ik heb een afgebroken verstandskies die eruit moet. Heb er nul last van gelukkig maar het moet er wel uit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:49 schreef Ynnad_Er het volgende:
Wat ga je aan de kaak stellen Dude-ski ? ()
Oeh dat is een flinke. Heb ik op mijn 19e gehad. Alle vier er uit in twee etappes. Was een pittige, maar wel blij dat ze er uit zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een afgebroken verstandskies die eruit moet. Heb er nul last van gelukkig maar het moet er wel uit.
En dan halen ze de andere er ook gelijk uit want ze staan allemaal scheef
Ze hebben het me 20 jaar terug al verteld dat ze er uit moesten want daar kon ik mogelijk last van krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:52 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Oeh dat is een flinke. Heb ik op mijn 19e gehad. Alle vier er uit in twee etappes. Was een pittige, maar wel blij dat ze er uit zijn.
Zo een hekel aan mensen die hun werk niet goed doen. Vooral als het dit soort dingen betreft. Gewoon bij die nieuwe tandarts blijven als het je bevalt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Balen. Ik moet 13 aug terug. Mijn vorige tandsarts heeft prutswerk geleverd met mijn vullingen. Nou worden deze allemaal vervangen door mijn nieuwe tandarts. Zie er tegen op maar deze gast verdoofd tenminste wel goed.
Bij mij werd er ook al jaren gezegd dat ze eruit moesten maar gelukkig had ik tandartsen die ook van mening waren dat als ik er geen last van heb het nog niet nodig was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben het me 20 jaar terug al verteld dat ze er uit moesten want daar kon ik mogelijk last van krijgen.
Ik ben geen fan van preventief dingen verwijderen dus had zoiets van bekijk het maar, als ik er last van krijg dan zie we het tegen die tijd wel.
Beetje hetzelfde idee om je ballen weg te laten snijden omdat er een mogelijkheid is dat je teelbalkanker krijgt.
Snap ik, logisch ook wel. Ik daarentegen had veel pijn, vandaar dat ik toen wel ging/moest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben het me 20 jaar terug al verteld dat ze er uit moesten want daar kon ik mogelijk last van krijgen.
Ik ben geen fan van preventief dingen verwijderen dus had zoiets van bekijk het maar, als ik er last van krijg dan zie we het tegen die tijd wel.
Beetje hetzelfde idee om je ballen weg te laten snijden omdat er een mogelijkheid is dat je teelbalkanker krijgt.
Same here en doe ik ook zeker.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een hekel aan mensen die hun werk niet goed doen. Vooral als het dit soort dingen betreft. Gewoon bij die nieuwe tandarts blijven als het je bevalt.
Heb in principe mijn uren al gemaakt deze week, morgen nog tot zo'n half tien nog even afwachten of ze lastminute inval nodig hebbenquote:
Aah oke. Lekker! hopelijk dan weekendquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb in principe mijn uren al gemaakt deze week, morgen nog tot zo'n half tien nog even afwachten of ze lastminute inval nodig hebben
Ja fijn!quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah oke. Lekker! hopelijk dan weekend
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Moet morgen nog een dagje en dan ook weekend
Ik leef met je mee! Ik moet morgen ook nog 8 uurtjes vol makenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Moet morgen nog een dagje en dan ook weekend
Aaawh! en daarna lekker weekend?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Ik moet morgen ook nog 8 uurtjes vol maken
Daarna lekker weekendje vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |