niet waar ik zin in heb. Haken en kleuren kan ik wel met de spullen die ik thuis heb. Heb nog bij borduren staan kijken maar zelfs een klein pakketje met ring, stof en garen was 16,50? (met een cactus)

Ik wil zelf wel wat samenstellen, welke site is aan te raden om een patroon voor een beginner te vinden?
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:16:16 #55
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200490115
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:04 schreef Serinde het volgende:
Hoe gaat het met je knie @:Sarabi ? Balen zeg!

Ik ben nog bij de Pipoos geweest maar zonder iets te kopen weer weg gegaan. Ik wist niet waar ik zin in heb. Haken en kleuren kan ik wel met de spullen die ik thuis heb. Heb nog bij borduren staan kijken maar zelfs een klein pakketje met ring, stof en garen was 16,50? (met een cactus)

Ik wil zelf wel wat samenstellen, welke site is aan te raden om een patroon voor een beginner te vinden?
Voor wat kleinere werkjes kijk ik graag rond op Etsy!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200490421
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voor wat kleinere werkjes kijk ik graag rond op Etsy!
Oja! Daar staan natuurlijk ook patronen op. Ik ga vanavond lekker rondkijken.
pi_200490701
Ik vind die patronen op etsy zo fijn. En dan lekker zelf garens en zo verzamelen. O+
pi_200491167
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:04 schreef Serinde het volgende:
Hoe gaat het met je knie @:Sarabi ? Balen zeg!

Gewoon lopen gaat goed, net een wandeling van 20 min gemaakt en dat gaat.
Trappen lopen is nog niet fijn.

Borduren vind ik zo mooi om te zien O+ maar kom er zelf niet aan toe.
pi_200497764
Goedemorgen :)

Eindelijk weekend. Dat heb ik nodig
Volgens mij sluit ik me op in mijn hobbykamer ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200505798
Dit is echt een leuke shop met kleine borduurpatronen!
Ik heb een losse gekocht en als dat proces & resultaat me bevalt, wil ik die set van 8 O+

Dank voor de tip @Cygne

CotS, wat ga je doen in je hobbykamer? Heerlijk, geniet ervan :*

Ik had vandaag dit in de brievenbus, kleinigheidje van mijn vriendin :D _O-
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:18:45 #61
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200505868
Crosspost want best grappig

Ik kreeg ergens de vraag of ik meedoe met de Olympische Spelen.

Helaas niet, ik schiet met een compoundboog.

Enkel recurve is toegestaan maar daar kan ik niet mee schieten, hoge spanning denk ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200508141
Ik had een lange post getikt, maar was zo lomp om de tab weg te klikken. Nog eens in het kort:

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:12 schreef Serinde het volgende:
Dit is echt een leuke shop met kleine borduurpatronen!
Ik heb een losse gekocht en als dat proces & resultaat me bevalt, wil ik die set van 8 O+

Dank voor de tip @:Cygne

CotS, wat ga je doen in je hobbykamer? Heerlijk, geniet ervan :*

Ik had vandaag dit in de brievenbus, kleinigheidje van mijn vriendin :D _O-
[ afbeelding ]
Wat ontzettend leuk van je vriendin! :D O+

En iets over kleine borduurpatronen. Ik zoek eigenlijk altijd via pinterest. :@

Satsuma Street vind ik erg leuk. Niet dat dat kleine patronen zijn, maar ik hou van die ontwerpen. Ooit ga ik de haan borduren voor in de keuken:



Natuurlijk ook via Etsy te vinden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200508181
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:12 schreef Serinde het volgende:
Dit is echt een leuke shop met kleine borduurpatronen!
Ik heb een losse gekocht en als dat proces & resultaat me bevalt, wil ik die set van 8 O+

Dank voor de tip @:Cygne

CotS, wat ga je doen in je hobbykamer? Heerlijk, geniet ervan :*

Ik had vandaag dit in de brievenbus, kleinigheidje van mijn vriendin :D _O-
[ afbeelding ]
Wat een leuk cadeautje :D


En die haan zou leuk staan in de keuken @Sumppi :Y
pi_200518157
Bezig met mini kingdom
Bijna nummer acht van de zesendertig af *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200572558
Hoe is het met iedereen?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:39:09 #66
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200572736
Ja, wel goed. Morgen richting Duitsland, dus net wezen testen (daar had ik zonder gekund op zich, maar jaaaaa....). Bij jou?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200572790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Net via bloedprikken (medicijnspiegel) naar de bieb, naar de winkel gefietst en net thuis. Dus even lekker een kopje koffie drinken en dan zie ik wel weer...

Nu negen van de zesendertig mini-kingdompoppetjes gehaakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200573564
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, wel goed. Morgen richting Duitsland, dus net wezen testen (daar had ik zonder gekund op zich, maar jaaaaa....). Bij jou?
Veel plezier alvast :)

Hier gaat het oke. Beetje gezonde spanning voor vrijdag, brouwdag.
pi_200573568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Net via bloedprikken (medicijnspiegel) naar de bieb, naar de winkel gefietst en net thuis. Dus even lekker een kopje koffie drinken en dan zie ik wel weer...

Nu negen van de zesendertig mini-kingdompoppetjes gehaakt
Dan heb je een drukkere dag dan ik vandaag :)
pi_200573746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel plezier alvast :)

Hier gaat het oke. Beetje gezonde spanning voor vrijdag, brouwdag.
Leuk! Wat voor biertjes ga je maken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan heb je een drukkere dag dan ik vandaag :)
Deze en komende week zijn echt een beetje te druk. Alleen ik heb al een paar jaar het concept "hartjesdag". Die dagen spreek ik met niks of niemand af. En voor augustus heb ik die beter ingepland dan nu en komende week. Wasitape door mijn agenda. Die plekken zijn voor mij en mijn hobby's, of boeken, of tijdschriften, of serie ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200573891
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, wel goed. Morgen richting Duitsland, dus net wezen testen (daar had ik zonder gekund op zich, maar jaaaaa....). Bij jou?
Welk deel ga je heen? *O*

Wij zijn terug uit Zeeland. Tijd gehad voor het strand, heerlijk gegeten en de hele familie daar gezien. De hond heeft zich ook voorbeeldig gedragen en het hele weekend kunnen spelen met de andere honden daar. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200573940
Jaaa, Sarabi, jullie gaan nu beginnen aan The Bock Lebowski. *O* Is het etiket ook al ontworpen?

En hartjesdagen zijn een goed idee. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:40:27 #73
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200573943
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Welk deel ga je heen? *O*

Wij zijn terug uit Zeeland. Tijd gehad voor het strand, heerlijk gegeten en de hele familie daar gezien. De hond heeft zich ook voorbeeldig gedragen en het hele weekend kunnen spelen met de andere honden daar. O+
Oh, het is voor werk, net even voor Düsseldorf. Maar ze hebben dus echt net de regels aangepast waardoor je ook bij kort verblijf een negatieve test moet kunnen tonen. (Ik ben wel volledig gevaccineerd, maar de tweede is nog geen twee weken geleden. |:) )

En klinkt lekker. :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel plezier alvast :)

Hier gaat het oke. Beetje gezonde spanning voor vrijdag, brouwdag.
Nice, nu het bokbier?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:42:29 #74
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200573974
Klinkt goed, zo'n hartjesdag. :Y

Oh god. Er zit een bakker in m'n buurt en de wind staat zo dat ik vers speculaas ruik. Treeeeeek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:43:26 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200573990
Wij hebben vorige week een weekje vakantie gedaan, met één nachtje van huis (omdat we de kat zo lang alleen kunnen laten). Ook op het strand geweest. Lekker met de voeten in het warme zand gegeten op het strand (Bergen aan Zee).
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:43:59 #76
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200573997
Goed strand daar ja. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200574427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt goed, zo'n hartjesdag. :Y

Oh god. Er zit een bakker in m'n buurt en de wind staat zo dat ik vers speculaas ruik. Treeeeeek.
Dat ruikt zo lekker O+


quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:40 schreef Sumppi het volgende:
Jaaa, Sarabi, jullie gaan nu beginnen aan The Bock Lebowski. *O* Is het etiket ook al ontworpen?

En hartjesdagen zijn een goed idee. :Y
Yes we gaan de bock brouwen :Y
We hebben eindelijk een knoop doorgehakt met welk idee voor het etiket we verder willen. Maar het ontwerp is nog niet klaar :) Over 1,5 week moet ie naar de drukker.
pi_200574577
Jammer dat het niet voor een vakantie is, IJsdraakje. Kun je je goed redden voor je werk in het Duits?

quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben vorige week een weekje vakantie gedaan, met één nachtje van huis (omdat we de kat zo lang alleen kunnen laten). Ook op het strand geweest. Lekker met de voeten in het warme zand gegeten op het strand (Bergen aan Zee).
Zo fijn. :Y) Zijn jullie de rest van de vakantie in de buurt gebleven? Uitstapjes gemaakt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200574591
Speculaas doet me denken aan de herfst en de winter. Volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten in de zomer. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200574593
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, het is voor werk, net even voor Düsseldorf. Maar ze hebben dus echt net de regels aangepast waardoor je ook bij kort verblijf een negatieve test moet kunnen tonen. (Ik ben wel volledig gevaccineerd, maar de tweede is nog geen twee weken geleden. |:) )

En klinkt lekker. :9
[..]

Nice, nu het bokbier?
Oops ik had niet door dat het voor werk was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')