Echt ja, dat soort bedrijven.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:55 schreef Ynnad_Er het volgende:
Godver, maak je een afspraak met Energiewacht, en ik een halve dag werk inplan komen ze ergens tussen 12:00 en 18:00. Wat zijn dit voor een grappen.
Ze zijn dood!quote:Op maandag 19 juli 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
Wij zitten hier ook op bezoek te wachten. Zou om 13.00 komen, laat niets van zich horen en neemt de telefoon ook niet op.
Nou ja, beetje vertraging kan natuurlijk altijd.
Dat kan ook nogquote:Op maandag 19 juli 2021 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zijn vrienden van mijn vrouw, en ze denkt dat ze het gewoon vergeten zijn.
Ha ja maar dat is iets anders dan tussen 12:00 en 18:00 uurquote:Op maandag 19 juli 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
Wij zitten hier ook op bezoek te wachten. Zou om 13.00 komen, laat niets van zich horen en neemt de telefoon ook niet op.
Zou best kunnen. Maar dat niet opnemen is wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
Fijn dat ze dat laten weten. 🙄quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef ToT het volgende:
Ja telefoon is opgenomen; ze komen niet!Hun plannen zijn veranderd.
Pffff lekker dan ja!quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat laten weten. 🙄
Ik heb ook zo'n vriend. Spreken we af om magic te gaan spelen rond 2100, stuurt die rond 2300 een appje ik ben het vergeten. Of de volgende dag.
Ik app of bel hem ook niet meer als het gebeurt. Blijf er niet achteraan lopen.
de hont van @Moonlightquote:
Die is godnondejuh lief jonguh!quote:
Dat staat er toch ookquote:
Er staat heul geen godnondejuh bijquote:
oke okequote:
is muis al zwangerquote:
moet ik het een keer proberen voor jequote:
Nee hoor, ik wil gaarne superieure kindjesquote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gaarne superieure kindjes
Tsja, ik kan er ook niets aan doen dat onze genen zo superieur zijn dat ze niet gemengd mogen worden met plebsquote:
het is niet andersquote:Op maandag 19 juli 2021 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er ook niets aan doen dat onze genen zo superieur zijn dat ze niet gemengd mogen worden met plebs
Achja, we hebben nog tijd genoegquote:
dat zeg je nou wel maar haar biologische klok tikt als een tijdbomquote:
Denken dat vrouwmenschen in mijn huis ook maar iets te willen hebbenquote:Op maandag 19 juli 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel maar haar biologische klok tikt als een tijdbom
Het enige wat ze mogen willen is pen0rquote:Op maandag 19 juli 2021 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat vrouwmenschen in mijn huis ook maar iets te willen hebben
En die van mij wil iedere vrouw die ook maar een glimp van me opvangtquote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die van mij wil iedere vrouw die ook maar een glimp van me opvangt![]()
Al onder het tapijt gekeken?quote:Op maandag 19 juli 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
Wel lekker rustig zo als alle baggeraars ineens verdwenen zijn
Daar durf ik niet eens meer te kijkenquote:
Uitgestorvenquote:Op maandag 19 juli 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
Eten warm maken, eten, kind naar bed brengen. Kost allemaal tijdquote:Op maandag 19 juli 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
Hee homoquote:Op maandag 19 juli 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten warm maken, eten, kind naar bed brengen. Kost allemaal tijd
Man man man manquote:Op maandag 19 juli 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten warm maken, eten, kind naar bed brengen. Kost allemaal tijd
Hoi lekker neuksletjequote:
Heb jij over een paar jaar ook last van. Kan je met een beetje mazzel in het weekend in je latex wielrenners outfit hijsen. Met zo'n buik waar je elke keer je knieën tegenaan traptquote:
Daar heb ik juist een vrouwmensch voor in huis genomen om voor dat soort triviale dingen zorg te dragenquote:Op maandag 19 juli 2021 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij over een paar jaar ook last van. Kan je met een beetje mazzel in het weekend in je latex wielrenners outfit hijsen. Met zo'n buik waar je elke keer je knieën tegenaan trapt
Daar kom je straks niet meer mee wegquote:Op maandag 19 juli 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik juist een vrouwmensch voor in huis genomen om voor dat soort triviale dingen zorg te dragen
Denken dat ik een slappe onderdanige man word zodra er kindjes uitgepoept zijnquote:
Zo'n kinderke gaat je hart smeltenquote:Op maandag 19 juli 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat ik een slappe onderdanige man word zodra er kindjes uitgepoept zijn
Jij wordt vast een goede vader die de eerste 8 jaar z'n kind niet zietquote:
Ik word een vader met een zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer belangrijke baan die een lichtend voorbeeld word voor zijn zoon die niets liever wil dan in de voetsporen van zijn vader stappen en vechten voor volk en vaderlandquote:Op maandag 19 juli 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wordt vast een goede vader die de eerste 8 jaar z'n kind niet ziet
Dat zeg ikquote:Op maandag 19 juli 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik word een vader met een zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer belangrijke baan die een lichtend voorbeeld word voor zijn zoon die niets liever wil dan in de voetsporen van zijn vader stappen en vechten voor volk en vaderland
Ligt die niet onder het tapijt weg te rotten, dat je er daarom niet meer onder durft te kijken?quote:Op maandag 19 juli 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik juist een vrouwmensch voor in huis genomen om voor dat soort triviale dingen zorg te dragen
Laatste keer dat ik haar tegen kwam lag ze nog te snurken in mijn nest en triviale verwensingen te brabbelen toen mijn wekker af liepquote:Op maandag 19 juli 2021 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt die niet onder het tapijt weg te rotten, dat je er daarom niet meer onder durft te kijken?
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar tegen kwam lag ze nog te snurken in mijn nest en triviale verwensingen te brabbelen toen mijn wekker af liep
Toen heb ik haar maar gevraagd wat ze buiten de keuken deed en haar terug geschopt om me een ontbijtje te makenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen heb ik haar maar gevraagd wat ze buiten de keuken deed en haar terug geschopt om me een ontbijtje te maken
Geintje natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk!
Alsof ik zoiets ga vragen, gewoon gelijk een goede trap gegeven met de tekst 'GA EENS ETEN KOKEN GIJ VROUWMENSCH!'
Mijn exemplaar werkt nog tot eind deze maand, augustus vakantie en dan in september een groten mensen baanquote:Op maandag 19 juli 2021 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja mijn exemplaar is momenteel weer op d'r werk.
Nice, nice!quote:Op maandag 19 juli 2021 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn exemplaar werkt nog tot eind deze maand, augustus vakantie en dan in september een groten mensen baan
Man man man, het zou verplicht moeten zijn in een ontwikkeld land als NLquote:
Denk dat ze allemaal nog slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, het zou verplicht moeten zijn in een ontwikkeld land als NL![]()
Ow wacht dat is het ook in de beschaafde delen van het land......
Dan heb je de stok ver weggegooidquote:Op maandag 19 juli 2021 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is nog steeds druk bezig met niet te bestaan!
Honden zijn altijd blij om mij te zien, alhoewel ik er afstand van hou.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:50 schreef Ynnad_Er het volgende:
Heuj, nog effe en dan 15:15 alweer lekker vrij
Succes straks, maar denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:11 schreef ToT het volgende:
Ik kan nog niet aan de zuip; zo weer autorijden en een gesprek op de peuterspeelzaal van Mini-ToT.
Arme jijquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:11 schreef ToT het volgende:
Ik kan nog niet aan de zuip; zo weer autorijden en een gesprek op de peuterspeelzaal van Mini-ToT.
Gesprek is achter de kiezen, en we krijgen hulp thuis met Mini-ToT wat betreft eten, slapen en praten.quote:
Dat is fijn, hopelijk geeft het jullie een fijn steuntje in de rugquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Gesprek is achter de kiezen, en we krijgen hulp thuis met Mini-ToT wat betreft eten, slapen en praten.
We gaan het merken!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is fijn, hopelijk geeft het jullie een fijn steuntje in de rug
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Gesprek is achter de kiezen, en we krijgen hulp thuis met Mini-ToT wat betreft eten, slapen en praten.
Zeker!quote:
Mooizo !!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Er zijn diverse instanties die ons kunnen helpen en ze gaan nu kijken wat het beste aansluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |