Nee, @eragon2890 gaat bij Op1 de cijfers voor het Fok!OMT duiden, in een mangajurkje.quote:
Daar heb je de NOW regeling al voor.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Thuis werken hadden ze sowieso moeten blijven pushen. Geef gewoon 5-10% korting op arbeidskosten voor werkgevers als werknemers minimaal 70% thuis werken ofzo. Dan heb je gelijk geen gezeik meer met files, minder uitstoot etc.
Nee voor je medemensquote:Op maandag 19 juli 2021 13:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
En hoe zit dit dan met gevaccineerden? De meeste zijn bij ons volledig gevaccineerd of kwamen toch al niet of nauwelijks op kantoor. Vaccinatie voor Jan Lul dus?
Het is allemaal voortgekomen uit de huidige paniek, meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 19 juli 2021 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een stelletje idioten zeg.
Er zijn geen besmettingen op werk, maar thuis werken word weer de norm.
Mijn Teams staat gewoon op Afwezig op zulke momenten. Zodat het virus weet dat het een deurtje verder moet zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Het virus is slim. Een onbewaakt moment op Teams en je bent de pineut.
Vermoeiend inderdaad.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is allemaal voortgekomen uit de huidige paniek, meer kan ik er niet van maken
Handelen met voorkennis is illegaal.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik zet alvast al mijn fiches in op 8932 besmettingen straks.
9844quote:Op maandag 19 juli 2021 13:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik zet alvast al mijn fiches in op 8932 besmettingen straks.
Ach ja, in het voorjaar veegden heel veel werkgevers hun kont af met het thuiswerkadvies, en toen werd er door horeca-ondernemers geroepen: wat een stelletje idioten, waarom mogen wij niet open? Er vinden nauwelijks besmettingen plaats bij ons! (misschien ook wel makkelijk als je gesloten bent)quote:Op maandag 19 juli 2021 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een stelletje idioten zeg.
Er zijn geen besmettingen op werk, maar thuis werken word weer de norm.
Ik zou zeggen laat iedereen het gewoon lekker zelf bepalen. Ja er zullen slavendrijvers zijn die personeel 5 dagen per week weer op kantoor willen zien. Maar er staan ook coulante werkgevers tegenover die thuiswerken meer ruimte zullen geven. Uiteindelijk middelt dat wel weer uit. Los van dat sommige mensen thuiswerken heerlijk vinden en anderen gewoon die sociale interactie enkele dagen in de week nodig hebben. Het is allemaal niet zo zwart-wit.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:52 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ach ja, in het voorjaar veegden heel veel werkgevers hun kont af met het thuiswerkadvies, en toen werd er door horeca-ondernemers geroepen: wat een stelletje idioten, waarom mogen wij niet open? Er vinden nauwelijks besmettingen plaats bij ons! (misschien ook wel makkelijk als je gesloten bent)
Besmettingen zullen altijd plaatsvinden, mensen zullen altijd samenkomen. Je kunt het wat mitigeren door de clubs dicht te doen en door in ieder geval te zorgen dat een aantal bedrijven en instanties toch weer gaan thuiswerken.
De pandemie heeft mij vooralsnog wel de mogelijkheid gegeven om vanuit huis in Groningen een baan met locatie Randstad te krijgen, waar ik anders überhaupt niet op had kunnen solliciteren.
Sowieso is dit een advies om mensen het idee te geven dat er 'iets' gebeurt. Verder ook niet heel spannend.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat iedereen het gewoon lekker zelf bepalen. Ja er zullen slavendrijvers zijn die personeel 5 dagen per week weer op kantoor willen zien. Maar er staan ook coulante werkgevers tegenover die thuiswerken meer ruimte zullen geven. Uiteindelijk middelt dat wel weer uit. Los van dat sommige mensen thuiswerken heerlijk vinden en anderen gewoon die sociale interactie enkele dagen in de week nodig hebben. Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Vandaar dat er mensen waren die thuis mondkapjes droegen tijdens online meetings.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Het virus is slim. Een onbewaakt moment op Teams en je bent de pineut.
Die zaten stiekem op 'de zaak' met een achtergrond van thuisquote:Op maandag 19 juli 2021 13:56 schreef galantis het volgende:
[..]
Vandaar dat er mensen waren die thuis mondkapjes droegen tijdens online meetings.
Of onderwegquote:Op maandag 19 juli 2021 13:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die zaten stiekem op 'de zaak' met een achtergrond van thuis
Great race, great track, great crowd.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd wanneer de UK 100-200-300k besmettingen gaat noteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |