Verrassende mededeling ditquote:Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mening over de sprintrace horen jullie na Monza wel.
Spoiler: heel negatief
Dat is een eerste vereiste om in aanmerking te komen, natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Mods worden tegenwoordig geselecteerd op snelheid van topickapen geloof ik.
De britse fans noemen dit agressief van Maxquote:Op zondag 18 juli 2021 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk toch eens hoe close het ook was op die Wellington straight
[ afbeelding ]
Ongekend gewoon
Ik werd destijds in de steentijd nog beoordeeld op kunde.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een eerste vereiste om in aanmerking te komen, natuurlijk.
Ik vond het wel leuk, eigenlijk.quote:
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dichtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Mods worden tegenwoordig geselecteerd op snelheid van topickapen geloof ik.
Ja precies! Voor de beleving langs de baan wel een aanwinst. Ook al zie je de wagens minder door het verlies van een vrije training.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar tijd 'plannen' om alles te kunnen volgen vind ik ik ook minder. Haalt ook een beetje de glorie van de kwalificatie af. Imo.
Als je langs de baan zit is het natuurlijk wel leuker dat het 3 dagen ergens om gaat.
Voorlopige conclusie voor mij is: liever niet, weekenden al druk genoeg.
Daar doen we niet meer aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik werd destijds in de steentijd nog beoordeeld op kunde.
Nee duidelijkquote:
Hij was toch ook agressief? Als je kijkt naar zijn bewegingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)j-was-wel-agressief/
Ik had de lapo!!!!! Jammer want King Lewis was een mooie aanwinst voor de OPquote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dicht
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat mag. Ik niet. Hou dat in de opstapklassen..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk, eigenlijk.![]()
Ik heb het idee dat men beter had kunnen wachten met de introductie tot volgend seizoen met de nieuwe auto's maar ik vond het wel vermakelijk.
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel je dweiltje op tijd vervangen hè.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had de lapo!!!!! Jammer want King Lewis was een mooie aanwinst voor de OP
Karel en Ferdinand.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)j-was-wel-agressief/
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaanquote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc die precies dezelfde lijn reed. Uhuh
Laat maar. Geen kracht meer voorquote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij was toch ook agressief? Als je kijkt naar zijn beweging
Dat was bij mij ook nog zo.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dicht
Eigenlijk betekent dat juist dat Leclerc makkelijker wijder had kunnen gaan dan Verstappen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaan
Bij het incident bijna volle tanks, bij Leclerc bijna lege tanks
Zij heeft mij zelfs gerecuttertoeterdquote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.
Als Max nou meer ruimte had gegeven was die hooguit de leiding kwijtgeraakt maar was Hamilton misschien maar 7 punten uitgelopenquote:
Kom op zeg! je bent Gerard Joling niet!quote:
Juist strakker die bocht in, om Hamilton te blokkenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat juist dat Leclerc makkelijker wijder had kunnen gaan dan Verstappen.
achteraf kijk je een koe in de kont maar het is geen heer in het verkeer, het is racen en Hamilton zat fout hier.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max nou meer ruimte had gegeven was die hooguit de leiding kwijtgeraakt maar was Hamilton misschien maar 7 punten uitgelopen
Zo moeten we het natuurlijk ook bekijken
Wil je die 3 woorden aub niet gebruiken?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom op zeg! je bent Gerard Joling niet!
Get in there Whiskers!
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in gingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
achteraf kijk je een koe in de kont maar het is geen heer in het verkeer, het is racen en Hamilton zat fout hier.
Er was ruimte zat. Hamilton is bestraft, Max niet. Kap met dat rechtpratenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat Karun wel weer terecht aangaf in zijn analyse: Max had veel wijder kunnen gaan, hij had toch wel genoeg exit om op terecht te komen.
Daarnaast stuurde Verstappen een tweede keer in nadat hij Lewis in zijn spiegel zag en meer ruimte wilde geven. Het was echter een fractie te laat
Echt, hou op zegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in ging
daar ben ik het dus niet mee eens en de stewards blijkbaar ook niet, wat Hamilton deed was onmogelijk maar hij komt er goed mee wegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |