Verrassende mededeling ditquote:Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mening over de sprintrace horen jullie na Monza wel.
Spoiler: heel negatief
Dat is een eerste vereiste om in aanmerking te komen, natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Mods worden tegenwoordig geselecteerd op snelheid van topickapen geloof ik.
De britse fans noemen dit agressief van Maxquote:Op zondag 18 juli 2021 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk toch eens hoe close het ook was op die Wellington straight
[ afbeelding ]
Ongekend gewoon
Ik werd destijds in de steentijd nog beoordeeld op kunde.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een eerste vereiste om in aanmerking te komen, natuurlijk.
Ik vond het wel leuk, eigenlijk.quote:
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dichtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Mods worden tegenwoordig geselecteerd op snelheid van topickapen geloof ik.
Ja precies! Voor de beleving langs de baan wel een aanwinst. Ook al zie je de wagens minder door het verlies van een vrije training.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar tijd 'plannen' om alles te kunnen volgen vind ik ik ook minder. Haalt ook een beetje de glorie van de kwalificatie af. Imo.
Als je langs de baan zit is het natuurlijk wel leuker dat het 3 dagen ergens om gaat.
Voorlopige conclusie voor mij is: liever niet, weekenden al druk genoeg.
Daar doen we niet meer aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik werd destijds in de steentijd nog beoordeeld op kunde.
Nee duidelijkquote:
Hij was toch ook agressief? Als je kijkt naar zijn bewegingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)j-was-wel-agressief/
Ik had de lapo!!!!! Jammer want King Lewis was een mooie aanwinst voor de OPquote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dicht
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat mag. Ik niet. Hou dat in de opstapklassen..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk, eigenlijk.![]()
Ik heb het idee dat men beter had kunnen wachten met de introductie tot volgend seizoen met de nieuwe auto's maar ik vond het wel vermakelijk.
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel je dweiltje op tijd vervangen hè.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had de lapo!!!!! Jammer want King Lewis was een mooie aanwinst voor de OP
Karel en Ferdinand.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)j-was-wel-agressief/
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaanquote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc die precies dezelfde lijn reed. Uhuh
Laat maar. Geen kracht meer voorquote:Op zondag 18 juli 2021 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij was toch ook agressief? Als je kijkt naar zijn beweging
Dat was bij mij ook nog zo.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde gewoon iets posten en het topic was dicht
Eigenlijk betekent dat juist dat Leclerc makkelijker wijder had kunnen gaan dan Verstappen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaan
Bij het incident bijna volle tanks, bij Leclerc bijna lege tanks
Zij heeft mij zelfs gerecuttertoeterdquote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn tijd werd iedereen beoordeeld door Yvonne.
Als Max nou meer ruimte had gegeven was die hooguit de leiding kwijtgeraakt maar was Hamilton misschien maar 7 punten uitgelopenquote:
Kom op zeg! je bent Gerard Joling niet!quote:
Juist strakker die bocht in, om Hamilton te blokkenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat juist dat Leclerc makkelijker wijder had kunnen gaan dan Verstappen.
achteraf kijk je een koe in de kont maar het is geen heer in het verkeer, het is racen en Hamilton zat fout hier.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max nou meer ruimte had gegeven was die hooguit de leiding kwijtgeraakt maar was Hamilton misschien maar 7 punten uitgelopen
Zo moeten we het natuurlijk ook bekijken
Wil je die 3 woorden aub niet gebruiken?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom op zeg! je bent Gerard Joling niet!
Get in there Whiskers!
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in gingquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
achteraf kijk je een koe in de kont maar het is geen heer in het verkeer, het is racen en Hamilton zat fout hier.
Er was ruimte zat. Hamilton is bestraft, Max niet. Kap met dat rechtpratenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat Karun wel weer terecht aangaf in zijn analyse: Max had veel wijder kunnen gaan, hij had toch wel genoeg exit om op terecht te komen.
Daarnaast stuurde Verstappen een tweede keer in nadat hij Lewis in zijn spiegel zag en meer ruimte wilde geven. Het was echter een fractie te laat
Echt, hou op zegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in ging
daar ben ik het dus niet mee eens en de stewards blijkbaar ook niet, wat Hamilton deed was onmogelijk maar hij komt er goed mee wegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton wilde gewoon niet weer de Red Bull in de kont kijken. Ik moet zeggen dat Max toch wel behoorlijk "wild" die copse in ging
Wordt hier ook besproken. Vrijwel aan het begin van de podcast.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neem me niet sorry.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je die 3 woorden aub niet gebruiken?![]()
Dan hoeft Max dit seizoen nog maar 1 ding te doen en er voor zorgen dat Lewis uit iedere race wordt gecrashed.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:13 schreef shiz het volgende:
Naja, eigenlijk heeft Lewis gewoon zelf toegegeven zonder respect en ruimte te laten te racen en dat we door zijn stugge houding dit nog wel vaker gaan zien als Max niet zoals een oud omaatje van een Bottas gaat rijden alsof er een teamorder swap is.
Zo'n 11% verschil in gewicht, en niet veel meer.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking tussen de inhaalactie op Leclerc en het incident nergens op slaan
Bij het incident bijna volle tanks, bij Leclerc bijna lege tanks
Hamilton kon niet richting apex insturen maar zat wel nagenoeg naast Max. Dan heeft hij wel recht op insturen natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was ruimte zat. Hamilton is bestraft, Max niet. Kap met dat rechtpraten
Modtrollquote:
aan de andere kant: geef je meer ruimte dan vlieg je er zelf af met het risico dat je de auto beschadigtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat Karun wel weer terecht aangaf in zijn analyse: Max had veel wijder kunnen gaan, hij had toch wel genoeg exit om op terecht te komen.
Daarnaast stuurde Verstappen een tweede keer in nadat hij Lewis in zijn spiegel zag en meer ruimte wilde geven. Het was echter een fractie te laat
Ah nee joh.. niet overdrijven.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Shreyas het volgende:
Die hele Formule 1 is een corrupte bende. Hamilton had per direct gediskwalificeerd moeten worden en in de stand 20 punten aftrek moeten krijgen.
Een tijdstraf van 10 seconden is misschien nog wel vernederender voor de overige deelnemers dan helemaal geen straf geven. Schandalige beslissing van een schandalige organisatie.
Laat maar. Dit is net als toen met het grind wat Verstappen niet wist.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton kon niet richting apex insturen maar zat wel nagenoeg naast Max. Dan heeft hij wel recht op insturen natuurlijk
Ok die puntenaftrek hoeft niet, maar per direct diskwalificeren zou natuurlijk terecht zijn. Als door zijn toedoen Max niet verder kan, zou ook hij niet verder mogen.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton kon niet richting apex insturen maar zat wel nagenoeg naast Max. Dan heeft hij wel recht op insturen natuurlijk
Uhuh, nagenoegquote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede straf zijn. Als je schuldig wordt bevonden aan een crash danquote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok die puntenaftrek hoeft niet, maar per direct diskwalificeren zou natuurlijk terecht zijn. Als door zijn toedoen Max niet verder kan, zou ook hij niet verder mogen.
Nee, is gewoon geen goed idee. Is een yokequote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede straf zijn. Als je schuldig wordt bevonden aan een crash dan
- wordt je uit de race gehaald als de andere coureur ook is uitgevallen
- moet je achter de slachtoffer aansluiten als de andere coureur nog kan doorrijden
Kan je in ieder geval nooit een voordeel halen t.o.v. je slachtoffer.
Dat had Max dan ook overkomen. Vaker dan HAM.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel een goede straf zijn. Als je schuldig wordt bevonden aan een crash dan
- moet je achter de slachtoffer aansluiten als de andere coureur nog kan doorrijden
Ja maar dan hadden ze die coole Mercedes petjes niet gekregen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok die puntenaftrek hoeft niet, maar per direct diskwalificeren zou natuurlijk terecht zijn. Als door zijn toedoen Max niet verder kan, zou ook hij niet verder mogen.
Ik vind ook dat met hardlopen iemand die nagenoeg gelijk loopt met de winnaar eigenlijk moet winnen. Als je met je hand diegene voor je nog net (niet) kan aanraken, ben jij eigenlijk de winnaar, want je zit er nagenoeg naast, dus eigenlijk voor, dus heb je gewonnen, ofzo.quote:
Karun snapt dat Verstappen de bocht ook gewoon moet halen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prima toch. Ik ben hier niet om Max te verdedigen. Als je dom bent om ongelukken te veroozaken moet je maar om de blaren zittenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had Max dan ook overkomen. Vaker dan HAM.
Vor onsportief ijden krijg je alleen een zwarte vlag en heb je kans dat je uit de uitslag van dat jaar gehaald wordt, heeft Schumacher ook een keer gehad,quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan hoeft Max dit seizoen nog maar 1 ding te doen en er voor zorgen dat Lewis uit iedere race wordt gecrashed.
[..]
Zo'n 11% verschil in gewicht, en niet veel meer.
Doet weinig af aan het feit dat Lewis de apex miste en nauwelijks de bocht haalde.
Daarom moet je het Perez laten doenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vor onsportief ijden krijg je alleen een zwarte vlag en heb je kans dat je uit de uitslag van dat jaar gehaald wordt, heeft Schumacher ook een keer gehad,
Nee dat maakt het weer kleinzielig al snap ik dondersgoed dat het als onrecht naar Max voelt. Ik ga niet voor niets steeds opnieuw woedend zijn de komende twee weken.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Karun is vaak wel leuk maar we hoeven het niet altijd met hem eens te zijn tochquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karun snapt dat Verstappen de bocht ook gewoon moet halen?
quote:
Snap op zich dat je dat raar vindt klinken, ik riep naar de TV dat Hamilton ook uit zijn nek zat te lullen toen die het over de boordradio riep, maar als je Hamiltons onboard erbij pakt:quote:
Je bedoelt dat circuit waar we ieder jaar van roepen dat ze daar goed gaan maar nooit winnen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Oja, over sprintrace gesproken; volgens mij is het geluk dat we nu hebben kunnen zien dat RB qua racepace sneller was hier. Dat Hamilton Verstappen eraf heeft geramd is eigenlijk gewoon goed voor de spanning, want de overhand heeft Mercedes niet meer.
Hongarije is weer een RB circuit en wordt dus genieten.
Ik raad je specsavers aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Snap op zich dat je dat raar vindt klinken, ik riep naar de TV dat Hamilton ook uit zijn nek zat te lullen toen die het over de boordradio riep, maar als je Hamiltons onboard erbij pakt:
[ afbeelding ]
Snap ik op zich wel dat hij vond dat hij ernaast zat
nee, Hamilton heeft zich met name vanavond van zijn zwartste kant laten zien. Niet van buiten naar van binnen, door en door verrot.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wattes?
Owh wacht. Groot ipv grootS
Inderdaad,, de cijfers zeggen andersquote:Op zondag 18 juli 2021 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat circuit waar we ieder jaar van roepen dat ze daar goed gaan maar nooit winnen?
Kelly is wel boos op Lewisquote:Op zondag 18 juli 2021 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Fijn dat Jos bij Max is. Kelly niet gezien dit weekend, maar die zal thuis wel klaar staan.
Hoop dat die snel hersteld.
Gelukkig niet. Heel die Skyploeg was verschrikkelijk vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Karun is vaak wel leuk maar we hoeven het niet altijd met hem eens te zijn toch
Nee. Te vaak onterecht of te hard bestraft. Overkomt de jonge garde nu ook nog te vaak. Men straft niet gelijk/consistent/consequentquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prima toch. Ik ben hier niet om Max te verdedigen. Als je dom bent om ongelukken te veroozaken moet je maar om de blaren zitten
Lewis won nergens vaker dan daarquote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inderdaad,, de cijfers zeggen anders
RB domineerde op elk circuit waarvan geroepen werd dat ze er goed zouden gaan tot dusver.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat circuit waar we ieder jaar van roepen dat ze daar goed gaan maar nooit winnen?
Tuurlijk, maar Copse kan je sowieso vrij wijd nemen en vol over de kerbs kan gaan met je linker wielen, of zelfs je rechter wielenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karun snapt dat Verstappen de bocht ook gewoon moet halen?
Als je een rode vlag veroorzaakt en een rijder uitschakelt 5 punten aftrek..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zat maar toch niet op het moment waar het om ging, ik begrijp je ook niet want wat wil je nou zeggen, dat Hamilton niet fout was?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Snap op zich dat je dat raar vindt klinken, ik riep naar de TV dat Hamilton ook uit zijn nek zat te lullen toen die het over de boordradio riep, maar als je Hamiltons onboard erbij pakt:
[ afbeelding ]
Snap ik op zich wel dat hij vond dat hij ernaast zat
Ja dat geloof ik, had wel ff anders kunnen afgelopen en dat gefeest alsof hij weer het wk had gewonnen was zeer misplaatst. Geen enkel woord over Max. Leclerc daarentegen snapte het wel.quote:
Waarom moet Max wijder gaan? Max wil het liefst de apex hebben maar hij geeft die al aan Lewis. Lewis heeft de mogelijkheid om de apex te pakken maar gaat te hard de bocht in, mist de apex en onderstuurt tegen Max zijn wiel aan. Je kan wel er naast komen maar je moet ook nog wel de bocht maken natuurlijk. Waar ligt de grens in hoeveel ruimte je moet geven aan Lewis?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan stel ik voor dat we dat vanaf nu over elk circuit roepen.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB domineerde op elk circuit waarvan geroepen werd dat ze er goed zouden gaan tot dusver.
tja Engelsen zijn niet te harden als ze wat winnenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Heel die Skyploeg was verschrikkelijk vandaag.
Als je naast elkaar zit bij het ingaan van een bocht moet je elkaar ruimte geven, Max gaf te weinig ruimte en daardoor tikte die met zijn rechter achterwiel Lewis' voorwiel aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat maar toch niet op het moment waar het om ging, ik begrijp je ook niet want wat wil je nou zeggen, dat Hamilton niet fout was?
Karun is van Channel4 toch? Net als Coulthard? Of loop ik achter?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Heel die Skyploeg was verschrikkelijk vandaag.
Dat heeft toch alleen zin als je een corrupte tv hebt.quote:
Je moet net zoveel ruimte geven zodat je niet met je achterwiel tegen Lewis' voorwiel aankomtquote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom moet Max wijder gaan? Max wil het liefst de apex hebben maar hij geeft die al aan Lewis. Lewis heeft de mogelijkheid om de apex te pakken maar gaat te hard de bocht in, mist de apex en onderstuurt tegen Max zijn wiel aan. Je kan wel er naast komen maar je moet ook nog wel de bocht maken natuurlijk. Waar ligt de grens in hoeveel ruimte je moet geven aan Lewis?
Dat is een groot probleem. Maar niet in dit geval, die 10 seconde is al aan de bovenkant. Ik zie ook vaak genoeg 5 seconde voor een botsing.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Te vaak onterecht of te hard bestraft. Overkomt de jonge garde nu ook nog te vaak. Men straft niet gelijk/consistent/consequent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |