neequote:Op maandag 19 juli 2021 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dat ventilatie verhaal is toch, in huis, gewoon onzin? Want dat speelt alleen een rol als er iemand met covid IN huis is en volgens mij gaat ventilatie je dan toch echt geen ruk helpen als er iemand in jouw huis en nabijheid met covid rondloopt.
Ah, goed om te weten.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Samenvatting is: Corona krijgen we er alleen onder door ramen open te zetten en thuis te werken.
Ventilatie op kantoor lijkt mij belangrijk ja, thuis maakt dat vrijwel geen reet uitquote:Op maandag 19 juli 2021 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dat ventilatie verhaal is toch, in huis, gewoon onzin? Want dat speelt alleen een rol als er iemand met covid IN huis is en volgens mij gaat ventilatie je dan toch echt geen ruk helpen als er iemand in jouw huis en nabijheid met covid rondloopt.
Zelfs al zou dit merkbaar verschil kunnen maken, dan is het mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:18 schreef Stienn het volgende:
Ben wel benieuwd wat de overheid wil gaan adviseren qua ventilatie. Het klinkt heel simpel maar een gedegen ventilatiesysteem aanbrengen of upgraden naar een betere norm heeft een behoorlijke impact op een gebouw. Laat staan het uitvoeren ervan, nu bedenken, ontwerpen, inkopen dan ben je al een aantal maanden verder.
Thuis ventileren is op zich ook wel goed hoor voor je algemene gezondheidquote:Op maandag 19 juli 2021 13:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ventilatie op kantoor lijkt mij belangrijk ja, thuis maakt dat vrijwel geen reet uit
Zo'n beetje alles wat er uit Den Haag komt is mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:29 schreef galantis het volgende:
[..]
Zelfs al zou dit merkbaar verschil kunnen maken, dan is het mosterd na de maaltijd.
Behalve de 1000¤ van Ruttequote:Op maandag 19 juli 2021 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat er uit Den Haag komt is mosterd na de maaltijd.
Het maakt geen reet uit mbt covid danquote:Op maandag 19 juli 2021 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Thuis ventileren is op zich ook wel goed hoor voor je algemene gezondheid
Ken jij nachtclubs waar ze de ramen kunnen openen / dit actief doen indien mogelijk?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:30 schreef galantis het volgende:
Een nachtclub met de ramen tegen elkaar open blijft nog steeds diezelfde nachtclub die met gedegen toegangscontrole en voldoende gevaccineerden wel open kan, en zonder dat niet.
Wij hebben gewoon geen goede lobby richting de praatprogramma's.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:18 schreef _serial_ het volgende:
Toch wel weer mooi dat we de stabilisatie al dagen zagen aankomen bij het FOK!OMT
Niet hoeven betalen van reiskosten is al een behoorlijke incentivequote:Op maandag 19 juli 2021 13:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Thuis werken hadden ze sowieso moeten blijven pushen. Geef gewoon 5-10% korting op arbeidskosten voor werkgevers als werknemers minimaal 70% thuis werken ofzo. Dan heb je gelijk geen gezeik meer met files, minder uitstoot etc.
Moeten we Eragon even voor inschakelen; die communiceert ook frequent met OMT leden blijkbaar, dus die heeft vast wel wat lijntjes open staanquote:Op maandag 19 juli 2021 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon geen goede lobby richting de praatprogramma's.
Eragon als woordvoerder Fok!OMT... Ik denk dat ze er heel blij mee zullen zijnquote:Op maandag 19 juli 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Moeten we Eragon even voor inschakelen; die communiceert ook frequent met OMT leden blijkbaar, dus die heeft vast wel wat lijntjes open staan
Weet niet of het is toegestaan om in cosplay naar een talkshow te komen.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Moeten we Eragon even voor inschakelen; die communiceert ook frequent met OMT leden blijkbaar, dus die heeft vast wel wat lijntjes open staan
Alleen als je de juiste outfit aan doet.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet niet of het is toegestaan om in cosplay naar een talkshow te komen.
Ik kom er eigenlijk nooit maar er zijn vast wat verdwaalde raampjes te vinden.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ken jij nachtclubs waar ze de ramen kunnen openen / dit actief doen indien mogelijk?
Ach, als Hugo mag komen met zijn schoenenquote:Op maandag 19 juli 2021 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet niet of het is toegestaan om in cosplay naar een talkshow te komen.
Dan krijgen ze geheid gezeik vanwege geluidsoverlast.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ken jij nachtclubs waar ze de ramen kunnen openen / dit actief doen indien mogelijk?
Zullen de omwonenden leuk vinden.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval kijken dan. Iemand in een japans mangajurkje die de cijfers van de pandemie gaat duiden maakt 't een stuk leuker. Net als de weersverwachting in Mexico saai was tot ze gingen selecteren op omvang van de billen.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen als je de juiste outfit aan doet.
Ben jij het eragon?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval kijken dan. Iemand in een japans mangajurkje die de cijfers van de pandemie gaat duiden maakt 't een stuk leuker. Net als de weersverwachting in Mexico saai was tot ze gingen selecteren op omvang van de billen.
En hoe zit dit dan met gevaccineerden? De meeste zijn bij ons volledig gevaccineerd of kwamen toch al niet of nauwelijks op kantoor. Vaccinatie voor Jan Lul dus?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een stelletje idioten zeg.
Er zijn geen besmettingen op werk, maar thuis werken word weer de norm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |