geen foto op je fobo dus kan het niet checkenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso al.
Kijk maar naar @:mickytjuh haar ondertitel.
Maar die staan gewoon op de planning als persoonlijke progressie
wel foto's in userfoto's ergens ooit een keer geplaatstquote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen foto op je fobo dus kan het niet checken![]()
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel foto's in userfoto's ergens ooit een keer geplaatst
staat er ook nog eentje in een gedeelte waar je niet kan zoeken met mycroftquote:
zo handig ben ik helemaal nietquote:Op maandag 26 juli 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat er ook nog eentje in een gedeelte waar je niet kan zoeken met mycroft
nee niet kelder.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo handig ben ik helemaal niet![]()
![]()
aaah kelder
kan ik niet moet ik ww aanvragenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee niet kelder.
met mycroft zoeken is vet handig.
ja dat moet iedereen. is zo gedaan.quote:
heb gisteren wel schouders, triceps en rug gedaan. Dus zal daar wel door komen.quote:
hier is het droog wel wat koeler nuquote:Op maandag 26 juli 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb gisteren wel schouders, triceps en rug gedaan. Dus zal daar wel door komen.
Als het nog een paar uurtjes droog blijft kan ik straks nog buiten trainen
volgens buienradar blijft het droog tot in ieder geval 1500quote:Op maandag 26 juli 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het droog wel wat koeler nu
in Nederland weet je het nooitquote:Op maandag 26 juli 2021 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens buienradar blijft het droog tot in ieder geval 1500
nee en zeker met de zeer plaatselijke buien niet.quote:
hier lijken ze er ook vaker naast te zitten dan het goed te hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee en zeker met de zeer plaatselijke buien niet.
Buienradar zei laatst dat het droog was en het goot toch een partij
Tijd om het thuis deste natter te makenquote:
Het regent nu al. En moet straks m'n 2e prik halenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijd om het thuis deste natter te maken
Hoe laat moet je je tweede prik gaan halen?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het regent nu al. En moet straks m'n 2e prik halen
Succes met je prik!quote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het regent nu al. En moet straks m'n 2e prik halen
Net gehad.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat moet je je tweede prik gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |