abonnement Unibet Coolblue
pi_200456027
Mij valt het op dat de mannen die het als een markt bekijken meestal problemen hebben om iemand te vinden. Die mentaliteit is gewoon niet juist. Ieder individu is anders en er zullen zeker voldoende vrouwen rondlopen waar je een relatie mee zou kunnen hebben. Uiteraard zal het voor sommige mannen makkelijker zijn om een vlugge ONS binnen te halen terwijl anderen lang moeten wachten en zoeken tot ze traag iets met een vrouw kunnen opbouwen. Maar er lopen echt wel genoeg vrouwen rond met verschillende voorkeuren en iemand zal je echt wel zien zitten. Alleen zal je soms iets meer moeten zoeken, en met zoeken bedoel ik: sociaal zijn, kennissenkring uitbreiden, benaderbaar opstellen, eventueel dating apps of gewoon aan je vrienden vragen of ze geen date kunnen regelen met iemand die zij kennen (gebeurt echt nog vaak).

Denk hier ook aan: mensen vinden niet de eerste de beste partner en blijven daar de rest van hun leven bij. Misschien valt het grootste deel van de vrouwen eerst voor de kerel die er op eerste zicht aantrekkelijk uitziet. Die kan er misschien een heel aantal voor een nachtje benuttigen, maar zal er maar een voor lang kunnen houden. Al die andere vrouwen moeten ook verder zoeken naar andere mannen. In dat bootje heb ik al vaak gezeten en de mannen waar het serieuzer mee wordt zijn nooit de types waar ik onmiddellijk voor viel.
pi_200456042
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:18 schreef -marz- het volgende:
Toch ken ik aardig wat mbo'ers (niveau 2-4) waar ik leukere en meer geanimeerde gesprekken mee heb dan de academici waar ik eerder veel mee omging. Vind ze vaak sociaal meer ontwikkeld doordat ze al jonger zijn gaan werken en blootgesteld zijn aan vervelende bazen en klanten. Academici zijn soms vrij secundair, beschouwend en licht ironisch wat dan weer nep kan overkomen vind ik. Soms wat verwend en/of verwaand. Ook soms nog wat kinderlijk/studentikoos qua huishouden en ambities zoals "reizen", knap ik persoonlijk meer op af dan iemand die gewoon weet wat werken is, wat de waarde van geld is en hoe je een probleem oplost.

Ook zie je vaak mbo'ers die eigenlijk behoorlijk intelligent zijn, maar die gewoon geen zin hadden in school of daar niet tot hun recht kwamen. Lopen er hier op FOK! vast ook veel van rond. Maar zo zie je maar weer dat is allemaal persoonlijk waar je op afknapt of niet.
Ja als ze net puber-af zijn, zo rond de 30 trekt dat bij.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:23:43 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200456447
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:32 schreef DutchIncel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij is altijd geleerd dat uiterlijk bt dat een ondergeschikte rol speelt en dat het belangrijkste is dat je sociaal en een fijn persoon bent, toch krijg ik het idee dat ik mensen afschrik.

Als ik een een groepje met vrienden ben zijn het altijd hen die door random personen worden aangesproken en praten mensen pas met mij nadat ik zelf initiatief heb genomen.

Het is subjectief maar waarom wordt ik in beginsel gewantrouwd en anderen niet?
Hoe lullig dan ook, waarschijnlijk omdat je sociale angsten hebt en daardoor ‘anders’ overkomt. Of geforceerd, of terug getrokken. Je probeert lekker sociaal over te komen, maar dat voelt nep aan voor anderen.
Dat is zeer vervelend, want je bedoeld het niet slecht, probeert juist uit je comfort zone te stappen. Dat voelt wat onwennig en misschien zelfs hier en daar wat teveel uit je comfort zone. Maar de kans is groot dat het een ‘hier klopt iets niet’ gevoel bij anderen teweeg brengt.

Het antwoord is en blijft hetzelfde, je probeert het te hard op de verkeerde plekken.
Je gaat te ver van jezelf af en dat wordt opgepikt. Je drinkt teveel om moed te verzamelen, maar daardoor wordt het enkel erger, wordt het NOPE gevoel bij anderen groter en heb jij minder door hoe je in werkelijkheid overkomt.

Stop met in het uitgaansleven zoeken. Waar uiterlijk en goede sociale skills zwaarder wegen. Mensen, in dit geval vrouwen, komen daar voor lol. Voor direct een fijn gevoel hebben. Er is amper ruimte voor leer iemand kennen en kom dan tot het fijn hebben met elkaar, er is amper ruimte voor diepgang. Het begint met dit is leuk/lekker/fijn, het is mogelijk dat het daarna tot meer leidt, maar hier begint het mee in het uitgaansleven.
Hetzelfde met dat reizen, mensen die op vakantie zijn willen leuk/lekker/fijn en daar is om eerlijk te zijn best veel van. Ze gaan in die setting geen moeite steken in misschien zit er wat leuks onder als we elkaar leren kennen.

Wat jij nodig hebt is een omgeving die meer gericht is op normaal contact, op mensen leren kennen. Waar er wat meer geduld is en wat meer ingegaan wordt op wie ben jij?
In het uitgaansleven is dat de eerste insteek niet. Gaat het in eerste instantie vooral om ben jij sfeerverhogend voor mij op dit moment.

Zowel vrouwen als mannen zoeken een ‘ervaring’ als ze uitgaan of op vakantie zijn. Jij kan dat niet geven.
Dat maakt jou niet minder of slechter, het maakt enkel dat jij in die situatie niet tot je recht komt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:29:26 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200456549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja als ze net puber-af zijn, zo rond de 30 trekt dat bij.
Bs.

Ik ben mannen tegen gekomen die echt laag geschoold waren waarmee het super klikte en mannen die verdomd slim waren en het goed voor elkaar hadden waar ik het amper 5 minuten mee volhield.
Opleidings niveau zegt bar weinig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200456802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Bs.

Ik ben mannen tegen gekomen die echt laag geschoold waren waarmee het super klikte en mannen die verdomd slim waren en het goed voor elkaar hadden waar ik het amper 5 minuten mee volhield.
Opleidings niveau zegt bar weinig.
Ja uitzonderingen zijn er,maar ts heeft een typisch denkpatroon dat niet van intelligentie getuigt. Vrouwen als product op de markt zien, op zijn 30e nog wanhopig uitgaan en keer op keer dezelfde fouten maken.
pi_200456834
Kan iemand verduidelijken wat er wordt bedoeld met "interessant"? Kennelijk vinden vrouwen mij niet interessant om een gesprek op gang te houden maar hoe wordt je als man dan interessant? Het is nogal vaag omschreven ..
pi_200456864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:49 schreef DutchIncel het volgende:
Kan iemand verduidelijken wat er wordt bedoeld met "interessant"? Kennelijk vinden vrouwen mij niet interessant om een gesprek op gang te houden maar hoe wordt je als man dan interessant? Het is nogal vaag omschreven ..
Je bent of lelijk of kan sociaal weinig. Of allebei.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:55:09 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200456898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:49 schreef DutchIncel het volgende:
Kan iemand verduidelijken wat er wordt bedoeld met "interessant"? Kennelijk vinden vrouwen mij niet interessant om een gesprek op gang te houden maar hoe wordt je als man dan interessant? Het is nogal vaag omschreven ..
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:53 schreef Cue_ het volgende:
Vraag: Wat maakt een vrouw interessant voor jou? Waarom de ene vrouw wel en de andere vrouw niet?

Jouw antwoord:
pi_200456900
Ooit werkte ik met een Gerben bij een bijbaantje. Niet alleen leek Gerben op een mannelijke tante Sidonia met grote kin en rare oogjes, hij had ook niet door dat niemand hem mocht. Sterker nog, hij dacht dat een jonge collega hem wel zag zitten, terwijl zij qua lichaamstaal steeds van hem afdraaide, kortaf was en gewoon heel ongemakkelijk keek. Gerben dacht wss dat als hij maar doorzette het wel zou lukken. Hij had ook zijn leven niet op orde, wat voor ons een bijbaan was, was zijn hele leven en hij had het constant over zijn kind dat hij niet mocht zien.

Gek genoeg is hij later getrouwd, maar toen was het echt de uberincel.
pi_200456974
Wat beweegt jou eigenlijk TS om het zo aan te vliegen, dat je met sociale angst in de kroeg vrouwen gaat proberen te scoren?

Soort bewijsdrang? Of ontkenning? Of zelfsabotage?

Toen ik met sociale angst worstelde heb ik geprobeerd in de consultancy te werken, omdat ik dacht ook zo te kunnen zijn als ik maar hard genoeg probeerde. Dat eindigde in overspannenheid en weer op nul beginnen. Dat was vooral ontkenning denk ik, van wie ik werkelijk ben en dat die angst niet zomaar weggaat door jezelf te forceren. Ik wilde dat wel forceren bij mezelf. Is het bij jou ook zoiets?
What's the name of the game?
pi_200457093
Liever 100 blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick. ja toch.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200465357
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Meer gewillige vrouwen!!
Seks is het antwoord op elk wereldprobleem lijkt wel..
Het werkt bij Bonobo's best goed anders.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_200465374
Maar TS, even over het inbreek verhaal in de kroeg.

Vroeger gingen we met een grote gemengde groep vrienden uit.

Als de dames in de groep uit een gesprek weg wilden dan braken wij ook in, in dat gesprek.

Niks met versieren te maken, maar gewoon als vrienden elkaar helpen.

Grote kans dat dit het was wat er is gebeurd.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:42:52 #214
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_200466532
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 02:05 schreef steelhead het volgende:
Maar TS, even over het inbreek verhaal in de kroeg.

Vroeger gingen we met een grote gemengde groep vrienden uit.

Als de dames in de groep uit een gesprek weg wilden dan braken wij ook in, in dat gesprek.

Niks met versieren te maken, maar gewoon als vrienden elkaar helpen.

Grote kans dat dit het was wat er is gebeurd.
Jaja geloof ik niks van dat daar geen vorm van jaloezi inzit. De meeste mannen vinden het stiekem niet leuk als "hun" vrouwen door andere mannen benaderd worden. Niks tegen hoor is gewoon mannelijk natuur.
pi_200466717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 02:05 schreef steelhead het volgende:
Maar TS, even over het inbreek verhaal in de kroeg.

Vroeger gingen we met een grote gemengde groep vrienden uit.

Als de dames in de groep uit een gesprek weg wilden dan braken wij ook in, in dat gesprek.

Niks met versieren te maken, maar gewoon als vrienden elkaar helpen.

Grote kans dat dit het was wat er is gebeurd.
Precies, TS zit gewoon in een omgeving vol kneusjes en moet even man uppen
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 10:15:50 #216
441859 crew  Lenny77
pi_200467716
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:49 schreef DutchIncel het volgende:
Kan iemand verduidelijken wat er wordt bedoeld met "interessant"? Kennelijk vinden vrouwen mij niet interessant om een gesprek op gang te houden maar hoe wordt je als man dan interessant? Het is nogal vaag omschreven ..
Serieus? Ik heb daar een lap tekst als antwoord op geschreven, anderen ook. Terwijl wij nog steeds op jouw antwoord wachten, wat een vrouw interessant maakt voor jou.

Maar ok, zal m nog eens neergooien:

Dat is letterlijk voor elke vrouw verschillend. Dus daar ga je je golden ticket niet vinden.
Ik vind het erg interessant als de man veel weet (wetenschappen) en over veel kan meepraten. Ook als ie een bepaalde zwarte humor heeft en een flinke portie zelfspot heeft.
Een vriendin van mij vindt het net leuk als de mannen meer over reizen praten, flauwe mopjes vertellen en het leven luchtig inzien.
Een andere vriendin wil net met die fitte man praten: die jongen die om 5u opstaat om met de zonsopgang 10km te gaan joggen.
Enz enz
Zo komt het er dus op neer dat een hele hoop mensen niet interessant zijn voor je. Er is niets mis met die mensen, ze zijn gewoon geen goede match met jou.


DE interessante man bestaat niet! DE knappe man zelfs niet eens. Ja, je kan wel zeggen dat iemand objectief 'knap' is maar dan moet het nog steeds jouw type zijn. Waar ik op blondjes zal vallen, valt een ander op meer exotische types. Waar ik de stillere man sexy zal vinden, zal een ander net die luide clown helemaal super vinden.

Dus steek je energie daar nu niet in.. je kan niet interessant voor elke vrouw zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200470208
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:42 schreef cleanfreak het volgende:

[..]

Jaja geloof ik niks van dat daar geen vorm van jaloezi inzit. De meeste mannen vinden het stiekem niet leuk als "hun" vrouwen door andere mannen benaderd worden. Niks tegen hoor is gewoon mannelijk natuur.
'Hun' vrouwen? Tering.

Gast, serieus, niet iedereen is een primitieve aap. Dat inbreken kon net zo goed door vriendinnen gedaan worden en gebeurde alleen bij een seintje.

De meeste mensen gaan niet uit om iemand tegen te komen. Maar voor de gezelligheid.

Zijn er tenten vol met haantjes, zeker, maar niet zoveel als jij denkt.

Niet alleen dat, maar dat je laat zien dat je een vriendschappelijke band kan hebben met vrouwen, is voor vrouwen buiten de groep ook een goed teken dat de kans dat je een of andere asociale weirdo bent ook kleiner is.

De meeste uit de groep ken ik nu ondertussen 20 jaar. Iedereen heeft een partner nu, sommigen zelfs al 1 of meer kinderen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 13:13:45 #218
441859 crew  Lenny77
pi_200470588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 02:05 schreef steelhead het volgende:
Maar TS, even over het inbreek verhaal in de kroeg.

Vroeger gingen we met een grote gemengde groep vrienden uit.

Als de dames in de groep uit een gesprek weg wilden dan braken wij ook in, in dat gesprek.

Niks met versieren te maken, maar gewoon als vrienden elkaar helpen.

Grote kans dat dit het was wat er is gebeurd.
Zo deden wij dat vroeger ook als we met groepen weggingen (en idd, ook vrouwen konden dat 'inbreken' doen).
Als iemand bij je kwam hangen die je niet op eigen kracht weg kreeg dan hadden we signalen voor 'gered' te worden.
En dat kan je nu flauw vinden maar onderschat niet hoe hardnekkig sommige mannen kunnen zijn, hoe slecht ze tegen een nee kunnen of hoe snel de sfeer van verleiden kan veranderen naar beledigen en agressie (zeker in geval van drank, drugs of groepjes onderontwikkelde mannetjes).
Dus het is normaal dat een groep zijn leden beschermt en in elkaar in het oog houden.
Zonder dat dit 'hun' vrouwtjes zijn :')

Ik zeg niet dat dit is wat bij TS is voorgekomen, maar het kan wel.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:35:03 #219
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_200471029
Ik lees nergens in posts van de TS dat deze vrouwen onderdeel van een groep waren en ze "gered" werden van de gevaarlijke TS :')

In kroegen en zeker in clubs ligeen overal kapers op de loer. TS heeft gewoon de concurrentiestrijd verloren. Geeft niks gebeurt iedereen wel eens.

Enige wat TS rest is werken aan zichzelf en doorgaan.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 13:41:10 #220
441859 crew  Lenny77
pi_200471150
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:35 schreef cleanfreak het volgende:
Ik lees nergens in posts van de TS dat deze vrouwen onderdeel van een groep waren en ze "gered" werden van de gevaarlijke TS :')

Maar goed dan dat niemand ook zegt dat het zo is gegaan in dit geval van TS, alleen dat het wel eens een optie kan zijn als er ingebroken wordt tijdens versieracties.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200471833
God wat haat ik uitgaan als ik dit weer lees. Na mijn 25e had ik echt geen zin meer in dat apengedrag in clubs.
pi_200472710
Maar wordt er uberhaupt veel versierd/gescoord dan?

Van mensen die in de horeca gewerkt hebben hoor ik altijd dat er bijzonder weinig volk met elkaar mee gaat op een club avond. Alleen op salsafeesten schijnt er wat te gebeuren.

Toen ik zelf nog uitging #omavertelt zaten de meeste mensen ook alleen maar in hun eigen kliek.

Ik denk dat de vrouwen die ingaan op aandacht van mannen het vooral om de validering en de lol te doen is en dat er weinig echt te scoren valt. Enige wat je kan krijgen is het lokale dorpsmatras en een paar 45+ milfs. Zou er niet op inzetten als man zijnde iig.
What's the name of the game?
pi_200472786
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:20 schreef Chai het volgende:
God wat haat ik uitgaan als ik dit weer lees. Na mijn 25e had ik echt geen zin meer in dat apengedrag in clubs.
Lag echt aan de tent. Bij ons in de kroeg kwamen wel eens dames die het beuh waren en even 'gevlucht' waren.

Dat viel best op, want alternatieve tent. Andere 'dresscode'.

Het vaste publiek was 50/50 m/v. Nooit nare dingen meegemaakt of gezien/gehoord. Kwam daar van 1997 tot 2007. In al die tijd maar 2x iemand eruit gegooit zien worden.

Bij een club een aantal deuren verder stond met regelmaat de politie of ambulance. Dat was in de zomer op het terras altijd het popcorn moment.

Maar verschilde echt van tent tot tent. Ook in kroegen en clubs geweest met meer top 40 waar het gewoon relaxed was.

Of een keer in een kroeg waar iedereen over gespierd was met een wit overhemd. Net of ze bij de ingang opgepompd werden en een wit overhemd uitgedeeld kregen. Daar was wel veel macho gedrag.

Een vriend van me was door wat vrouwelijke collegas uitgenodigd. Ik was de +1. Vond het niks. Na 30 min weg.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_200472884
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:08 schreef -marz- het volgende:
Maar wordt er uberhaupt veel versierd/gescoord dan?

Van mensen die in de horeca gewerkt hebben hoor ik altijd dat er bijzonder weinig volk met elkaar mee gaat op een club avond. Alleen op salsafeesten schijnt er wat te gebeuren.

Toen ik zelf nog uitging #omavertelt zaten de meeste mensen ook alleen maar in hun eigen kliek.

Ik denk dat de vrouwen die ingaan op aandacht van mannen het vooral om de validering en de lol te doen is en dat er weinig echt te scoren valt. Enige wat je kan krijgen is het lokale dorpsmatras en een paar 45+ milfs. Zou er niet op inzetten als man zijnde iig.
Bij ons niet iig. Vriendjes en vriendinnetjes kwamen altijd van buiten de vaste kliek en altijd via via of internet.

Salsafeest was nog geen ding in mijn tijd. Dat was toen bubbling.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_200472899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:13 schreef steelhead het volgende:
Net of ze bij de ingang opgepompd werden en een wit overhemd uitgedeeld kregen
:D :+
What's the name of the game?
pi_200472946
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:08 schreef -marz- het volgende:
Maar wordt er uberhaupt veel versierd/gescoord dan?

Van mensen die in de horeca gewerkt hebben hoor ik altijd dat er bijzonder weinig volk met elkaar mee gaat op een club avond. Alleen op salsafeesten schijnt er wat te gebeuren.

Toen ik zelf nog uitging #omavertelt zaten de meeste mensen ook alleen maar in hun eigen kliek.

Ik denk dat de vrouwen die ingaan op aandacht van mannen het vooral om de validering en de lol te doen is en dat er weinig echt te scoren valt. Enige wat je kan krijgen is het lokale dorpsmatras en een paar 45+ milfs. Zou er niet op inzetten als man zijnde iig.
Oh genoeg vrouwen tijdens het uitgaan die gewillig mee naar huis gaan.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:38:57 #227
441859 crew  Lenny77
pi_200473858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh genoeg vrouwen tijdens het uitgaan die gewillig mee naar huis gaan.
Misschien hangt het er vanaf waar je op stap gaat?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200475244
Hoe veel mannen kunnen jarenlang smachten naar dezelfde vrouw? Bijna geen enkele, voor de meesten zijn vrouwen inwisselbaar. Maar jullie interesseert het vaak geen reet Hoeveel last vrouwen kunnen hebvwn van niet wederzijdse verliefdheid. Jullie denken dat jullie de enige zijn met problemen in de liefde, enkel omdat jullie minder goed oppervlakkige seks kunnen krijgen. Newsflash: dat zijn jullie niet, maar die boodschap is iedere keer toch de verspilde moeite van het typen eigenlijk al niet waard.
Deksels kunnen niet wel op potjes passen terwijl het potje niet op de deksel past. Dat vergeet je maar even voor het gemak als je schrijft “op vrouwen passen meer deksels”. Het slaat nergens op wanneer je net doet alsof mensen zelf kiezen op wie ze verliefd worden. Als ik niet verliefd ben, dan hoeft het voor mij ook niet. Dan heeft het geen enkele waarde als iemand vindt dat ik bij hem pas. Dan voel ik me er alleen maar slecht door vanwege schuldgevoel. En dat hebben meer vrouwen. Als je bijv kijkt naar lang leve de liefde, dan moeten ze vaak huilen wanneer ze een man afwijzen, omdat ze zich er alleen maar kut door voelen als de liefde niet wederzijds is, niet beter.
En ik denk zelf dat dit door projectie komt - zij zouden het heel erg hebben gevonden als de verliefdheid niet wederzijds is omdat voor hen zo iemand dan speciaal is in hun hoofd, terwijl de man vaak gewoon denkt oke ze is te kieskeurig op naar de volgende.
Het is makkelijk om dan te denken dat je beter bent omdat verliefdheid oppervlakkig is, maar dat is oppervlakkige seks met iemand die je nauwelijks kent niet dan ofzo?
Probeer je aub eens in te leven voordat je verdriet van anderen wegzet als karakterfout en ondertussen vindt dat niemand het in twijfel mag trekken dat dat van jou wel terecht is.

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 21-07-2021 19:00:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:14:38 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200475651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Misschien hangt het er vanaf waar je op stap gaat?
Dit dus. Alsmaar in die disco of kroeg zitten. Probeer eens wat anders.
soooo, da's mooi!
pi_200475662
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:

Dit dus. Alsmaar in die disco of kroeg zitten. Probeer eens wat anders.
Idd. Dat is denk ik het echte probleem, die alle andere veroorzaakt.
Kijk ik snap best dat iemand zich niet helemaal moet wegcijferen en dingen moet gaan doen die diegene niks vindt om een ander te plezieren. Maar kies dan een neutrale activiteit waar zowel mannen als vrouwen op afkomen die minder oppervlakkig is dan de disco of kroeg.

quote:
13s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ik snap dat de markt voor man en vrouw hevig aan hyperinflatie toe is (vroeger gaf je als man aandacht en de vrouw sex, nu is mannelijke aandacht meer aan hyperinflatie toe dan een shithole als de Zimbabwe currency)

Maar kom op man, janken dat anderen een dame van je afpakken in een bar :') ten eerste wat had je anders verwacht? De tijden die ik de bar inging wou ik altijd wel iemand op zn bek slaan en waren de vrouwen lelijk

Spreek anders es dames aan in de Albert Heijn, museum, bibliotheek - allesbehalve plekken waar er drugs en alcohol wordt gebruikt (oke misschien modafinil bitches in de bibliotheek :') maar wellicht heb je een chick die op xtc nog aan het afteren is in de ochtend bij de Albert Heijn en die door je geneukt wilt worden om van haar kater af te zijn)

En een technische studie ja heb ik ook gedaan werk in de bouw war ik ook altijd iemand van de zeventiende etage wil afflikkeren

En anders es effe naar Thailand en daar settlen, niemand gaat je ever ooit helpen zeker niet als je toch geen actie onderneemt
Adrafinil bitch hier voor wie zelfs dat gvd niet werkt wanneer ik gewoon op wil schieten met lezen dus ben helaas gehandicapt gebleven.
Mijn mening: oppervlakkige op seks beluste aandacht van willekeurige mannen lijdt aan dezelfde mate van hyperinflatie als tamponreclames op tv of callcenter telefoontjes van verkopers van piramidefraude voor de man.
Als het al geen waarde had kan die ook niet verminderen he
Verder eens met dat het bizar is wanneer een man verwacht vrouwen in niet-oppervlakkige stemming te treffen tijdens het uitgaan, ik bedoel je gaat zelf naar een vleeskeuring en dan ben je verbaasd als het dat ook blijkt te zijn. en dan verder ook nog niet dood gevonden willen worden op plekken waar vrouwen voor niet-oppervlakkige bezigheden komen, want saai en niet leuk en een algehele schande.
Get a life dan ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 21-07-2021 19:22:11 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200475923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:35 schreef cleanfreak het volgende:
Ik lees nergens in posts van de TS dat deze vrouwen onderdeel van een groep waren en ze "gered" werden van de gevaarlijke TS :')

In kroegen en zeker in clubs ligeen overal kapers op de loer. TS heeft gewoon de concurrentiestrijd verloren. Geeft niks gebeurt iedereen wel eens.

Enige wat TS rest is werken aan zichzelf en doorgaan.
Daar heb je zeker gelijk in. Elke keer als ik een club of bar bezoek zie ik een patroon, in sommige landen sterker dan de ander. Dat mannen zich vrijwel direct op de aanwezige vrouwen storten, in het beste geval samen weggaan maar ook dat tussendoor er onder de mannen een soort strijd gaande is wie het meest ''interessant'' is om het hart van de vrouw te winnen. Vaak gezien dat wanneer een dude naar de wc moet een ander de kans vrij ziet om met de vrouw te praten, man komt terug uit de wc en probeert wanhopig die andere dude weg te praten. In de meeste gevallen worden zulke dingen verbaal en met lichaamstaal opgelost maar wanneer alpha's en alpha's tegenover elkaar komen te staan soms vuisten kunnen vallen.

Mijn beleid is ''better safe than sorry'' in zo'n geval ervoor kies om afstand te doen in plaats van de confrontatie aan te gaan maar als ik daardoor elke keer achter het net vis moet ik wel mijn strategie aanpassen.

Bovenstaande geldt vooral in bars en clubs, waar mannen onder invloed zijn van drank en soms drugs. Helaas is dat wel de enige plek dat gepast is om vrouwen aan te spreken, omdat zij daar staan om te socializen. Dat is anders wanneer je dat op een druk plein of metro doet. De drempel daar is een stuk groter omdat je eerst een vrouw (vaak met oortjes enz in) moet stoppen en maar hopen dat ze het gesprek aan wilt gaan.

Concurrentie heb je overal, zodra een man aan een cold approach doet zie ik dat mannen in de nabije omgeving een soort van proberen mee te luisteren, noem het een soort jaloezie. Of interesse?

Feit is als ik in het straatbeeld kijk, meer mannen dan vrouwen, dus je zult dan wel moeten concurreren en wat ik zie is dat de meest asociale maar sociale personen meeste succes hebben.
pi_200476121
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dit dus. Alsmaar in die disco of kroeg zitten. Probeer eens wat anders.
Ja maar disco of kroeg heb je wel een grote hoeveelheid van een komen en gaan van mensen. Die plek is ook echt bedoeld om vrouwen te versieren en te socializen. In een club oid zit je met 1 groep en dat maakt het complex als je een blauwtje loopt.

De metro is nog een optie maar time window is daar echt enorm kort dat dat veel meer ballen vergt dan wanneer je rustig een biertje loopt te drinken om eerst een beetje te ontspannen.

Vrouwen aanspreken, ook al doe ik het nu vaker en maak ik vorderingen, is nog altijd moeilijk omdat soms die intense angst weer naar boven komt. Zomaar vreemden aanspreken doe ik niet zo gauw. Als mensen reageren zijn het in dagelijks leven veelal mannen die reageren en bijv. helpen. Vrouwen reageren vaak niet eens, die kunnen asociaal gedrag kennelijk permitteren omdat zij toch wel overal aandacht krijgen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:02:16 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200478576
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:08 schreef -marz- het volgende:
Maar wordt er uberhaupt veel versierd/gescoord dan?

Van mensen die in de horeca gewerkt hebben hoor ik altijd dat er bijzonder weinig volk met elkaar mee gaat op een club avond. Alleen op salsafeesten schijnt er wat te gebeuren.

Toen ik zelf nog uitging #omavertelt zaten de meeste mensen ook alleen maar in hun eigen kliek.

Ik denk dat de vrouwen die ingaan op aandacht van mannen het vooral om de validering en de lol te doen is en dat er weinig echt te scoren valt. Enige wat je kan krijgen is het lokale dorpsmatras en een paar 45+ milfs. Zou er niet op inzetten als man zijnde iig.
Je hoeft natuurlijk niet per se direct van bil te gaan. Dat gebeurt maar heel weinig inderdaad. Vaak worden telefoonnummers uitgewisseld en regel je daarna een date.

Maargoed, clubs vol willekeurige mensen waarmee je geen enkele band hebt vond ik totaal geen handige plek om dates te scoren. Feesten binnen een bepaalde subcultuur (studenten, politiek) werkten voor mij een stuk beter. Als je vooraf een soort band hebt gaat het veel vlotter.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:08:32 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200478772
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:51 schreef DutchIncel het volgende:

[..]

Ja maar disco of kroeg heb je wel een grote hoeveelheid van een komen en gaan van mensen. Die plek is ook echt bedoeld om vrouwen te versieren en te socializen. In een club oid zit je met 1 groep en dat maakt het complex als je een blauwtje loopt.

De metro is nog een optie maar time window is daar echt enorm kort dat dat veel meer ballen vergt dan wanneer je rustig een biertje loopt te drinken om eerst een beetje te ontspannen.

Vrouwen aanspreken, ook al doe ik het nu vaker en maak ik vorderingen, is nog altijd moeilijk omdat soms die intense angst weer naar boven komt. Zomaar vreemden aanspreken doe ik niet zo gauw. Als mensen reageren zijn het in dagelijks leven veelal mannen die reageren en bijv. helpen. Vrouwen reageren vaak niet eens, die kunnen asociaal gedrag kennelijk permitteren omdat zij toch wel overal aandacht krijgen.
Misschien moet je eens een leven gaan zoeken. Dan kom je ook vrouwen tegen in sociale settings die veel relaxter zijn dan muffe lawaaierige discotheken die over een tijdje toch echt allemaal failliet zijn.

Maar dit zal vast tegen de muur praten zijn.
pi_200481432
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:47 schreef DutchIncel het volgende:
Ik volg al een tijdje therapie bij een psycholoog om te werken aan mijn social skills. Het is een vrouwelijke psycholoog en krijg niet echt de indruk dat ze weet hoe 'de markt' in elkaar zit. Volgens haar past er wel op elk potje een dekseltje en moet ik gewoon mijzelf zijn. Ik heb hier twijfels bij omdat ikzelf er van overtuigd ben dat er op sommige potjes veel meer dekseltjes passen dan anderen. Wat denken jullie?
Sterker nog: op elk potje passen meerdere deksels.
Of dacht je dat de wereld enkel bestaat uit je dorp/stad waar je woont.

Mijn overtuiging is dat de ware wel bestaat maar dat er honderden van zijn.
Zo uniek zijn mensen echt niet.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_200481466
Laat maar
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 22 juli 2021 @ 08:36:15 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200482118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:36 schreef DutchIncel het volgende:
wel de enige plek dat gepast is om vrouwen aan te spreken, omdat zij daar staan om te socializen
Om te socializen met vreemden of met de mensen waarmee ik ben?
Waarom ben ik eigenlijk daar? Vertel het mij, oh groot allesweter!
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:09:46 #238
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200482460
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:36 schreef DutchIncel het volgende:
Feit is als ik in het straatbeeld kijk, meer mannen dan vrouwen, dus je zult dan wel moeten concurreren en wat ik zie is dat de meest asociale maar sociale personen meeste succes hebben.
"Veel meer" ? Tussen 20 en 25 en 25 en 30 zijn er +/- 17.000 mannen meer dan vrouwen. Dat is een verschil van zo'n 3%. (boven de 30 wordt dat verschil trouwens steeds kleiner). En als dat je probleem is, dan kun je altijd nog verhuizen. Beste plek? Amsterdam. Daar lopen 88 mannen per 100 vrouwen tussen de 20 en de 30. Nog beter Leiden met slechts 82 mannen per 100 vrouwen in die leeftijdscategorie.
Bron: CBS.

En zoals ik eerder in dit topic al zei, waar je niet op in bent gegaan: ook vrouwen hebben dit probleem. Dus als je iemand zoekt er zijn genoeg vrouwen die HEEL GRAAG zouden hebben dat iemand hen aansprak omdat nooit iemand dat doet. Dus volgende keer misschien juist zo'n meisje aanspreken. Heb je misschien ook gelijk antwoord op je vraag over deksels en potjes.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:59:14 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200483059
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:09 schreef Yesse het volgende:
Dus als je iemand zoekt er zijn genoeg vrouwen die HEEL GRAAG zouden hebben dat iemand hen aansprak omdat nooit iemand dat doet. Dus volgende keer misschien juist zo'n meisje aanspreken.
Die meisjes ziet TS niet eens staan joh, die zijn voor hem niet interessant genoeg.
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:59:28 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200483063
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Om te socializen met vreemden of met de mensen waarmee ik ben?
Waarom ben ik eigenlijk daar? Vertel het mij, oh groot allesweter!
Beetje zien en gezien worden vooral B-)
  donderdag 22 juli 2021 @ 10:43:41 #241
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200483555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:51 schreef DutchIncel het volgende:

[..]

Ja maar disco of kroeg heb je wel een grote hoeveelheid van een komen en gaan van mensen. Die plek is ook echt bedoeld om vrouwen te versieren en te socializen.

Eerste zin ja. Tweede zin nee. Vrouwen versieren kun je overal doen, zelfs in de Jumbo.
soooo, da's mooi!
  donderdag 22 juli 2021 @ 14:20:01 #242
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_200486820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Eerste zin ja. Tweede zin nee. Vrouwen versieren kun je overal doen, zelfs in de Jumbo.
Pas nou op. Als je op dit forum dit soort uitspraken doet krijg je alle vrouwelijke users over je heen dat 'ze daar echt niet op zitten te wachten (zelfs als het brad pitt is :') ).
pi_200487401
Vrouwen hebben totaal geen benul hoe het voor jongens is. Ze leven haast in een andere universum. Dit merk je te vaak aan wat ze zegggen. Zo ook jouw therapeute. Ik weet uit ervaring dat mannelijke psychologen vaak net zo vol zitten met drogredeneringen. Dit komt door de algemene opvoeding waarin iedereen wordt volgestouwd met onwaarheden uit de maatschappij. Maak maar eens een nepprofiel aan op een willekeurige datingsite. Een met een profiel van een gemiddelde man en een van een beneden gemiddelde vrouw. Het resultaat zal je doen versteld staan. Dit kun je ook als argument aandragen bij je therapeute. Eens kijken wat ze daarop te zeggen heeft.
Amsterdam is poep op de stoep.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:12:56 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200487445
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:07 schreef MartinPro het volgende:
Het resultaat zal je doen versteld staan.
Een hoeveelheid aan berichten :o :o

Maar.. wel allemaal seks gerelateerd. En als dat niet in het eerste bericht is, dan wel in de 2e of 10e. Oftewel, nog niets waar je iets aan hebt.
pi_200487474
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een hoeveelheid aan berichten :o :o

Maar.. wel allemaal seks gerelateerd. En als dat niet in het eerste bericht is, dan wel in de 2e of 10e. Oftewel, nog niets waar je iets aan hebt.
Man+vrouw relaties zijn altijd sex gerelateerd.
Amsterdam is poep op de stoep.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:16:26 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200487496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef MartinPro het volgende:

Man+vrouw relaties zijn altijd sex gerelateerd.
:')
pi_200487555
Zolang jij jezelf Incel blijft noemen doe je er beter aan om eerst flink aan jezelf te werken voordat je een relatie probeert.
Twiddel
pi_200487594
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een hoeveelheid aan berichten :o :o

Maar.. wel allemaal seks gerelateerd. En als dat niet in het eerste bericht is, dan wel in de 2e of 10e. Oftewel, nog niets waar je iets aan hebt.
Man+vrouw relaties zijn altijd sex gerelateerd.
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:')
Dat is geen argument.
Amsterdam is poep op de stoep.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:24:06 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200487603
Omdat als dat het enige is wat je erop te zeggen hebt, het geen zin heeft om de discussie aan te gaan. Want dan snap je het punt al niet.
pi_200487666
Dutchincel. Ik kan jou geen privebericht sturen om een of ander reden. Kijk hiereens naar.


Dit filmpje legt precies uit waarom je uiterlijk het belangrijkste is ook wanneer vrouwen steevast beweren dat uiterlijk niet belangrijk voor hen is. Je kunt werken aan je persoonlijkheid wat je wilt maar als je geen voldoende bent in je uiterlijk zal dat allemaal niets helpen. Dan zoek je idd naar dat ene zandkorreltje dat dan wel bij jou past of jou wel ziet zitten. Dat is niet te doen. Vergroot je kansen door eerst je uiterlijk eens onder de loep te nemen.
Amsterdam is poep op de stoep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')