Hier regent het best wel stevig het laatste half uurquote:Op zondag 25 juli 2021 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het lijkt wel te onweer/rommelen hier.....
Owjee, kaplaarzen en zwemvest aan!quote:Op zondag 25 juli 2021 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hier regent het best wel stevig het laatste half uur
Ik woon 1 hoog. Ik zit veiligquote:Op zondag 25 juli 2021 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owjee, kaplaarzen en zwemvest aan!
Dat is waarquote:
Niet dat je ineens een eend langs je raam ziet zwemmenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ik heb ook nog een zolder. Dan moet het wel heel gek worden
Lekker Dudorquote:Op maandag 26 juli 2021 10:59 schreef dud0r het volgende:
mogguh schatjes. nog een weekje arbeiten en dan 2 weekjes verkansie
hey greys, hoe is het?quote:
Ik drie weekjes vakantiequote:Op maandag 26 juli 2021 10:59 schreef dud0r het volgende:
mogguh schatjes. nog een weekje arbeiten en dan 2 weekjes verkansie
mwah, wel oke. kan slechter kan beter.quote:
heb je een doel met trainen?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, wel oke. kan slechter kan beter.
vanavond 2e prik dus dat is wel chill. hopelijk weinig last van want dan kan ik nog gewoon trainen deze week
ik heb 4 sprongen op m'n #summergoals lijst staan. dus heb nog 2 maanden om die te halen ongeveerquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb 4 sprongen op m'n #summergoals lijst staan. dus heb nog 2 maanden om die te halen ongeveer
Dat ben ik sowieso al.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
en dan ben je straks een babe-magneet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |