Nee, probeerde alleen kort uit te leggen dat er in zeker zin een soort markt is, vraag en aanbod en dat sommige dekseltjes vaak succes hebben en anderen nooit.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En daar zijn de vrouwen alleen goed voor?
Dan ben je niet op zoek naar een dekseltje.. je wilt gewoon neuken.
Zeg dat dan!
Hoe is dat 'feit' relevant dan? want je zegt wel andere discussie, maar die opmerking van je waar ik op reageerde postte je niet voor niks.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:52 schreef DutchIncel het volgende:
[..]
Nee, kan er prima mee omgaan. Feit is dat hiermee wel de agressie onder mannen omhoog gaat. Neem China en India bijvoorbeeld, veel meer mannen dan vrouwen. Die raken gefrustreerd en komen vaker in de criminaliteit en plegen vaker zelfmoord. Andere discussie.
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij vrouwen geven de mannen niet voldoende seks, dus worden ze crimineel en plegen ze zelfmoord? Is dat ast je zegt?
Ja, dat heb je nu al meerdere keren in andere bewoordingen gezegd. Maar: so what? Dus sommige dekseltjes hebben vaak succes en andere dekseltjes nooit.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:54 schreef DutchIncel het volgende:
[..]
Nee, probeerde alleen kort uit te leggen dat er in zeker zin een soort markt is, vraag en aanbod en dat sommige dekseltjes vaak succes hebben en anderen nooit.
Inderdaad, staat nergens op. Alsof je bij Islam en Moslims je het al direct over streng conservatieve haatbaarden hebt.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja en dit natuurlijk..
Een naam kan je heel topic doen ontsporen..
Het verschil is de wanhoop die je uitstraalt. Dat groepje mannen is er ws niet om vrouwen te scoren, maar om een leuke tijd met elkaar te hebben. Een open houding en alles en iedereen aanspreken kan daarbij horen. Die relaxte houding is aantrekkelijk om op in te haken voor gezelligheid (zeker als het eigen gezelschap dat niet is).quote:Op maandag 19 juli 2021 12:48 schreef DutchIncel het volgende:
De volgende keer zal ik dat ook eens proberen om in te breken als een meisje al met iemand in gesprek is. Het toont wel een zekere mate van dominantie en durf. Ik ben alleen wel bevreesd dat die mannen die veelal in dronken staat zijn dat niet in dank zullen afnemen.
Ik kan zeker prate met vrouwen, die ik ook als ik uitga maar dat voel ik in mijn omgeving dat er al groepjes mannen klaar staan om te interveniëren. Vaak laten zij mij met rust, maar komt ook weleens voor dat zij het gesprek onderbreken en met de dames gaan praten en mij eruit te drukken.
Wat is de oplossing hiervoor dan?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:52 schreef DutchIncel het volgende:
Nee, kan er prima mee omgaan. Feit is dat hiermee wel de agressie onder mannen omhoog gaat. Neem China en India bijvoorbeeld, veel meer mannen dan vrouwen. Die raken gefrustreerd en komen vaker in de criminaliteit en plegen vaker zelfmoord. Andere discussie.
Meer gewillige vrouwen!!quote:
Jezelf zijn is het meeste vage antwoord wat er bestaat. Heb het voor je getest; op de pot van de jam past ook het dekseltje van de appelmoes. Ze heeft wel een punt.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:47 schreef DutchIncel het volgende:
Ik volg al een tijdje therapie bij een psycholoog om te werken aan mijn social skills. Het is een vrouwelijke psycholoog en krijg niet echt de indruk dat ze weet hoe 'de markt' in elkaar zit. Volgens haar past er wel op elk potje een dekseltje en moet ik gewoon mijzelf zijn. Ik heb hier twijfels bij omdat ikzelf er van overtuigd ben dat er op sommige potjes veel meer dekseltjes passen dan anderen. Wat denken jullie?
Aan de hand van wat voor zaken bepaal jij of jij een vrouw interessant genoeg / leuk genoeg vindt om aan te spreken.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:30 schreef DutchIncel het volgende:
Ik vind het woord ''interessant" zijn zo vaag, wanneer is iemand interessanter dan de andere?
Kies dan niet zo’n stomme username.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:30 schreef DutchIncel het volgende:
Ik vind het woord ''interessant" zijn zo vaag, wanneer is iemand interessanter dan de andere?
Kap aub met die Incel onzin, voor mij is incel niets meer dan een man die ongewild in een celibaat zit en op één of andere reden niet interessant is voor de meeste vrouwen.
Ik bedoel andersom, wanneer is een man wel/niet interessant om een gesprek gaande te houden. In mijn situatie merk ik vaak dat vrouwen snel het gesprek beëindigen, helaas.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan de hand van wat voor zaken bepaal jij of jij een vrouw interessant genoeg / leuk genoeg vindt om aan te spreken.
Of om het gesprek gaande te houden?
Nou.. dat soort dingen dus.
Ik weet dat jij het andersom bedoelt. Maar ik stel eerst de vraag andersom aan jou.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:41 schreef DutchIncel het volgende:
Ik bedoel andersom, wanneer is een man wel/niet interessant om een gesprek gaande te houden. In mijn situatie merk ik vaak dat vrouwen snel het gesprek beëindigen, helaas.
De enige gemeenschappelijke factor in die gesprekken ben jij. Je probeert het nog steeds als een checklist te benaderen. Zolang je niet wil snappen dat het zo niet werkt, dan kun je niet geholpen worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:41 schreef DutchIncel het volgende:
[..]
Ik bedoel andersom, wanneer is een man wel/niet interessant om een gesprek gaande te houden. In mijn situatie merk ik vaak dat vrouwen snel het gesprek beëindigen, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |