Verrassende mededeling ditquote:Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mening over de sprintrace horen jullie na Monza wel.
Spoiler: heel negatief
Dat is een eerste vereiste om in aanmerking te komen, natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Mods worden tegenwoordig geselecteerd op snelheid van topickapen geloof ik.
De britse fans noemen dit agressief van Maxquote:Op zondag 18 juli 2021 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk toch eens hoe close het ook was op die Wellington straight
[ afbeelding ]
Ongekend gewoon
Ik werd destijds in de steentijd nog beoordeeld op kunde.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een eerste vereiste om in aanmerking te komen, natuurlijk.
Ik vond het wel leuk, eigenlijk.quote:
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dichtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Mods worden tegenwoordig geselecteerd op snelheid van topickapen geloof ik.
Ja precies! Voor de beleving langs de baan wel een aanwinst. Ook al zie je de wagens minder door het verlies van een vrije training.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar tijd 'plannen' om alles te kunnen volgen vind ik ik ook minder. Haalt ook een beetje de glorie van de kwalificatie af. Imo.
Als je langs de baan zit is het natuurlijk wel leuker dat het 3 dagen ergens om gaat.
Voorlopige conclusie voor mij is: liever niet, weekenden al druk genoeg.
Daar doen we niet meer aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik werd destijds in de steentijd nog beoordeeld op kunde.
Nee duidelijkquote:
Hij was toch ook agressief? Als je kijkt naar zijn bewegingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)j-was-wel-agressief/
Ik had de lapo!!!!! Jammer want King Lewis was een mooie aanwinst voor de OPquote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dicht
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat mag. Ik niet. Hou dat in de opstapklassen..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk, eigenlijk.![]()
Ik heb het idee dat men beter had kunnen wachten met de introductie tot volgend seizoen met de nieuwe auto's maar ik vond het wel vermakelijk.
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel je dweiltje op tijd vervangen hè.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had de lapo!!!!! Jammer want King Lewis was een mooie aanwinst voor de OP
Karel en Ferdinand.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)j-was-wel-agressief/
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaanquote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc die precies dezelfde lijn reed. Uhuh
Laat maar. Geen kracht meer voorquote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij was toch ook agressief? Als je kijkt naar zijn beweging
Dat was bij mij ook nog zo.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dicht
Eigenlijk betekent dat juist dat Leclerc makkelijker wijder had kunnen gaan dan Verstappen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaan
Bij het incident bijna volle tanks, bij Leclerc bijna lege tanks
Zij heeft mij zelfs gerecuttertoeterdquote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.
Als Max nou meer ruimte had gegeven was die hooguit de leiding kwijtgeraakt maar was Hamilton misschien maar 7 punten uitgelopenquote:
Kom op zeg! je bent Gerard Joling niet!quote:
Juist strakker die bocht in, om Hamilton te blokkenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat juist dat Leclerc makkelijker wijder had kunnen gaan dan Verstappen.
achteraf kijk je een koe in de kont maar het is geen heer in het verkeer, het is racen en Hamilton zat fout hier.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max nou meer ruimte had gegeven was die hooguit de leiding kwijtgeraakt maar was Hamilton misschien maar 7 punten uitgelopen
Zo moeten we het natuurlijk ook bekijken
Wil je die 3 woorden aub niet gebruiken?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom op zeg! je bent Gerard Joling niet!
Get in there Whiskers!
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in gingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
achteraf kijk je een koe in de kont maar het is geen heer in het verkeer, het is racen en Hamilton zat fout hier.
Er was ruimte zat. Hamilton is bestraft, Max niet. Kap met dat rechtpratenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat Karun wel weer terecht aangaf in zijn analyse: Max had veel wijder kunnen gaan, hij had toch wel genoeg exit om op terecht te komen.
Daarnaast stuurde Verstappen een tweede keer in nadat hij Lewis in zijn spiegel zag en meer ruimte wilde geven. Het was echter een fractie te laat
Echt, hou op zegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in ging
daar ben ik het dus niet mee eens en de stewards blijkbaar ook niet, wat Hamilton deed was onmogelijk maar hij komt er goed mee wegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in ging
Wordt hier ook besproken. Vrijwel aan het begin van de podcast.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neem me niet sorry.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je die 3 woorden aub niet gebruiken?![]()
Dan hoeft Max dit seizoen nog maar 1 ding te doen en er voor zorgen dat Lewis uit iedere race wordt gecrashed.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:13 schreef shiz het volgende:
Naja, eigenlijk heeft Lewis gewoon zelf toegegeven zonder respect en ruimte te laten te racen en dat we door zijn stugge houding dit nog wel vaker gaan zien als Max niet zoals een oud omaatje van een Bottas gaat rijden alsof er een teamorder swap is.
Zo'n 11% verschil in gewicht, en niet veel meer.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaan
Bij het incident bijna volle tanks, bij Leclerc bijna lege tanks
Hamilton kon niet richting apex insturen maar zat wel nagenoeg naast Max. Dan heeft hij wel recht op insturen natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was ruimte zat. Hamilton is bestraft, Max niet. Kap met dat rechtpraten
Modtrollquote:
aan de andere kant: geef je meer ruimte dan vlieg je er zelf af met het risico dat je de auto beschadigtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat Karun wel weer terecht aangaf in zijn analyse: Max had veel wijder kunnen gaan, hij had toch wel genoeg exit om op terecht te komen.
Daarnaast stuurde Verstappen een tweede keer in nadat hij Lewis in zijn spiegel zag en meer ruimte wilde geven. Het was echter een fractie te laat
Ah nee joh.. niet overdrijven.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Shreyas het volgende:
Die hele Formule 1 is een corrupte bende. Hamilton had per direct gediskwalificeerd moeten worden en in de stand 20 punten aftrek moeten krijgen.
Een tijdstraf van 10 seconden is misschien nog wel vernederender voor de overige deelnemers dan helemaal geen straf geven. Schandalige beslissing van een schandalige organisatie.
Laat maar. Dit is net als toen met het grind wat Verstappen niet wist.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton kon niet richting apex insturen maar zat wel nagenoeg naast Max. Dan heeft hij wel recht op insturen natuurlijk
Ok die puntenaftrek hoeft niet, maar per direct diskwalificeren zou natuurlijk terecht zijn. Als door zijn toedoen Max niet verder kan, zou ook hij niet verder mogen.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton kon niet richting apex insturen maar zat wel nagenoeg naast Max. Dan heeft hij wel recht op insturen natuurlijk
Uhuh, nagenoegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede straf zijn. Als je schuldig wordt bevonden aan een crash danquote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok die puntenaftrek hoeft niet, maar per direct diskwalificeren zou natuurlijk terecht zijn. Als door zijn toedoen Max niet verder kan, zou ook hij niet verder mogen.
Nee, is gewoon geen goed idee. Is een yokequote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede straf zijn. Als je schuldig wordt bevonden aan een crash dan
- wordt je uit de race gehaald als de andere coureur ook is uitgevallen
- moet je achter de slachtoffer aansluiten als de andere coureur nog kan doorrijden
Kan je in ieder geval nooit een voordeel halen t.o.v. je slachtoffer.
Dat had Max dan ook overkomen. Vaker dan HAM.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede straf zijn. Als je schuldig wordt bevonden aan een crash dan
- moet je achter de slachtoffer aansluiten als de andere coureur nog kan doorrijden
Ja maar dan hadden ze die coole Mercedes petjes niet gekregen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok die puntenaftrek hoeft niet, maar per direct diskwalificeren zou natuurlijk terecht zijn. Als door zijn toedoen Max niet verder kan, zou ook hij niet verder mogen.
Ik vind ook dat met hardlopen iemand die nagenoeg gelijk loopt met de winnaar eigenlijk moet winnen. Als je met je hand diegene voor je nog net (niet) kan aanraken, ben jij eigenlijk de winnaar, want je zit er nagenoeg naast, dus eigenlijk voor, dus heb je gewonnen, ofzo.quote:
Karun snapt dat Verstappen de bocht ook gewoon moet halen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prima toch. Ik ben hier niet om Max te verdedigen. Als je dom bent om ongelukken te veroozaken moet je maar om de blaren zittenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had Max dan ook overkomen. Vaker dan HAM.
Vor onsportief ijden krijg je alleen een zwarte vlag en heb je kans dat je uit de uitslag van dat jaar gehaald wordt, heeft Schumacher ook een keer gehad,quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan hoeft Max dit seizoen nog maar 1 ding te doen en er voor zorgen dat Lewis uit iedere race wordt gecrashed.
[..]
Zo'n 11% verschil in gewicht, en niet veel meer.
Doet weinig af aan het feit dat Lewis de apex miste en nauwelijks de bocht haalde.
Daarom moet je het Perez laten doenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vor onsportief ijden krijg je alleen een zwarte vlag en heb je kans dat je uit de uitslag van dat jaar gehaald wordt, heeft Schumacher ook een keer gehad,
Nee dat maakt het weer kleinzielig al snap ik dondersgoed dat het als onrecht naar Max voelt. Ik ga niet voor niets steeds opnieuw woedend zijn de komende twee weken.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Karun is vaak wel leuk maar we hoeven het niet altijd met hem eens te zijn tochquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karun snapt dat Verstappen de bocht ook gewoon moet halen?
quote:
Snap op zich dat je dat raar vindt klinken, ik riep naar de TV dat Hamilton ook uit zijn nek zat te lullen toen die het over de boordradio riep, maar als je Hamiltons onboard erbij pakt:quote:
Je bedoelt dat circuit waar we ieder jaar van roepen dat ze daar goed gaan maar nooit winnen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Oja, over sprintrace gesproken; volgens mij is het geluk dat we nu hebben kunnen zien dat RB qua racepace sneller was hier. Dat Hamilton Verstappen eraf heeft geramd is eigenlijk gewoon goed voor de spanning, want de overhand heeft Mercedes niet meer.
Hongarije is weer een RB circuit en wordt dus genieten.
Ik raad je specsavers aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Snap op zich dat je dat raar vindt klinken, ik riep naar de TV dat Hamilton ook uit zijn nek zat te lullen toen die het over de boordradio riep, maar als je Hamiltons onboard erbij pakt:
[ afbeelding ]
Snap ik op zich wel dat hij vond dat hij ernaast zat
nee, Hamilton heeft zich met name vanavond van zijn zwartste kant laten zien. Niet van buiten naar van binnen, door en door verrot.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wattes?
Owh wacht. Groot ipv grootS
Inderdaad,, de cijfers zeggen andersquote:Op zondag 18 juli 2021 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat circuit waar we ieder jaar van roepen dat ze daar goed gaan maar nooit winnen?
Kelly is wel boos op Lewisquote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Fijn dat Jos bij Max is. Kelly niet gezien dit weekend, maar die zal thuis wel klaar staan.
Hoop dat die snel hersteld.
Gelukkig niet. Heel die Skyploeg was verschrikkelijk vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Karun is vaak wel leuk maar we hoeven het niet altijd met hem eens te zijn toch
Nee. Te vaak onterecht of te hard bestraft. Overkomt de jonge garde nu ook nog te vaak. Men straft niet gelijk/consistent/consequentquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prima toch. Ik ben hier niet om Max te verdedigen. Als je dom bent om ongelukken te veroozaken moet je maar om de blaren zitten
Lewis won nergens vaker dan daarquote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inderdaad,, de cijfers zeggen anders
RB domineerde op elk circuit waarvan geroepen werd dat ze er goed zouden gaan tot dusver.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat circuit waar we ieder jaar van roepen dat ze daar goed gaan maar nooit winnen?
Tuurlijk, maar Copse kan je sowieso vrij wijd nemen en vol over de kerbs kan gaan met je linker wielen, of zelfs je rechter wielenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karun snapt dat Verstappen de bocht ook gewoon moet halen?
Als je een rode vlag veroorzaakt en een rijder uitschakelt 5 punten aftrek..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zat maar toch niet op het moment waar het om ging, ik begrijp je ook niet want wat wil je nou zeggen, dat Hamilton niet fout was?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Snap op zich dat je dat raar vindt klinken, ik riep naar de TV dat Hamilton ook uit zijn nek zat te lullen toen die het over de boordradio riep, maar als je Hamiltons onboard erbij pakt:
[ afbeelding ]
Snap ik op zich wel dat hij vond dat hij ernaast zat
Ja dat geloof ik, had wel ff anders kunnen afgelopen en dat gefeest alsof hij weer het wk had gewonnen was zeer misplaatst. Geen enkel woord over Max. Leclerc daarentegen snapte het wel.quote:
Waarom moet Max wijder gaan? Max wil het liefst de apex hebben maar hij geeft die al aan Lewis. Lewis heeft de mogelijkheid om de apex te pakken maar gaat te hard de bocht in, mist de apex en onderstuurt tegen Max zijn wiel aan. Je kan wel er naast komen maar je moet ook nog wel de bocht maken natuurlijk. Waar ligt de grens in hoeveel ruimte je moet geven aan Lewis?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan stel ik voor dat we dat vanaf nu over elk circuit roepen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB domineerde op elk circuit waarvan geroepen werd dat ze er goed zouden gaan tot dusver.
tja Engelsen zijn niet te harden als ze wat winnenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Heel die Skyploeg was verschrikkelijk vandaag.
Als je naast elkaar zit bij het ingaan van een bocht moet je elkaar ruimte geven, Max gaf te weinig ruimte en daardoor tikte die met zijn rechter achterwiel Lewis' voorwiel aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat maar toch niet op het moment waar het om ging, ik begrijp je ook niet want wat wil je nou zeggen, dat Hamilton niet fout was?
Karun is van Channel4 toch? Net als Coulthard? Of loop ik achter?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Heel die Skyploeg was verschrikkelijk vandaag.
Dat heeft toch alleen zin als je een corrupte tv hebt.quote:
Je moet net zoveel ruimte geven zodat je niet met je achterwiel tegen Lewis' voorwiel aankomtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom moet Max wijder gaan? Max wil het liefst de apex hebben maar hij geeft die al aan Lewis. Lewis heeft de mogelijkheid om de apex te pakken maar gaat te hard de bocht in, mist de apex en onderstuurt tegen Max zijn wiel aan. Je kan wel er naast komen maar je moet ook nog wel de bocht maken natuurlijk. Waar ligt de grens in hoeveel ruimte je moet geven aan Lewis?
Dat is een groot probleem. Maar niet in dit geval, die 10 seconde is al aan de bovenkant. Ik zie ook vaak genoeg 5 seconde voor een botsing.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Te vaak onterecht of te hard bestraft. Overkomt de jonge garde nu ook nog te vaak. Men straft niet gelijk/consistent/consequent
Max zat op de racelijn, hoefde z'nplek niet af te staan want Hamilton zat er nog niet voor.,quote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je naast elkaar zit bij het ingaan van een bocht moet je elkaar ruimte geven, Max gaf te weinig ruimte en daardoor tikte die met zijn rechter achterwiel Lewis' voorwiel aan.
Oftewel: Max moest meer ruimte geven, "racing incident"
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je naast elkaar zit bij het ingaan van een bocht moet je elkaar ruimte geven, Max gaf te weinig ruimte en daardoor tikte die met zijn rechter achterwiel Lewis' voorwiel aan.
Karun is Skyquote:Op zondag 18 juli 2021 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karun is van Channel4 toch? Net als Coulthard? Of loop ik achter?
Als hij er nagenoeg naast zat was hij niet bestraft. Juist het feit dat hij er niet ver genoeg naast zit, maakt hem schuldig aan deze crash.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En hoe vandaag, zo wil je toch niet winnen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lewis won nergens vaker dan daar
Leclerc vond dat Max te agressief was..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, had wel ff anders kunnen afgelopen en dat gefeest alsof hij weer het wk had gewonnen was zeer misplaatst. Geen enkel woord over Max. Leclerc daarentegen snapte het wel.
Die zijn bovendien blij dat ze weer wat te juichen hebben na het verliezen van de EK finalequote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja Engelsen zijn niet te harden als ze wat winnen
Meer ruimte? Er is nog zeker een autobreedte ruimte rechts van HAM. Dit as echt geen kwestie van meer ruimte geven.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die mot ook geen ruzie.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc vond dat Max te agressief was..
Ze zaten vrijwel gelijk aan elkaar, dan kan Max niet ineens insturenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max zat op de racelijn, hoefde z'nplek niet af te staan want Hamilton zat er nog niet voor.,
Hamilton nam te weinig ruimte, die bocht had ie op die manier nooit kunnen halen, had de hele baan nodig om te herstellen.
CC, kap eensquote:Op zondag 18 juli 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zaten vrijwel gelijk aan elkaar, dan kan Max niet ineens insturen
Oké misschien deed Hamilton ook wat fout, maar als Max zo agressief instuurt als wat hij deed neem je dus ook risico.
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moet net zoveel ruimte geven zodat je niet met je achterwiel tegen Lewis' voorwiel aankomt
allesquote:Op zondag 18 juli 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké misschien deed Hamilton ook wat fout
De discussie en beslissing wie er fout zat en wie er iets aan kon doen is inderdaad al gemaakt. Alleen een tijdstraf van 10 seconden is zo laag en zo merkwaardig dat het erg veel op corruptie lijkt.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]nee Hamilton zat fout en is daar voor (te schappelijk) bestraft, het was dus geen racing incident.
En ik kan vinden dat Verstappen (ook) iets niet ultraslims deed.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]nee Hamilton zat fout en is daar voor (te schappelijk) bestraft, het was dus geen racing incident.
Het kan net zoals bij Albon (2x zelfs) Hamiltons schuld zijn, het is niet zo dat het van Max' kant onvermijdelijk is geweestquote:Op zondag 18 juli 2021 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als hij er nagenoeg naast zat was hij niet bestraft. Juist het feit dat hij er niet ver genoeg naast zit, maakt hem schuldig aan deze crash.
Het is onrechtvaardig. Niet raar. Volledig volgens de regelementen helaas.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De discussie en beslissing wie er fout zat en wie er iets aan kon doen is inderdaad al gemaakt. Alleen een tijdstraf van 10 seconden is zo laag en zo merkwaardig dat het erg veel op corruptie lijkt.
Gast, er was ruimte, hij had 2 meter tot de apex.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijkbaar staat er zo'n straf op zo'n incident, ze kijken ook alleen naar het incident en niet naar de gevolgen voor de rijders, dan krijg je inderdaad dit gevoel van onrechtvaardigheidquote:Op zondag 18 juli 2021 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De discussie en beslissing wie er fout zat en wie er iets aan kon doen is inderdaad al gemaakt. Alleen een tijdstraf van 10 seconden is zo laag en zo merkwaardig dat het erg veel op corruptie lijkt.
Was je maar eens kritisch op Hamilton... langer dan 1 sec alvorens je weer gaat rechtpraten.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ik kan vinden dat Verstappen (ook) iets niet ultraslims deed.
[..]
Het kan net zoals bij Albon (2x zelfs) Hamiltons schuld zijn, het is niet zo dat het van Max' kant onvermijdelijk is geweest
We blijven kritisch! (ik hou van Max)
Ik heb al lang het bewijs dat Verstappen iets beter had kunnen doen gepostquote:Op zondag 18 juli 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meer ruimte? Er is nog zeker een autobreedte ruimte rechts van HAM. Dit as echt geen kwestie van meer ruimte geven.
je kan van alles vinden alleen zit je fout in dit gevalquote:Op zondag 18 juli 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Het kan net zoals bij Albon (2x zelfs) Hamiltons schuld zijn, het is niet zo dat het van Max' kant onvermijdelijk is geweest
Nee. Hij is ok. Wel beurs.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:39 schreef Sfancta het volgende:
Hoe gaat het met Max? LIgt hij nog in het ziekenhuis?
Hoezo?quote:
Trustequote:Op zondag 18 juli 2021 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb al lang het bewijs dat Verstappen iets beter had kunnen doen gepost
Kijk, zodra Max in de gaten heeft dat Lewis er nog zit, stuurt die nogmaals in. Te laat dus, had die eerder moeten doen
[ afbeelding ]
Hij won toch?quote:
Nogmaals is net als toen met het grind. Luister die podcast nou maar.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk, zodra Max in de gaten heeft dat Lewis er nog zit, stuurt die nogmaals in. Te laat dus, had die eerder moeten doen
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zondag 18 juli 2021 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo?
We zijn even inhoudelijk bezig
Onvermijdelijk is het nooit. Hij had hem ook gewoon voorbij kunnen laten. Alleen is het dan geen racen meer.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
En alsnog botsen ze.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Gast, er was ruimte, hij had 2 meter tot de apex.
Max moet uitkijken omdat Lewis als een debiel rond wil rijden en apexen mist terwijl hij de binnenkant torpedeerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enig idee wat voor snelheden we het hier over hebben? We rijden niet op de kermis in een botsautoquote:Op zondag 18 juli 2021 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Max reed op kop, Hamilton was agressief, had die een bocht gewacht dan had hij hem eerlijk gepakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké misschien deed Hamilton ook wat fout, maar als Max zo agressief instuurt als wat hij deed neem je dus ook risico.
Max had ook net als Perez in de pitlane kunnen starten. Dan had Lewis hem ook niet eraf getikt.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En alsnog botsen ze.
Tuurlijk, dom van Hamilton (heeft die straf voor gekregen)
Maar weer: niet onvermijdelijk
Zoiets, denk ik. Iedereen moet aan de kant voor Sir Lewis.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Max moet uitkijken omdat Lewis als een debiel rond wil rijden en apexen mist terwijl hij de binnenkant torpedeerd.
Is dat z'n beetje de logica?
En weer is het ik tegen de rest hierquote:Op zondag 18 juli 2021 23:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nogmaals is net als toen met het grind. Luister die podcast nou maar.
zo kan je aan de gang blijven, het gaat erom dat je als racer erop moet rekenen op dat de ander geen kamikaze acties uitvoert, dat deed Hamilton in dezequote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En alsnog botsen ze.
Ja, zo moet je ook altijd maar een kevlar vest dragen, want tja, misschien de buurtjes waar je komt kun je weleens met een mes gestoken worden?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Max moet uitkijken omdat Lewis als een debiel rond wil rijden en apexen mist terwijl hij de binnenkant torpedeerd.
Of je zoekt eens op wie wat moet vermijden volgens de regels.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En alsnog botsen ze.
iedere non brit denk ik wel op een paar fokkers naquote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef THEFXR het volgende:
ik volg een F1 topic op een USA forum, die amerikaantjes vonden iig dat Lewis fout zat.
Iedereen wegsturen van het rechte stuk en ze dan weer toelaten omdat meneer Hamilton nog een foto moet maken.quote:
Wie zegt dat hij hem voorbij had gelaten als die meer ruimte gaf?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Onvermijdelijk is het nooit. Hij had hem ook gewoon voorbij kunnen laten. Alleen is het dan geen racen meer.
Hamilton had hier het risico moeten vermijden omdat hij er niet ver genoeg naast zat, niet Verstappen.
Terecht. Gelukkig heb je de totaal onbevooroordeelde @potjecreme aan je zijdequote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En weer is het ik tegen de rest hier
Ga ik zo doen
Zoals ik net ook al zei, Max zat op de racelijn, die stuurde helemaal niet agressief in, zat goed voor Hamiltom om 'm te blokkeren.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh... wie zou het dan bij het foute eind hebben, de trol of de menigte?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga ik zo doen
Op zich moet je je tot op zekere hoogte bewust zijn van andermans foutenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hen was beloofd.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Iedereen wegsturen van het rechte stuk en ze dan weer toelaten omdat meneer Hamilton nog een foto moet maken.![]()
![]()
Je kan hem ook omkeren. Had Lewis niet meer uit moeten kijken dat Max wellicht niet Lewis vrije doortocht gaf?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich moet je je tot op zekere hoogte bewust zijn van andermans fouten
CC, nu is het wel leuk geweestquote:Op zondag 18 juli 2021 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich moet je je tot op zekere hoogte bewust zijn van andermans fouten
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat hij dat ook had kunnen doen om risico te vermijden.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij hem voorbij had gelaten als die meer ruimte gaf?
Ik zei net nog dat die dan gewoon nog voor had kunnen blijven omdat je eerst een stukje naar links gaat en dan weer naar rechts
als je nou met goede argumenten zou komen maar het is nu alleen maar fanboyquote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga ik zo doen
Schijnbaar niet, want je hoeft je alleen maar bezig te houden met het risico dat je jezelf aandoet en niet een ander.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan hem ook omkeren. Had Lewis niet meer uit moeten kijken dat Max wellicht niet Lewis vrije doortocht gaf?
Je moet gewoon berekend zijn op risico's, of gewoon bot gezegd op andermans domheid.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo kan je aan de gang blijven, het gaat erom dat je als racer erop moet rekenen op dat de ander geen kamikaze acties uitvoert, dat deed Hamilton in deze
Ik kan het ook niet anders duiden. Dit is het gedrag van iemand die mentaal niet helemaal 100 is. En zn team neemt hem vervolgens in bescherming.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:47 schreef RichardHammond het volgende:
Laten we ons allemaal maar niet te druk maken. Hamilton staat duidelijk onder druk en begint steeds vreemder te doen, zowel op het circuit als er naast. Regelmatig gillend achter het stuur, psychische ondersteuning van Angela en complete mental breakdowns. Max zit bij Hamilton tussen de oren en nu de druk op de ketel staat begint het hoofdje van Hamilton te barsten. Je merkt aan alles dat hij totaal niet comfortabel is en Max zit rustig grijnzend in de wagen.
Het commentaar van de engineer was natuurlijk ook ronduit opmerkelijk. Direct na de race meerdere mensen binnen Mercedes via de boordradio Hamilton overladen met complimenten en die veren in de kont rammen. Op zijn minst opmerkelijk en als je het mij vraagt op het bizarre af. Ook het overdreven reageren van Hamilton na de overwinning laat duidelijk zien onder hoeveel druk hij staat. Hoop dat Max de komende races Hamilton niet te veel onder druk zet, want als de stoppen bij Hamilton echt doorslaan kunnen er nog wel eens levensgevaarlijke dingen gaan gebeuren. Hamilton raakt langzaam maar zeker de grip kwijt, zowel op het racen als op zichzelf.
Nah, Hij zegt dat ondanks de fout van Hamilton, wellicht had Verstappen ook een andere keuze kunnen maken. Verstappenfappers zijn blind voor die nuance.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je nou met goede argumenten zou komen maar het is nu alleen maar fanboy
Heb al lang gezegd dat Lewis dom bezig was. Maar als je ziet hoe Max voor hem instuurt.. dat is ook gewoon riskyquote:Op zondag 18 juli 2021 23:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan hem ook omkeren. Had Lewis niet meer uit moeten kijken dat Max wellicht niet Lewis vrije doortocht gaf?
Of Verstappenfans kennen de regelementen itt Hamilton-supportersquote:Op zondag 18 juli 2021 23:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nah, Hij zegt dat ondanks de fout van Hamilton, wellicht had Verstappen ook een andere keuze kunnen maken. Verstappenfappers zijn blind voor die nuance.
Is het trouwens niet mogelijk om een civiele zaak te starten tegen Hamilton voor poging tot doodslag? Ik bedoel, de Formule 1 organisatie mag dan wel corrupt zijn, maar je kan het altijd nog hogerop zoeken natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
De kater komt later, en Hamilton gaat die beelden goed analyseren. Hij reed zijn concurrent bijna de dood in, om zijn drang naar roem. Hamilton reed vanavond in al zijn woke zijn, bijna iemand dood.
Klopt, zeker omdat je hem binnen 3 ronden moet inlossen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
De stewards hadden gewoon voor de drive-through moeten kiezen. Dat is een soortgelijke straf aan de 10 seconden, maar komt iets harder aan
Neequote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:n
[..]
Is het trouwens niet mogelijk om een civiele zaak te starten tegen Hamilton voor poging tot doodslag? Ik bedoel, de Formule 1 organisatie mag dan wel corrupt zijn, maar je kan het altijd nog hogerop zoeken natuurlijk.
Hoezo "trol"?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Goh... wie zou het dan bij het foute eind hebben, de trol of de menigte?
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is het trouwens niet mogelijk om een civiele zaak te starten tegen Hamilton voor poging tot doodslag? Ik bedoel, de Formule 1 organisatie mag dan wel corrupt zijn, maar je kan het altijd nog hogerop zoeken natuurlijk.
zo lees ik het toch niet, en ik vind mezelf ook geen Verstappenfapper maar Hamilton zat hier gewoon fout, dan kan je wel blijven lullen van dat de ander dit of dat had moeten doen maar het degene die in de fout gaat had het anders moeten doenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nah, Hij zegt dat ondanks de fout van Hamilton, wellicht had Verstappen ook een andere keuze kunnen maken. Verstappenfappers zijn blind voor die nuance.
Het was een domme beginners fout, geen opzet.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat mag de rechter dan beoordelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het was een domme beginners fout, geen opzet.
Neequote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef mikieu het volgende:
Om het jaar te redden, mogen ze Perez aan de kant laten en Max in die auto laten rijden ivm budget cap?
Of moet Mercedes deze schade betalen (al is het alleen maar in getallen in de budget cap en betaald RBR het gewoon zelf)?
Gezien de penalty en dus de schuld bij hen ligt..
Ik heb geen idee hoe het in het VK zit. Maar in NL zou het een heel lastig verhaal worden, is een sport en spel situatie.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, compleet ridicuul, tenminste in Nederland. Sport- en spelsituatie daar ligt de grens voor onrechtmatige daad hoog.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij het wielrennen gebeurde dat wel toch .. tegen Groenewegen ...quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 18 juli 2021 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben eigenlijk ook gewoon een Max fanboy. Al ben ik misschien wat kritischer naar hem
Beetje net zoals dat grindbak-incident. Het toont eigenlijk juist aan dat ik een groter fanboy ben dan sommige anderen (wellicht)
Volgens mij veel blabla van Lefèvre die vaak om wat aandacht verlegen zit, maar ik betwijfel of het daadwerkelijk tot een zaak is gekomen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij het wielrennen gebeurde dat wel toch .. tegen Groenewegen ...
Vergelijk het met Ocon/Verstappen in Brazilië. Ondanks dat Ocon fout zat, had Verstappen een andere keuze kunnen maken. Sommigen mensen vinden dat vandaag, ondanks de fout van Hamilton, Verstappen ook een andere keuze had kunnen maken.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo lees ik het toch niet, en ik vind mezelf ook geen Verstappenfapper maar Hamilton zat hier gewoon fout, dan kan je wel blijven lullen van dat de ander dit of dat had moeten doen maar het degene die in de fout gaat had het anders moeten doen
Er valt met jou ook niet te discussiëren hèquote:
Natuurlijk, Hij had kunnen liften, scheldend de wagen aan de kant kunnen zetten en naar de pits kunnen wandelen al roepend; "ik doe niet meer" had gekund. Maar niet gehoeven.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lachen die Britten:quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als FOK! dezelfde maatstaven had gehanteerd, was je accountloos geweest.quote:The board has new members on a shorter leash. We don’t think it is going to be served by someone suggesting drivers are guilty of attempted manslaughter, nor your suggesting that drivers be physically attacked in revenge. This account will be closed.
Maar waarom zou je als je op de racelijn rijdt en voorop ligt een andere keuze maken???quote:Op zondag 18 juli 2021 23:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vergelijk het met Ocon/Verstappen in Brazilië. Ondanks dat Ocon fout zat, had Verstappen een andere keuze kunnen maken. Sommigen mensen vinden dat vandaag, ondanks de fout van Hamilton, Verstappen ook een andere keuze had kunnen maken.
Dat is niet trollen maar een andere visie op de situatie. Waarbij ze nog steeds de hoofdschuld bij Hamilton leggen.
Hoog, hoog dat valt nou ook wel weer mee. Zo rond de rode kaart. En dat is denk ik ook wel terecht.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:52 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nee, compleet ridicuul, tenminste in Nederland. Sport- en spelsituatie daar ligt de grens voor onrechtmatige daad hoog.
Opper zoiets ook maar niet op een Engels forum. Zoals met een sarcastische ondertoon wordt je gelijk geblokt heb ik gemerkt.
Precies mijn opvattingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vergelijk het met Ocon/Verstappen in Brazilië. Ondanks dat Ocon fout zat, had Verstappen een andere keuze kunnen maken. Sommigen mensen vinden dat vandaag, ondanks de fout van Hamilton, Verstappen ook een andere keuze had kunnen maken.
Dat is niet trollen maar een andere visie op de situatie. Waarbij ze nog steeds de hoofdschuld bij Hamilton leggen.
totaal oneens, ik vind die 2 incidenten ook niet te vergelijken trouwens maar dat terzijdequote:Op zondag 18 juli 2021 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies mijn opvatting
Sportreglement technisch Lewis' schuld, en op gebied van "gogme" misschien Max zijn schuld
Die is officieel zwaarder en wordt berekend als 20 seconden maar ik had dat passender gevonden, ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
De stewards hadden gewoon voor de drive-through moeten kiezen. Dat is een soortgelijke straf aan de 10 seconden, maar komt iets harder aan
Ze zijn qua incident ook niet te vergelijken, dat is ook niet het punt. Was een bepaald incident te voorkomen ja/nee is meer de kwestiequote:Op zondag 18 juli 2021 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
totaal oneens ik vind die 2 incidenten ook niet te vergelijken trouwens maar dat terzijde
Het ging mij om het maken van een keuze waarbij je jezelf niet benadeeld.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
totaal oneens, ik vind die 2 incidenten ook niet te vergelijken trouwens maar dat terzijde
Dan ook aan jou de vraag waarom Max aan de kant zou moeten gaan terwijl hij voor ligt.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies mijn opvatting
Sportreglement technisch Lewis' schuld, en op gebied van "gogme" misschien Max zijn schuld
Op geen enkele manier kan dit in de schoenen van Max geschoven worden. Niet volgens welke regel dan ook die met autosport te maken heeft iig. Ook niet volgens andere regels overigens. Of zelfs maar " rechtvaardigheidsgevoel"quote:Op zondag 18 juli 2021 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies mijn opvatting
Omdat de ander zijn thuisrace rijdt en niet altijd jou de ruimte zal geven. Liever in de race blijven dan een kans op uitvallen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan ook aan jou de vraag waarom Max aan de kant zou moeten gaan terwijl hij voor ligt.
beide incidenten waren te voorkomen maar de vraag is door wiequote:Op maandag 19 juli 2021 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zijn qua incident ook niet te vergelijken, dat is ook niet het punt. Was een bepaald incident te voorkomen ja/nee is meer de kwestie
Dit is een redenering op het niveau van "Het is vreselijk dat die vrouw verkracht is maar ze had het ook kunnen voorkomen door een minder kort rokje aan te doen!"quote:Op zondag 18 juli 2021 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat de ander zijn thuisrace rijdt en niet altijd jou de ruimte zal geven. Liever in de race blijven dan een kans op uitvallen.
Nee, dat is NIET de kwestie. Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 19 juli 2021 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zijn qua incident ook niet te vergelijken, dat is ook niet het punt. Was een bepaald incident te voorkomen ja/nee is meer de kwestie
[..]
Omdat de ander zijn thuisrace rijdt.....
De regels voorzien gewoon niet zo goed in dit soort situaties. Wellicht moet je gewoon kampioenschapspunten aftrekken, of net als in de kwalificatie geen tijdstraf opleggen maar een bepaalde hoeveelheid plekken. Want dit kan geen wenselijke uitkomst zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is officieel zwaarder en wordt berekend als 20 seconden maar ik had dat passender gevonden, ja.
[..]
Omdat de ander zijn thuisrace rijdt en niet altijd jou de ruimte zal geven. Liever in de race blijven dan een kans op uitvallen.
Die vrouw uit dat publiek kan dat doen ja. De fans van Norris zijn niet te spreken over de Hamilton fans. Misschien is die vrouw wel blij met dat stukje red Bull schade haar lijf. Geen idee.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Max hield ruimte, he. Het was Lewis die de apex miste, het was niet zo dat Max zat te duwen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je krijgt geen privileges bij een thuisracequote:Op maandag 19 juli 2021 00:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig? Hij was bereid meer risico te nemen.
Aan de kant gaan? Nee, gewoon meer ruimte gevenquote:Op maandag 19 juli 2021 00:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan ook aan jou de vraag waarom Max aan de kant zou moeten gaan terwijl hij voor ligt.
Ik vind van welquote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op geen enkele manier kan dit in de schoenen van Max geschoven worden. Niet volgens welke regel dan ook die met autosport te maken heeft iig. Ook niet volgens andere regels overigens. Of zelfs maar " rechtvaardigheidsgevoel"
Allebei (vandaar kon je het ook een racing incident noemen)quote:Op maandag 19 juli 2021 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide incidenten waren te voorkomen maar de vraag is door wie
Is toch een klein beetje een ander topic.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is een redenering op het niveau van "Het is vreselijk dat die vrouw verkracht is maar ze had het ook kunnen voorkomen door een minder kort rokje aan te doen!"
Gewoon diskwalificeren voor die race, simpel. Het is nog altijd de vraag waarom Hamilton eigenlijk nog door mocht rijden.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De regels voorzien gewoon niet zo goed in dit soort situaties. Wellicht moet je gewoon kampioenschapspunten aftrekken, of net als in de kwalificatie geen tijdstraf opleggen maar een bepaalde hoeveelheid plekken. Want dit kan geen wenselijke uitkomst zijn.
quote:[b[quote]
Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind dat een kwestie die het waard is om te bespreken, dus dat doe ikquote:Op maandag 19 juli 2021 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is NIET de kwestie. Hoe kom je erbij?
jij noemt het een racing incident maar dat was het niet omdat er een schuldige is aangewezenquote:Op maandag 19 juli 2021 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allebei (vandaar kon je het ook een racing incident noemen)
quote:
Loco moet leren dat die niet aan kop ligt, dus aanvalt. Dat mensen die voor hem rijden geen blauwe vlag krijgen. Dus ook Max niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat het een harde klap was wisten we toch wel?quote:
Dat is toch alleen een reden in bouquet reeksenquote:Op maandag 19 juli 2021 00:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
zeker maar had het nog niet vanuit deze hoek gezien en anderen misschien ook nietquote:Op maandag 19 juli 2021 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat het een harde klap was wisten we toch wel?
Dit is echt mega scaryquote:
Je hebt op zich wel een punt. Hij wil logischerwijs scoren voor zijn thuispubliek, met alle risico's van dienquote:Op maandag 19 juli 2021 00:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou....het probleem met stewards is natuurlijk wel dat die gevoelig kunnen zijn voor de druk van een thuispubliek.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je krijgt geen privileges bij een thuisrace
Vooral die complete plaat voor hun kop van het team. Je gaat idd denken dat Hamilton een teer kwetsbaar zieltje is die overladen met complimentjes moet worden om maar geen breakdown te krijgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:47 schreef RichardHammond het volgende:
Laten we ons allemaal maar niet te druk maken. Hamilton staat duidelijk onder druk en begint steeds vreemder te doen, zowel op het circuit als er naast. Regelmatig gillend achter het stuur, psychische ondersteuning van Angela en complete mental breakdowns. Max zit bij Hamilton tussen de oren en nu de druk op de ketel staat begint het hoofdje van Hamilton te barsten. Je merkt aan alles dat hij totaal niet comfortabel is en Max zit rustig grijnzend in de wagen.
Het commentaar van de engineer was natuurlijk ook ronduit opmerkelijk. Direct na de race meerdere mensen binnen Mercedes via de boordradio Hamilton overladen met complimenten en die veren in de kont rammen. Op zijn minst opmerkelijk en als je het mij vraagt op het bizarre af. Ook het overdreven reageren van Hamilton na de overwinning laat duidelijk zien onder hoeveel druk hij staat. Hoop dat Max de komende races Hamilton niet te veel onder druk zet, want als de stoppen bij Hamilton echt doorslaan kunnen er nog wel eens levensgevaarlijke dingen gaan gebeuren. Hamilton raakt langzaam maar zeker de grip kwijt, zowel op het racen als op zichzelf.
Het was niet aan Hamilton om ruimte te geven, die reed niet op P1 op dat moment.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou precies wat deze user zegt.....quote:Op maandag 19 juli 2021 00:08 schreef tjoptjop het volgende:
Die crash, tja lullig maar kan gebeuren. Wel duidelijk Hamilton's schuld maar dat gaat zo snel allemaal dat ik het hem nou ook weer niet enorm kan verwijten. Straf was wel erg magertjes.
Maar dan dat hele circus na de winst![]()
![]()
Alsof het een wereldse prestatie was. Je grootste concurrent eraf tikken, fopstrafje, Bottas die als een bitch braaf aan de kant gaat en dan een Ferrari inhalen voor de winst. Nou nou wat een prestatie.
Dan die slijmerige radio zowel van team als Hamilton zelf, gedans met de vlag, dat interview, Toto/Kamp Hamilton statement, Engels commentaar wat blind als een paard is, overdreven Twitter gedweep van het officiële account. Je zou bijna denken dat ze gewoon aan het trollen zijn![]()
Hopelijk is het vriendelijke er nu wel vanaf en ziet Red Bull kans om Hamilton ook te naaien mocht het nodig zijn.
They are racing me on my home trackquote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Z'n achterlijke kijk is natuurlijk te verwachten van iemand die fan is van Lulu.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2021 00:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Z'n achterlijke kijk is natuurlijk te verwachten van iemand die fan is van Lulu.
Coureurs die het slachtoffer zijn van de fouten van andere moeten het anders doen. Beetje niveau van meisjes die verkracht worden omdat ze een te kort rokje aan hebben
Eentje met woorden van maximaal 3 lettergrepen, anders is het te lastig.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, eigen topic voor CC én potjecreme
Dit, stelletje gekken daar.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op geen enkele manier kan dit in de schoenen van Max geschoven worden. Niet volgens welke regel dan ook die met autosport te maken heeft iig. Ook niet volgens andere regels overigens. Of zelfs maar " rechtvaardigheidsgevoel"
Wat is dan nog het nut van een forum? Iedereen dit het met elkaar eens is in een topic..quote:Op maandag 19 juli 2021 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, eigen topic voor CC én potjecreme
Inderdaad. Dit werkt niet zo. Of je moet veel strakker de sancties per situatie gaan vastleggen. Maar dat heeft weer andere nadelen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou....het probleem met stewards is natuurlijk wel dat die gevoelig kunnen zijn voor de druk van een thuispubliek.
Ze moeten gewoon vaste, professionele stewards aanstellen die iedere race beoordelen, dit gedoe is veel te va banque.
Welterustenquote:
Dan kan hij net zo goed gaan marathonpunniken. Of estafettebreien.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef potjecreme het volgende:
Ocon negeerde blauwe vlaggen, waarom had Max een andere keuze moeten maken? die was tot dat moment de race leider.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is een heel goed voorstel, eigenlijk. Dat voelt veel eerlijker.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:03 schreef trein2000 het volgende:
Wellicht moet je gewoon kampioenschapspunten aftrekken,
Volgens welke regel, dan?quote:
In deze specifieke situatie wel ja. Maar wat als ie de nummer 15 er uit gekegeld had, dan ook? Het is gewoon een hele lastige situatie. Zeker aangezien het verleden heeft geleerd dat je ook niet kunt vertrouwen op de professionaliteit van de stewards.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit is een heel goed voorstel, eigenlijk. Dat voelt veel eerlijker.
Ja.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:23 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben best een leek in de F1, maar als Hamilton een tijdstraf heeft gekregen.. hoe lullig ook.. dan zegt de organisatie toch gewoon dat 'ie fout zit? En zelfs zo fout, dat er iemand naar het ziekenhuis moet.
Omdat de regels niet zo zijn.quote:Waarom wordt zo iemand niet gediskwalificeerd?
Dat weten zelfs de experts nietquote:Op maandag 19 juli 2021 00:23 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben best een leek in de F1, maar als Hamilton een tijdstraf heeft gekregen.. hoe lullig ook.. dan zegt de organisatie toch gewoon dat 'ie fout zit? En zelfs zo fout, dat er iemand naar het ziekenhuis moet.
Waarom wordt zo iemand niet gediskwalificeerd?
omdat ze puur naar de fout kijken en niet naar de consequenties van de fout, is de uitlegquote:Op maandag 19 juli 2021 00:23 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom wordt zo iemand niet gediskwalificeerd?
Dan kan het m.i. ook. Waarom niet. Punten zijn belangrijk voor elke rijder en elk team.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:23 schreef trein2000 het volgende:
In deze specifieke situatie wel ja. Maar wat als ie de nummer 15 er uit gekegeld had, dan ook? Het is gewoon een hele lastige situatie. Zeker aangezien het verleden heeft geleerd dat je ook niet kunt vertrouwen op de professionaliteit van de stewards.
Juist.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze puur naar de fout kijken en niet naar de consequenties van de fout, is de uitleg
Kan wel gezond zijn bevonden, maar hij heeft alsnog de blik in de ogen van iemand die 3 kratjes goedkoop Aldipils achter de kiezen heeft.quote:
Tja. Aan de ene kant is daar wat voor te zeggen. Aan de andere kant, als Moreno B. geen advocaat had doodgeschoten maar een drugsdealer zou er geen levenslang tegen hem zijn geeist.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze puur naar de fout kijken en niet naar de consequenties van de fout, is de uitleg
Weltrustenquote:
zou kunnen maar in principe kijken ze naar wat ze in het verleden voor zo'n zelfde overtreding hebben gegevenquote:Op maandag 19 juli 2021 00:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Juist.
Maar het is arbitrair toch?
M.a.w., had dit in Baku gebeurd dan had 'ie waarschijnlijk een andere straf gekregen.
Mwa, als we kijken naar Grosjean in 2012, die schatte zijn auto 5 cm smaller in dan hij was bij een race start en werd meteen een race geband. Lewis laat z'n concurrent met 300 de bandenstapel in vliegen en is totaal niet schuld bewust nadat hij een penalty ervoor heeft gekregen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens maar dat is ongeveer de uitleg van Masiquote:Op maandag 19 juli 2021 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja. Aan de ene kant is daar wat voor te zeggen. Aan de andere kant, als Moreno B. geen advocaat had doodgeschoten maar een drugsdealer zou er geen levenslang tegen hem zijn geeist.
In het kader van rechtvaardigheid kun je eigenlijk niet anders dan ook de gevolgen meenemen.
Ja die moet het recht lullen natuurlijk. Dat snap ik ook wel weer.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens maar dat is ongeveer de uitleg van Masi
En terecht ook. Consequenties kunnen ook gefaked.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen gelijk/standaard geval? Je moet ongelijke gevallen behandelen naar mate van ongelijkheid, dát is het gelijkheidsbeginsel. Hier heeft een coureur schuld aan een zeer gevaarlijk ongeval waar hij ook nog eens aanmerkelijk voordeel bij heeft in de strijd om het kampioenschap. Daar moet je toch wat mee in de sanctie zou ik denken.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen maar in principe kijken ze naar wat ze in het verleden voor zo'n zelfde overtreding hebben gegeven
Een puntloze uitvalbeurt faken? Leg uit.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En terecht ook. Consequenties kunnen ook gefaked.
Volledig eens. Mijn vriend vind van niet. Maar dat is geen jurist.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen gelijk/standaard geval? Je moet ongelijke gevallen behandelen naar mate van ongelijkheid, dát is het gelijkheidsbeginsel. Hier heeft een coureur schuld aan een zeer gevaarlijk ongeval waar hij ook nog eens aanmerkelijk voordeel bij heeft in de strijd om het kampioenschap. Daar moet je toch wat mee in de sanctie zou ik denken.
Zoals?quote:Op maandag 19 juli 2021 00:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En terecht ook. Consequenties kunnen ook gefaked.
Ach, na een nachtje slapen zijn de emoties weer wat ingezaktquote:Op maandag 19 juli 2021 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
hoeveel topics gaan er morgen (of eigenlijk vandaag) gevuld worden?
ik verzin het ook niet, ik zag het toevallig voorbijkomen vandaag maar kan het niet meer terug vinden, ook dat deze manier van straffen in overleg en met goedkeuring van de teambazen isquote:Op maandag 19 juli 2021 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen gelijk/standaard geval? Je moet ongelijke gevallen behandelen naar mate van ongelijkheid, dát is het gelijkheidsbeginsel. Hier heeft een coureur schuld aan een zeer gevaarlijk ongeval waar hij ook nog eens aanmerkelijk voordeel bij heeft in de strijd om het kampioenschap. Daar moet je toch wat mee in de sanctie zou ik denken.
Dit snijdt wel hout ja..quote:Op maandag 19 juli 2021 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenenquote:Op maandag 19 juli 2021 00:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach, na een nachtje slapen zijn de emoties weer wat ingezakt
Dat is een wespennest waar ze zich denk niet aan willen begeven. Max had geen garantie op punten, hij had net zo goed zelf gespind kunnen zijn of technische problemen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Betoog eens dat die foltering van Michael P. een grote schande is. Dan kun je pas lachen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappig dat de niet-juristen rechtvaardig vinden wat juristen onrechtvaardig vinden en andersom (voorbeeld: juristen snappen vrijspraak/ovar door vormfouten en het nut ervan. Niet-juristen niet).
Lewis ook. Maar HIJ maakte de fout die zijn voornaamste rivaal uitschakelde.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is een wespennest waar ze zich denk niet aan willen begeven. Max had geen garantie op punten, hij had net zo goed zelf gespind kunnen zijn of technische problemen.
Tja, dat is een beetje hetzelfde als "wanneer ik haar niet neer had geschoten kon ze ook over een kwartier onder de bus komen, dus dat gemiste inkomen hoef ik niet te vergoeden". Dat is niet hoe het werkt. Op die manier kun je nooit een gevolg meenemen in sanctieoplegging. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is een wespennest waar ze zich denk niet aan willen begeven. Max had geen garantie op punten, hij had net zo goed zelf gespind kunnen zijn of technische problemen.
I know. En eens.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Betoog eens dat die foltering van Michael P. een grote schande is. Dan kun je pas lachen.
Maar ontopic. Ik snap wel dat het lastig en eng is om onderscheid te maken tussen gevallen. Zeker met die prutsers die zich stewards noemen. Maar dat heeft wel gevolgen voor de rechtvaardigheid. Vandaag zie je dat uitvergroot.
Dat is in dit geval.. maar niet elke vergelijkbare fout heeft die consequentie. Moeilijk meten dus.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Een puntloze uitvalbeurt faken? Leg uit.
ik vind er op zich niks mis mee zolang ze er maar consequent in zijnquote:Op maandag 19 juli 2021 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje hetzelfde als "wanneer ik haar niet neer had geschoten kon ze ook over een kwartier onder de bus komen, dus dat gemiste inkomen hoef ik niet te vergoeden". Dat is niet hoe het werkt. Op die manier kun je nooit een gevolg meenemen in sanctieoplegging. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Goed zo, ook oranje leger in Miami!quote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef THEFXR het volgende:
ik volg een F1 topic op een USA forum, die amerikaantjes vonden iig dat Lewis fout zat.
Een standaardsanctie is ook prima, in 85% van de gevallen zal dat ook prima de lading dekken. Maar als er verzwarende of juist verzachtende omstandigheden zijn moet je dat ook gewoon durven meenemen. En dat mis ik.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is in dit geval.. maar niet elke vergelijkbare fout heeft die consequentie. Moeilijk meten dus.
Alleen zat Hamilton er niet naast.quote:Er zijn duidelijke regels en het staat zwart op wit. Als je met meer dan de helft van je auto voor je concurrent zit, dan is de bocht voor jou.
Dan hoop ik oprecht voor je dat je nooit lelijk gewond raakt door een fout van een ander...quote:Op maandag 19 juli 2021 00:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind er op zich niks mis mee zolang ze er maar consequent in zijn
Ik kijk al 20+ jaar autosport. Daarvoor motorsport. De consensus (op wat idioten en fanboys na) over wat strafbaar is en welke consequenties dat moet hebben is vrij standvastig en eensgezind.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is in dit geval.. maar niet elke vergelijkbare fout heeft die consequentie. Moeilijk meten dus.
Hij raakt hem met zn voorwiel op de achterband. Einde discussie.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:43 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)uidelijke-regels.htm
Toto heeft gelijk
[..]
Alleen zat Hamilton er niet naast.
Sportregels zijn toch wel wat anders dan de wet. Met voetbal heb je iets vergelijkbaars, als je als speler bijv met hands op de doellijn een doelpunt voorkomt krijgt de tegenpartij een penalty en wordt het doelpunt niet alsnog goedgekeurd. Speler krijgt weliswaar rood, maar dat is nog geen 10% van het team en de rest van het team blijft staan.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje hetzelfde als "wanneer ik haar niet neer had geschoten kon ze ook over een kwartier onder de bus komen, dus dat gemiste inkomen hoef ik niet te vergoeden". Dat is niet hoe het werkt. Op die manier kun je nooit een gevolg meenemen in sanctieoplegging. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
ik race nietquote:Op maandag 19 juli 2021 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht voor je dat je nooit lelijk gewond raakt door een fout van een ander...
Standaard is niet zo standaard. Hoe meer rookie, hoe meer straf. En hoe sneller straf.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een standaardsanctie is ook prima, in 85% van de gevallen zal dat ook prima de lading dekken. Maar als er verzwarende of juist verzachtende omstandigheden zijn moet je dat ook gewoon durven meenemen. En dat mis ik.
Maar je krijgt wel rood (voor het ontnemen van een scoringskans), terwijl diezelfde handsbal op het middenveld hoogstens een vrije schop oplevert. Ook daar zit dat gevolg en die weging van de ernst er gewoon in.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sportregels zijn toch wel wat anders dan de wet. Met voetbal heb je iets vergelijkbaars, als je als speler bijv met hands op de doellijn een doelpunt voorkomt krijgt de tegenpartij een penalty en wordt het doelpunt niet alsnog goedgekeurd.
Niet als je dat slim doet.quote:Ik zou er geen problemen mee hebben hoor als ze wel naar de gevolgen kijken maar ik denk dat je dan een doos van pandora opent qua protesten.
Nee, dan had hij nooit zoveel risico hoeven nemen omdat hij van pole was gestartquote:Op zondag 18 juli 2021 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Als er geen sprintrace was geweest, had Hamilton niet geweten dat de racepace van RB beter was en had ie nooit zo veel risico genomen.
Derhalve moet dat idee optyfen.
De Engelse fans op the Guardian en elders iig niet. Erg verrassend, natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:42 schreef THEFXR het volgende:
Op twitter is het ook een en al treurnis.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Engelse fans op the Guardian en elders iig niet. Erg verrassend, natuurlijk.
Da's toch standaard zo met Twitter?quote:Op maandag 19 juli 2021 00:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op twitter is het ook een en al treurnis.
Dat je de ruimte moet geven als je gelijk aan elkaar een bocht ingaatquote:Op maandag 19 juli 2021 00:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens welke regel, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |